Aυτο το πράγμα που συμβαίνει στην Ελλάδα πραγματικά είναι αξεπέραστο. Σήμερα επίσης κατάλαβα ότι στην Ελλάδα μας θα πρέπει να κάνεις μανούρα για να βρεις το δίκιο σου κ ότι δεν θα σταματήσει ποτέ όλο αυτό!!
Πήγα σήμερα το πρωί Κωτσοβολο στο αρμόδιο τμήμα κ άρχισαν να μου τα μασάνε του τύπου ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αυτοί παρά μόνο να το στείλουν Infoquest περιμένοντας για καινούργιο κινητό κανένα μήνα, ενώ αν το πάω εγώ ο ίδιος ποιο νωρίς. Σε καταλαβαίνω απόλυτα μου λέει αλλά αυτή είναι η πολιτική εδώ στην Ελλάδα. Με την Apple καλό θα είναι να το πας εσύ στα αναφερόμενα του τύπου document, i storm, infoquest κ Isystem για ποιο σύντομα. Το μόνο που μπορώ να κάνω μου λέει είναι να τους πάρω τηλ. Οκ τους λέω καλέστε. Καλούν την infoquest κ μανουριασαν και οι δυο τους μιας κ είπαν ότι ίσως να μην το καλύπτει γιατί είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα. Τους λέει το τμήμα ότι στην κάμερα έχει θέμα στεγανοποιησης, έχει doa κ πρέπει άμεση αντικατάσταση. Στην συνέχεια μου λένε οκ να το πάω εγώ κ παίρνω την απόφαση να κάνω βήμα να φύγω. Την ώρα εκείνη βλέπω ένα πωλητή που είχαμε μιλήσει προχθές κ πιάσαμε την κουβέντα περί τούτου. Μου λέει ότι δεν παίζει κ του αναφέρω ότι θέλω προσωπικά τον διευθυντή η κάποιον προϊστάμενο. Εκείνη την ώρα ήταν δίπλα μου ο προϊστάμενος του τμήματος. Πιάνω κουβέντα με τον προϊστάμενο του τμήματος κ του αναφέρω ότι είναι ανεπίτρεπτο όλο αυτό, να με αναγκάζεται να τρέχω να βρω το δίκιο μου κ ότι είναι δικιάς σας η αντικατασταση αυτού κ ότι εγώ θέλω άμεσα νέο κινητό. Του εξηγώ επίσης ότι δουλεύω σε μεγάλη εμπορική εταιρία κ κάθε χρόνο το after sales μας βρίσκει πρώτους. Εσείς σαν μεγάλη αλυσίδα που είστε αφήνετε τον πελάτη στο έλεος. Συγνώμη αλλά δεν πάει έτσι, για να λέγεστε μεγάλη εταιρία δεν πρέπει να σας βρίσκει μόνο στης πωλήσεις αλλά κ στο μετά, αίσχος του λέω τόσα χρόνια πελάτης κ να έχω τέτοια αντιμετώπιση. Φυσικά του λέω ότι μου αναφέρετε τα θέλω κ γραφτός. κ ότι αν σας είχα πελάτη μου δεν θα σας έστελνα στα κεντρικά αλλά σαν αντιπρόσωπος θα σας εξυπηρετούσα εγώ. Τσεκάρει το κινητό πάει στον διευθυντή τα λένε κ γυρνάει κ μου αναφέρει ότι οκ ειμαστε doa, καινούργια συσκευή κ ότι είναι από μένα προσωπικά (δλδ από τον προϊστάμενο) Να ξέρεις μου λέει ότι αυτό το κινητό θα το φάμε δλδ ότι θα το χρεωθούν. Γελάω από μέσα μου κ του λέω ευχαριστώ πολύ.
Sorry παιδιά για το μακροσκελές post αλλά ήθελα να σας τα αναφέρω με κάθε λεπτομέρεια!!
![]()
![]()
Δυστυχώς έτσι είναι, δεν βγάζεις άκρη αν δεν γίνεις κακός. Κι εγώ είχα πολύ άσχημη εμπειρία φέτος με την αγορά του Xs που πραγματικά όχι μόνο μου βγήκε ξινό αλλά δεν το χάρηκα ποτέ μετά από το ξενέρωμα που έφαγα.
Το μεγαλύτερο foul είναι ότι δεν έχουμε επίσημο Apple Store εδώ πέρα και αναγκαζόμαστε να συμβιβαζόμαστε με κατώτατο after sales service και να βρισκόμαστε το έλεος της Infoquest και του κάθε καταστήματος που ρίχνει το μπαλάκι όπου το συμφέρει κάθε φορά.