Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 9 ψήφοι

Τα πρώτα iPhone Xs/Xs Max - Εντυπώσεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2531 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1771   applyr

applyr

    iPH Member

  • 237 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 03/01/2019 - 19:23

Aυτο το πράγμα που συμβαίνει στην Ελλάδα πραγματικά είναι αξεπέραστο. Σήμερα επίσης κατάλαβα ότι στην Ελλάδα μας θα πρέπει να κάνεις μανούρα για να βρεις το δίκιο σου κ ότι δεν θα σταματήσει ποτέ όλο αυτό!! 

Πήγα σήμερα το πρωί Κωτσοβολο στο αρμόδιο τμήμα κ άρχισαν να μου τα μασάνε του τύπου ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αυτοί παρά μόνο να το στείλουν Infoquest περιμένοντας για καινούργιο κινητό κανένα μήνα, ενώ αν το πάω εγώ ο ίδιος ποιο νωρίς. Σε καταλαβαίνω απόλυτα μου λέει αλλά αυτή είναι η πολιτική εδώ στην Ελλάδα. Με την Apple καλό θα είναι να το πας εσύ στα αναφερόμενα του τύπου document, i storm, infoquest κ Isystem για ποιο σύντομα. Το μόνο που μπορώ να κάνω μου λέει είναι να τους πάρω τηλ. Οκ τους λέω καλέστε. Καλούν την infoquest κ μανουριασαν και οι δυο τους μιας κ είπαν ότι ίσως να μην το καλύπτει γιατί είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα. Τους λέει το τμήμα ότι στην κάμερα έχει θέμα στεγανοποιησης, έχει doa κ πρέπει άμεση αντικατάσταση. Στην συνέχεια μου λένε οκ να το πάω εγώ κ παίρνω την απόφαση να κάνω βήμα να φύγω. Την ώρα εκείνη βλέπω ένα πωλητή που είχαμε μιλήσει προχθές κ πιάσαμε την κουβέντα περί τούτου. Μου λέει ότι δεν παίζει κ του αναφέρω ότι θέλω προσωπικά τον διευθυντή η κάποιον προϊστάμενο. Εκείνη την ώρα ήταν δίπλα μου ο προϊστάμενος του τμήματος. Πιάνω κουβέντα με τον προϊστάμενο του τμήματος κ του αναφέρω ότι είναι ανεπίτρεπτο όλο αυτό, να με αναγκάζεται να τρέχω να βρω το δίκιο μου κ ότι είναι δικιάς σας η αντικατασταση αυτού κ ότι εγώ θέλω άμεσα νέο κινητό. Του εξηγώ επίσης ότι δουλεύω σε μεγάλη εμπορική εταιρία κ κάθε χρόνο το after sales μας βρίσκει πρώτους. Εσείς σαν μεγάλη αλυσίδα που είστε αφήνετε τον πελάτη στο έλεος. Συγνώμη αλλά δεν πάει έτσι, για να λέγεστε μεγάλη εταιρία δεν πρέπει να σας βρίσκει μόνο στης πωλήσεις αλλά κ στο μετά, αίσχος του λέω τόσα χρόνια πελάτης κ να έχω τέτοια αντιμετώπιση. Φυσικά του λέω ότι μου αναφέρετε τα θέλω κ γραφτός. κ ότι αν σας είχα πελάτη μου δεν θα σας έστελνα στα κεντρικά αλλά σαν αντιπρόσωπος θα σας εξυπηρετούσα εγώ. Τσεκάρει το κινητό πάει στον διευθυντή τα λένε κ γυρνάει κ μου αναφέρει ότι οκ ειμαστε doa, καινούργια συσκευή κ ότι είναι από μένα προσωπικά (δλδ από τον προϊστάμενο) Να ξέρεις μου λέει ότι αυτό το κινητό θα το φάμε δλδ ότι θα το χρεωθούν. Γελάω από μέσα μου κ του λέω ευχαριστώ πολύ.

 

Sorry παιδιά για το μακροσκελές post αλλά ήθελα να σας τα αναφέρω με κάθε λεπτομέρεια!! :D  :P  :lol:

Δυστυχώς έτσι είναι, δεν βγάζεις άκρη αν δεν γίνεις κακός. Κι εγώ είχα πολύ άσχημη εμπειρία φέτος με την αγορά του Xs που πραγματικά όχι μόνο μου βγήκε ξινό αλλά δεν το χάρηκα ποτέ μετά από το ξενέρωμα που έφαγα.

 

Το μεγαλύτερο foul είναι ότι δεν έχουμε επίσημο Apple Store εδώ πέρα και αναγκαζόμαστε να συμβιβαζόμαστε με κατώτατο after sales service και να βρισκόμαστε το έλεος της Infoquest και του κάθε καταστήματος που ρίχνει το μπαλάκι όπου το συμφέρει κάθε φορά.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1772   stifler

stifler

    iPH Addict

  • 773 μηνύματα
  • Twitter:@stiflerakos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:MrJail

Δημοσίευση 03/01/2019 - 20:38

Εαν επιμείνεις πάντως και κανείς σαματά (εν ολίγοις αν γίνεις μακακας) θα βρεις άκρη και θα κανείς την δουλειά σου .
Το θέμα είναι γιατί κάθε φορά θα πρέπει να βαράμε εγκεφαλικά από τα νεύρα μας και να χαλάμε την μέρα μας για τα αυτονόητα .
Α ρε Ελλαδαρα ...

#1773   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.594 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/01/2019 - 23:02

Να ξέρεις μου λέει ότι αυτό το κινητό θα το φάμε δλδ ότι θα το χρεωθούν.

Καλορίζικο δε του πες?


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1774   ikaros13

ikaros13

    iPH Contributor

  • 1.448 μηνύματα

Δημοσίευση 03/01/2019 - 23:07

Δυστυχώς έτσι είναι, δεν βγάζεις άκρη αν δεν γίνεις κακός. Κι εγώ είχα πολύ άσχημη εμπειρία φέτος με την αγορά του Xs που πραγματικά όχι μόνο μου βγήκε ξινό αλλά δεν το χάρηκα ποτέ μετά από το ξενέρωμα που έφαγα.

Το μεγαλύτερο foul είναι ότι δεν έχουμε επίσημο Apple Store εδώ πέρα και αναγκαζόμαστε να συμβιβαζόμαστε με κατώτατο after sales service και να βρισκόμαστε το έλεος της Infoquest και του κάθε καταστήματος που ρίχνει το μπαλάκι όπου το συμφέρει κάθε φορά.


Apple store ξεχάστε το σε μια χώρα που το 80% και πλέον είναι Android συσκευές. Συν ότι η Ελλάδα είναι απειροελάχιστη αγορά για την apple και αυτό το ξέρουν και οι ίδιοι...
Από εκεί και πέρα δυστυχώς στην χώρα της μετριότητας θα βρεις τα πάντα μέτρια. Εργαζόμενους, εξυπηρέτηση κτλ


Sent from my iPhone XS Max using Tapatalk

#1775   omorfonios

omorfonios

    iPH Contributor

  • 1.647 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 04/01/2019 - 00:18

καλη χ4ρονια σε ολους.. έχω  ένα iphone xs 256GB έχει iOS12 δεν έχω κάνει ακόμα την πιο πρόσφατη... παρατηρώ ότι η συσκευή ζεσταίνεται ελάχιστα στο πίσω μέρος... είναι φυσιολογικό αυτό?

 

επίσης παρατηρώ το wifi είναι κάπως αργό στο άνοιγμα τον ιστοσελίδων αλλα και όταν μπαίνω στο facebook και instagram ... παρατηρώ ότι φορτώνει πιο αργά... είναι κάποιο θέμα του iOS12 αυτό?  η συνδεση μου στο internet είναι μια χαρά...! αυτό το παρατηρώ με το iPhone  xs μονο... :/ 



#1776   teogn7

teogn7

    iPH Member

  • 279 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 04/01/2019 - 00:18

Καπου μπερδευτηκε το θεμα. Οι πωλητες που μιλησες παιζει να μπερδευουν το θεμα της εγγυησης με το DOA.
Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Αν δεν ειχε DOA ο Κωτσοβολος, θα γινοταν η διαδικασια που σου περιεγραψαν: αποστολη infoquest, καθυστερησεις, cosmetic και δε συμμαζεύετε. Εγω πιστευω πως μπορει και οι πωλητες να μην γνωριζανε τι ειναι το DOA, και να σου απαντουσανε ετσι.
Οπως και να χει, σε ολες τις περιπτωσεις ζηταμε γραπτως τις απαντησεις τους και ως δια μαγειας τις περισσοτερες περιπτωσεις λυνονται τα ζητηματα..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Γνώριζαν ότι έχει doa αλλά σαν Κωτσοβολο αναλάμβαναν να το πάνε αυτοί πίσω κ να πάρω νέο μετά από ένα μήνα. Έτσι μου πρότειναν να το πάω εγώ για να γλιτώσω χρόνο. Αυτό που μου είπαν είναι ότι είναι Apple κ αυτή είναι η πολίτικη σε doa από μεσάζοντα όπως ο Κωτσοβολος. Αν ήταν κάποιο άλλο κινητό θα το είχαν αλλάξει ήδη μου είπαν. Οπότε τους λέω ποιος ο λόγος να ξανά έρθω σε εσάς να πάρω κάτι σε μήλο κ μου ρίχνετε το μπαλάκι να κάνω όλοι αυτή την διαδικασία που είναι υποχρέωση σας η άμεση αλλαγή λόγο doa? Θα πάω σε κάποιον άλλο για αγορά, όχι μεσάζοντα όπως εσείς αλλά κάτι σε infoquest, document. 



#1777   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.626 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 04/01/2019 - 00:25

Γνώριζαν ότι έχει doa αλλά σαν Κωτσοβολο αναλάμβαναν να το πάνε αυτοί πίσω κ να πάρω νέο μετά από ένα μήνα. Έτσι μου πρότειναν να το πάω εγώ για να γλιτώσω χρόνο. Αυτό που μου είπαν είναι ότι είναι Apple κ αυτή είναι η πολίτικη σε doa από μεσάζοντα όπως ο Κωτσοβολος. Αν ήταν κάποιο άλλο κινητό θα το είχαν αλλάξει ήδη μου είπαν. Οπότε τους λέω ποιος ο λόγος να ξανά έρθω σε εσάς να πάρω κάτι σε μήλο κ μου ρίχνετε το μπαλάκι να κάνω όλοι αυτή την διαδικασία που είναι υποχρέωση σας η άμεση αλλαγή λόγο doa? Θα πάω σε κάποιον άλλο για αγορά, όχι μεσάζοντα όπως εσείς αλλά κάτι σε infoquest, document.


Εκει πολυ απλα τους απαντας πως το προβλημα ειναι δικο τους απο τη στιγμη που δε διαχωριζουν το DOA αναλογα με τον κατασκευαστη. Ο Γερμανος για παραδειγμα δινει 3 μερες σε apple, και καμια 7-10 μερες σε αλλες εταιριες.
Οποτε σε τετοιες περιπτωσεις οπως σωστα επραξες, ζητας να μιλησεις με τον διευθυντη του καταστηματος, του γνωστοποιεις τα δικαιωματα σου, ζητας να σου δωσει γραπτως την αρνηση του.

#1778   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.594 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/01/2019 - 00:33

Γνώριζαν ότι έχει doa αλλά σαν Κωτσοβολο αναλάμβαναν να το πάνε αυτοί πίσω κ να πάρω νέο μετά από ένα μήνα. Έτσι μου πρότειναν να το πάω εγώ για να γλιτώσω χρόνο. Αυτό που μου είπαν είναι ότι είναι Apple κ αυτή είναι η πολίτικη σε doa από μεσάζοντα όπως ο Κωτσοβολος. Αν ήταν κάποιο άλλο κινητό θα το είχαν αλλάξει ήδη μου είπαν. Οπότε τους λέω ποιος ο λόγος να ξανά έρθω σε εσάς να πάρω κάτι σε μήλο κ μου ρίχνετε το μπαλάκι να κάνω όλοι αυτή την διαδικασία που είναι υποχρέωση σας η άμεση αλλαγή λόγο doa? Θα πάω σε κάποιον άλλο για αγορά, όχι μεσάζοντα όπως εσείς αλλά κάτι σε infoquest, document. 

FYI. Το DOA δεν αφορά τον κατασκευαστή αλλά το κατάστημα που επιλέγει να το παρέχει σαν υπηρεσία.

 

Απλά είναι μια συνηθισμένη καραμέλα που πολύ απλά το ζητάς εγγράφως και καταλήγεις σε καταγγελία.

 

Βέβαια πολλές φορές παίζει ρόλο και το υποκατάστημα που πας.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1779   teogn7

teogn7

    iPH Member

  • 279 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 04/01/2019 - 01:41

FYI. Το DOA δεν αφορά τον κατασκευαστή αλλά το κατάστημα που επιλέγει να το παρέχει σαν υπηρεσία.

 

Απλά είναι μια συνηθισμένη καραμέλα που πολύ απλά το ζητάς εγγράφως και καταλήγεις σε καταγγελία.

 

Βέβαια πολλές φορές παίζει ρόλο και το υποκατάστημα που πας.

Η δικηγόρος μου Νίκο ήταν έτοιμη κ ενημερωμένη ήδη για όλο αυτό. Πας κ αν δεν βγάλεις άκρη προχωράς σε άλλους οδούς. Απλα όπως είπε ένας ομιλητής εδώ ποιος ο λόγος όλου αυτού του ντόρου για το αυτονόητο!! Γιαυτό ξεκίνησα κ ότι δυστυχώς στην Ελλάδα για να βρεις το δίκιο σου πρέπει να γίνει λίγο ντόρος. 



#1780   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.594 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/01/2019 - 02:40

Όλα ξεκινάνε απο την έλλειψη φυσικής παρουσίας της Apple εδώ, λέγε με Apple Store.

 

Όχι οτι δεν είμαστε ένα μπ@ρδέλ@ σαν χώρα, αλλά λέμε..

 

Πάντως θα επιμείνω, είναι και το υποκατάστημα που θα πέσεις.

 

Γιατί πολύ απλά υπάρχει αμάθεια και παντελής έλλειψη ενημέρωσης και γνώσης.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1781   Phaethon77

Phaethon77

    iPH User

  • 121 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 04/01/2019 - 09:39

Όλα ξεκινάνε απο την έλλειψη φυσικής παρουσίας της Apple εδώ, λέγε με Apple Store.

Όχι οτι δεν είμαστε ένα μπ@ρδέλ@ σαν χώρα, αλλά λέμε..

Πάντως θα επιμείνω, είναι και το υποκατάστημα που θα πέσεις.

Γιατί πολύ απλά υπάρχει αμάθεια και παντελής έλλειψη ενημέρωσης και γνώσης.


Μην τα φορτωνουμε όλα στη χώρα....Εάν ο κάθε "επαγγελματίας" ή εταιρεία δε θέλει να είναι σωστός ,εάν η ίδια η μαμα εταιρεία δεν σε σέβεται εσένα-εμας ως αγοραστή που δίνουμε 1000+ ευρώ για ένα προϊόν της δεν φταίει η χώρα.Φταιμε κ εμείς πουδεν την κράζουμε ή δεν προχωρανε σε περαιτέρω ενέργειες

#1782   omorfonios

omorfonios

    iPH Contributor

  • 1.647 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 04/01/2019 - 10:37

μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το wifi σέρνετε;;; με ολες της άλλες συσκευές ειμαι κομπλέ.. απο το appstore κανει πολυ ωρα για να κανει download... επίσης ζεστενεται ελάχιστα στο πίσω μέρος της πλάτης... είναι φυσιολογικά αυτα;; δοκίμασα και σε αλλα wifi το ίδιο ειναι..

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

#1783   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9.849 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 04/01/2019 - 11:07

μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το wifi σέρνετε;;; με ολες της άλλες συσκευές ειμαι κομπλέ.. απο το appstore κανει πολυ ωρα για να κανει download... επίσης ζεστενεται ελάχιστα στο πίσω μέρος της πλάτης... είναι φυσιολογικά αυτα;; δοκίμασα και σε αλλα wifi το ίδιο ειναι..

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

κανε ενα restore και δες αν συνεχιζει η εστω πρωτα μια επαναφορα ρυθμισεων δικτυου



#1784   el3ctronick

el3ctronick

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 04/01/2019 - 11:29

παιδια μονο γνωμη μου οτι η apple εχει παρει κλιση φθηνουσα που δυσκολα θα γυρισει; αντικειμενικα το λεω.. εχω iphones κτλ απο το 2009 απλα πιστευω οτι ειδικα τα τελευταια 2 χρονια εκανε το breaking point που νομιζω οτι δε γυριζει.. παρουσιασε το νεο design με ελλειψη touch id..με ενα face id κουτσο και στην ουσια αχρηστο.. με notch..προκειμενου να βαλει σωνει και καλα το face id χαλασε το interface..εκανε βηματα πισω στην εξελιγη του iOS.. χαλασε reliability..χαλασε functionality, ανακατεψε το menu.. και μεσα σε ολα αυτα ανεβασε τις τιμες στο Θεο.. με μονη προσθηκη (στην οποια εδωσε εμφαση)..τα animojis... τα οποια μπορουν στην ουσια να παιξουν σε οποιοδηποτε κινητο με front cam..απλα ειναι κλειδωμενα. τεσπα.. με απογοητευει αυτο το γεγονος παρα πολυ καθως μου αρεσει πολυ το iOS.. ακομα και κουτσο οπως το καταντησαν...πολυ φοβαμαι οτι σε βαθος 2-3 ετων θα χρειαστει να παμε σε android αν δεν κανει αλλαγες ριζικες η apple (το οποιο φανταζει αστειο)...ηδη βρισκονται οι πωλησεις των phones σε φθηνουσα πορεια για δευτερη χρονια και η πλειοψηφια εχει δειξει οτι δεν γουσταρει καθολου τις αλλαγες που εφερε το Χ.. και φυσικα τις τιμες.. κριμα



#1785   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9.849 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 04/01/2019 - 12:10

μονο για τις τιμες συμφωνω, για τα υπολοιπα μαλλον θα διαφωνησω με βαση την προσωπικη εμπειρια που εχω απο το Χ και οτι αυτο εφερε μαζι του. Επισης πολλοι φιλοι και γνωστοι με τα android τους "λιγουρευονται" τον τροπο που δουλευουν τα τελευταιας γενιας smartphones της apple.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες