Ναι και μόνο αν δίνει το κατάστημα.
Το DOA δεν είναι υποχρεωτικό. Είναι σαν υπηρεσία που επιλέγει να δίνει το κατάστημα.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 16:05
Ομολογώ δεν ήξερα αυτό! να'σαι καλά!άρα προτιμότερη η online αγορά?Ναι και μόνο αν δίνει το κατάστημα.
Το DOA δεν είναι υποχρεωτικό. Είναι σαν υπηρεσία που επιλέγει να δίνει το κατάστημα.
Τελευταία επεξεργασία από: Phaethon77, 26/10/2018 - 16:05
Δημοσίευση 26/10/2018 - 16:58
Πετάχτηκες να μιλήσεις ειρωνικά σαν π..To link που σου παρεθεσε ο Νικος εχει ενα αλλο link στην αρχη (συμβαινει αυτο με το WWW... για αυτο το λενε Web)...Το διαβασες
Στο κανω πιο λιανα :
https://eur-lex.euro...ELEX:32011L0083
Αρθρο 37...
Διαβαζε δυνατα τι λεει να ακουμε και εμεις ...
Τελευταία επεξεργασία από: morganito, 26/10/2018 - 16:59
Δημοσίευση 26/10/2018 - 17:17
Το ίδιο πράγμα ακριβώς είναι είτε ον-λάιν είτε από το κατάστημα. Να προτιμάς καταστήματα τα οποία σου προσφέρουν doa για την συσκευή που θα αγοράσεις.Ομολογώ δεν ήξερα αυτό! να'σαι καλά!άρα προτιμότερη η online αγορά?
Δημοσίευση 26/10/2018 - 17:24
Το ίδιο πράγμα ακριβώς είναι είτε ον-λάιν είτε από το κατάστημα. Να προτιμάς καταστήματα τα οποία σου προσφέρουν doa για την συσκευή που θα αγοράσεις.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 17:43
Το ίδιο πράγμα ακριβώς είναι είτε ον-λάιν είτε από το κατάστημα. Να προτιμάς καταστήματα τα οποία σου προσφέρουν doa για την συσκευή που θα αγοράσεις.
Το doa είναι μια αηδία και μισή, ΠΟΤΕ δεν εφαρμόζεται. Ζητάς υπαναχώρηση και με τα ίδια χρήματα το αγοράζεις ξανά σαν κύριος.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 18:34
Αν το κατάστημα σου υποστηρίζει doa για την συσκευή που αγόρασες δεν είναι καμία αηδία. Σου δίνει καινούργια συσκευή εφόσον περάσει από το σέρβις και αποδειχτεί ότι δεν την έχεις χαλάσει εσυ.
Το doa είναι μια αηδία και μισή, ΠΟΤΕ δεν εφαρμόζεται. Ζητάς υπαναχώρηση και με τα ίδια χρήματα το αγοράζεις ξανά σαν κύριος.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 18:37
Αν το κατάστημα σου υποστηρίζει doa για την συσκευή που αγόρασες δεν είναι καμία αηδία. Σου δίνει καινούργια συσκευή εφόσον περάσει από το σέρβις και αποδειχτεί ότι δεν την έχεις χαλάσει εσυ.
Να μου πεις το ίδιο ισχύει και με την υπαναχώρηση.
Όπως και να έχει το θέμα είναι να μην πέσεις σε ηλιθιο κατάστημα και σε βάζουν να τρέχεις σε συνηγόρους καταναλωτή με τις απατεωνιές τους.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 18:37
Το doa είναι μια αηδία και μισή, ΠΟΤΕ δεν εφαρμόζεται. Ζητάς υπαναχώρηση και με τα ίδια χρήματα το αγοράζεις ξανά σαν κύριος.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 19:01
Ακριβώς όπως τα λες. Αλλά εδώ μέσα πέσανε να με φάνε λες και έχω να κερδίσω κάτι λέγοντας κάτι το οποίο δεν με συμφέρει και εμένα ως καταναλωτήςΕγώ πάντως 3 φορές που μου έχει τύχει στραβή, έδωσα πίσω ότι είχα πάρει και πήρα σφραγισμένο επιτόπου. Ίσως να ήσουν άτυχος ή απλά να μην το κυνηγήσες όσο πρέπει.
Υ.γ. Και εγώ νομίζω ότι στο “δικαίωμα υπαναχώρησης” η οποιαδήποτε συσκευή θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί. Πάντως είναι λίγο ασαφής ο νέος νόμος. Βασικά είναι πως θέλεις να το μεταφράσεις.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 19:06
Φίλε μου δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά είναι θέμα τύχης σε ποιο κατάστημα η ποιον υπεύθυνο θα πέσεις.Δεν μιλάμε σίγουρα για ζημιά που έχεις προξενήσει εσύ ο ίδιος.Μιλαμε για "σφάλμα" της συσκευής και στην συγκεκριμένη περίπτωση είτε στο cosmetics είτε στο θέμα σήμα....
Δημοσίευση 26/10/2018 - 19:07
Για τα κινητά που μιλάμε μια χαρά είναι η υπαναχώρηση. Το χωρίο που παρατάθηκε αφορά την προσωπική υγιεινή και φροντίδα, εφόσον δηλαδή ανοίξεις χωρίς να χρησιμοποιήσεις οδοντόβουρτσα, ξυριστικές μηχανές ή οτιδήποτε σχετίζεται με την υγιεινή τότε ναι, δεν σε καλύπτει υπαναχώρηση.
Το δικαίωμα είναι ξεκάθαρο και γι αυτό υπάρχει, για να σε βοηθήσει σε κάτι που αγόρασες απο το ίντερνετ και σου παρέχει την άνεση των 14 ημερών να το δοκιμάσεις ώστε να δεις εάν σου κανει.
Το ίδιο δεν ισχύει απο το κατάστημα, γιατί νοείται οτι υπάρχει στη βιτρίνα και μπορείς να το περιεργαστείς επί τοπου.
Δημοσίευση 26/10/2018 - 19:17
Δημοσίευση 26/10/2018 - 19:40
Ρεεεεεε χαλαρωστε με τα προσωπικα σας...
Εδω ειμαστε να λυνουμε προβληματα για ΤΗΛΕΦΩΝΑ
Αφηστε τις ειρωνιες....
Αν ηταν ετσι, παιδια που γραφουν χρονια εδω (οπως ο νικος και ο paris1986) θα επρεπε να παιρνουν φαρμακα.
Μιληστε πιο κοσμια γιατι και δικιο να εχετε με τις ειρωνιες το χανετε...
Φιλικα
Πρωτον δεν υπαρχει τιποτε προσωπικο ...Μου ειναι πραγματικα αδιαφορο αν ο morganito κανει πως δεν καταλαβαινει η πραγματικα δεν καταλαβαινει..
Σκοπος ειναι να καταγραφουν τα δικαιωματα του καθενος απο μας.
Το αρθρο 37 που του ειπα να διαβασει περιεχει το πραγματικο πνευμα της συγκεκριμενης οδηγιας (morganito στο υπογραμμισα γιατι χωρις χαρτη χανεσαι)
Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 26/10/2018 - 21:49
Δημοσίευση 26/10/2018 - 21:09
Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν διαξιφισμοί εφόσον ο νόμος είναι ξεκάθαρος και ισχύει εδώ και κάποια χρόνια (τώρα αν δεν το τηρούν κάποια καταστήματα αυτό είναι άλλο θέμα)
Ο νόμος λέει απλά ότι εφόσον η αγορά γίνει on-line και όχι με φυσική παρουσία σε κατάστημα, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει-επιστρέψει το προιόν(στην αρχική του συσκευασία) και να πάρει πίσω τα χρήματα του, προφανώς και δεν παίζει ρόλο αν έχει ανοιχτεί ή όχι η συσκευασία, γιατί ο νομοθέτης έλαβε υπόψιν του ότι ο καταναλωτής αγοράζει το προιόν χωρίς να το έχει δει οπότε του δίνει το παρέχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εφόσον δει το προιόν και για οποιοδήποτε λόγο δεν του κάνει κλπ.
Φυσικά δεν ισχύει σε αγορές με φυσική παρουσία γιατί υποτίθεται ότι σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής μπορεί να δει και να δοκιμάσει το προιόν πριν προβεί σε αγορά.
Τα παραπάνω ισχύουν σε πολλά καταστήματα του εξωτερικού ακόμα και με φυσική παρουσία κατά την αγορά, εδώ από όσο γνωρίζω ελάχιστα καταστήματα το κάνουν.
Το DOA είναι άλλη περίπτωση και έχει να κάνει με την πολιτική του κατασκευαστή και του καταστήματος.
0 μέλη, 20 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες