Απλά χάνεις 2ο χρόνο εγγύησης εδώ.[/quote]
Ναι, για το GPS λέω... Οκ, σε ευχαριστώ!
Ναι, το ξέρω για τον 2ο χρόνο...
Τελευταία επεξεργασία από: gymsouda, 31/10/2018 - 00:15
Δημοσίευση 31/10/2018 - 00:14
Τελευταία επεξεργασία από: gymsouda, 31/10/2018 - 00:15
Δημοσίευση 02/11/2018 - 11:30
Τελευταία επεξεργασία από: parex, 02/11/2018 - 11:31
Δημοσίευση 02/11/2018 - 13:52
Μόλις παρέλαβα παιδιά
Με γειές! Από που/πότε παραγγελία?
Εμείς εδώ, άλλη μία μέρα που δεν χτύπησε το τηλέφωνο. Ούτε για γυναίκα δεν ξεροσταλιάζαμε έτσι...
Δημοσίευση 02/11/2018 - 14:03
Δεν γίνεται να αλλάξουμε το region και να λειτουργεί και το LTE εδώ όταν θα γίνεται;Σε νοιώθω..
Αν πας για το GPS, δεν αλλάζει κάτι.
Απλά χάνεις 2ο χρόνο εγγύησης εδώ.
Τελευταία επεξεργασία από: mkougis, 02/11/2018 - 14:06
Δημοσίευση 02/11/2018 - 14:45
15-10 το είχα αγοράσει από τα sait στο istorm , το είχα πληρώσει κιόλας .Να σας πω την αλήθεια χθες πήρα τηλ στο Κολωνάκι και έκανα παράπονα . Η απάντηση ήταν δεν ξέρουμε ποτέ θα παραλαβουμε και έτσι κλείσαμε το τηλ . Σήμερα το πρωί με πήρε τηλ η acs να το παραλαβω . Γενικά δεν έμεινα ευχαριστημένος από Istorm φέτοςΜε γειές! Από που/πότε παραγγελία?
Εμείς εδώ, άλλη μία μέρα που δεν χτύπησε το τηλέφωνο. Ούτε για γυναίκα δεν ξεροσταλιάζαμε έτσι...
Τελευταία επεξεργασία από: parex, 02/11/2018 - 14:45
Δημοσίευση 02/11/2018 - 15:13
Δεν γίνεται να αλλάξουμε το region και να λειτουργεί και το LTE εδώ όταν θα γίνεται;
Αγόρασα ένα stainless steel στη γυναίκα μου από Νέα Υόρκη και περιμένει να ενεργοποιηθεί η esim στην Ελλάδα για να το χρησιμοποιεί στις προπονήσεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έχει να κάνει με τις μπάντες.
Οι US δεν είναι ίδιες με τις ευρωπαικές.
Όπως συνέβαινε και κάποια χρόνια πρίν με τα iPh.
Διαβαστε εδω :
Here's how it breaks down. European and Asian wireless carriers tend to use 3G frequency bands 1/8 and 4G LTE bands 1/3/7/20/28/38. (This is an oversimplification.) Those frequency bands are not in the US version of the watch. The US watch, which has model numbers A1975 and A1976, has a full complement of frequency bands for US carriers, but if it roams over to Europe, it actually looks to me like it will be stuck on Wi-Fi. It may work in South Korea and Japan, though.
The non-US version of the watch, models A2007 and A2008, is more global. It has a bunch of the international frequency bands, but it's also likely to work while roaming in the US because of its support for LTE and UMTS band 5, which is pretty frequently used here.
Now, it won't be ideal—not everyone uses Band 5 and it isn't used everywhere—but at least it won't totally be left out in the cold like the US watch will be in foreign climes.
Δημοσίευση 02/11/2018 - 15:19
15-10 το είχα αγοράσει από τα sait στο istorm , το είχα πληρώσει κιόλας .Να σας πω την αλήθεια χθες πήρα τηλ στο Κολωνάκι και έκανα παράπονα . Η απάντηση ήταν δεν ξέρουμε ποτέ θα παραλαβουμε και έτσι κλείσαμε το τηλ . Σήμερα το πρωί με πήρε τηλ η acs να το παραλαβω . Γενικά δεν έμεινα ευχαριστημένος από Istorm φέτος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εσυ 15-10 το ειχες παραγγειλει και το πηρες εγω απο public το εχω παραγγειλει απο 8-10 και ακομα τιποτα ειμαι στο περιμενε.
Δημοσίευση 02/11/2018 - 15:20
15-10 το είχα αγοράσει από τα sait στο istorm , το είχα πληρώσει κιόλας .Να σας πω την αλήθεια χθες πήρα τηλ στο Κολωνάκι και έκανα παράπονα . Η απάντηση ήταν δεν ξέρουμε ποτέ θα παραλαβουμε και έτσι κλείσαμε το τηλ . Σήμερα το πρωί με πήρε τηλ η acs να το παραλαβω . Γενικά δεν έμεινα ευχαριστημένος από Istorm φέτος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα Nike έχουν εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα από τα απλά 44άρια προς το παρόν αφού έφτασαν στις 15/10.
Το θέμα είναι ότι το iStorm κάνει ότι του κατέβει κυριολεκτικά χωρίς να κρατάει ξεκάθαρη λίστα προτεραιότητας.
Τρανό παράδειγμα ο συμφορουμίτης που πήγε στο μαγαζί και αγόρασε συσκευή επειδή "μόλις είχε ακυρωθεί" μία παραγγελία. Λες και δεν υπήρχαν άλλες παραγγελίες στην ουρά εκείνη τη στιγμή που περίμεναν να εξυπηρετηθούν.
Αλλά σου λέει αυτές οι παραγγελίες είναι ήδη πληρωμένες, γιατί να μην πουλήσουμε ένα ακόμα.
Κλασσικά απαράδεκτοι...
Έχω 2 παραγγελίες να τρέχουν, μία από 10/10 για 44άρι μαύρο και μία για 44άρι Nike που την έβαλα προχθές βλέποντας ότι ρολάρουν τα Nike πιο γρήγορα. Ό,τι έρθει πρώτο...
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 02/11/2018 - 15:22
Δημοσίευση 02/11/2018 - 18:30
Τα Nike έχουν εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα από τα απλά 44άρια προς το παρόν αφού έφτασαν στις 15/10.
Το θέμα είναι ότι το iStorm κάνει ότι του κατέβει κυριολεκτικά χωρίς να κρατάει ξεκάθαρη λίστα προτεραιότητας.
Τρανό παράδειγμα ο συμφορουμίτης που πήγε στο μαγαζί και αγόρασε συσκευή επειδή "μόλις είχε ακυρωθεί" μία παραγγελία. Λες και δεν υπήρχαν άλλες παραγγελίες στην ουρά εκείνη τη στιγμή που περίμεναν να εξυπηρετηθούν.
Αλλά σου λέει αυτές οι παραγγελίες είναι ήδη πληρωμένες, γιατί να μην πουλήσουμε ένα ακόμα.
Κλασσικά απαράδεκτοι...
Έχω 2 παραγγελίες να τρέχουν, μία από 10/10 για 44άρι μαύρο και μία για 44άρι Nike που την έβαλα προχθές βλέποντας ότι ρολάρουν τα Nike πιο γρήγορα. Ό,τι έρθει πρώτο...
Προφανώς δεν έχουν σχέση οι παραγγελίες του Κολωνακίου, του River West και των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το flagship store στο Κολωνάκι με μια τρύπα σε ένα μπανάλ εμπορικό στα δυτικά προάστια... (που μαλλον ειναι franchise?!). Προφανώς δεν είχαν να εξυπηρετήσουν άλλον πελάτη στο συγκεκριμένο κατάστημα από προπαραγγελία και του το δωσαν. Μη λυσσάς
Δημοσίευση 02/11/2018 - 19:11
Η λίστα αναμονής ειδικά για τις παραγγελίες που μπαίνουν μέσω ίντερνετ είναι μία.
Ο τρόπος παράδοσης (αποστολή, παραλαβή από κατάστημα κλπ) μπορεί να αλλάξει πριν την παράδοση της παραγγελίας.
Όλα τα καταστήματα ανήκουν στην εταιρεία και δεν υπάρχει franchise.
Εφόσον ακυρώθηκε η παραγγελία και με ουρά να περιμένει από πίσω σε ανεκπλήρωτες και πολλές φορές ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ παραγγελίες ήταν φάουλ του καταστήματος.
Το συγκεκριμένο κατάστημα (αλυσίδα) έχει δείξει ειδικά φέτος πολλάκις το πόσο μη επαγγελματίες είναι.
Φυσικά το μέλος καλά έκανε και το πήρε, δεν ήταν δικό του θέμα.
Τώρα όσο για τα flagship (γελάνε και οι πέτρες για τη συγκεκριμένη εταιρεία) και τα μπανάλ, αυτά μάλλον είναι γραφικότητες άλλων εποχών. Κανείς δε λυσσάει, μην ανησυχείς.
Δημοσίευση 02/11/2018 - 20:39
Η λίστα αναμονής ειδικά για τις παραγγελίες που μπαίνουν μέσω ίντερνετ είναι μία.
Ο τρόπος παράδοσης (αποστολή, παραλαβή από κατάστημα κλπ) μπορεί να αλλάξει πριν την παράδοση της παραγγελίας.
Όλα τα καταστήματα ανήκουν στην εταιρεία και δεν υπάρχει franchise.
Εφόσον ακυρώθηκε η παραγγελία και με ουρά να περιμένει από πίσω σε ανεκπλήρωτες και πολλές φορές ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ παραγγελίες ήταν φάουλ του καταστήματος.
Το συγκεκριμένο κατάστημα (αλυσίδα) έχει δείξει ειδικά φέτος πολλάκις το πόσο μη επαγγελματίες είναι.
Φυσικά το μέλος καλά έκανε και το πήρε, δεν ήταν δικό του θέμα.
Τώρα όσο για τα flagship (γελάνε και οι πέτρες για τη συγκεκριμένη εταιρεία) και τα μπανάλ, αυτά μάλλον είναι γραφικότητες άλλων εποχών. Κανείς δε λυσσάει, μην ανησυχείς.
μα το λες και μόνος σου... είναι λίστα αναμονής για online παραγγελίες. ο τύπος απλά μπήκε μέσα στο μαγαζί και το είχαν διαθέσιμο για walk-in purchase. και στα apple stores το ιδιο γινεται, εχουν δηλαδη καποιες συσκευες για walk-in purchase που προορίζονται αποκλειστικά για πελάτες στα φυσικά καταστήματα, ενώ στο online store μπορεί να δείχνει πχ ships in 2-3 weeks. γιατί ξέρουν ότι αυτούς που έχει σηκώσει την κωλάρα του να πάει μέχρι το κατάστημα έχει μεγαλύτερη στρατηγική σημασία μακροπρόθεσμα απ'τον άλλον που έχει κάνει αβέρτα online προπαραγγελίες μέχρι και στο τελευταίο σκρουτζομάγαζο και απλά περιμένει ποιος θα τον καλέσει πρώτος.
Δημοσίευση 02/11/2018 - 20:56
μα το λες και μόνος σου... είναι λίστα αναμονής για online παραγγελίες. ο τύπος απλά μπήκε μέσα στο μαγαζί και το είχαν διαθέσιμο για walk-in purchase. και στα apple stores το ιδιο γινεται, εχουν δηλαδη καποιες συσκευες για walk-in purchase που προορίζονται αποκλειστικά για πελάτες στα φυσικά καταστήματα, ενώ στο online store μπορεί να δείχνει πχ ships in 2-3 weeks. γιατί ξέρουν ότι αυτούς που έχει σηκώσει την κωλάρα του να πάει μέχρι το κατάστημα έχει μεγαλύτερη στρατηγική σημασία μακροπρόθεσμα απ'τον άλλον που έχει κάνει αβέρτα online προπαραγγελίες μέχρι και στο τελευταίο σκρουτζομάγαζο και απλά περιμένει ποιος θα τον καλέσει πρώτος.
Με τη διαφορά ότι τα συγκεκριμένα καταστήματα ΔΕΝ δέχονταν προπαραγγελία στο κατάστημα και σου έλεγαν ότι πρέπει να την κάνεις online.
Άρα όταν η υπάλληλος λέει ότι ακυρώθηκε μία παραγγελία, πρόκειται για Online παραγγελία.
Δημοσίευση 02/11/2018 - 21:59
Παιδια καλησπερα να ρωτησω κατι για να μην δημιουργω θεμα. Ξερει κανεις αν εχει βγει καποιο tempered glass για το S4?
0 μέλη, 17 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες