Τελικά έχω και την μωβ γραμμή
Apple Watch Series 4: Πρώτες εντυπώσεις/πληροφορίες
#391
Δημοσίευση 01/12/2018 - 17:00
Ad
#392
Δημοσίευση 01/12/2018 - 17:03
Βρήκα γιατί δεν μπορώ να το αλλάξω...γιατί απλά στόχοι βημάτων άσκησης κλπ δεν αλλάζουν. Μόνο θερμίδες αλλάζουν.
Υπήρχε στο aw3 ή κάνω λάθος? Προφανώς είναι θέμα λειτουργικού βέβαια.
Pedometer++
Τελικά έχω και την μωβ γραμμή
Αμφιβαλλω αν υπάρχει συσκευή χωρίς το "Feature".
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 01/12/2018 - 17:31
#393
Δημοσίευση 01/12/2018 - 17:26
Ωραίο χρώμα το μωβ πάντως.
Σωστή επιλογή !!
#394
Δημοσίευση 01/12/2018 - 18:00
#395
Δημοσίευση 01/12/2018 - 18:11
#396
Δημοσίευση 01/12/2018 - 18:16
Τελικά έχω και την μωβ γραμμή
Εγώ δεν την βλέπω, μήπως κάνω κάποιο λάθος; Το καλειδοσκόπιο βάζουμε πλήρη οθόνη;
Ούτε στις φωτογραφίες την βλέπω.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 01/12/2018 - 18:31
Merge
#397
Δημοσίευση 01/12/2018 - 18:18
Παιδιά καλησπέρα και από μένα , παρηγγειλα το iw4 στις 20/10 από Κωτσόβολο , πριν 3 μέρες μου ήρθε μήνυμα ότι θα καθυστερήσει λόγο προμηθευτεί ( κλασικό μήνυμα σύμφωνα με αυτά που διαβάζω εδώ ). Μήπως ξέρουμε τι γίνεται ; Αν τουλάχιστον θα παραλάβουμε μέσα στο 18 ή θα πρέπει να περιμένουμε το 19;
Κανείς δε ξέρει.
Ακύρωσε το και παρ'το απο Document.
#398
Δημοσίευση 02/12/2018 - 23:16
Sent from my iPhone using Tapatalk
#399
Δημοσίευση 03/12/2018 - 00:44
Δε πουλάει λόγω "marketing και τυφλής εμπιστοσύνης των αγοραστών στην εταιρία"..
Πουλάει γιατί πολύ απλά είναι η μεγαλύτερη αναβάθμιση απο το 1ο AW, που ανάγκασε ακόμα και κατόχους του περσινού να κάνουν τη μετάβαση.
Όταν τα προηγούμενα τα κράταγες τουλάχιστον 2-3 χρόνια, έχοντας μικρές αλλαγές στο νεότερο.
Αυτές τις φετινές αλλαγές τις ξέρουμε πλέον όλοι.
Τώρα αν εσένα βασικό σου κριτήριο είναι οι όποιες γρατζουνιές, μάλλον κακώς ασχολείσαι με τα Smartwatches γενικότερα.
Το ρολόι έχει τρομερή ποιότητα κατασκευής και σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι Soft όπως το παρουσιάζεις.
1,5 μήνα τώρα μόνιμα στο χέρι μου και είναι ακριβώς όπως όταν το έβγαλα απο το κουτί, χωρίς Screen Protectors και λοιπές μπούρδες..
Έτσι παρέμεινε και το περσινό S3. Και όχι, δεν έχω το Stainless.
#400
Δημοσίευση 04/12/2018 - 01:13
iStorm γενικά δεν σηκώνουν τηλέφωνα.. που άλλου να απευθυνθώ;
#401
Δημοσίευση 04/12/2018 - 01:31
Είναι μια κυρία που έχει τύχει να μιλήσουμε δυο φορές τις τελευταίες εβδομάδες. Δεν έχω επικοινωνήσει ξανά με τόσο αγενές άτομο, ανεξάρτητα από το θέμα της συζήτησης, ίσως έχει κάποιο προσωπικό θέμα δεν το εξηγώ αλλιώς. Πραγματικά κρίμα γιατί σαν εταιρεία είναι ίσως η πιο αξιόπιστη.Έχει από την Πέμπτη που έχω μιλήσει με Document προκειμένου να μου στείλουν την αίτηση για το service και με έχουν γράψει στα τέτοια τους! Τους κάλεσα Πέμπτη πρωί και επειδή είδα ότι μέχρι το απόγευμα δεν έστειλαν τους πήρα τηλ και η τυπισα που είχα μιλήσει το πρωί μου λέει με ένα υφάκι «αφού είπατε ότι μπορεί να το στείλετε από Δευτέρα»... το παραβλέπω αυτό και τους παίρνω σήμερα το πρωί και το σηκώνει άντρας αυτήν την φορά και μου λέει «συγνώμη μάλλον ξεχάστηκαν στο σέρβις και δεν το έστειλαν»... εν τέλη ούτε και σήμερα έλαβα κάτι.
iStorm γενικά δεν σηκώνουν τηλέφωνα.. που άλλου να απευθυνθώ;
Μίλησα και γω με έναν άντρα σήμερα το πρωί, ευγενέστατος και από ότι κατάλαβα έχουν χάσει τη μπάλα με τα ραντεβού και το τηλεφωνικό τους κέντρο. Γενικά δύσκολος μήνας για αλλαγή μπαταρίας.
Δοκίμασε iSystem, που επίσης έχουν χάσει λίγο τη μπάλα γιατί δεν κλείνουν ραντεβού. Εντωμεταξύ προτού κάνεις οτιδήποτε, ακόμα και αν 48 ώρες πριν σου έχουν επιβεβαιώσει ότι έχουν απόθεμα, πάρε πάλι τηλέφωνο. Εγώ ανέβηκα Χολαργό σήμερα για να μου πουν ότι λόγω όγκου εργασίας τελείωσε το απόθεμα, αν και με είχαν διαβεβαιώσει πως θα υπάρχει κρατημένη.
Προσωπική συμβουλή, αν δεν έχετε κάποιο έντονο θέμα όπως ξαφνικά κλεισίματα κλπ, μην ταλαιπωρηθείτε αυτό το μήνα. 10€ διαφορά δεν αξίζουν τη διατάραξη της ψυχικής σας ηρεμίας
*edit, λάθος πόστ το ζήτημα της μπαταρίας πήγαινε αλλού - παρόλα αυτά ίσως η iSystem να μπορεί να σε βοηθήσει σχετικά.
Τελευταία επεξεργασία από: ThodorisZ, 04/12/2018 - 01:34
#402
Δημοσίευση 04/12/2018 - 01:40
Έχει από την Πέμπτη που έχω μιλήσει με Document προκειμένου να μου στείλουν την αίτηση για το service και με έχουν γράψει στα τέτοια τους! Τους κάλεσα Πέμπτη πρωί και επειδή είδα ότι μέχρι το απόγευμα δεν έστειλαν τους πήρα τηλ και η τυπισα που είχα μιλήσει το πρωί μου λέει με ένα υφάκι «αφού είπατε ότι μπορεί να το στείλετε από Δευτέρα»... το παραβλέπω αυτό και τους παίρνω σήμερα το πρωί και το σηκώνει άντρας αυτήν την φορά και μου λέει «συγνώμη μάλλον ξεχάστηκαν στο σέρβις και δεν το έστειλαν»... εν τέλη ούτε και σήμερα έλαβα κάτι.
iStorm γενικά δεν σηκώνουν τηλέφωνα.. που άλλου να απευθυνθώ;
Εκεί που έκανες την αγορά?
Εναλλακτικά InfoQuest, iSystem.
#403
Δημοσίευση 04/12/2018 - 02:58
#404
Δημοσίευση 04/12/2018 - 08:14
Παιδιά Δεκέμβρη μήνα μην περιμένετε να σας στρώσουν το κόκκινο χαλί... είναι ο πιο busy μήνας της χρονιάς και έχουν χίλια δυο πράματα στο μυαλό τους αυτοί οι άνθρωποι. Στο φινάλε πάρτε το ποπουδάκι σας και πηγαίντε στο κατάστημα αν θέλετε εξυπηρέτηση.
Εμείς που δεν έχουμε πρόσβαση σε τίποτα από αυτά; Δεν πρέπει να εξυπηρετηθούμε εμείς;
Εκεί που έκανες την αγορά?
Εναλλακτικά InfoQuest, iSystem.
Αγορασμένο από Skroutz είναι! Εκεί θα μπλέξω χειρότερα.
Λογικά η ίδια ήταν.. τι να πω. Θα περιμένω σήμερα μήπως λάβω κάτιΕίναι μια κυρία που έχει τύχει να μιλήσουμε δυο φορές τις τελευταίες εβδομάδες. Δεν έχω επικοινωνήσει ξανά με τόσο αγενές άτομο, ανεξάρτητα από το θέμα της συζήτησης, ίσως έχει κάποιο προσωπικό θέμα δεν το εξηγώ αλλιώς. Πραγματικά κρίμα γιατί σαν εταιρεία είναι ίσως η πιο αξιόπιστη.
Μίλησα και γω με έναν άντρα σήμερα το πρωί, ευγενέστατος και από ότι κατάλαβα έχουν χάσει τη μπάλα με τα ραντεβού και το τηλεφωνικό τους κέντρο. Γενικά δύσκολος μήνας για αλλαγή μπαταρίας.
Δοκίμασε iSystem, που επίσης έχουν χάσει λίγο τη μπάλα γιατί δεν κλείνουν ραντεβού. Εντωμεταξύ προτού κάνεις οτιδήποτε, ακόμα και αν 48 ώρες πριν σου έχουν επιβεβαιώσει ότι έχουν απόθεμα, πάρε πάλι τηλέφωνο. Εγώ ανέβηκα Χολαργό σήμερα για να μου πουν ότι λόγω όγκου εργασίας τελείωσε το απόθεμα, αν και με είχαν διαβεβαιώσει πως θα υπάρχει κρατημένη.
Προσωπική συμβουλή, αν δεν έχετε κάποιο έντονο θέμα όπως ξαφνικά κλεισίματα κλπ, μην ταλαιπωρηθείτε αυτό το μήνα. 10€ διαφορά δεν αξίζουν τη διατάραξη της ψυχικής σας ηρεμίας
*edit, λάθος πόστ το ζήτημα της μπαταρίας πήγαινε αλλού - παρόλα αυτά ίσως η iSystem να μπορεί να σε βοηθήσει σχετικά.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 25
0 μέλη, 25 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες