Καλησπέρα,
Έχω ένα θεματάκι με την Cosmote περίπου 2 μήνες τώρα και θα ήθελα τη γνώμη σας.Ενω το συμβόλαιο (εταιρικό 2 γραμμές) λήγει στις 15/12/18 «τας γραφας» τους λένε για 7/3/2019.εχουμε επικοινώνησε 6φορες με έχουν ενημερώσει ότι θα το διορθώσουν αλλά τίποτα.Το ρίχνουν σε καθυστερημένη αποστολή εγγράφων απ το κατάστημα..Σημερα περίμενα γι ακόμα μια φορά τηλ για το τι θα γίνει και τίποτα.Ειναι σαν να σπάνε το συμβόλαιο εκ μέρους τους,πράγμα το οποίο αν έκανα εγώ θα είχα penalty..όπως ήδη έχω φάει 1 φορά για λήξη 2 μήνες πριν το καθορισμένο..αν μου γίνει μια καλύτερη προσφορά θα μπορούσα να το συζητήσω μαζί τους αλλά αφού είναι σκληροί σαν εταιρια είμαι πλέον νευριασμένος,κυρίως γιτι αφήνουν Έτσι έναν εταιρικό πελάτη που τα 2 τηλ μπορεί να γίνουν 102..
Ποια η γνώμη σας; Λέω να πάρω αποφασιστηκα θέλοντας να κόψω τη γραμμή πρόωρα για τον παραπάνω λόγο καθώς και ότι θα επικοινωνήσω με την προστασία του καταναλωτή...
Τα φώτα σας.....!
Θέμα με Cosmote και ανανέωση συμβολαίων.
Από
GiannisMaurokouk
, 07/11/2018 19:19
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 07/11/2018 - 19:19
Ad
#2
Δημοσίευση 08/11/2018 - 02:24
Η χειρότερη εταιρεια κ εγω θα τους σταματήσω το συμβολαιο
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Δημοσίευση 08/11/2018 - 10:00
Δεν είναι άμεσα αυτό το θέμα.
Θα παίξω πουστικα όπως κ αυτοί.
Έχω 7!!!!! Σταθερά Cosmote και τα κινητά,
Η θα τους πάρω ένα Xs+ φέτος η θα τους τα πάρω κανονικά και με το νόμο με προστασία καταναλωτή.χθες πάλι έχουμε αφήσει αίτημα θα σας καλέσουμε...τίποτα
Θα παίξω πουστικα όπως κ αυτοί.
Έχω 7!!!!! Σταθερά Cosmote και τα κινητά,
Η θα τους πάρω ένα Xs+ φέτος η θα τους τα πάρω κανονικά και με το νόμο με προστασία καταναλωτή.χθες πάλι έχουμε αφήσει αίτημα θα σας καλέσουμε...τίποτα
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες