Η Apple μας ενημερώνει πως ορισμένες συσκευές iPhone X ενδέχεται να παρουσιάζουν προβλήματα με την οθόνη αφής λόγω προβληματικού στοιχείου hardware. Τα iPhone X που επηρεάζονται παρουσιάζουν τα παρακάτω συμπτώματα:
- Ολόκληρη η οθόνη ή μέρος αυτής, δεν ανταποκρίνεται ή ανταποκρίνεται σπασμωδικά στην αφή του χρήστη
- Η οθόνη ανταποκρίνεται, χωρίς να υπάρχει επαφή από τον χρήστη
Η Apple αναλαμβάνει την επισκευή των σχετικών συσκευών iPhone X, χωρίς χρέωση, μέσω των εξουσιοδοτημένων παρόχων service.
Διαδικασία σέρβις
Βρείτε έναν εξουσιοδοτημένο πάροχο service Apple, για να επισκευάσει το iPhone X σας. Πριν από το σέρβις, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος του iPhone X, για να επιβεβαιωθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις για αυτό το πρόγραμμα.
Πριν από την επισκευή, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα πλήρες εφεδρικό αντίγραφο των δεδομένων σας στο iTunes ή το iCloud.
Αν το iPhone X που διαθέτετε έχει κάποια βλάβη που εμποδίζει την επισκευή του, αυτή θα πρέπει να αποκατασταθεί πριν
πραγματοποιηθεί το σέρβις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να προκύψει κόστος σχετικό με την επισκευή.
Πρόσθετες πληροφορίες
- Η Apple ενδέχεται να περιορίσει την επισκευή των σχετικών συσκευών iPhone X στην αρχική χώρα/περιοχή αγοράς. Για τις συσκευές iPhone X που αγοράζονται σε χώρες μέλη του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ), η υπηρεσία διατίθεται και στις υπόλοιπες χώρες-μέλη του ΕΟΧ.
- Αυτό το πρόγραμμα της Apple δεν επεκτείνει την κανονική κάλυψη εγγύησης του iPhone X.
- Αν πιστεύετε ότι το iPhone X σας επηρεάστηκε από αυτό το πρόβλημα και πληρώσατε ήδη για σέρβις, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Apple, για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.
- Το πρόγραμμα καλύπτει τα επηρεαζόμενα μοντέλα iPhone X για 3 χρόνια μετά την πρώτη λιανική πώληση της μονάδας.