Αν είναι 2 μέρες να παραλάβω άστα να πάνε. Το δουλεύω κάθε μέρα δυστυχώς. Παίζει ρόλο αν έχω apple care ?Σας παραπέμπω εδώ για λεπτομέριες.
Εμένα αντικαταστάθηκε η οθόνη από infoquest πριν 3 μήνες περίπου και πολύ πριν η apple βγάλει ανακοίνωση αναγνωρίζοντας και επίσημα το πρόβλημα.
Από Κρήτη που είμαι έκανα περίπου 2 βδομάδες να παραλάβω ξανά το τηλέφωνο.
http://www.iphonehel...l= ghost touch
Apple: Πρόγραμμα δωρεάν επισκευής οθόνης για το iPhone X
#16
Δημοσίευση 16/11/2018 - 15:34
Ad
#17
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:07
#18
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:11
Πριν λίγο έφυγα από το κατάστημα, η αλλαγή έγινε σε περίπου 1 ώρα με καινούργια χωρίς πολλά πολλά και δείχνει να είναι μια χαρά μέχρι στιγμής.
Σου ετρεξαν καποιο διαγνωστικο ή το εδωσες και κανανε απλα την αλλαγη;
#19
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:12
Καλησπέρα σε όλους.
Μίλησα προ ολίγου με την Document και έκλεισα ραντεβού για σήμερα για αλλαγή οθόνης. Έχουν απόθεμα μου είπαν αλλά και παρά πολλά ραντεβού. Εξήγησα στην ευγενέστατη κυρία που με εξυπηρέτησε τι ακριβώς κάνει και μου είπε έλα από εδώ σήμερα να σου αλλάξουμε οθόνη. Εκείνη την στιγμή την ρώτησα ότι αν όταν έρθω δεν δείτε κάτι παράτυπο τι θα γίνει; Η απάντηση της ήταν να μην αγχώνομαι και ότι θα γίνει η αλλαγή.
Τι σου έκανε ακριβώς ; Το πρόβλημα φάνηκε στο διαγνωστικό ;
#20
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:34
Πωπω... προβλεπω να παει ο καθε πικραμενος να αλλαζει την οθονη του... αποτι φαινεται η document γιολαρει το service των οθονων χωρις να την νοιαζει αν παρουσιαζει το προβλημα, για να βαλει κοσμο στο μαγαζι και να παρει καλες αξιολογησεις.... μαλλον δε θελει να ειναι ουτε service, οπως σαφεστατα δεν ηθελε να ειναι premium reseller....
#21
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:42
Σου ετρεξαν καποιο διαγνωστικο ή το εδωσες και κανανε απλα την αλλαγη;
Ναι, έτρεξαν διαγνωστικό έλεγχο και επίσης έκαναν και οι ίδιοι έλεγχο στον οποίο διαπιστώθηκε το freezαρισμα που και εγώ έβλεπα.
Τι σου έκανε ακριβώς ; Το πρόβλημα φάνηκε στο διαγνωστικό ;
Κολλούσε η αφή και κάποιες φορές τελείως η οθόνη δεν ανταποκρινόταν.
Πωπω... προβλεπω να παει ο καθε πικραμενος να αλλαζει την οθονη του... αποτι φαινεται η document γιολαρει το service των οθονων χωρις να την νοιαζει αν παρουσιαζει το προβλημα, για να βαλει κοσμο στο μαγαζι και να παρει καλες αξιολογησεις.... μαλλον δε θελει να ειναι ουτε service, οπως σαφεστατα δεν ηθελε να ειναι premium reseller....
Το οτι δεν έχεις εσύ πρόβλημα με το κινητό σου και μακάρι να μην αποκτήσεις ποτέ δεν σημαίνει οτι και οι άλλοι δεν έχουν.
Οι χαρακτηρισμοί να λείπουν. Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις έχει καλώς αλλά το να λέμε βλακείες είναι περιττό.
#22
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:43
Το οτι ανοιγει ενα αδιαβροχο κινητο απο το εκαστοτε σερβις και αλλαζει οθονη εσας δεν σας ανησυχει καθολου??
Οι συσκευες συναρμολογουνται σε ειδικα εργοστασια. Τελειωσε το σερβις που καναμε στα ΝΟΚΙΑ 3210 σε μη ελεγχομενο περιβαλλον με το κατσαβιδι και την πενσα.
Για μενα εφοσων υπαρχει προβληματικο υλικο (χωρις υπαιτιοτητα χρηστη) αντ/ση συσκευης αμεσα.
Τα υπολοιπα ειναι απλα : Σας ευχαριστουμε που μας πιανετε τον κ_λο κι ας σας πληρωσαμε οσο σας πληρωσαμε.
Τελευταία επεξεργασία από: stifler, 16/11/2018 - 16:50
#23
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:46
δηλαδη θα μου αλλάξει οθόνη η document και θα χάσω το ip67?Το οτι ανοιγει ενα αδιαβροχο κινητο απο το εκαστοτε σερβις και αλλαζει οθονη εσας δεν σας ανησυχει καθολου??
Οι συσκευες συρναμολογουνται σε ειδικα εργοστασια. Τελειωσε το σερβις που καναμε στα ΝΟΚΙΑ 3210 σε μη ελεγχομενο περιβαλλον με το κατσαβιδι και την πενσα.
Για μενα εφοσων υπαρχει προβληματικο υλικο (χωρις υπαιτιοτητα χρηστη) αντ/ση συσκευης αμεσα.
Τα υπολοιπα ειναι απλα : Σας ευχαριστουμε που μας πιανετε τον κ_λο κι ας σας πληρωσαμε οσο σας πληρωσαμε.
#24
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:47
Σαφως εφοσον το σερβις επιβεβαιωσει το προβλημα να αλλαξει η οθονη!
Αλλα Εδω βλεπω ερωτησεις τυπου "το ειδανε οτι το κανει, η μπορω να παω κι εγω και να πω οτι το κανε και να μου την αλλαξουνε χωρις περαιτερω ελεγχο;"
Και το χειροτερο ειναι οτι αυτη η συμπεριφορα απο οτι φαινεται, ΑΝ καταλαβα καλα δηλαδη, πριμοδοτειται και απο το επισημο σερβις... Αυτο ειναι το πραγματικα αδιανοητο !
Τελευταία επεξεργασία από: Franjelisco, 16/11/2018 - 16:48
#25
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:48
δηλαδη θα μου αλλάξει οθόνη η document και θα χάσω το ip67?
Εσυ δηλαδη θα το εμπιστευεσαι οσο πριν??
#26
Δημοσίευση 16/11/2018 - 16:52
Παναγιτσα μου, πΟΣΕΣ φορες θα πουμε οτι η συσκευη ΔΕΝ ειναι αδιαβροχη;;;;; Εχει μια ανθεκτικοτητα στο νερο που ειναι ελεγμενη σε πληρως προστατευομενες εργοστασιακες ρυθμισεις και για πολυ συκεκριμενο χρονικο διαστημα.... Μην βαζετε τα πανακριβα κινητα σας στο νερο....
https://www.apple.com/iphone-xs/ κατω κατω .... LIQUID DAMAGE IS NOT COVERED UNDER WARRANTY........
Τελευταία επεξεργασία από: Franjelisco, 16/11/2018 - 16:52
#27
Δημοσίευση 16/11/2018 - 17:32
Σαφως εφοσον το σερβις επιβεβαιωσει το προβλημα να αλλαξει η οθονη!
Αλλα Εδω βλεπω ερωτησεις τυπου "το ειδανε οτι το κανει, η μπορω να παω κι εγω και να πω οτι το κανε και να μου την αλλαξουνε χωρις περαιτερω ελεγχο;"
Και το χειροτερο ειναι οτι αυτη η συμπεριφορα απο οτι φαινεται, ΑΝ καταλαβα καλα δηλαδη, πριμοδοτειται και απο το επισημο σερβις... Αυτο ειναι το πραγματικα αδιανοητο !
Και τι θα γινει βρε φιλε μου, δεν θα ρωτησουμε πως γινετε η διαδικασια; Ειδες κανεναν να λεει οτι θα παει να αλλαξει την οθονη του χωρις αυτη να εχει προβλημα; Και ποιο το νοημα αλλωστε!!
#28
Δημοσίευση 16/11/2018 - 18:00
Δεν έγραψα πουθενά φίλε για αδιαβροχη συσκευή. Για ip67 μίλησαΠαναγιτσα μου, πΟΣΕΣ φορες θα πουμε οτι η συσκευη ΔΕΝ ειναι αδιαβροχη;;;;; Εχει μια ανθεκτικοτητα στο νερο που ειναι ελεγμενη σε πληρως προστατευομενες εργοστασιακες ρυθμισεις και για πολυ συκεκριμενο χρονικο διαστημα.... Μην βαζετε τα πανακριβα κινητα σας στο νερο....
https://www.apple.com/iphone-xs/ κατω κατω .... LIQUID DAMAGE IS NOT COVERED UNDER WARRANTY........
Sent from my iPhone using Tapatalk
#29
Δημοσίευση 16/11/2018 - 21:56
Δεν μπαίνει ανθρώπινο χέρι.Το οτι ανοιγει ενα αδιαβροχο κινητο απο το εκαστοτε σερβις και αλλαζει οθονη εσας δεν σας ανησυχει καθολου??
Οι συσκευες συναρμολογουνται σε ειδικα εργοστασια. Τελειωσε το σερβις που καναμε στα ΝΟΚΙΑ 3210 σε μη ελεγχομενο περιβαλλον με το κατσαβιδι και την πενσα.
Για μενα εφοσων υπαρχει προβληματικο υλικο (χωρις υπαιτιοτητα χρηστη) αντ/ση συσκευης αμεσα.
Τα υπολοιπα ειναι απλα : Σας ευχαριστουμε που μας πιανετε τον κ_λο κι ας σας πληρωσαμε οσο σας πληρωσαμε.
Ήρθε και στην Ελλάδα πλέον το περιβόητο μηχάνημα που γίνονται όλα αυτόματα.
Μέχρι πρότινως στέλνονταν Ολλανδία γι’ αυτό το λόγο.
#30
Δημοσίευση 16/11/2018 - 22:47
Δεν μπαίνει ανθρώπινο χέρι.
Ήρθε και στην Ελλάδα πλέον το περιβόητο μηχάνημα που γίνονται όλα αυτόματα.
Μέχρι πρότινως στέλνονταν Ολλανδία γι’ αυτό το λόγο.
ποιος σου ειπε οτι γινεται αυτοματα; αλλο και τουτο. η ημιμαθεια .... το ανοιγμα της συσκευης οπως και την αλλαγη της οθονης το κανει ανθρωπος. το μηχανημα απλα καλιμπραρει την οθονη και παντρευει τη μητρικη με το σενσορα βιομετρικης ταυτοποιησης... μη λεμε οτι θελουμε ...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες