Όταν το μηχάνημα σας έχει παραδοθεί “ως έχει” πέρα του ότι ενδέχεται να μην είναι ασφαλές, είναι αναμενόμενο να ανακύψουν και διάφορα άβολα θέματα.
Ένα από αυτά μπορεί να είναι η χρήση της Apple ID σας για updates όπου δεν σας επιτρέπεται η πρόσβαση στο App Store / iTunes. Εμφανίζεται δηλαδή γκριζαρισμένη η Apple ID του προηγούμενου κάτοχου και ζητείται το password του. Παράλληλα, δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε στο σχετικό πεδίο την δική σας Apple ID. Ή προκύπτουν τα σφάλματα "Update Unavailable with This Apple ID" και “This item is temporarily unavailable”.
Αν δε ο προηγούμενος κάτοχος δεν έχει καταργήσει τις εξουσιοδοτήσεις δεν είναι εφικτή η "Εξουσιοδότηση αυτού του υπολογιστή" με την Apple ID σας. Θα πρέπει να περιμένετε για 90 ημέρες, ή να ζητήσετε βοήθεια από το iTunes Support ή από τον προηγούμενο κάτοχο.
Όσο αφορά στην δημιουργία του λογαριασμού σας iCloud μπορεί να εμφανισθούν τα σφάλματα “Account limit reached” ή “No longer eligible” που προκαλούνται από τον περιορισμό της Apple σε τρεις λογαριασμούς ανά μηχάνημα. Αν δηλαδή ο προηγούμενος κάτοχος έχει εξαντλήσει το όριο, θα εμφανισθεί το μήνυμα που δεν εξαλείφεται. Θα πρέπει λοιπόν να ζητήσετε βοήθεια από το iCloud Support, ή από τον προηγούμενο κάτοχο.

Σε εκθεσιακό μηχάνημα, όταν με το άνοιγμα του προκύπτει μια οθόνη διαφορετική της "Welcome" τότε στήνετε οπωσδήποτε την καθαρή εγκατάσταση σας.

Σχετικό άρθρα·