Όταν το μηχάνημα σας έχει παραδοθεί “ως έχει” πέρα του ότι ενδέχεται να μην είναι ασφαλές, είναι αναμενόμενο να ανακύψουν και διάφορα άβολα θέματα.
Ένα από αυτά μπορεί να είναι η χρήση της Apple ID σας για updates όπου δεν σας επιτρέπεται η πρόσβαση στο App Store / iTunes. Εμφανίζεται δηλαδή γκριζαρισμένη η Apple ID του προηγούμενου κάτοχου και ζητείται το password του. Παράλληλα, δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε στο σχετικό πεδίο την δική σας Apple ID. Ή προκύπτουν τα σφάλματα "Update Unavailable with This Apple ID" και “This item is temporarily unavailable”.
Αν δε ο προηγούμενος κάτοχος δεν έχει καταργήσει τις εξουσιοδοτήσεις δεν είναι εφικτή η "Εξουσιοδότηση αυτού του υπολογιστή" με την Apple ID σας. Θα πρέπει να περιμένετε για 90 ημέρες, ή να ζητήσετε βοήθεια από το iTunes Support ή από τον προηγούμενο κάτοχο.
Όσο αφορά στην δημιουργία του λογαριασμού σας iCloud μπορεί να εμφανισθούν τα σφάλματα “Account limit reached” ή “No longer eligible” που προκαλούνται από τον περιορισμό της Apple σε τρεις λογαριασμούς ανά μηχάνημα. Αν δηλαδή ο προηγούμενος κάτοχος έχει εξαντλήσει το όριο, θα εμφανισθεί το μήνυμα που δεν εξαλείφεται. Θα πρέπει λοιπόν να ζητήσετε βοήθεια από το iCloud Support, ή από τον προηγούμενο κάτοχο.
Η πρώτη ενέργεια που συνιστάται λοιπόν σε παραλαβή μεταχειρισμένου μηχανήματος, είναι να στήσετε την δική σας “καθαρή” εγκατάσταση που περιλαμβάνει το φορμάρισμα (erase) του δίσκου και την εξ υπαρχής εγκατάσταση του macOS.
Σε εκθεσιακό μηχάνημα, όταν με το άνοιγμα του προκύπτει μια οθόνη διαφορετική της "Welcome" τότε στήνετε οπωσδήποτε την καθαρή εγκατάσταση σας.
Σχετικό άρθρα·