Καλημέρα σε όλους σας.
Θέλω τη γνώμη σας σε ένα πρόβλημα που προέκυψε μετά από αλλαγή μπαταρίας στο iPhone 6sPlus στο πρόγραμμα που έτρεχε με τα 39 ευρώ.
Πήγα για αλλαγή σε ένα εξουσιοδοτημένο (στο οποίο είμαι -μάλλον ήμουν- πελάτης...) και πολυσυζητημένο στο forum κατάστημα με σκοπό να κρατήσω το τηλέφωνο κανα-δυο χρονάκια ακόμη.
Το τηλ μου έχει ένα μικρό σημαδάκι από χτύπημα στο σημείο της υποδοχής των ακουστικών (αν χρειαστεί φώτο, ανεβάζω), χωρίς να επηρεάζει σε καμία περίπτωση τη λειτουργία του τηλεφώνου ή των ακουστικών.
Πήγα λοιπόν στο κατάστημα, έγινε η αλλαγή όμως κατά την παραλαβή στον έλεγχο που του έκανα, όταν χτυπούσε κλήση και "έμπαινε" η δόνηση, το τηλ έτριζε !!
Τους το ανέφερα αμέσως και μου απάντησαν από το σέρβις ότι είναι από το χτυπηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Στην ερώτησή μου γιατί δεν το έκανε πριν και εμφανίστηκε μετά την αλλαγή της μπαταρίας, η απάντησή τους ήταν ότι επειδή ξεμονταρίστηκε η οθόνη!
Στην επόμενη ερώτησή μου, γιατί δεν με ενημέρωσαν πριν την αλλαγή ότι υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα για κάποιο πρόβλημα μετά την αλλαγή, απάντηση δεν πήρα.
Προσπαθώ εδώ και αρκετές ημέρες να μιλήσω με την κυρία στην υποδοχή του καταστήματος η οποία πλέον πάντα έχει κόσμο.... και ποτέ δεν "θυμάται¨νε με καλέσει παρά τα αρκετά μηνύματα που έχω αφήσει.
Έδω χρειάζομαι τη βοήθειά σας: τί μπορώ να κάνω;
Ειλικρινά το τηλ πριν δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα. Και το Health της μπαταρίας πριν την αλλαγή ήταν στο 87% απλά ήθελα φρέσκια μπαταρία, δυστυχώς...
Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά του εν λόγω καταστήματος και δυστυχώς πολύ απογοητευμένος από το service τους...
Ευχαριστώ
Τελευταία επεξεργασία από: Wolf10, 08/01/2019 - 11:22