Μετά από ένα macOS Update ή χωρίς προφανή λόγο κι ενώ η σύνδεση internet δουλεύει κανονικά σε διάφορες σελίδες, σε προσπάθεια για σύνδεση στο App Store προκύπτει το σφάλμα.
• Αντιμετώπιση·
Αρχικά πηγαίνετε στο System Status και ελέγχετε την κατάσταση του store. Αν είναι στο "κόκκινο" περιμένετε ακόμη και για ώρες, μπορεί να γίνονται εργασίες συντήρησης. Ενώ σε πράσινο προχωρείτε στις ενέργειες και ελέγχετε μετά από κάθε μία.
1. Βγάζετε τον router από την πρίζα για ~60", τον συνδέετε ξανά και Restart το Mac.
2. Πηγαίνετε > System Preferences, ανοίγετε το Software Update και κατεβάζετε τυχόν διαθέσιμα updates.
4. Στο iTunes > Account > Sign Out και και κατόπιν Sign In.
5. Πηγαίνετε /Aplications > Utilites > Keychain Access και επιλέγετε All Items. Αναζητείτε το DigiCert High Assurance EV root CA, διπλό click επάνω του > Trust > Never Trust και Restart το Mac.
.
Κάνετε και πάλι στην προηγούμενη διαδικασία, επιλέγετε το εγγενές Use System Defaults και Restart το Mac.
6. Πατάτε τα πλήκτρα command-shift-G (⌘-⇧-G) και στο pop-up copy & paste την διαδρομή /var/db/crls/.
Στον φάκελο crls που θα προκύψει, σύρετε τον κάδο τα αρχεία που επισημαίνονται (ο αριθμός τους μπορεί να διαφέρει) και Restart το Mac.