Ωπα..ναι...τώρα το είδα ότι γράφεις UPS...εμένα το πρόβλημα δημιουργήθηκε αφού έφτασε ο φάκελος στην Aramex αλλά δεν ξέρανε που να το στείλουν.
Όμως νομίζω καταλαβαίνω τι έχει συμβεί:
Όταν βάζεις την διεύθυνση ΠΡΟΣ την s&s πρέπει να μπει ολόκληρη....δηλαδή.... C/O Aramex, Zone de fret 4, 2 Rue Des Voyelles Roissy CDG Cedex 95703 κτλ.... και προφανώς το ΑΤΗ νούμερο.....πρέπει η UPS να ξέρει τον care of της αποστολής..... νομίζω ότι μπορείς και τώρα να στείλεις ένα μήνυμα/τηλέφωνο στην UPS με τα πλήρη στοιχεία της διεύθυνσης....(δεν θυμάμαι αν στην UPS μπορείς να τα αλλάξεις ηλεκτρονικά απ΄ευθείας...)
Δεν ισχύει αυτό που λες, εγώ πέρασα τα στοιχεια αποστολής στη Revolut όπως ο φίλος παραπάνω και μου έρχεται κανονικά
Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το thread και τις οδηγίες από την αρχή θα δεις ότι και ο OP πέρασε τα ίδια στοιχεία με τον iceage και του ήρθε κανονικά η κάρτα από Γαλλία.
Τελευταία επεξεργασία από: crossmo, 07/02/2019 - 17:36