Σου ζητάει να τους πεις το ακριβές ποσό που έστειλες και το όνομα του αποστολέα για να εξακριβώσουν την πληρωμή σου γιατι δε βρήκαν το Monese ID σου -ίσως να έχεις κάνει κάποιο λάθος. Έλεγξε το λογαριασμό σου μέσα από την εφαρμογή (πάτα κάτω δεξιά που λεει Account) και δες επάνω στο εικονιδιο πάνω από το όνομα σου αν ο λογαριασμός σου είναι EU ή UK. Μήπως έκανες UK? Έλεγξε και τα στοιχεία που έστειλες τα χρήματα να δεις αν είναι όλα σωστά. Μίλησε και με το chat θα σε βοηθήσουν.
ειναι σε EUR
iPhone X 256GB