Συνάνθρωποι, αδίκως αντιλογείτε. Τα γεγονότα και για τις δυο πλευρές είναι πραγματικά.
Η διαφορά είναι πως η τράπεζα στη μια περίπτωση απλώς δεν πέρασε τα χρήματα άμεσα όπως "υπόσχεται". Αυτό μπορεί να συνέβει για διάφορους λόγους. Να καθυστέρησε η συναλλαγή λόγω πιθανού τεχνικού κολλημάτος του προγράμματος ή απλώς να είχε πέσει το σύστημα της τράπεζας. Σίγουρα δε σημαίνει οτι δεν λειτουργεί η υπηρεσία όταν συμβαίνει μεμονωμένα ή σε κάποιες περιπτώσεις (αν είχε συμβεί μαζικό fault η τράπεζα θα είχε βγάλει σχετική ανακοίνωση). Ξαναδοκίμασε ο φίλος που είχε το πρόβλημα να κάνει fast μεταφορά κάποια άλλη φορά; Αν όχι γιατι μπορεί να φοβήθηκε ή να μην ήθελε να χάσει επιπλέον χρήματα, λογικό. Στη συνέχεια όμως, έγινε κάποια επικοινωνία με την τράπεζα ώστε να ερωτηθεί γιατί δεν πήγαν εκείνη την ημέρα τα χρήματα με fast τρόπο; Ζητήθηκε refund (επιστροφή των χρημάτων) εφόσον η υπηρεσία δεν παρασχέθηκε; -ναι έστω και αυτού του μικροποσού η τράπεζα το επιστρέφει.
Πιστεύω αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθούμε όταν δημιουργείται πρόβλημα από οποιαδήποτε υπηρεσία ή αγορά μας ώστε να υπάρχει ενημέρωση για το τι έχει συμβεί αλλά, καλή επικοινωνία και σωστή εξυπηρέτηση στην περίπτωση λάθους. Αν δεν έχουμε επικοινωνήσει με την άλλη πλευρά για να δούμε τι πρόβλημα έχει συμβεί είναι λίγο άδικο να ακυρώνουμε μια υπηρεσία για όλους τους υπόλοιπους που πιθανόν να θέλουν ή την έχουν χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά.
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 29/03/2019 - 10:21