Το μονο που εχει μεινει, ειναι το ονοματεπώνυμο και ο αριθμος λογαριασμου αυτού που τα έστειλε σαν επαφή για δυνατοτητα νέας συναλλαγής.
Αναγράφεται το όνομα του γιού σου και ο αριθμός ενός λογαριασμου (ο λογαριασμός τι είναι; ΙΒΑΝ);
Στα notifications του τηλεφώνου δε φαίνεται κάποια ειδοποίηση με το εισερχόμενο ποσό; Τράβα ότι μπορείς σε screenshot. Και για να τα έχεις και για να τους το στείλεις.
Να εμμείνεις στο γεγονός οτι: α) πως είναι δυνατόν να εμφανίζεται μια συναλλαγή με το όνοματεπώνυμο του γιού σου, β) να τους διευκρινήσεις οτι η λέξη 'doro' στα ελληνικά σημαίνει gift / present: οπότε δεν είναι κάποιο σφάλμα συστήματος), γ) να τους ζητήσεις γραπτώς ένα report δικό τους: πως το ονομα του παιδιού σου εμφανίστηκε σε εσένα ως συναλλαγή (άσχετα από το οτι μπορεί να εμφανίστηκε σε εσένα μια λανθασμένη συναλλαγή, υπάρχει το όνομα του παιδιού στη μέση).
Τόνισέ τους οτι είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για ένα απλό σφάλμα του συστήματος, γιατί χρησιμοποιήθηκε το όνομα του παιδιού στη συναλλαγή (εφόσον είναι ανήλικο ακόμη χειρότερα, ενημέρωσε τους οτι είναι ανήλικος να το ξέρουν -αν δεν το έχεις κάνει ήδη) και γενικά ζήτα τους λεπτομερείς εξηγήσεις για να τις έχεις και γραπτώς. Και φυσικά κάντους πολύ σαφές οτι δεν είναι ένα απλό "μας συγχωρείτε για την αναστάτωση". Είναι ένα σοβαρό θέμα που πλήττει σημαντικά την αξιοπιστία τους. Πόσο μάλλον όταν εμπλέκεται ένα όνομα που αυτοί δεν έχουν (και δεν πρέπει να έχουν) καμία σχέση μαζί του. Ακόμη, το οτι εσύ βλέπεις το λογαριασμό κάποιου άλλου χρήστη χωρίς να τον γνωρίζεις και να είναι στις επαφές σου, είναι σοβαρό data breach.
Σίγουρα το λάθος είναι δικό τους πάντως και όχι του άλλου χρήστη (όποιος και αν είναι αυτός). Αν εγώ πχ σου στείλω κατά λάθος ένα ποσό, ο μόνος τρόπος να το λάβω πίσω είναι να μου το επιστρέψεις εσύ ο ίδιος. Δεν μπορεί ο χρήστης να ειδοποιήσει τη monese και να πει "Α έστειλα αυτά τα λεφτά σε λάθος χρήστη, μπορείτε να μου τα τραβήξετε πίσω"; Και να θέλει η monese να το κάνει αυτό (στην περίπτωση δηλαδή λανθασμένης αποστολής χρημάτων από άλλο χρήστη) πρέπει να σε ειδοποιήσει και να ζητήσει την έγκρισή σου και η επιστροφή των χρημάτων να γίνει με δική σου κίνηση, όχι δική τους.
Πέρα από όλο αυτό, χρήματα σε αυτές τις εφαρμογές στέλνεις σε ανθρώπους που έχεις στις επαφές σου (να τους το αναφέρεις και αυτό ως απορία: πως βρήκε το τηλέφωνο σου και τα έστειλε) ... Με λίγα λόγια... έχουν κάνει πολύ χοντρή πατάτα.
Οχι δεν φαινεται η κινηση, ουτε σαν καταθεση ουτε σαν ανάληψη.
Στο εμαιλ μου ζήτησαν να το επιβεβαιώσω απαντώντας στο μαιλ τους και σημερα μου απάντησαν πως λυπούνται για την αναστάτωση, επρόκειτο περί λάθους και τα χρηματα έφτασαν τελικα στον πραγματικό παραλήπτη.
Αυτα που με ξένισαν ηταν το ονοματεπώνυμο του παιδιού μου, η λέξη doro στο reference και η δυνατοτητα τοποθέτησης χρημάτων και αφαίρεση τους χωρις κανενα ίχνος στο ιστορικό η τις κινήσεις μου.
Το μονο που εχει μεινει, ειναι το ονοματεπώνυμο και ο αριθμος λογαριασμου αυτού που τα έστειλε σαν επαφή για δυνατοτητα νέας συναλλαγής.
Sent from my iPad using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 09/07/2020 - 21:03