Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: tryf, 17/02/2020 - 22:43
Δημοσίευση 17/02/2020 - 22:42
Τελευταία επεξεργασία από: tryf, 17/02/2020 - 22:43
Δημοσίευση 17/02/2020 - 23:20
Τελευταία επεξεργασία από: anthreas, 17/02/2020 - 23:24
Δημοσίευση 17/02/2020 - 23:50
kαι εγώ το ίδιο με την curve apple pay σε pos ΕΤΕ δεν το δέχεται
Δημοσίευση 18/02/2020 - 07:06
Δημοσίευση 18/02/2020 - 07:24
Φυσικά και εμένα στα μηχανάκια της εθνικής δεν δουλεύει. Το σπαστικό δε είναι ότι ζητάει να επιλέγω νόμισμα, λίρα ή ευρώ.
Έχω κάνει ερώτημα στο twitter στην εθνική, καμία απάντηση
Δημοσίευση 18/02/2020 - 08:56
Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 18/02/2020 - 09:01
Δημοσίευση 18/02/2020 - 09:50
Τελευταία επεξεργασία από: anthreas, 18/02/2020 - 09:53
Δημοσίευση 18/02/2020 - 10:47
Δημοσίευση 18/02/2020 - 10:59
Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων!
Δημοσίευση 18/02/2020 - 11:51
και εγώ δεν παρέλαβα με ημερομηνία αποστολής της κάρτας 29/01, αλλά ζητώντας τους χθες να μου στείλουν καινούρια, διαπίστωσα ότι είχαν κάνει λάθος τον αριθμό της διεύθυνσης μου.
Μήπως και σε εσάς έχει γίνει κάποιο λάθος στη διεύθυνση που δηλώσατε;
Δημοσίευση 18/02/2020 - 11:54
Εμένα δύο φορές μου τη ζήτησαν και τους την έδωσα. Τι να λέμε! Είναι ανευθυνοι και πολύ αργό και προβληματικό support! Ου μπλέξεις.και εγώ δεν παρέλαβα με ημερομηνία αποστολής της κάρτας 29/01, αλλά ζητώντας τους χθες να μου στείλουν καινούρια, διαπίστωσα ότι είχαν κάνει λάθος τον αριθμό της διεύθυνσης μου.
Μήπως και σε εσάς έχει γίνει κάποιο λάθος στη διεύθυνση που δηλώσατε;
Τελευταία επεξεργασία από: tryf, 18/02/2020 - 12:03
Δημοσίευση 18/02/2020 - 12:08
Τελευταία επεξεργασία από: niktsi, 18/02/2020 - 12:08
Δημοσίευση 18/02/2020 - 12:08
Να σου πω την αλήθεια, εγώ έως σήμερα δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα με την υποστήριξή τους.
Τόσο με την κάρτα της Eurobank που είχα πρόβλημα με την έκδοση του κωδικού όσο και τώρα με τη "χαμένη" κάρτα, με εξυπηρέτησαν γρήγορα.
Δημοσίευση 18/02/2020 - 14:24
Παίδες τα 'χουμε πει πιο πίσω.
Το πρόβλημα με τα POS της Εθνικής, είναι τα ίδια τα μηχανήματα λόγω μη υποστήριξης κωδικοποίησης και όχι η Curve.
Τα οποία με μια αναβάθμιση λογισμικού ξεπερνούν αυτό το πρόβλημα? Κ αν ναι, αυτή η αναβάθμιση γίνεται αυτόματα απο το POS μιας κ είναι συνδεδεμένο σε δίκτυο ή πρέπει να το κάνει χειροκίνητα ο καθένας?
0 μέλη, 12 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες