Εγγύηση 2 ετών με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
#16
Δημοσίευση 19/07/2019 - 17:10
Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, ποιος ο λόγος για κάποιον άλλο νόμο;»
Καλησπέρα φίλε μου!
Έχουμε και λέμε...
Αναφορικά με τα άρθρα του αστικού κώδικα, η προστασία που τυπικά παρέχει ο συγκεκριμένος νόμος δεν είναι ακριβώς εγγυηση, υπό την έννοια που την καταλαβαίνουμε ως καταναλωτές. Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά ίδιο βέβαια. Δηλαδή αν χαλάσει ένα προϊόν, χωρίς υπαιτιότητα μας, ο πωλητής υποχρεούται είτε να το επιδιορθώσει, είτε να μειώσει το τίμημα, είτε να αντικαταστήσει το προϊόν. Ο αγοραστής είναι ο οποιοδήποτε, δηλαδή είτε καταναλωτής, είτε επαγγελματίας.
Τώρα πάμε στο θέμα του λόγου ύπαρξης ενός αλλου νόμου.
Ο νόμος αυτός είναι ο νόμος περί προστασίας του καταναλωτή (ν. 2251/1994). Στο νόμο αυτό προασπίζονται τα συμφέροντα των καταναλωτών, οπως περιγράφονται στο άρθρο 1, όπως το παρέθεσα παραπάνω. Στο νόμο αυτό δεν υπάρχει μόνο το θέμα της νόμιμης εγγύησης των 2 ετών και της εμπορικής εγγύησης. Ρυθμίζεται για παράδειγμα το δικαίωμα υπαναχώρησης από μια σύμβαση εξ αποστασεως μέσα σε 14 ημέρες από την παράδοση ενος προϊόντος, ρυθμίζεται το δικαίωμα ενημέρωσης των καταναλωτών για το είδος των προϊόντων που αγοράζουν κλπ κλπ. Ο νόμος αυτός δηλαδή προστατεύει υπό πολλά πρίσματα τον καταναλωτή και όχι μόνο σχετικά με τις παραπάνω εγγυήσεις. Απλά επειδή ρυθμίζει και το θέμα της νόμιμης εγγύησης, όταν διεκδικείς τα δικαιώματα σου, πρέπει να αναφέρεις όλο το νομικό πλαίσιο που σε προστατεύει.
Επίσης, ο νόμος αυτός σου δίνει περαιτέρω δικαιώματα, όχι μόνο απέναντι στον πωλητή, αλλά και στον προμηθευτή και τον παραγωγό του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην προκειμένη περίπτωση, δηλαδή, αν αγοράσεις ένα iPhone από τη Vodafone, μπορείς να ασκήσεις τα δικαιώματα σου από τον Αστικό Κώδικα μόνο απέναντι στη Vodafone.
Με βάση την προστασία του νόμου περί καταναλωτή, μπορείς να στραφείς και απευθείας κατά της Apple, ως παραγωγού, μεσω του επίσημου συνεργάτη της στην Ελλάδα, εν προκειμενω την iStorm (ή οποιονδήποτε άλλο).
«Ας πάμε τώρα στο νόμο 2251/1994. Σε ότι έχεις παραθέσει, δεν βλέπω να αναφέρονται πουθενά τα δύο έτη. Βέβαια παραπέμπει ο νόμος στο άρθρο 534 του ΑΚ που όμως δεν λέει κάτι για τον χρόνο εγγύησης, εκτός εάν κάτι δεν καταλαβαίνω εδώ (τι είναι αυτό το "επ"; ). Έψαξα λίγο τον νόμο και στην σελίδα 358 που βρίσκουμε το άρθρο 5, αναφέρει σε κάποιο σημείο για περίπτωση μη παροχής επιπλέον (εμπορικής) εγγύησης:
«σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα δικαιώματα του καταναλωτή από τη διετή νόμιμη εγγύηση, όπως αυτά εξειδικεύονται στο άρθρο 5 του παρόντος νόμου και στα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.»
Μάλλον πάλι κάτι χάνω εδώ γιατί δεν βλέπω αυτό το δύο έτη ούτε στο άρθρο 5 του νόμου αλλά ούτε και στο άρθρο 534 του ΑΚ (αυτό το "επ" κάτι πρέπει να κρύβει ).»
Το επ. σημαίνει «επόμενα».. Η ανωτέρω παραπομπή στον ΑΚ είναι ακριβώς τα 2 έτη. Διάβασε το σημείο στο ποστ μου που κάνω την ανάλυση για τα 2 χρόνια με βάση τον ΑΚ και θα καταλάβεις (το επ., δλδ, είναι και το άρθρο 554 ΑΚ).
Αναφορικά με τη νόμιμη και την εμπορική εγγυηση:
- η νόμιμη εγγυηση δεν μπορεί να παρακαμφθεί και ισχύει πάντα. Δεν μπορεί δηλαδή να έρθει η iStorm, η apple, το Πλαίσιο και να σου πει ότι δεν έχεις 2 χρόνια εγγυηση. Ισχύει ΠΑΝΤΑ.
- η εμπορική εγγύηση δίνεται είτε από τον πωλητή, είτε τον κατασκευαστή. Ο 1 χρόνος δλδ που δίνει η Apple, είναι εμπορική εγγυηση. Η εγγυηση είναι προαιρετική. Αλλά άμα σου τη δώσει και δεν την τηρήσει, τότε έχεις δικαίωμα να την απαιτήσεις από αυτόν που την παρέχει. Και φυσικά τρέχει παράλληλα και η 2ετης εγγυηση του ΑΚ και του νόμου περί προστασίας του καταναλωτή.
«Πέρα λοιπόν από όλα τα παραπάνω, υπάρχει και λόγος για κάποια Ευρωπαϊκή οδηγία; Ξέρουμε ποια είναι αυτή ή ουσιαστικά ο νόμος έχει φτιαχτεί για να προσαρμοστεί η Ελληνική αγορά στην οδηγία και δεν χρειάζεται άλλη αναφορά της»
Πρόκειται για ευρωπαϊκό κανονισμό, ο οποιος ισχύει άμεσα σε όλες τις χώρες της Ε.Ε.
Υπάρχουν κάποιες χώρες της Ε.Ε., στις οποίες ο αντίστοιχος τους ΑΚ τους δίνει 1 χρόνο «εγγυηση» κι όχι 2, όπως σε εμάς. Επομένως, ο ευρωπαϊκός κανονισμός τους προστατεύει παραπάνω.
Στη χώρα μας, εν προκειμενω, δεν έχουμε πρόβλημα για τους παραπάνω λόγους που ανέφερα.
«Πολύ σωστή και ξεκάθαρη η ερμηνεία σου. Το ότι έχεις πάρει ένα προϊόν με τιμολόγιο δεν σημαίνει ότι ενεργείς με αυτό το προϊόν μόνο για επαγγελματικό σκοπό, εκτός βέβαια εάν το προϊόν προορίζεται μόνο για επαγγελματική χρήση, κάτι που σίγουρα δεν ισχύει με ένα κινητό τηλέφωνο»
Αυτή είναι η δίκη μου ερμηνεία. Αυτό που μετράει είναι η ερμηνεία των δικαστηρίων, η οποία δεν υπάρχει ακόμη, επειδή ο νόμος είναι καινούριος (σχετικά με τον ορισμό του καταναλωτή).
Μέχρι τότε, ο καθένας μπορεί να λέει ο,τι θέλει.
Πάντως γενικά το πνεύμα του νόμου είναι η προστασία των περισσότερων, γι αυτό κι έδωσα προσωπικά αυτήν την ερμηνεία.
«Τέλος, σχετικά με την καταγγελία που έκανες, από ότι κατάλαβα δεν είχες κάποια γραπτή απάντηση από την iStorm και προχώρησες μόνο με ότι σου είπαν προφορικά; Σε ρωτάω για να ξέρω εάν θα πρέπει να απαιτήσω γραπτή απάντηση πριν κάνω καταγγελία, ή δεν θα χρειαστεί χρειάζεται να ασχοληθώ και να χάνω χρόνο.»
Η προφορική απάντηση που λάμβανα ΠΑΝΤΑ ήταν ότι η Apple δίνει ένα χρόνο εγγυηση. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν αυτά που τους έλεγα και ειρωνεύτηκαν κι από πάνω.
Δεν μπορείς να απαιτήσεις γραπτή απάντηση. Κανεις την καταγγελία και μετά ο Συνήγορος του Καταναλωτή τους καλεί να εκθέσουν την δική τους εκδοχή. Μετά βγαίνει πόρισμα, που δεν είναι δεσμευτικό βέβαια. Αλλά αν πας μετά σε δικαστήριο, επηρεάζει πολύ το πόρισμα αυτό. Και τις περισσότερες φορές δεν καταλήγεις σε δικαστήριο, επειδή αν ο Συνήγορος σου δώσει δίκιο, συνήθως οικειοθελώς σε εξυπηρετούν (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ).
Όλα τα παραπάνω αποτελούν τη δίκη μου άποψη. Αν θέλετε να κινηθείτε νομικά, φυσικά μπορείτε να απευθυνθείτε στο δικηγορο σας, για να σας λύσει οποιαδήποτε απορία και να δώσει λύση σε οποίο πρόβλημα σας. Όπως επίσης, η γνώμη του δικηγόρου σας μπορεί να είναι διαφορετική από τη δίκη μου.
Εγώ απλά παραθέτω τη δίκη μου εμπειρια και την προσωπική μου επαγγελματική (δικηγορική) γνώμη, που εν προκειμενω ΕΠΙΑΣΕ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#17
Δημοσίευση 21/07/2019 - 09:24
Καλημέρα φίλε μου,
Καταρχάς, για ακόμα μια φορά μπράβο και σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να μου απαντήσεις.
Οπότε δηλαδή υπερισχύει ο ΑΚ και ο νόμος είναι σαν κάτι συμπληρωματικό. Απλά το "κακό" στην δικιά μας περίπτωση είναι ο όρος "καταναλωτής" (και ο ορισμός του) που περιλαμβάνει ο νόμος και περιπλέκει τα πράγματα....
Εντάξει για το "επόμενα" και για το άρθρα το ΑΚ που αναφέρει τα δύο έτη. Τώρα σχετικά με την ερμηνεία, από ότι καταλαβαίνω, ή και ο ΣτΚ έχει την ίδια, ή απλά στηρίζονται μόνο στον ΑΚ. Αφού το πόρισμά τους βγαίνει θετικό προς την μεριά του καταναλωτή με τιμολόγιο, τότε προφανώς κάτι τέτοιο συμβαίνει.
Τώρα στην δικιά μου περίπτωση θα κάνω υπομονή να δω τι θα μου απαντήσουν και μετά αναλόγως θα πράξω. Θα ζητήσω βέβαια και γραπτή απάντηση, αλλά και εγώ πιστεύω πως άμα δεν θέλουν απλά δεν σου δίνουν, ή μπορεί να το καθυστερήσουν πολύ. Οπότε άμα είναι αρνητική η απάντηση, τότε ίσως είναι καλύτερα να μην το περιμένω γραπτώς και να προβώ σε καταγγελία.
Σχετικά με την καταγγελία, γράφεις σε ένα σημείο, "με βάση την προστασία του νόμου περί καταναλωτή, μπορείς να στραφείς και απευθείας κατά της Apple, ως παραγωγού..." και νομίζω πως άμα μπορώ, ίσως θα είναι καλύτερα να κάνω εκεί την καταγγελία μου. Αρχικά φοβάμαι πως άμα ζοριστεί πολύ το Kaizer μπορεί να μου φτιάξει το κινητό σε μη εξουσιοδοτημένο σημείο (και άντε να βγάλω άκρη), αλλά επίσης μπορεί να δημιουργηθεί και προηγούμενο και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα σε κάποιον που θα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον. Βέβαια δεν ξέρω εάν γίνεται και σίγουρα θα ζητήσω και την συμβουλή το ΣτΚ, εάν φτάσουμε εκεί.
#18
Δημοσίευση 21/07/2019 - 09:49
Καλημέρα φίλε μου,
Καταρχάς, για ακόμα μια φορά μπράβο και σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να μου απαντήσεις.
Οπότε δηλαδή υπερισχύει ο ΑΚ και ο νόμος είναι σαν κάτι συμπληρωματικό. Απλά το "κακό" στην δικιά μας περίπτωση είναι ο όρος "καταναλωτής" (και ο ορισμός του) που περιλαμβάνει ο νόμος και περιπλέκει τα πράγματα....
Εντάξει για το "επόμενα" και για το άρθρα το ΑΚ που αναφέρει τα δύο έτη. Τώρα σχετικά με την ερμηνεία, από ότι καταλαβαίνω, ή και ο ΣτΚ έχει την ίδια, ή απλά στηρίζονται μόνο στον ΑΚ. Αφού το πόρισμά τους βγαίνει θετικό προς την μεριά του καταναλωτή με τιμολόγιο, τότε προφανώς κάτι τέτοιο συμβαίνει.
Τώρα στην δικιά μου περίπτωση θα κάνω υπομονή να δω τι θα μου απαντήσουν και μετά αναλόγως θα πράξω. Θα ζητήσω βέβαια και γραπτή απάντηση, αλλά και εγώ πιστεύω πως άμα δεν θέλουν απλά δεν σου δίνουν, ή μπορεί να το καθυστερήσουν πολύ. Οπότε άμα είναι αρνητική η απάντηση, τότε ίσως είναι καλύτερα να μην το περιμένω γραπτώς και να προβώ σε καταγγελία.
Σχετικά με την καταγγελία, γράφεις σε ένα σημείο, "με βάση την προστασία του νόμου περί καταναλωτή, μπορείς να στραφείς και απευθείας κατά της Apple, ως παραγωγού..." και νομίζω πως άμα μπορώ, ίσως θα είναι καλύτερα να κάνω εκεί την καταγγελία μου. Αρχικά φοβάμαι πως άμα ζοριστεί πολύ το Kaizer μπορεί να μου φτιάξει το κινητό σε μη εξουσιοδοτημένο σημείο (και άντε να βγάλω άκρη), αλλά επίσης μπορεί να δημιουργηθεί και προηγούμενο και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα σε κάποιον που θα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον. Βέβαια δεν ξέρω εάν γίνεται και σίγουρα θα ζητήσω και την συμβουλή το ΣτΚ, εάν φτάσουμε εκεί.
Ο ΣτΚ στην περίπτωση μου δεν πρόλαβε να κάνει καμία ερμηνεία. Δεν έβγαλε καν πόρισμα. Απλά το iStorm μόλις έλαβε την καταγγελία με εξυπηρέτησε χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Γενικά καλό είναι να υπάρχουν γραπτά όλες οι κινήσεις, αλλά στην προκειμένη περίπτωση νομίζω δεν υπάρχει λόγος να επιμείνεις για γραπτή απάντηση. Δηλαδή δε θα έχει κάποιο ουσιαστικό νόημα στην μετέπειτα καταγγελία σου, αφού θα αναγραφεις σε αυτήν ότι η απάντηση που έλαβες, έστω προφορική, ήταν αρνητική. Για αυτό άλλωστε θα κανεις και την καταγγελία. Αν δεν σου αρνούνταν το σέρβις, τότε προφανώς δεν θα έκανες όλη αυτήν τη διαδικασία. Και μετά το καιζερ θα ρθει και θα πει τι δλδ; Ότι σου είπε να στο επιδιορθώσει και εσυ έκανες καταγγελία; Δε στέκει.
Το θέμα είναι ότι κανεις καταγγελία σε αυτόν που παραβιάζει τα δικαιώματα σου. Αν πχ δεν έχεις μιλήσει καθόλου με την Apple, τότε πως τα παραβιάζει αφού δεν ξέρει καν το πρόβλημα σου;
Άλλη είναι η περίπτωση, που ένας επίσημος συνεργάτης τους, σου λέει ότι η Apple δεν καλύπτει την εγγυηση. Τότε, ναι, η ενδεχόμενη καταγγελία στρέφεται και κατά αυτού.
Αν τώρα δεχτεί να στο επιδιορθώσει ο πωλητής, δεν μπορείς να του κανεις κουμάντο, που θα το επιδιορθώσει.
Αν ο πωλητής είναι επίσημος συνεργάτης, τότε το λογικό είναι να στο επιδιορθώσει με την τεχνοτροπία που του έχει μάθει η Apple.
Αν δεχτεί να στο επιδιορθώσει η Apple, τότε προφανώς θα πρέπει να το κάνει με βάση τα δικά της standard (εξουσιοδοτημένο σέρβις κλπ).
Sent from my iPhone using Tapatalk
#19
Δημοσίευση 22/07/2019 - 15:02
Βέβαια καλό είναι να τα έχεις όλα γραπτά, απλά έτσι όπως το λες και εσύ το σκέφτομαι.
Σχετικά με την καταγγελία, η διαδικασία στην δικιά μου περίπτωση είναι ότι το Kaizer θα κάνει αίτηση στην Apple για τον δεύτερο χρόνο εγγύησης, και η Apple θα τους απαντήσει θετική ή αρνητικά.
Δεν ξέρω εάν η απάντηση που θα τους δώσει η Apple θα σχετίζεται άμεσα μαζί μου, και εάν θα μπορώ να κάνω καταγγελία στην Apple, απλά και μόνο με αναφορά στο IMEI του κινητού μου. Εάν η απάντηση είναι αρνητική, θα πρέπει να συμβουλευτώ το ΣτΚ για το που πρέπει να γίνει η καταγγελία.
Πάντως από ότι καταλαβαίνω με το λίγο που έχω διαβάσει τον ΑΚ και τον νόμο, μάλλον μόνο το Kaizer έχει την ευθύνη για την επισκευή και όχι η Apple, άσχετα με το εάν αυτοί κάνουν αίτηση ή οτιδήποτε άλλο...
#20
Δημοσίευση 22/07/2019 - 15:15
Βέβαια καλό είναι να τα έχεις όλα γραπτά, απλά έτσι όπως το λες και εσύ το σκέφτομαι.
Σχετικά με την καταγγελία, η διαδικασία στην δικιά μου περίπτωση είναι ότι το Kaizer θα κάνει αίτηση στην Apple για τον δεύτερο χρόνο εγγύησης, και η Apple θα τους απαντήσει θετική ή αρνητικά.
Δεν ξέρω εάν η απάντηση που θα τους δώσει η Apple θα σχετίζεται άμεσα μαζί μου, και εάν θα μπορώ να κάνω καταγγελία στην Apple, απλά και μόνο με αναφορά στο IMEI του κινητού μου. Εάν η απάντηση είναι αρνητική, θα πρέπει να συμβουλευτώ το ΣτΚ για το που πρέπει να γίνει η καταγγελία.
Πάντως από ότι καταλαβαίνω με το λίγο που έχω διαβάσει τον ΑΚ και τον νόμο, μάλλον μόνο το Kaizer έχει την ευθύνη για την επισκευή και όχι η Apple, άσχετα με το εάν αυτοί κάνουν αίτηση ή οτιδήποτε άλλο...
Δεν έχω καταλάβει ακριβώς την περίπτωση σου, οποτε θα σου απαντήσω λίγο μπακάλικα.
Αν η καιζερ είναι ο πωλητής, τότε αυτή υποχρεούται να το επισκευάσει βάσει όλων των νόμων που σου είπα ανωτέρω.
Κατά της Apple στέφεσαι βάσει του νόμου περί καταναλωτή και του ευρωπαϊκού κανονισμού.
Στην καταγγελία μπορείς να βάλεις και τους 2, αλλά θα πρέπει να αναλύσεις τι και πως, για να είσαι καλυμμένος.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#21
Δημοσίευση 22/07/2019 - 21:04
Πήγα στο Kaizer, ανέφερα το πρόβλημα που έχει η συσκευή και πότε την αγόρασα. και η απάντηση που μου έδωσαν είναι ότι θα κάνουν μία αίτηση στην Apple για να μου χορηγηθεί ο δεύτερος χρόνος εγγύησης.
Βέβαια είπαν και σχόλιό τους ότι επειδή είναι τιμολόγιο μάλλον θα το απορρίψουν, όπου τους απάντησα ότι είναι δική τους υποχρέωση, αλλά δεν ήθελα να το συνεχίσω εκείνη τη στιγμή. Περιμένω λοιπόν να μου απαντήσουν και θα δω από εκεί και πέρα τι θα κάνω.
Τα γράφω όλα αυτά γιατί σίγουρα θα υπάρχει πολύς κόσμος που έχει πάρει συσκευές από μαγαζιά τύπου "skroutz" και αυτή είναι από ότι φαίνεται η διαδικασία που ακολουθείται. Πριν πάω στο Kaizer, και ενώ είχα μιλήσει με το help desk της Apple, με έστειλαν αρχικά στο iStorm στο Μαρούσι, σαν το πλησιέστερο service της Apple στην περιοχή μου. Βέβαια αυτοί σωστά μου είπαν να πάω στο κατάστημα που αγόρασα την συσκευή, για να αιτηθεί στην Apple ο δεύτερος χρόνος εγγύησης.
#22
Δημοσίευση 22/07/2019 - 22:12
Πήγα στο Kaizer, ανέφερα το πρόβλημα που έχει η συσκευή και πότε την αγόρασα. και η απάντηση που μου έδωσαν είναι ότι θα κάνουν μία αίτηση στην Apple για να μου χορηγηθεί ο δεύτερος χρόνος εγγύησης.
Βέβαια είπαν και σχόλιό τους ότι επειδή είναι τιμολόγιο μάλλον θα το απορρίψουν, όπου τους απάντησα ότι είναι δική τους υποχρέωση, αλλά δεν ήθελα να το συνεχίσω εκείνη τη στιγμή. Περιμένω λοιπόν να μου απαντήσουν και θα δω από εκεί και πέρα τι θα κάνω.
Τα γράφω όλα αυτά γιατί σίγουρα θα υπάρχει πολύς κόσμος που έχει πάρει συσκευές από μαγαζιά τύπου "skroutz" και αυτή είναι από ότι φαίνεται η διαδικασία που ακολουθείται. Πριν πάω στο Kaizer, και ενώ είχα μιλήσει με το help desk της Apple, με έστειλαν αρχικά στο iStorm στο Μαρούσι, σαν το πλησιέστερο service της Apple στην περιοχή μου. Βέβαια αυτοί σωστά μου είπαν να πάω στο κατάστημα που αγόρασα την συσκευή, για να αιτηθεί στην Apple ο δεύτερος χρόνος εγγύησης.
Καλησπέρα. Εγώ έχω περίπου το ίδιο θέμα με συσκευή που αγοράστηκε από εσωτερική πώληση από κατάστημα Cosmote. Δηλαδή σε υπαλλήλους. Βέβαια υπάρχει απόδειξη αγοράς κανονικά απλά σε κάποιο σημείο γράφει Bazaar. Ο Υπαλληλος τότε το πούλησε και το πήρα εγώ. Η συσκευή ήταν demo και είχε ενεργοποιηθεί από το 2016. Όποτε εγγύηση από apple δεν υπάρχει. Μίλησα με τον πωλητή και το με προέτρεψε να το αφήσω σε κάποιο κατάστημα της συγκεκριμένης αλυσίδας και να του δώσω κωδικό επισκευής να το προωθήσει αυτός. Στο κατάστημα μόλις είδαν την απόδειξη απευθείας μου είπαν ότι δεν έχει εγγύηση γιατί είναι από bazaar όμως επέμεινα να το στείλουν στο σέρβις γιατί έχω συνεννοηθεί μαζί τους. Όπως μου είπε δηλαδή ο πωλητής. Η συσκευή είχε θέμα με μπαταρία αφού είχε 400 κύκλους. Να μην τα πολυλογώ η συσκευή έγινε αντικατάσταση. Σε καμένο pixel που έχω τώρα όμως θα χρειαστεί να το ξανά πάω. Χωρίς να μεσολαβήσει ο πωλητής που το αγόρασα θα βγάλω άκρη; Έχω την πρωτότυπη απόδειξη και την απόδειξη αντικατάστασης.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κανένας νόμος που να λέει ότι δεν υπάρχει εγγύηση σε “bazaar” ή εσωτερική πώληση όπως το λένε.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#24
Δημοσίευση 22/07/2019 - 22:43
Καλησπέρα. Εγώ έχω περίπου το ίδιο θέμα με συσκευή που αγοράστηκε από εσωτερική πώληση από κατάστημα Cosmote. Δηλαδή σε υπαλλήλους. Βέβαια υπάρχει απόδειξη αγοράς κανονικά απλά σε κάποιο σημείο γράφει Bazaar. Ο Υπαλληλος τότε το πούλησε και το πήρα εγώ. Η συσκευή ήταν demo και είχε ενεργοποιηθεί από το 2016. Όποτε εγγύηση από apple δεν υπάρχει. Μίλησα με τον πωλητή και το με προέτρεψε να το αφήσω σε κάποιο κατάστημα της συγκεκριμένης αλυσίδας και να του δώσω κωδικό επισκευής να το προωθήσει αυτός. Στο κατάστημα μόλις είδαν την απόδειξη απευθείας μου είπαν ότι δεν έχει εγγύηση γιατί είναι από bazaar όμως επέμεινα να το στείλουν στο σέρβις γιατί έχω συνεννοηθεί μαζί τους. Όπως μου είπε δηλαδή ο πωλητής. Η συσκευή είχε θέμα με μπαταρία αφού είχε 400 κύκλους. Να μην τα πολυλογώ η συσκευή έγινε αντικατάσταση. Σε καμένο pixel που έχω τώρα όμως θα χρειαστεί να το ξανά πάω. Χωρίς να μεσολαβήσει ο πωλητής που το αγόρασα θα βγάλω άκρη; Έχω την πρωτότυπη απόδειξη και την απόδειξη αντικατάστασης.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κανένας νόμος που να λέει ότι δεν υπάρχει εγγύηση σε “bazaar” ή εσωτερική πώληση όπως το λένε.
Στην απόδειξη με την ένδειξη bazaar τι εννοείται δηλαδή; Ότι είναι μεταχειρισμένο; Αναφέρεται κάτι τέτοιο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#25
Δημοσίευση 23/07/2019 - 02:06
Είναι κομμένη απόδειξη κανονικά με το IMEI.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: karasarinis, 23/07/2019 - 02:06
#26
Δημοσίευση 20/08/2019 - 10:32
Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να φτάσουμε στις καταγγελίες, καθώς το κινητό επισκευάστηκε.
http://www.iphonehel...ι/#entry1999783
#27
Δημοσίευση 01/11/2020 - 21:06
Πολύ σωστά αυτά που λετε, όμως ο συνήγορος του καταναλωτή δεν μεσολαβεί για διενέξεις μεταξύ Εταιριών, αλλά μόνο όταν ο καταναλωτής είναι φυσικό πρόσωπο
Δεν καταλαβαίνω πως εδώ μεσολάβησε.
#28
Δημοσίευση 01/12/2020 - 00:29
"Αγαπημένο" iStorm. Μπράβο για την επιμονή.
Ειδικά όταν έχουμε ζήσει εδώ μέσα τις τιμημένες μέρες της 2ετίας, που κάθε φορά έπρεπε να χτενίζω τη γλώσσα μου.
Βέβαια πρέπει να πούμε εδώ πως κάποια καταστήματα δε κάνουν πλέον διάκριση και αναλαμβάνουν το 2ο χρόνο χωρίς πολλά πολλά.
Θα μπορούσες μήπως να γράψεις κάποια εξ'αυτών,να τα γνωρίζουμε και εμείς?
#30
Δημοσίευση 01/12/2020 - 15:58
Αν δεν το διακρίνεται,είναι ένα τιμολόγιο iPhone το οποίο αναγράφει ότι το προϊόν συνοδεύεται με 2 έτη εγγύηση.το αυτονόητο δηλ.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: hlias77, 01/12/2020 - 16:00
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες