Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 2 ψήφοι

Εγγύηση 2 ετών με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
76 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/03/2024 - 12:28

προσωπικά δεν δέχομαι να μου λέει ότι εχει μόνο Πειραιώς και αν μου αρέσει, πριν το είπα  πολύ ευγενικά το συμβάν....οχι λοιπόν δεν μου αρέσει και εκανα την αγορά από isystem άψογα .  



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.477 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 15/03/2024 - 12:40

Εντελώς λάθος το σκεπτικό αυτό. 

 

Η "κάθε" επιχείρηση αν θέλει να πουλάει τα προϊόντα της ευέλικτα "οφείλει" να έχει τρόπους πληρωμής -και ειδικά για την online κατάθεση τουλάχιστον σε πάνω από μια μια τράπεζα και όχι να λειτουργεί τσιγκουνίστικα μη χρεωθεί άλλο εταιρικό λογαριασμό σε άλλη τράπεζα. 

 

Θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή με κατάθεση τουλάχιστον στις συστημικές τράπεζες. Δεν είναι ένα μικρό καταστηματάκι η document, μια χαρά δουλευει και κάνει και τρελές πωλήσεις. Είναι ειναι οι σωστές δουλειές. 

 

Διαφορετικά ο κάθε υποψήφιος πελάτης κάνει αυτό που έκανε ο φίλος. Ψώνισε από άλλο κατάστημα. Κι εγω το ίδιο θα έκανα. 

Ποιος από τους δυο βγαίνει χαμενος έτσι; 

 

 

Συμφωνώ απόλυτα, κι εγώ έχω τις καλύτερες εντυπώσεων από Document και αγορά με τιμολόγιο. Πρόσφατα που άλλαξα μπαταρία και οθόνη σε 12 ΡΜ ήταν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ (από το helpdesk έως το σέρβις). Μακάρι όλοι να ήταν έτσι.

 

Αχμ, το ξέρεις ότι μπορείς να μεταφέρεις τα χρήματα αυθημερόν με μία έξτρα μικρή χρέωση έτσι; Επίσης γιατί δε χρησιμοποίησες κάρτα;

 

Η κάθε επιχείρηση διατηρεί όψεως λογαριασμό/ούς εκεί που τη συμφέρει την ίδια και όχι εκεί που θέλει ο εκάστοτε πελάτης!



#63   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/03/2024 - 12:51

προσωπικά δεν δέχομαι να μου λέει ότι εχει μόνο Πειραιώς και αν μου αρέσει, πριν το είπα  πολύ ευγενικά το συμβάν....οχι λοιπόν δεν μου αρέσει και εκανα την αγορά από isystem άψογα .

Αφού δεν άκουσες και καμιά παναγία απο δαύτους πάλι καλά να λες.

Απο συμπεριφορά στον πελάτη μακράν ο,τι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ έχω συναντήσει. Και φυσικά δεν ξαναπάτησα.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#64   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/03/2024 - 12:53

Αφού δεν άκουσες και καμιά παναγία απο δαύτους πάλι καλά να λες.

Απο συμπεριφορά στον πελάτη μακράν ο,τι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ έχω συναντήσει. Και φυσικά δεν ξαναπάτησα.

καλά εννοείται πως δεν ασχολούμεθα ξανά με δαύτους .


Sent from my iPhone using Tapatalk

#65   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 726 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/03/2024 - 13:52

Δυστυχώς αποδείχτηκε "μικρό" μαγαζί. 



#66   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 15/03/2024 - 18:53

Εντελώς λάθος το σκεπτικό αυτό. 

 

Η "κάθε" επιχείρηση αν θέλει να πουλάει τα προϊόντα της ευέλικτα "οφείλει" να έχει τρόπους πληρωμής -και ειδικά για την online κατάθεση τουλάχιστον σε πάνω από μια μια τράπεζα και όχι να λειτουργεί τσιγκουνίστικα μη χρεωθεί άλλο εταιρικό λογαριασμό σε άλλη τράπεζα. 

 

Θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή με κατάθεση τουλάχιστον στις συστημικές τράπεζες. Δεν είναι ένα μικρό καταστηματάκι η document, μια χαρά δουλευει και κάνει και τρελές πωλήσεις. Είναι ειναι οι σωστές δουλειές. 

 

Διαφορετικά ο κάθε υποψήφιος πελάτης κάνει αυτό που έκανε ο φίλος. Ψώνισε από άλλο κατάστημα. Κι εγω το ίδιο θα έκανα. 

Ποιος από τους δυο βγαίνει χαμενος έτσι; 

Οι λογαριασμοί είναι τζάμπα, και δεν υπάρχει καμία χρέωση. Δεν είναι καν θέμα τσιγκουνιάς.



#67   alabis

alabis

    iPH Contributor

  • 1.103 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 1st gen

Δημοσίευση 15/03/2024 - 19:09

Εμένα πάντως όλες τις αγορές μου της κάνω από document και πάντα μου φέρονται επαγγελματικά και άψογα , ένα συνοικιακό μαγαζί είναι, σίγουρα μεγάλο δε το λες


Sent from my iPhone 13 Pro using Tapatalk

#68   mikepaltri

mikepaltri

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/04/2024 - 16:13

Σε αγορά με τιμολόγιο από Γερμανό έχω ακόμη ένα μήνα για τη λήξη των δύο ετών και δυστυχώς το touch screen πάνω αριστερά δεν λειτουργεί όπως η υπόλοιπη οθόνη. Πρέπει να ασκήσω πίεση αρκετή για να υπακούσει. Τι με συμβουλευέτε; Στον Γερμανό ή απευθείας istorm;

#69   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/04/2024 - 17:23

Για τον δεύτερο χρόνο υπεύθυνος είναι ο πωλητής.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#70   montzOlee

montzOlee

    iPH Member

  • 346 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:montzOlee

Δημοσίευση 07/04/2024 - 17:26

iSystem αγορά MacBook Air με τιμολόγιου , είναι 1 ή 2 τα έτη εγγύησης ;

#71   supergeorge

supergeorge

    iPH Member

  • 329 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/04/2024 - 20:34

Εγγύηση: Εγγύηση 24 μηνών (1o έτος εγγύηση Apple & 2ο έτος εγγύηση iSystem. Το 2ο έτος ισχύει μόνο για καταναλωτές/φυσικά πρόσωπα με απόδειξη λιανικής.)

 

Από το site τους



#72   montzOlee

montzOlee

    iPH Member

  • 346 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:montzOlee

Δημοσίευση 08/04/2024 - 12:40

Άρα άκυρος ο δεύτερος χρόνος στα τιμολόγια …

#73   christos1414

christos1414

    iPH Contributor

  • 1.767 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 08/04/2024 - 12:56

Είναι απολύτως χρήσιμο να διαβάσετε τουλάχιστον τα 5 πρώτα μηνύματα αυτού του νήματος για έχετε πλήρη αποσαφήνιση των αποριών σας!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#74   montzOlee

montzOlee

    iPH Member

  • 346 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:montzOlee

Δημοσίευση 08/04/2024 - 13:23

Είναι απολύτως χρήσιμο να διαβάσετε τουλάχιστον τα 5 πρώτα μηνύματα αυτού του νήματος για έχετε πλήρη αποσαφήνιση των αποριών σας!

Αδερφέ σωστά τα λες αλλα στο τέλος του πρώτου μηνύματος αναφέρεται αυτό : Εν έτει 2019 βρήκαν νέα πατέντα περί περιορισμού της 2ετούς εγγύησης λόγω αγοράς προϊόντος με τιμολόγιο.
Έχω επέμβει και σε άλλα ποστ κατά καιρούς, εξηγώντας τη νομική μου γνώμη ότι και σε αυτήν την περίπτωση (τιμολόγιο) η εγγύηση είναι 2ετής.
Που στη δική μου περίπτωση, που ανέφερα στο παρόν ποστ, εν τέλει έπιασε...

Στο τέλος ο ανθρωπος κάπως - κάπου - κάποτε κατάφερε τιμολόγιο και 2ετη εγγυηση γι αυτό ρώτησα κιόλας..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



#75   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 21/05/2024 - 11:33

Πάντως στο storm επιμένουν για τον 1 χρόνο και στο site τους και σε επικοινωνία.

Απαράδεκτοι.

 

Επίσης, μόλις μίλησα και με Amazon business  Τα ίδια και αυτοί. 1 χρόνο...


Τελευταία επεξεργασία από: alej, 21/05/2024 - 11:41


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6

0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες