Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση του πωλητή.

iPhone 11 Pro/Max: Επίσημη παρουσίαση - Τιμές στην Ελλάδα
Ad
#1247
Δημοσίευση 22/10/2019 - 10:54
Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση του πωλητή.
Αυτό είναι το θέμα!
Δλδ αν το πάω στην document, για παράδειγμα, θα μου πει πήγαινε βρες τον πωλητή; κι αν το έχω αγοράσει από την Ισπανία;
#1248
Δημοσίευση 22/10/2019 - 10:59
Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση του πωλητή.
Συνεπως nick εκτος απο τις γνωστες αλυσιδες, να απευθυνομαστε σε "γνωστα" σκρουτζομαγαζα, που εχουν γενικως μια νορμαλ πορεια στον χωρο.
Οπως ειπε και ο προηγουμενος φιλος αν τυχον το μαγαζι ειναι εντελως για το @τσο, παιζει τον 2ο χρονο να μην υπαρχει καν
Σαββατο κατεβηκα κεντρο, και βρηκα αρκετα 11 pro σε καποια πακιστανομαγαζα (πειραιως, Γ σεπτεμβριου κτλ)
Το θεμα ειναι οτι ειναι δικες τους εισαγωγες και εκτος του οτι ΔΕΝ ειναι καν στο σκρουτζ σαν καταστηματα, οταν τους ειπα γαι την 2ετη εγγυηση (και λογικα αυτοι σαν 2ο χρονο θαναι στην υποχρεωση - με κοιτουσαν σαν εξωγηινο και ελεγαν μονο 1 ετος)
Εννοειτε πηραν τα three μου...
#1249
Δημοσίευση 22/10/2019 - 11:08
Αν το έχεις πάρει απο Apple Store, όχι μιας και πωλητής είναι η ίδια η Apple.Αυτό είναι το θέμα!
Δλδ αν το πάω στην document, για παράδειγμα, θα μου πει πήγαινε βρες τον πωλητή; κι αν το έχω αγοράσει από την Ισπανία;
Μη μπερδεύεστε με το Skroutz.. Δε μας απασχολεί ούτε αυτό.Συνεπως nick εκτος απο τις γνωστες αλυσιδες, να απευθυνομαστε σε "γνωστα" σκρουτζομαγαζα, που εχουν γενικως μια νορμαλ πορεια στον χωρο.
Οπως ειπε και ο προηγουμενος φιλος αν τυχον το μαγαζι ειναι εντελως για το @τσο, παιζει τον 2ο χρονο να μην υπαρχει καν
Σαββατο κατεβηκα κεντρο, και βρηκα αρκετα 11 pro σε καποια πακιστανομαγαζα (πειραιως, Γ σεπτεμβριου κτλ)
Το θεμα ειναι οτι ειναι δικες τους εισαγωγες και εκτος του οτι ΔΕΝ ειναι καν στο σκρουτζ σαν καταστηματα, οταν τους ειπα γαι την 2ετη εγγυηση (και λογικα αυτοι σαν 2ο χρονο θαναι στην υποχρεωση - με κοιτουσαν σαν εξωγηινο και ελεγαν μονο 1 ετος)
Εννοειτε πηραν τα three μου...
Έχεις παραστατικό αγοράς? Τελειώνει εκεί η όποια κουβέντα.
Ακόμα και αν έχει κλείσει το Skroutzομαγαζο, μπορείς να απευθυνθείς μετά στα εξουσιοδοτημένα και κάνουν "αίτηση" στην Apple και το περνάνε.
#1250
Δημοσίευση 22/10/2019 - 11:11
Αν το έχεις πάρει απο Apple Store, όχι μιας και πωλητής είναι η ίδια η Apple.
Μη μπερδεύεστε με το Skroutz.. Δε μας απασχολεί ούτε αυτό.
Έχεις παραστατικό αγοράς? Τελειώνει εκεί η όποια κουβέντα.
Ακόμα και αν έχει κλείσει το Skroutzομαγαζο, μπορείς να απευθυνθείς μετά στα εξουσιοδοτημένα και κάνουν "αίτηση" στην Apple και το περνάνε.
μπορείς να απευθυνθείς μετά στα εξουσιοδοτημένα και κάνουν "αίτηση" στην Apple και το περνάνε.
Σιγουρο αυτο ή θα αρχισουν τις ιστοριες?
#1251
Δημοσίευση 22/10/2019 - 11:16
Αυτό είναι το θέμα!
Δλδ αν το πάω στην document, για παράδειγμα, θα μου πει πήγαινε βρες τον πωλητή; κι αν το έχω αγοράσει από την Ισπανία;
Στα επίσημα κανάλια διανομής το όποιο κόστος επισκευής ή αντικατάστασης μιας συσκευής μετακυλίεται από τον πωλητή στον εισαγωγέα-κατασκευαστή. Δηλαδή εγώ που έχω κατάστημα Euronics, όταν αγοράσω στην χονδρική μία συσκευή Apple από την infoquest που προμηθεύει την αλυσίδα μας και την πουλήσω στον πελάτη αυτομάτως είμαι υπεύθυνος απέναντι του και στο νόμο. Το ίδιο ισχύει για πλυντήρια,κουζίνες κτλ. Αν κάτι χαλάσει πολλοί τα φέρνουν σε εμάς και άλλοι επιλέγουν το service κατευθείαν. Όσα έρχονται σε εμας πηγαίνουν και πάλι στο ίδιο service της αντιπροσωπείας. Ταυτόχρονα όμως και ο προμηθευτής μου αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύψει τη συσκευή που μου πουλάει για να πουλήσω για 2χρόνια.. Η οδηγία είναι για 2 χρόνια και αυτό το γνωρίζουν οι εταιρείες και η apple. Ακόμα και αν έχει αγοραστεί από άλλη ευρωπαική χώρα η εγγύηση ισχύει .Για τον 2ο χρόνο ίσως χρειαστεί περισσότερες μέρες ή τρέξιμο- επικοινωνία για να σε καλύψουν αλλά θα γίνει εφόσον είναι από επίσημο κανάλι και νόμιμο. Επειδή ουσιαστικά η ευθύνη πηγαίνει "προς τα πίσω" ακόμα και αν ένα μαγαζί έχει κλείσει θα έχεις κάλυψη για αυτό που πήρες. Αν κλείσω εγώ φέτος δε θα μείνουν χωρίς εγγύηση όσοι έχουν αγοράσει πλυντήρια,τηλεοράσεις,τηλέφωνα κ.α από μένα ...Εγγύηση θα έχεις ακόμα και αν κλείσει το εργοστάσιο ή ο εισαγωγέας που αγόρασα εγώ το προιόν που σου πούλησα. Τότε όμως θα πρέπει να πληρώσω εγώ τη βλάβη !
#1252
Δημοσίευση 22/10/2019 - 11:22
Το σωστό είναι να απευθύνεσαι στο πωλητή που έκανες την αγορά.μπορείς να απευθυνθείς μετά στα εξουσιοδοτημένα και κάνουν "αίτηση" στην Apple και το περνάνε.[/size]
Σιγουρο αυτο ή θα αρχισουν τις ιστοριες?
Απο 'κει και πέρα το περνάνε στα εξουσιοδοτημένα.
#1253
Δημοσίευση 22/10/2019 - 11:54
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1254
Δημοσίευση 22/10/2019 - 12:40
Πόση ώρα σας κρατάει το μικρό (προ) σε μπαταρία. ΤΟ φορτίζω 90% το πρωί και σε 24 ώρες είμαι στο 30-35%
Επίσης τη εφαρμογή fb να τη βαλω ή εξακολουθει να ειναι μαπα?
#1256
Δημοσίευση 22/10/2019 - 13:16
Το άθλιο FB App δε θα διορθωθεί ποτέ στο κομμάτι αυτονομία.
Πέτα το να νιώσει λίγο το τηλ..
Δεν το έχω γιαυτο ρώταγα μήπως το Βάλω...Μακρυά τότε χαχα θενξ Νίκο
#1258
Δημοσίευση 22/10/2019 - 13:39
Με αυτά που λες μια χαρά είσαι . Επίσης εγώ όσες φορές έβγαλα την εφαρμογή του Facebook , δεν είδα διαφορά στην αυτονομία. Έμπαινα από chrome .Πόση ώρα σας κρατάει το μικρό (προ) σε μπαταρία. ΤΟ φορτίζω 90% το πρωί και σε 24 ώρες είμαι στο 30-35%
Επίσης τη εφαρμογή fb να τη βαλω ή εξακολουθει να ειναι μαπα?
Κ για να κλείσω , έχουμε τέτοια κινητά κ θα έχω τη συσκευή μόνο για κλήσεις ; Καμία στέρηση πια σε κανένα social . Άσε που τρέχουν απίστευτα στο iOS
Sent from my iPhone XS Max
#1259
Δημοσίευση 23/10/2019 - 11:45



Τελικά από αλλού το περιμέναμε με την έλλειψη αποθέματος και από αλλού μας ήρθε!
Εννοώ ότι πράσινα τελικά υπάρχουν πιο εύκολα, τα γκρι μας την έκαναν

Τελευταία επεξεργασία από: soniasim, 23/10/2019 - 11:45.
#1260
Δημοσίευση 23/10/2019 - 11:50
Space Gray Pro Max 64αρι δε βρίσκω πουθενά
Τελικά από αλλού το περιμέναμε με την έλλειψη αποθέματος και από αλλού μας ήρθε!
Εννοώ ότι πράσινα τελικά υπάρχουν πιο εύκολα, τα γκρι μας την έκαναν
Περιμένω ενα space gray οπως περιμένει η αρκούδα την άνοιξη
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 9
0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες