Ένα mail είναι μόνο να στείλει και να ζητήσει ακύρωση. Σε καλούν και σε ρωτάνε αν όντως θες να ακυρώσεις και προχωρούν στην ακύρωση και επιστροφή χρημάτων που θα φανούν στην κάρτα σε λίγες μέρες. Έβαλα κι εγώ στοιχεία τιμολογίου, αλλά δεν παίζει κάποιο ρόλο, αφού ακόμα δεν έχει εκδοθεί το τιμολόγιο...Ντροπη μονο τιποτα αλλο. Απλα βαριεμαι να κανω την διαδικασια επιστροφης χρηματων και ολη την ταλαιπωρια γιατι ειναι μεσω εταιρειας φιλου που εκανε online εξοφληση με τιμολογιο. Απλα την πατησα τωρα και ειμαι δεσμιος της isystem και το ποτε θα μου στειλουν. Καλα χριστουγεννα βλεπω. Ξεφτιλες
