Όταν όμως κάνουμε τελικά την αγορά από εκεί που μας ταλαιπώρησαν, αυτοί πάντα θα λένε "ε και που γκρινιάζουν αλλά στο τέλος, σχεδόν πάντα το αγοράζουν".
Και έτσι ανακυκλώνουμε (όλοι μας) το πρόβλημα και κάθε χρόνο λαμβάνουμε το ίδιο πολύ κακό service.
Δεν το λεω ειδικά για την περίπτωσή σου -αλλά για όλους μας.
Αν δεν πάρουμε τηλέφωνο να διαμαρτυθούμε για το κακό service, και ναι, να ακυρώσουμε την παραγγελία, δεν θα βάλουν ποτέ μυαλό. Είναι το χειρότερο νόμισμα που μπορείς να τους πληρώσεις. Γιατί οι ακυρώσεις μετριούνται και σχεδόν όλοι καταγράφουν και τους λόγους ακύρωσης.
Με τα νούμερα παίζουν και το ξέρουμε όλοι.
Μην τους χαρίζετε τα λεφτά σας γιατί στην ουσία αυτό γίνεται. Μέχρι να παραλάβεις, με την όποια καθυστέρηση μεσολαβεί, στην ουσία έχουν παίξει με την τσέπη σου. Μπορεί να ακούγεται ωμό, μπορεί να ακούγεται προσβλητικό, δυστυχώς όμως στην Ελλάδα οι πιο πολλές εταιρείες έχουν μάθει να λειτουργούν καθάρα κερδοσκοπικά χωρίς να τους ενδιαφέρει το customer sales service.
Η δύναμη του κάθε ένα καταναλωτή μπορεί ατομικά για αυτούς να σημαίνει "θα το πάρει ο επόμενος", συνολικά όμως έχει τελείως διαφορετική δυναμική και αντίκτυπο.
Η όποια παθητική συμπεριφορά του καταναλωτή ορίζει και το ποια είναι η αγορά που του αξίζει. Ας αναλάβουμε όλοι την ευθύνη μας αλλά κυρίως ας δείξουμε με τις πράξεις μας τι αγορά θέλουμε να έχουμε.
Διαφορετικά θα είμαστε κάθε χρόνο εδώ να λέμε, "πάλι μας κορόιδεψε ο Κωτσόβολος", "φέτος είπα οτι να το ξαναεμπιστευτώ το iStorm και πάλι την πάτησα", και τα σχετικά.
Κυριοι και κυριες μην ψαχνετε να βρειτε ακρη με τον Κωτσοβολο.Σημερα μετα απο τοσα που εχω δει και τοσες παραγγελιες που εχω δει και παραλαβανε μετα απο εμενα,πηρα τηλεφωνο και μετα απο παραπονα που εκανα(εχω δωσει 600 προκαταβολη για δαυτο με πλανο δοσεων την διαφορα)ολως τυχαιως βρεθηκε συσκευη και ετοιμαζεται για αποστολη στις 02/12.Θεωρω οτι αν δεν εβρισκα το εξυπηρετικο το παλικαρι(και μια ακομα δεσποινις)που ασχοληθηκαν δεν θα εβγαζα ακρη.Ο λογος των παραπονων ηταν ξεκαθαρα γιατι δεν τηρειται η σειρα προτεραιοτητας και γιατι παραπλανουν τον κοσμο με διαθεσιμοτητες στο site ενω δεν ισχυουν(ειχα κρατησει screenshots).Εν τελη μετα απο απειλη ακυρωσης της παραγγελιας και λογω οτι εχω κανει πολλες αγορες τα τελευταια 2 χρονια απο εκει,και με δανεια ακομα να τρεχουν,με ενημερωσαν προ ολιγου οτι βρηκαν συσκευη να μου στειλουν και εμενα.Αναμονη λοιπον για την παραλαβη.Την παραγγελια την ειχα κανει 13/11.