Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 10 ψήφοι

iPhone 12/Mini/Pro/Pro Max - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1835 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#961   DoSMaN

DoSMaN

    iPH Contributor

  • 925 μηνύματα
  • Twitter:@dosman_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:VeZReVouLiS

Δημοσίευση 30/11/2020 - 14:10

Σας δουλευουν.

Ο αδελφός μου για το συγκεκριμένο το έχει παραγγείλει και το εχει πληρώσει από 13/11 στον κοτσόβολο και ακόμη τίποτα, όλο στη τιμολόγηση ειναι.

Εγώ του πρότεινα να ακυρώσει τη παραγγελια και να  παρει τα λεφτά του πίσω

Να τους πάρει κανένα τηλέφωνο γιατί εγώ έκανα την παραγγελία στις 15/11 και σήμερα έφυγε από Κωτσόβολο και περιμένω να δω με ποια εταιρεία θα έρθει...



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#962   emminad1925

emminad1925

    iPH Addict

  • 657 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus

Δημοσίευση 30/11/2020 - 14:28

12 pro max 256gb silver σε document.Διαθέσιμο ,μίλησα μαζί τους.

Τελευταία επεξεργασία από: emminad1925, 30/11/2020 - 14:33


#963   panos121270

panos121270

    iPH newbie

  • 23 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 30/11/2020 - 18:12

Να τους πάρει κανένα τηλέφωνο γιατί εγώ έκανα την παραγγελία στις 15/11 και σήμερα έφυγε από Κωτσόβολο και περιμένω να δω με ποια εταιρεία θα έρθει..

Τους τηλεφωνεί και του είχαν πει ότι θα φύγει το αργότερο μέχρι τη προηγούμενη Τετάρτη , τώρα του λένε ότι σήμερα θα φύγει αλλά είναι ψέμματα  γιατί δεν του εχει ερθει μηνυμα.



#964   ainerone

ainerone

    iPH Addict

  • 740 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/11/2020 - 18:21

Κυριοι και κυριες μην ψαχνετε να βρειτε ακρη με τον Κωτσοβολο.Σημερα μετα απο τοσα που εχω δει και τοσες παραγγελιες που εχω δει και παραλαβανε μετα απο εμενα,πηρα τηλεφωνο και μετα απο παραπονα που εκανα(εχω δωσει 600 προκαταβολη για δαυτο με πλανο δοσεων την διαφορα)ολως τυχαιως βρεθηκε συσκευη και ετοιμαζεται για αποστολη στις 02/12.Θεωρω οτι αν δεν εβρισκα το εξυπηρετικο το παλικαρι(και μια ακομα δεσποινις)που ασχοληθηκαν δεν θα εβγαζα ακρη.Ο λογος των παραπονων ηταν ξεκαθαρα γιατι δεν τηρειται η σειρα προτεραιοτητας και γιατι παραπλανουν τον κοσμο με διαθεσιμοτητες στο site ενω δεν ισχυουν(ειχα κρατησει screenshots).Εν τελη μετα απο απειλη ακυρωσης της παραγγελιας και λογω οτι εχω κανει πολλες αγορες τα τελευταια 2 χρονια απο εκει,και με δανεια ακομα να τρεχουν,με ενημερωσαν προ ολιγου οτι βρηκαν συσκευη να μου στειλουν και εμενα.Αναμονη λοιπον για την παραλαβη.Την παραγγελια την ειχα κανει 13/11.



#965   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.476 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 30/11/2020 - 18:40

Όταν όμως κάνουμε τελικά την αγορά από εκεί που μας ταλαιπώρησαν, αυτοί πάντα θα λένε "ε και που γκρινιάζουν αλλά στο τέλος, σχεδόν πάντα το αγοράζουν". 

Και έτσι ανακυκλώνουμε (όλοι μας) το πρόβλημα και κάθε χρόνο λαμβάνουμε το ίδιο πολύ κακό service. 

Δεν το λεω ειδικά για την περίπτωσή σου -αλλά για όλους μας.

 

Αν δεν πάρουμε τηλέφωνο να διαμαρτυθούμε για το κακό service, και ναι, να ακυρώσουμε την παραγγελία, δεν θα βάλουν ποτέ μυαλό. Είναι το χειρότερο νόμισμα που μπορείς να τους πληρώσεις. Γιατί οι ακυρώσεις μετριούνται και σχεδόν όλοι καταγράφουν και τους λόγους ακύρωσης. 

Με τα νούμερα παίζουν και το ξέρουμε όλοι. 

 

Μην τους χαρίζετε τα λεφτά σας γιατί στην ουσία αυτό γίνεται. Μέχρι να παραλάβεις, με την όποια καθυστέρηση μεσολαβεί, στην ουσία έχουν παίξει με την τσέπη σου. Μπορεί να ακούγεται ωμό, μπορεί να ακούγεται προσβλητικό, δυστυχώς όμως στην Ελλάδα οι πιο πολλές εταιρείες έχουν μάθει να λειτουργούν καθάρα κερδοσκοπικά χωρίς να τους ενδιαφέρει το customer sales service.

 

Η δύναμη του κάθε ένα καταναλωτή μπορεί ατομικά για αυτούς να σημαίνει "θα το πάρει ο επόμενος", συνολικά όμως έχει τελείως διαφορετική δυναμική και αντίκτυπο.

Η όποια παθητική συμπεριφορά του καταναλωτή ορίζει και το ποια είναι η αγορά που του αξίζει. Ας αναλάβουμε όλοι την ευθύνη μας αλλά κυρίως ας δείξουμε με τις πράξεις μας τι αγορά θέλουμε να έχουμε.  

 

Διαφορετικά θα είμαστε κάθε χρόνο εδώ να λέμε, "πάλι μας κορόιδεψε ο Κωτσόβολος", "φέτος είπα οτι να το ξαναεμπιστευτώ το iStorm και πάλι την πάτησα", και τα σχετικά. 

 

Κυριοι και κυριες μην ψαχνετε να βρειτε ακρη με τον Κωτσοβολο.Σημερα μετα απο τοσα που εχω δει και τοσες παραγγελιες που εχω δει και παραλαβανε μετα απο εμενα,πηρα τηλεφωνο και μετα απο παραπονα που εκανα(εχω δωσει 600 προκαταβολη για δαυτο με πλανο δοσεων την διαφορα)ολως τυχαιως βρεθηκε συσκευη και ετοιμαζεται για αποστολη στις 02/12.Θεωρω οτι αν δεν εβρισκα το εξυπηρετικο το παλικαρι(και μια ακομα δεσποινις)που ασχοληθηκαν δεν θα εβγαζα ακρη.Ο λογος των παραπονων ηταν ξεκαθαρα γιατι δεν τηρειται η σειρα προτεραιοτητας και γιατι παραπλανουν τον κοσμο με διαθεσιμοτητες στο site ενω δεν ισχυουν(ειχα κρατησει screenshots).Εν τελη μετα απο απειλη ακυρωσης της παραγγελιας και λογω οτι εχω κανει πολλες αγορες τα τελευταια 2 χρονια απο εκει,και με δανεια ακομα να τρεχουν,με ενημερωσαν προ ολιγου οτι βρηκαν συσκευη να μου στειλουν και εμενα.Αναμονη λοιπον για την παραλαβη.Την παραγγελια την ειχα κανει 13/11.



#966   ainerone

ainerone

    iPH Addict

  • 740 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/11/2020 - 18:56

Όταν όμως κάνουμε τελικά την αγορά από εκεί που μας ταλαιπώρησαν, αυτοί πάντα θα λένε "ε και που γκρινιάζουν αλλά στο τέλος, σχεδόν πάντα το αγοράζουν". 

Και έτσι ανακυκλώνουμε (όλοι μας) το πρόβλημα και κάθε χρόνο λαμβάνουμε το ίδιο πολύ κακό service. 

Δεν το λεω ειδικά για την περίπτωσή σου -αλλά για όλους μας.

 

Αν δεν πάρουμε τηλέφωνο να διαμαρτυθούμε για το κακό service, και ναι, να ακυρώσουμε την παραγγελία, δεν θα βάλουν ποτέ μυαλό. Είναι το χειρότερο νόμισμα που μπορείς να τους πληρώσεις. Γιατί οι ακυρώσεις μετριούνται και σχεδόν όλοι καταγράφουν και τους λόγους ακύρωσης. 

Με τα νούμερα παίζουν και το ξέρουμε όλοι. 

 

Μην τους χαρίζετε τα λεφτά σας γιατί στην ουσία αυτό γίνεται. Μέχρι να παραλάβεις, με την όποια καθυστέρηση μεσολαβεί, στην ουσία έχουν παίξει με την τσέπη σου. Μπορεί να ακούγεται ωμό, μπορεί να ακούγεται προσβλητικό, δυστυχώς όμως στην Ελλάδα οι πιο πολλές εταιρείες έχουν μάθει να λειτουργούν καθάρα κερδοσκοπικά χωρίς να τους ενδιαφέρει το customer sales service.

 

Η δύναμη του κάθε ένα καταναλωτή μπορεί ατομικά για αυτούς να σημαίνει "θα το πάρει ο επόμενος", συνολικά όμως έχει τελείως διαφορετική δυναμική και αντίκτυπο.

Η όποια παθητική συμπεριφορά του καταναλωτή ορίζει και το ποια είναι η αγορά που του αξίζει. Ας αναλάβουμε όλοι την ευθύνη μας αλλά κυρίως ας δείξουμε με τις πράξεις μας τι αγορά θέλουμε να έχουμε.  

 

Διαφορετικά θα είμαστε κάθε χρόνο εδώ να λέμε, "πάλι μας κορόιδεψε ο Κωτσόβολος", "φέτος είπα οτι να το ξαναεμπιστευτώ το iStorm και πάλι την πάτησα", και τα σχετικά. 

Δεν αντιλεγω σε οτι ειπες,αντιθετως με βρισκουν απολυτα συμφωνο,αλλα εχω και το αισθημα της κατανοησης.Ναι σιγουρα με εχουν στο τσεπακι τους μετα απο αυτο,γιατι σου λεει "θα γκρινιαξουν οσοι ειναι να γκρινιαξουν αν δεν μπορουμε να το αποφυγουμε ας του κανουμε το χατιρι",οκ ως καταναλωτης προφανως και αμα περασει το δικο μου δεν θα εναντιωθω αλλο.Εμενα ειπα τι με πειραξε,αλλα και παλι ποσες θεωρεις οτι ειναι οι παραγγελιες που για να ακυρωθουν θα τους χτυπησουν καμπανακι;Δεν εχει να κανει με το καταστημα εχει να κανει ξεκαθαρα οτι δεν υπαρχει καποιος μηχανισμος να τους επιβαλει κυρωσεις,και δεν γινεται κιολας να υπαρξει.Μακαρι να ερθει η amazon ελλαδα να αρχισει να την μαθαινει ο κοσμος ΝΑ ΕΧΕΙ την ιδια εξυπηρετηση με εξω,και θα δεις οτι πολλα πραγματα μετα θα αλλαξουν στο ελληνικο "καρτελ" των πολυκαταστηματων.



#967   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.476 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 30/11/2020 - 19:17

Ναι, ακριβώς το ίδιο λέμε. Αυτό που ανέφερα δεν έχει καμία αξία αν δεν μας αφορά όλους μας. 

Ατομικά μια ακύρωση -όπως έγραψα, γι αυτούς σημαίνει "περιμένει στη σειρά ο επόμενος να το πάρει". 

Σωρός ακυρώσεων όμως για αυτούς είναι.... τουλάχιστον πρόβλημα. 

 

Σίγουρα πρέπει υπάρχουν οι σωστοί μηχανισμοί και οι κυρώσεις στην αγορά για την προστασία στον καταναλωτή όμως ακόμα και όταν αυτοί υπάρχουν, πάλι χρειάζεται να μιλάμε και να αναλαμβάνουμε δράση. Έχοντας μείνει για καιρό και ταξιδέψει σε πολλά μέρη του κόσμου, υπήρξαν και εκεί πολλές εξαιρέσεις και άσχημα παραδείγματα σε κακά service και αγορές.

 

Ακόμα και εκεί, μόνο όταν μιλάς, συμμορφώνονται. Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι το να μην είμαστε παθητικοί ως καταναλωτές. Γιατί μετά κάνουν οτι γουστάρουν. 

Αυτοί, που έτσι και τους καθυστερήσεις και καμια δόση, σε παίρνουν 20 τηλέφωνα τη μέρα.

 

Για περιπτώσεις πώλησης προϊόντος που έχουν ακουστεί και που έχει καθυστερήσει η παραλαβή του ακόμα και 3 εβδομάδες και οι δόσεις παράλληλα τρέχουν, αυτό είναι απλά για μήνυση. Στις ΗΠΑ θα έπαιρνες και αποζημίωση για κάτι τέτοιο. Για την πάρεις όμως την αποζημίωση ΠΡΕΠΕΙ εσύ να την κάνεις την καταγγελία με τη μήνυση, όχι να περιμένεις τον όποιο μηχανισμό. 

 

Βρίσκουν και τα κάνουν. 

  

 

Δεν αντιλεγω σε οτι ειπες,αντιθετως με βρισκουν απολυτα συμφωνο,αλλα εχω και το αισθημα της κατανοησης.Ναι σιγουρα με εχουν στο τσεπακι τους μετα απο αυτο,γιατι σου λεει "θα γκρινιαξουν οσοι ειναι να γκρινιαξουν αν δεν μπορουμε να το αποφυγουμε ας του κανουμε το χατιρι",οκ ως καταναλωτης προφανως και αμα περασει το δικο μου δεν θα εναντιωθω αλλο.Εμενα ειπα τι με πειραξε,αλλα και παλι ποσες θεωρεις οτι ειναι οι παραγγελιες που για να ακυρωθουν θα τους χτυπησουν καμπανακι;Δεν εχει να κανει με το καταστημα εχει να κανει ξεκαθαρα οτι δεν υπαρχει καποιος μηχανισμος να τους επιβαλει κυρωσεις,και δεν γινεται κιολας να υπαρξει.Μακαρι να ερθει η amazon ελλαδα να αρχισει να την μαθαινει ο κοσμος ΝΑ ΕΧΕΙ την ιδια εξυπηρετηση με εξω,και θα δεις οτι πολλα πραγματα μετα θα αλλαξουν στο ελληνικο "καρτελ" των πολυκαταστηματων.


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 30/11/2020 - 19:20


#968   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.099 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 30/11/2020 - 21:24

12 pro max 256gb silver σε document.Διαθέσιμο ,μίλησα μαζί τους.


Προλαβα και το τσίμπησα, μαζί το είδαμε στο site τους. Έλεγα graphite, αλλά δε με χαλάει.


Sent from my iPad using Tapatalk

#969   emminad1925

emminad1925

    iPH Addict

  • 657 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus

Δημοσίευση 30/11/2020 - 21:43

Προλαβα και το τσίμπησα, μαζί το είδαμε στο site τους. Έλεγα graphite, αλλά δε με χαλάει.


Sent from my iPad using Tapatalk

Ωραίος!Κι εγώ μήπως καταλάθος είχε graphite τους πήρα και μου είπαν μόνο silver.Εγω θα κάνω υπομονή γιατί προέρχομαι από άσπρο xs max..Αν και πολύ ωραίο το silver φέτος.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

#970   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.099 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 30/11/2020 - 21:44

Άσπρο XS max και εγώ, το ξανασκέφτηκα και το πήρα απόφαση! Με το καλό να σου έρθει και εσένα!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#971   soki7

soki7

    iPH Contributor

  • 1.547 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • GameCenter:sokhetfield

Δημοσίευση 30/11/2020 - 22:04

Κυριοι και κυριες μην ψαχνετε να βρειτε ακρη με τον Κωτσοβολο.Σημερα μετα απο τοσα που εχω δει και τοσες παραγγελιες που εχω δει και παραλαβανε μετα απο εμενα,πηρα τηλεφωνο και μετα απο παραπονα που εκανα(εχω δωσει 600 προκαταβολη για δαυτο με πλανο δοσεων την διαφορα)ολως τυχαιως βρεθηκε συσκευη και ετοιμαζεται για αποστολη στις 02/12.Θεωρω οτι αν δεν εβρισκα το εξυπηρετικο το παλικαρι(και μια ακομα δεσποινις)που ασχοληθηκαν δεν θα εβγαζα ακρη.Ο λογος των παραπονων ηταν ξεκαθαρα γιατι δεν τηρειται η σειρα προτεραιοτητας και γιατι παραπλανουν τον κοσμο με διαθεσιμοτητες στο site ενω δεν ισχυουν(ειχα κρατησει screenshots).Εν τελη μετα απο απειλη ακυρωσης της παραγγελιας και λογω οτι εχω κανει πολλες αγορες τα τελευταια 2 χρονια απο εκει,και με δανεια ακομα να τρεχουν,με ενημερωσαν προ ολιγου οτι βρηκαν συσκευη να μου στειλουν και εμενα.Αναμονη λοιπον για την παραλαβη.Την παραγγελια την ειχα κανει 13/11.

 

 

Εγώ ακύρωσα την παραγγελία που είχα κάνει στον Κωτσόβολο και θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να ξανά ψωνίσω από αυτούς. 

 

Έχω αγοράσει πολλά προϊόντα τα τελευταία χρόνια από Κωτσόβολο αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος σε πολλά πράγματα, με αποκορύφωμα αυτό που έγινε με την παραγγελία που είχα κάνει στις 13/11.  

 

Ο μόνος λόγος που ψώνιζα από εκεί είναι ότι στην Περιοχή που μένω, μόνο ο Κωτσόβολος έχει φυσικό κατάστημα.


Τελευταία επεξεργασία από: soki7, 30/11/2020 - 22:05


#972   Thansimo

Thansimo

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Twitter:@ThanosSimo
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:simo79

Δημοσίευση 30/11/2020 - 22:12

Τα ίδια χαλια και εγω με κωτσο... Παρασκευη βγαινει διαθεσιμο το 12 pro max pac blue π εχω παραγγελει. Σε 2 ωρες προχωραει η παραγγελια μου συλλογη και προετοιμασια και απο κατω σε αναμονη η διαδικασια παραλαβης. Απο το Σαββ εξαφανιστηκε το σημειο που λεει αναμονη διαδικασιας παραλαβης και εχει κολλησει στο συλλογη και προετοιμασια. Φυσικα εστειλα email στον πωλητη ο ποιος με εχει γραψει να μην πω που.... Οταν εκανα την παραγγελια ομως απαντουσε στο δευτερολεπτο.... Ο μονος λογος που δεν ακυρωνω ειναι μην χασω την σειρα... Δεν ξαναψωνιζω απο αυτους....



#973   soniasim

soniasim

    iPH Contributor

  • 1.498 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 30/11/2020 - 22:18

Όπως λέτε και ξαναλέτε συνέχεια, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ προπληρωμή.

Είχα κάνει προπαραγγελία στην iSystem με προπληρωμή και στις 18 του μηνός, ζήτησα ακύρωση και προχώρησαν (υποτίθεται) σε άμεση επιστροφή η οποία θα φαινόταν το αργότερο σε 5 εργάσιμες.

Αφού πέρασαν πλέον 7 εργάσιμες και άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια, τους ξανακάλεσα ζητώντας το αποδεικτικό της συναλλαγής, για να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου και να καταλάβω σε τι φάση βρίσκεται η συναλλαγή και αργεί τόσο. Μου είπαν θα μου τη στείλουν με email σε λίγη ώρα.

Αντ´αυτού, με παίρνει κάποιος άλλος τηλέφωνο και μου ζητάει 1000 συγγνώμη, ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής από την υπάλληλο και είχε μείνει σε ενα στάδιο πριν την ολοκλήρωση.
Μου είπαν ότι θα το ολοκληρώσουν τώρα και ότι θα φανούν σε 1-3 εργάσιμες. Μου έστειλαν κι ένα ενδοσυστημικό email που φαίνεται η επιστροφή, αλλά όχι κάποιο αποδεικτικό τραπεζικής συναλλαγής, οπότε περιμένω σε αναμμένα κάρβουνα, να δω τι θα γίνει.

Μακριά από προπληρωμές παιδιά, πραγματικά ποτέ ξανά, έπαθα κι έμαθα κι εγώ...

Επιτέλους σήμερα έγινε η επιστροφή χρημάτων από iSystem έπειτα από 8 εργάσιμες.

Από εδώ και πέρα μόνο κατάθεση σε λογαριασμό, εφ´όσον με ενημερώσουν ότι έχουν τη συσκευή έτοιμη για αποστολή.

Στο μεταξύ, είμαι σε αναμονή για να δω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα με τις οθόνες με το επόμενο update, ώστε να προχωρήσω άμεσα σε νέα παραγγελία...

Τελευταία επεξεργασία από: soniasim, 30/11/2020 - 22:18


#974   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/11/2020 - 22:36

Θα στο χαλάσω, το ξέρω, αλλά μη περιμένεις η 14.3 να το διορθώσει αυτό.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#975   soki7

soki7

    iPH Contributor

  • 1.547 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • GameCenter:sokhetfield

Δημοσίευση 30/11/2020 - 22:39

Θα στο χαλάσω, το ξέρω, αλλά μη περιμένεις η 14.3 να το διορθώσει αυτό.

Λογικά είναι θέμα hardware Νίκο?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (1)