Δυστυχώς, το έχω φοβηθεί κι εγώ αυτό...Θα στο χαλάσω, το ξέρω, αλλά μη περιμένεις η 14.3 να το διορθώσει αυτό.
iPhone 12/Mini/Pro/Pro Max - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή
#976
Δημοσίευση 30/11/2020 - 23:08
Ad
#977
Δημοσίευση 30/11/2020 - 23:35
Τι πρόβλημα είναι αυτό ακριβώς που αναφέρετε;
Αν μου τύχει, πάει service; νομίζω ότι ο Κωτσόβολος έχει DOA 7 ημερών...
#978
Δημοσίευση 30/11/2020 - 23:38
Λογικά είναι θέμα hardware Νίκο?
Δυστυχώς, το έχω φοβηθεί κι εγώ αυτό...
Βλέπω κάποιες αντ/στασεις στο MacRumors που -απ' όσο λένε- δεν έχουν πλέον θέμα.
Βέβαια δε το λέω γι' αυτό, δε ξέρουμε ακόμα τι γίνεται.
Απλά αν ακόμα και τελικά μιλάμε για SW, δε πιστεύω πως θα το διορθώσει η 14.3.
#979
Δημοσίευση 30/11/2020 - 23:53
Ακριβώς τα ίδια έχω δει κι εγώ...Βλέπω κάποιες αντ/στασεις στο MacRumors που -απ' όσο λένε- δεν έχουν πλέον θέμα.
Βέβαια δε το λέω γι' αυτό, δε ξέρουμε ακόμα τι γίνεται.
Απλά αν ακόμα και τελικά μιλάμε για SW, δε πιστεύω πως θα το διορθώσει η 14.3.
Όπως έχω δει πολλούς που έχουν πάρει περισσότερες από μία συσκευές και τις ελέγχουν ταυτόχρονα και η μία δεν έχει το πρόβλημα, ενώ η άλλη το έχει.
Μακάρι να καταφέρουν να το λύσουν έστω και σε μεταγενέστερη αναβάθμιση, γιατί είναι ξενέρα να ανοιχτεί τόσο καινούρια και ακριβή συσκευή για αντικατάσταση οθόνης... Πιστεύετε ότι θα μπορούσε κανείς να απαιτήσει εξ´ολοκλήρου αντικατάσταση συσκευής, αν αποδειχθεί πρόβλημα hardware;
#980
Δημοσίευση 01/12/2020 - 00:29
Προσωπικα δε με καιει καθολου το προβλημα. Το αχνο -φαινεται τελειως ελαχιστα και στο εντελως φουλ σκοταδι.
Αλλα στη χειροτερη if worse gets to worst, ειναι απλο: chat με Amazon, ανοιγουν επιτοπου επιστροφη κινητου, πληρες refund μολις παραλαβουν, και ξαναγοραζεις το καινουργιο. Αλλαζεις και χρωμα στην τελικη.
Νο harm done. Και ετσι επρεπε να κανουν ολα τα καταστηματα εδω, αν θες τη γνωμη μου.
Ετσι και σκασει καμια στραβη και πρεπει να επιστραφουν τα προβληματικα κινητα, θα γινει party με τις αντικαταστασεις.
Ακριβώς τα ίδια έχω δει κι εγώ...
Όπως έχω δει πολλούς που έχουν πάρει περισσότερες από μία συσκευές και τις ελέγχουν ταυτόχρονα και η μία δεν έχει το πρόβλημα, ενώ η άλλη το έχει.
Μακάρι να καταφέρουν να το λύσουν έστω και σε μεταγενέστερη αναβάθμιση, γιατί είναι ξενέρα να ανοιχτεί τόσο καινούρια και ακριβή συσκευή για αντικατάσταση οθόνης... Πιστεύετε ότι θα μπορούσε κανείς να απαιτήσει εξ´ολοκλήρου αντικατάσταση συσκευής, αν αποδειχθεί πρόβλημα hardware;
#981
Δημοσίευση 01/12/2020 - 00:29
Ακριβώς τα ίδια έχω δει κι εγώ...
Όπως έχω δει πολλούς που έχουν πάρει περισσότερες από μία συσκευές και τις ελέγχουν ταυτόχρονα και η μία δεν έχει το πρόβλημα, ενώ η άλλη το έχει.
Μακάρι να καταφέρουν να το λύσουν έστω και σε μεταγενέστερη αναβάθμιση, γιατί είναι ξενέρα να ανοιχτεί τόσο καινούρια και ακριβή συσκευή για αντικατάσταση οθόνης... Πιστεύετε ότι θα μπορούσε κανείς να απαιτήσει εξ´ολοκλήρου αντικατάσταση συσκευής, αν αποδειχθεί πρόβλημα hardware;
Το θέμα είναι πως αν μιλάμε τελικώς για HW, το μόνο που θα κάνουν είναι αντ/σταση οθόνης.
Έχουμε περάσει το όποιο DOA πλέον.
Άντε μετά μόνο αν πας με τις 14 μέρες της υπαναχώρησης.
"Ευτυχώς" έχει έρθει στα εξουσιοδοτημένα εδώ και κάμποσο καιρό το συγκεκριμένο μηχάνημα, συνεπώς δε θα χρειάζεται να φύγει για Ολλανδία το τηλ.
Θα περιμένεις κανά μισάωρο και γειά σας.
Απο 'κει και πέρα, όταν σκας τόσα λεφτά δε προσπερνάς, ούτε πέφτεις στη λούπα του "φυσιολογικού". Είναι το λιγότερο αστείο..
Είμαι περίεργος να δώ τι θα γίνει με αυτή την ιστορία, γιατί με βεβαιότητα να πείς τι φταίει δε μπορείς.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 01/12/2020 - 00:30
#982
Δημοσίευση 01/12/2020 - 00:39
Αντε τωρα θα τα πω αν και ξερω οτι πολλοι μαλλον θα τα εχετε ακουσει η θα τα ξερετε ηδη..
Οι τυποι εχουν τα κινητα στα ντουλαπια και πανε τα πελατακια τους απο τα μαγαζια και τα παιρνουν επι τοπου με τα λεφτακια τα ωραια τα ζεστα (και ας εχει κανει ο αλλος την παραγγελια και περιμενει διακαως).
Το πιο προσφατο περιστατικο που εχω δει εγινε τωρα, εν μεσω καραντινας, μπροστα μου, σε καταστημα Γερμανος που πηγα να αλλαξω τη sim, ειχανε τα κινητα με post it στα ντουλαπια ειτε για κρατηση ειτε για αποστολη και επειδη πηγαινε ο αλλος με τα ζεστα λεφτα βγαζανε το postit και το δινανε. Και μαλιστα στο ενα εγινε και κομπλα με μια υπαλληλο που της ειπε γιατι το εδωσες αυτο που ειχε κιτρινο ποστ επανω και ηταν για δικο μου πελατη και της λεει αλλη φορας θα ρωτας. Λεει δεν πειραζει θα του πουμε οτι δεν ηρθε ακομα.
Επισης, αυτα που λεγανε μια μερα καποιοι οτι δεν εξυπηρετουν και οτι δεν πουλανε πραγματα λογω καραντινας, να τους ενημερωσω οτι δε συμβαινει. Mια χαρα τα δινουν και μια χαρα πουλανε. Και το κινητο πουλησε η πωλητρια που ειδα εγω στον τυπο που μπηκε με τα ζεστα του τα μετρητα και εγω αγορασα τζαμακι για το promax κανονικοτατα.
Αυτα.
Εγώ ακύρωσα την παραγγελία που είχα κάνει στον Κωτσόβολο και θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να ξανά ψωνίσω από αυτούς.
Έχω αγοράσει πολλά προϊόντα τα τελευταία χρόνια από Κωτσόβολο αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος σε πολλά πράγματα, με αποκορύφωμα αυτό που έγινε με την παραγγελία που είχα κάνει στις 13/11.
Ο μόνος λόγος που ψώνιζα από εκεί είναι ότι στην Περιοχή που μένω, μόνο ο Κωτσόβολος έχει φυσικό κατάστημα.
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 01/12/2020 - 00:43
#983
Δημοσίευση 01/12/2020 - 00:45
από την προπαραγγελια με την ίδια διαδικασία έγινε η συναλλαγή . Βάζεις προκαταβολή για να δεσμευτεί και την εξόφληση για αποστολή .Μου στειλανε απο αυτο το email απο τη document για διαθεσιμοτητα αηφον οτι επειδη υπαρχει σιγουρα παραλαβη να κανω τη παραγγελια με ετοιμο κωδικο - λογω τιμολογιου- και να το εξοφλησω με καταθεση οπως ηθελα για να μου ερθει. Εχει λαβει καποιος αντιστοιχο μειλ
Sent from my iPhone using Tapatalk
#984
Δημοσίευση 01/12/2020 - 07:31
#985
Δημοσίευση 01/12/2020 - 09:54
Να σε ρωτήσω, αυτό το μηχάνημα που λες, εξασφαλίζει φαντάζομαι άψογο sealing μετά τη διαδικασία, χωρίς να διακινδυνεύεις να χάσεις το water resistance, ελπίζω... Γιατί έχω ακούσει διάφορα...Το θέμα είναι πως αν μιλάμε τελικώς για HW, το μόνο που θα κάνουν είναι αντ/σταση οθόνης.
Έχουμε περάσει το όποιο DOA πλέον.
Άντε μετά μόνο αν πας με τις 14 μέρες της υπαναχώρησης.
"Ευτυχώς" έχει έρθει στα εξουσιοδοτημένα εδώ και κάμποσο καιρό το συγκεκριμένο μηχάνημα, συνεπώς δε θα χρειάζεται να φύγει για Ολλανδία το τηλ.
Θα περιμένεις κανά μισάωρο και γειά σας.
Απο 'κει και πέρα, όταν σκας τόσα λεφτά δε προσπερνάς, ούτε πέφτεις στη λούπα του "φυσιολογικού". Είναι το λιγότερο αστείο..
Είμαι περίεργος να δώ τι θα γίνει με αυτή την ιστορία, γιατί με βεβαιότητα να πείς τι φταίει δε μπορείς.
Είναι όντως αστείο να μιλάμε για άνοιγμα και αντικατάσταση οθόνης σε τόσο ακριβή συσκευή.
Το πιθανότερο είναι ότι θα ξενέρωνα και θα την πουλούσα μετά την αντικατάσταση, καθώς έχω κι εγώ τέρμα OCD.
#986
Δημοσίευση 01/12/2020 - 10:29
Είναι το ίδιο που υπάρχει και στα Apple Stores.
Δεν υπάρχει θέμα με αυτό, μη σε αγχώνει.
Και στο εξωτερικό που υπάρχει Apple Store το ίδιο θα κάνουν.
Δε νομίζω πως θα πάνε σε αντ/ση συσκευής γενικότερα.
Ακόμα και πρόγραμμα να βγεί θα επικεντρωθούν -αναμενόμενα- στις οθόνες.
#987
Δημοσίευση 01/12/2020 - 11:10
Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά...
Αφού πήρα Κωτσόβολο και μου είπαν ότι έχουν στείλει τη συσκευή από τις 28/11 σε μένα και βλέπω το παρακάτω μήνυμα από την σελίδα τους (ACS).
Με τόσα που ακούγονται, να πεταχτώ στο κατάστημα μπας και είναι εκεί να το παραλάβω ή τζάμπα θα πάω;
iPhone 007.PNG 30,19KB 62 λήψεις
#989
Δημοσίευση 01/12/2020 - 11:38
Βλέπω συνέχεια αγγελίες με 12Pro/Max στο facebook από γνωστά μαγαζάκια, και αναρωτιέμαι...αφού δεν υπάρχει διαθεσιμότητα οι συγκεκριμένοι που τα βρίσκουν?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες