Θήκες iPhone 12 Pro/Max
#421
Δημοσίευση 20/12/2020 - 12:35
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#422
Δημοσίευση 20/12/2020 - 12:40
εφαρμόζεται εύκολα, υπάρχουν πολλα παράπονα ότι αφήνει φυσαλίδες αέρα μέσα?
Έχει οδηγό στη συσκευασία για πιο εύκολη τοποθέτηση.
Καμία φυσαλίδα, αρκεί πρώτα να καθαρίσεις σωστά την οθόνη να μη μείνει σκόνη.
Βοηθάει π.χ. στο μπάνιο με τους υδρατμούς.
Βέβαια το πιο σημαντικό με αυτούς είναι το Support τους.
Τους είχα στείλει Mail και μου έγινε αντ/σταση χωρίς πολλά πολλά.
#423
Δημοσίευση 20/12/2020 - 18:44
Sent from my iPhone using Tapatalk
#424
Δημοσίευση 20/12/2020 - 18:50
#425
Δημοσίευση 20/12/2020 - 19:05
Από άποψη υφής είναι τέλεια. Πολύ μαλακή. Δεν θα την έλεγα χοντροκομμένη, αλλά σίγουρα καταλαβαίνεις διαφορά στο μέγεθος όταν την βάλεις. Αυτό που παρατήρησα vs μια άλλη διαφανή που πήρα από το istorm είναι ότι έχει καλύτερο σήμα το κινητό και τα AirPods μένουν συνδεδεμένα σε μεγαλύτερη απόσταση όταν φοράω την silicon της Apple.
Εχει κανεις τη σιλικονατη της apple? Ειναι πολυ χοντροκομμενη;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Λέω να τσιμπήσω product red σιλικόνης .Πως είναι σε αίσθηση;πρώτη φορά θα πάρω σιλικόνης apple,ως τώρα έπαιρνα δερμάτινη αλλά είπα να αλλάξω.Επίσης,είναι δυνατόν να μην έχουν στα istorm?αναμενεται σύντομα έχει σε όλες τις apple.
#426
Δημοσίευση 20/12/2020 - 19:14
Από άποψη υφής είναι τέλεια. Πολύ μαλακή. Δεν θα την έλεγα χοντροκομμένη, αλλά σίγουρα καταλαβαίνεις διαφορά στο μέγεθος όταν την βάλεις. Αυτό που παρατήρησα vs μια άλλη διαφανή που πήρα από το istorm είναι ότι έχει καλύτερο σήμα το κινητό και τα AirPods μένουν συνδεδεμένα σε μεγαλύτερη απόσταση όταν φοράω την silicon της Apple.
Ποιο χρωμα πηρες απο περιεργεια; Κοιταω για τη deep navy αλλα δεν την βρισκω διαθεσιμη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#427
Δημοσίευση 20/12/2020 - 20:05
Ποιο χρωμα πηρες απο περιεργεια; Κοιταω για τη deep navy αλλα δεν την βρισκω διαθεσιμη.
Την pink citrus έχω και το Gold τηλέφωνο.
Κάτι που θεωρώ ότι πρέπει να μάθουν όλοι οι πελάτες του istorm:
Ήθελα να πάρω την Plum. Την είχα βάλει προπαραγγελία μαζί με το κινητό στις 13/11 και την έδειχνε διαθέσιμη. Ενώ έλαβα το τηλέφωνο στις 20/11 την θήκη δεν την έλαβα. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα γιατί δεν έχει φύγει και μου είπαν ότι ήταν out of stock, ενώ στο site την έδειχνε διαθέσιμη!!!! Τους ρώτησα πώς γίνεται αυτό και μου είπαν ότι το site τους δυστυχώς δεν διαχωρίζει το στοκ μεταξύ χρωμάτων. Αν έστω και ένα είναι διαθέσιμο, τα δείχνει όλα διαθέσιμα χωρίς απαραίτητα να είναι. Και επειδή είναι τόσο ανεύθυνοι, δεν σε ενημερώνουν, απλώς περιμένεις 20 μέρες και αναρωτιέσαι γιατί δεν γίνεται shipped. Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία και πήρα την pink citrus από το πλαίσιο που μάλιστα μου έδειχνε και πόσα κομμάτια είναι ακόμα διαθέσιμα.
Την έχω πατήσει έτσι δυο φορές με το istorm, μια με την θήκη και μια με ένα λουράκι για το ρολόι. Το λουράκι μάλιστα ήταν δώρο και περίμενα 15 μέρες να το λάβω μέχρι που τους πήρα να τους ρωτήσω και μου είπαν με πλήρη φυσικότητα ότι ήταν out of stock και δεν το δείχνει το site τους. Μάλιστα με ρώτησαν τι χρωμα θέλω για να τσεκάρουν αν είναι διαθέσιμο και όταν κατέληξα σε ένα τηλεφωνικά μου είπαν ότι πρέπει να βάλω εγώ νέα παραγγελία και δεν μπορούν να τροποποιήσουν την παλιά.
Τρομερή ανευθυνότητα από μέρους τους. Δεν θα ξαναγοράσω αξεσουάρ από αυτούς.
#428
Δημοσίευση 20/12/2020 - 20:18
Το θέμα με τις λάθος διαθεσιμότητες στο Site της iStorm υπάρχει 2 και κάτι χρόνια τώρα που το άλλαξαν.
Κοινώς ότι και αν εμφανίζουν, στο 99% των περιπτώσεων είναι λάθος.
ΠΟΤΕ προπληρωμή και χρέωση καρτών.
Είτε εξόφληση στο κατάστημα (τώρα με το Click Away) είτε με τρ. κατάθεση να γίνει η πληρωμή όταν είναι έτοιμα να αποσταλούν.
#429
Δημοσίευση 20/12/2020 - 20:19
Την pink citrus έχω και το Gold τηλέφωνο.
Κάτι που θεωρώ ότι πρέπει να μάθουν όλοι οι πελάτες του istorm:
Ήθελα να πάρω την Plum. Την είχα βάλει προπαραγγελία μαζί με το κινητό στις 13/11 και την έδειχνε διαθέσιμη. Ενώ έλαβα το τηλέφωνο στις 20/11 την θήκη δεν την έλαβα. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα γιατί δεν έχει φύγει και μου είπαν ότι ήταν out of stock, ενώ στο site την έδειχνε διαθέσιμη!!!! Τους ρώτησα πώς γίνεται αυτό και μου είπαν ότι το site τους δυστυχώς δεν διαχωρίζει το στοκ μεταξύ χρωμάτων. Αν έστω και ένα είναι διαθέσιμο, τα δείχνει όλα διαθέσιμα χωρίς απαραίτητα να είναι. Και επειδή είναι τόσο ανεύθυνοι, δεν σε ενημερώνουν, απλώς περιμένεις 20 μέρες και αναρωτιέσαι γιατί δεν γίνεται shipped. Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία και πήρα την pink citrus από το πλαίσιο που μάλιστα μου έδειχνε και πόσα κομμάτια είναι ακόμα διαθέσιμα.
Την έχω πατήσει έτσι δυο φορές με το istorm, μια με την θήκη και μια με ένα λουράκι για το ρολόι. Το λουράκι μάλιστα ήταν δώρο και περίμενα 15 μέρες να το λάβω μέχρι που τους πήρα να τους ρωτήσω και μου είπαν με πλήρη φυσικότητα ότι ήταν out of stock και δεν το δείχνει το site τους. Μάλιστα με ρώτησαν τι χρωμα θέλω για να τσεκάρουν αν είναι διαθέσιμο και όταν κατέληξα σε ένα τηλεφωνικά μου είπαν ότι πρέπει να βάλω εγώ νέα παραγγελία και δεν μπορούν να τροποποιήσουν την παλιά.
Τρομερή ανευθυνότητα από μέρους τους. Δεν θα ξαναγοράσω αξεσουάρ από αυτούς.
Like για pink citrus.
Γνωστό το «πρόβλημα» του site της istorm χρόνια τώρα. Γι αυτό πάντα πληρωμή με αντικαταβολή, αν πέσεις στην ανάγκη τους.
Το χειρότερο είναι πως δεν τηρείται έστω σειρά προτεραιότητας. Έχω πάρει κάτι από κατάστημα καμία βδομάδα μετά από παραγγελία που το ίδιο προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο με την ίδια δικαιολογία. Για την ηλεκτρονική παραγγελία με πήραν καμία 20ρια μέρες μετά τηλέφωνο...
#430
Δημοσίευση 20/12/2020 - 20:24
Δυστυχώς δεν τον γνώριζα το πρόβλημα καθώς μέχρι πρόσφατα αγόραζα αποκλειστικά από Amazon και την πάτησα δυο φορές, αλλά από ότι καταλαβαίνω είναι γνωστό θέμα.
Απαράδεκτο και δυσφήμιση στην Apple κατά τη γνώμη μου, καθώς τους προωθεί ως επίσημο αντιπρόσωπο.
Το θέμα με τις λάθος διαθεσιμότητες στο Site της iStorm υπάρχει 2 και κάτι χρόνια τώρα που το άλλαξαν.
Κοινώς ότι και αν εμφανίζουν, στο 99% των περιπτώσεων είναι λάθος.
ΠΟΤΕ προπληρωμή και χρέωση καρτών.
Είτε εξόφληση στο κατάστημα (τώρα με το Click Away) είτε με τρ. κατάθεση να γίνει η πληρωμή όταν είναι έτοιμα να αποσταλούν.
Like για pink citrus.
Γνωστό το «πρόβλημα» του site της istorm χρόνια τώρα. Γι αυτό πάντα πληρωμή με αντικαταβολή, αν πέσεις στην ανάγκη τους.
Το χειρότερο είναι πως δεν τηρείται έστω σειρά προτεραιότητας. Έχω πάρει κάτι από κατάστημα καμία βδομάδα μετά από παραγγελία που το ίδιο προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο με την ίδια δικαιολογία. Για την ηλεκτρονική παραγγελία με πήραν καμία 20ρια μέρες μετά τηλέφωνο...
#431
Δημοσίευση 20/12/2020 - 20:40
Να 'ξερες πόσος κόσμος έχει πληρώσει συσκευές στο Checkout, να τους έχουν τραβήξει τα λεφτά και να μη παραλαμβάνουν γιατί "είναι θέμα του Site μας που έχει αλλάξει".
Και κάτσε εσύ μετά να περιμένεις να σου κάνουν επιστροφή χρημάτων.
Το χειρότερο βέβαια δεν είναι αυτό.
Το χειρότερο είναι πως αυτό συμβαίνει τόσο καιρό και στα παπάκια τους. Δεν τους αγγίζει κανείς.
#432
Δημοσίευση 20/12/2020 - 20:53
Λογικά δεν έχουν συνδέσει το site με την αποθήκη τους. Το λουράκι που τελικά πήρα ήρθε από Θεσσαλονίκη από ότι είδα στο tracking, όποτε μάλλον δεν έχουν καν αποθήκη, αλλά στοκ καταστημάτων και γι’ αυτό δεν μπορούν να το δείχνουν live στο site. Απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου, ειδικά αφού πουλάνε premium συσκευές και αξεσουάρ. Το experience είναι κάκιστο.
Να 'ξερες πόσος κόσμος έχει πληρώσει συσκευές στο Checkout, να τους έχουν τραβήξει τα λεφτά και να μη παραλαμβάνουν γιατί "είναι θέμα του Site μας που έχει αλλάξει".
Και κάτσε εσύ μετά να περιμένεις να σου κάνουν επιστροφή χρημάτων.
Το χειρότερο βέβαια δεν είναι αυτό.
Το χειρότερο είναι πως αυτό συμβαίνει τόσο καιρό και στα παπάκια τους. Δεν τους αγγίζει κανείς.
#433
Δημοσίευση 20/12/2020 - 22:41
#434
Δημοσίευση 20/12/2020 - 23:06
Ναι και Πλαίσιο, Κωτσόβολος, You, Public, είναι όλοι επίσημοι αντιπρόσωποι.
#435
Δημοσίευση 21/12/2020 - 08:41
Ειδικά φέτος με το magsafe θεωρώ αρκετά δύσκολή την μαιμού...που να την πουλάνε σαν γνήσια!
Τελευταία επεξεργασία από: vagelisvl, 21/12/2020 - 08:41
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες