AirPods 3
#271
Δημοσίευση 02/01/2024 - 11:59
Αντιμετωπίζω θέμα με τα ακουστικά(airpods 3) , ξαφνικά άρχισαν να παίζουν χαμηλά και τα 2 ακουστικά με πολύ χαμηλότερη ένταση .
Δοκίμασα με ρισετ, προσπάθησα και την αναβάθμιση και τίποτα . (Τώρα δοκιμαζω και με τον παραπάνω τρόπο μήπως και)
Το θέμα είναι ότι είναι αγορασμενα από Vodafone και έχει περάσει μόλις πριν 2 μήνες ο πρώτος χρόνος .
Παρόμοιο θέμα γενικά μου έχει συμβεί και με τα airpods 1st gen & 2nd gen(αποσυνδέσεις , δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο) , όπου κι εκεί γενικα είχα πάρε δώσε με το σέρβις .
Είναι τυχαίο ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#272
Δημοσίευση 02/01/2024 - 15:05
Χρόνια πολλά κ καλή χρονιά .
Αντιμετωπίζω θέμα με τα ακουστικά(airpods 3) , ξαφνικά άρχισαν να παίζουν χαμηλά και τα 2 ακουστικά με πολύ χαμηλότερη ένταση .
Δοκίμασα με ρισετ, προσπάθησα και την αναβάθμιση και τίποτα . (Τώρα δοκιμαζω και με τον παραπάνω τρόπο μήπως και)
Το θέμα είναι ότι είναι αγορασμενα από Vodafone και έχει περάσει μόλις πριν 2 μήνες ο πρώτος χρόνος .
Παρόμοιο θέμα γενικά μου έχει συμβεί και με τα airpods 1st gen & 2nd gen(αποσυνδέσεις , δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο) , όπου κι εκεί γενικα είχα πάρε δώσε με το σέρβις .
Είναι τυχαίο ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δες στο κινητό σου μήπως άλλαξες κάποια ρύθμιση πχ στην υγεία κλπ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#273
Δημοσίευση 02/01/2024 - 15:08
το hearing το έχω ανενεργό, επίσης δε βρίσκω κάποια άλλη ρύθμιση σχετικά.Δες στο κινητό σου μήπως άλλαξες κάποια ρύθμιση πχ στην υγεία κλπ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#274
Δημοσίευση 02/01/2024 - 23:39
Sent from my iPhone using Tapatalk
#276
Δημοσίευση 05/01/2024 - 01:16
τα παρέδωσα στη βονταφον , στο κατάστημα που εξυπηρετεί θέματα σέρβις . Άντε να δούμεΕίχαν θέμα σε αυτό το κομμάτι τα 3ης γενιάς.
Δες μήπως έχεις ενεργό το Headphone Safety.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#277
Δημοσίευση 19/09/2024 - 17:53
Καλησπέρα κ παλι. Ερώτηση ,air pods 3αγορασμένα τελος 11/2022 με τιμολόγιο από Vodafone. Τελος του 2023 χάλασαν κ τα ΔΥο ακουστικα τα πήγα στο golden hall κ μου τα άλλαξαν. Ξαφνικά πριν δέκα μέρες χάλασε το αριστερό. Το πήγα στο golden hall κ μου είπαν ότι δεν έχουν εγγύηση λόγω τιμολογίου. Πήρα στο support της Apple τους ανέφερα ότι είναι δεύτερη φορά που χαλάνε κ θα ήθελα να το κοιτάξουν. Αν αρνηθούν λόγω τιμολογίου τι κάνουμε?
σας ευχαριστω
νικος
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες
-
Bing (2)