Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

Απορία για YouTube premium


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
998 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#76   nikolas81

nikolas81

    iPH Member

  • 204 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/03/2021 - 17:17

Δεν κράτησε και πολύ και μου το έκοψαν!😂

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#77   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.099 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 13/03/2021 - 17:43

Ποτέ πρόλαβαν; Έκανα το πρωί για τη γυναίκα μου, αλλά λειτουργεί κανονικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#78   nikolas81

nikolas81

    iPH Member

  • 204 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/03/2021 - 17:50

Εγώ γύρω στις 12 το έκανα και γύρω στις 16:30 το έκοψαν! Έκανα restore σε Καινούργιο λογαριασμό και θα δω πως θα πάει.

#79   nikolas81

nikolas81

    iPH Member

  • 204 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/03/2021 - 18:30

Δεύτερη φορά που με μπλοκάρουν με καινούργιο λογαριασμό! Μου φαίνεται τσάμπα τα 5 ευρω.

#80   SLK200GR

SLK200GR

    iPH Contributor

  • 1.200 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 13/03/2021 - 19:02

Διαβάζω αλλά δεν καταλαβαίνω τι κάνετε ,από 12 Γενάρη δουλεύεις κανονικά ,κάποια στιγμή με μπλόκαρε αλλά αλάξα κωδικό και από τότε δουλεύει κανονικά ,με τον ίδιο λογαριασμό ,ποτέ μου δεν έχω κάνει καινούργιο

#81   nikolas81

nikolas81

    iPH Member

  • 204 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/03/2021 - 19:04

Αφού το λέει και στις οδηγίες ότι πρέπει να κανείς νέο λογαριασμό .εμένα πάντως με μπλόκαρε δυο φορές.τώρα έβαλα usa και βλέπουμε πριν είχα βάλει Αγγλία .

#82   SLK200GR

SLK200GR

    iPH Contributor

  • 1.200 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 13/03/2021 - 19:06

Αφού το λέει και στις οδηγίες ότι πρέπει να κανείς νέο λογαριασμό .εμένα πάντως με μπλόκαρε δυο φορές.τώρα έβαλα usa και βλέπουμε πριν είχα βάλει Αγγλία .

αααα εγώ το έκανα από τον Alimpampa (40 είναι κάτι παραπάνω θα ξέρουν )

#83   nikolas81

nikolas81

    iPH Member

  • 204 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/03/2021 - 19:13

αααα εγώ το έκανα από τον Alimpampa (40 είναι κάτι παραπάνω θα ξέρουν )


Δεν κατάλαβα τι 40;

#84   SLK200GR

SLK200GR

    iPH Contributor

  • 1.200 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 13/03/2021 - 20:34

Δεν κατάλαβα τι 40;

πλακα κάνω με τα 40 ,που σ@α κάνετε συνδρομή ?

#85   conili

conili

    iPH Enthousiast

  • 503 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 14/03/2021 - 01:03

Για όσους έχουν ακυρωθεί αν επικοινωνήσετε μαζί τους θα σας δώσουν και manual activation link αν χρειάζεται. (Δε χάνετε τα λεφτά σας αν κάνετε support ticket)

Οι οδηγίες που μου έδωσε είναι οι εξής 

 

Spotify has a rule on their end that only allows an account to be a part of only a single family plan within a period of 12 months. We call this a "family cooldown period" for plan changes, and recommend using a new account on replacements.
(link for new account)
Please use it to upgrade completely new account with fresh email as per replacement procedure. This account won't work again as it was already upgraded. Also, create new account under different IP address and don't use most active countries (UK, USA, CA, AU). Try with different one this time.


Τελευταία επεξεργασία από: conili, 14/03/2021 - 01:04


#86   COSTASK

COSTASK

    iPH Addict

  • 721 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/03/2021 - 08:54

Γνωρίζει κανεις αν κανω νετφλιξ λογαριασμό σε άλλη χώρα , θα μπορώ να συνεχίσω να το παρακολουθώ μετά , χωρίς VPN;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#87   rstoned

rstoned

    iPH Member

  • 305 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 14/03/2021 - 18:17

Για όσους έχουν ακυρωθεί αν επικοινωνήσετε μαζί τους θα σας δώσουν και manual activation link αν χρειάζεται. (Δε χάνετε τα λεφτά σας αν κάνετε support ticket)

Οι οδηγίες που μου έδωσε είναι οι εξής 

 

Spotify has a rule on their end that only allows an account to be a part of only a single family plan within a period of 12 months. We call this a "family cooldown period" for plan changes, and recommend using a new account on replacements.
(link for new account)
Please use it to upgrade completely new account with fresh email as per replacement procedure. This account won't work again as it was already upgraded. Also, create new account under different IP address and don't use most active countries (UK, USA, CA, AU). Try with different one this time.

Άρα αν εγώ που έχω Spotify premium το διακόψω και γυρίσω στο free, δεν μπορώ να αναβαθμίσω με αυτό τον τρόπο με τον ίδιο λογαριασμο



#88   conili

conili

    iPH Enthousiast

  • 503 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 14/03/2021 - 21:19

Άρα αν εγώ που έχω Spotify premium το διακόψω και γυρίσω στο free, δεν μπορώ να αναβαθμίσω με αυτό τον τρόπο με τον ίδιο λογαριασμο

Φίλε μου να σου πω έχεις ρωτήσει 4-5 φορές και έχεις πάρει απάντηση.

Αν έχεις Spotify FAMILY νόμιμο μείνε σε αυτό γιατί ναι δε θα μπορείς να κάνεις καινούριο παρά μόνο με άλλο λογαριασμό νέο

Αν έχεις Spotify premium μέσω φοιτητικού κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες

Αν έχεις Spotify premium πληρωμένο κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες

 

Το Spotify έχει και σελίδα στα ελληνικά όπου εξηγεί τους κανόνες. Εδώ εξηγήσαμε πως λειτουργεί (σε βάζει σε οικογενειακό πακέτο) και από Αύγουστο 2020 όπως αναφέρει το Spotify μπορείς να το κάνεις 1 φορά κάθε δώδεκα μήνες.

Εξηγήσαμε τί κάνεις σε περίπτωση που σου το ακυρώσει το Spotify και πως κάνεις εύκολα λογαριασμούς νέους με VPN ή χωρίς και πως η υπηρεσία παρέχει νέους κωδικούς (αξιόπιστη) και εργαλεία να μεταφέρεις όλα τα playlist αλλού.

 

Αυτές οι υπηρεσίες είναι σαν το χρηματιστήριο παίζεις ότι μπορείς να χάσεις. Αν έχει τόση σημασία το premium για σένα και αυτός ο συγκεκριμένος λογαριασμός να μην το διακόψεις



#89   rstoned

rstoned

    iPH Member

  • 305 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 14/03/2021 - 22:18

Φίλε μου να σου πω έχεις ρωτήσει 4-5 φορές και έχεις πάρει απάντηση.
Αν έχεις Spotify FAMILY νόμιμο μείνε σε αυτό γιατί ναι δε θα μπορείς να κάνεις καινούριο παρά μόνο με άλλο λογαριασμό νέο
Αν έχεις Spotify premium μέσω φοιτητικού κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες
Αν έχεις Spotify premium πληρωμένο κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες
 
Το Spotify έχει και σελίδα στα ελληνικά όπου εξηγεί τους κανόνες. Εδώ εξηγήσαμε πως λειτουργεί (σε βάζει σε οικογενειακό πακέτο) και από Αύγουστο 2020 όπως αναφέρει το Spotify μπορείς να το κάνεις 1 φορά κάθε δώδεκα μήνες.
Εξηγήσαμε τί κάνεις σε περίπτωση που σου το ακυρώσει το Spotify και πως κάνεις εύκολα λογαριασμούς νέους με VPN ή χωρίς και πως η υπηρεσία παρέχει νέους κωδικούς (αξιόπιστη) και εργαλεία να μεταφέρεις όλα τα playlist αλλού.
 
Αυτές οι υπηρεσίες είναι σαν το χρηματιστήριο παίζεις ότι μπορείς να χάσεις. Αν έχει τόση σημασία το premium για σένα και αυτός ο συγκεκριμένος λογαριασμός να μην το διακόψεις


Συγνώμη αν σε κουράσαμε αδερφέ

#90   SLK200GR

SLK200GR

    iPH Contributor

  • 1.200 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 15/03/2021 - 00:32

Φίλε μου να σου πω έχεις ρωτήσει 4-5 φορές και έχεις πάρει απάντηση.
Αν έχεις Spotify FAMILY νόμιμο μείνε σε αυτό γιατί ναι δε θα μπορείς να κάνεις καινούριο παρά μόνο με άλλο λογαριασμό νέο
Αν έχεις Spotify premium μέσω φοιτητικού κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες
Αν έχεις Spotify premium πληρωμένο κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες
 
Το Spotify έχει και σελίδα στα ελληνικά όπου εξηγεί τους κανόνες. Εδώ εξηγήσαμε πως λειτουργεί (σε βάζει σε οικογενειακό πακέτο) και από Αύγουστο 2020 όπως αναφέρει το Spotify μπορείς να το κάνεις 1 φορά κάθε δώδεκα μήνες.
Εξηγήσαμε τί κάνεις σε περίπτωση που σου το ακυρώσει το Spotify και πως κάνεις εύκολα λογαριασμούς νέους με VPN ή χωρίς και πως η υπηρεσία παρέχει νέους κωδικούς (αξιόπιστη) και εργαλεία να μεταφέρεις όλα τα playlist αλλού.
 
Αυτές οι υπηρεσίες είναι σαν το χρηματιστήριο παίζεις ότι μπορείς να χάσεις. Αν έχει τόση σημασία το premium για σένα και αυτός ο συγκεκριμένος λογαριασμός να μην το διακόψεις

Φίλε μου να σου πω έχεις ρωτήσει 4-5 φορές και έχεις πάρει απάντηση.
Αν έχεις Spotify FAMILY νόμιμο μείνε σε αυτό γιατί ναι δε θα μπορείς να κάνεις καινούριο παρά μόνο με άλλο λογαριασμό νέο
Αν έχεις Spotify premium μέσω φοιτητικού κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες
Αν έχεις Spotify premium πληρωμένο κάνε το και ξαναγύρισε όποτε θες
 
Το Spotify έχει και σελίδα στα ελληνικά όπου εξηγεί τους κανόνες. Εδώ εξηγήσαμε πως λειτουργεί (σε βάζει σε οικογενειακό πακέτο) και από Αύγουστο 2020 όπως αναφέρει το Spotify μπορείς να το κάνεις 1 φορά κάθε δώδεκα μήνες.
Εξηγήσαμε τί κάνεις σε περίπτωση που σου το ακυρώσει το Spotify και πως κάνεις εύκολα λογαριασμούς νέους με VPN ή χωρίς και πως η υπηρεσία παρέχει νέους κωδικούς (αξιόπιστη) και εργαλεία να μεταφέρεις όλα τα playlist αλλού.
 
Αυτές οι υπηρεσίες είναι σαν το χρηματιστήριο παίζεις ότι μπορείς να χάσεις. Αν έχει τόση σημασία το premium για σένα και αυτός ο συγκεκριμένος λογαριασμός να μην το διακόψεις

ευτχος το είπες

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες