Πρόβλημα με 5G cosmote
Από
syllas
, 30/11/2021 21:47
8 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 30/11/2021 - 21:47
Καλησπέρα σε όλους!
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα τις τελευταίες μέρες μετά την αλλαγή κάρτας sim(καινούργια σύνδεση) όπου σε κάθε κλήση που κάνω χάνω το 5G και γενικά τα data ενώ με την προηγούμενη sim όλα δούλευαν μια χαρά.Να προσθέσω ότι μιλάμε για ένα iPhone 12 Pro Max .
Έχω κάνει reset δικτύων …
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να διορθωθεί το πρόβλημα?
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα τις τελευταίες μέρες μετά την αλλαγή κάρτας sim(καινούργια σύνδεση) όπου σε κάθε κλήση που κάνω χάνω το 5G και γενικά τα data ενώ με την προηγούμενη sim όλα δούλευαν μια χαρά.Να προσθέσω ότι μιλάμε για ένα iPhone 12 Pro Max .
Έχω κάνει reset δικτύων …
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να διορθωθεί το πρόβλημα?
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων
Ad
#3
Δημοσίευση 30/11/2021 - 22:48
Cosmote
#5
Δημοσίευση 01/12/2021 - 13:27
Άλλαξα προληπτικά sim αλλα εξακολουθεί το πρόβλημα!
Με την Cosmote ακόμα περιμένω να με πάρουν από το τεχνικό τμήμα!!!
Με την Cosmote ακόμα περιμένω να με πάρουν από το τεχνικό τμήμα!!!
#6
Δημοσίευση 01/12/2021 - 14:30
Καλησπέρα,
Όταν λέτε ότι χάνεται το 5G, εννοείται ότι πέφτει σε 4G;
#7
Δημοσίευση 01/12/2021 - 23:02
Έπρεπε να μου ενεργοποιήσει η cosmote το Wi-Fi calling
#8
Δημοσίευση 02/12/2021 - 10:46
Wi-Fi calling?? αυτό σε τι εξυπηρετεί?
#9
Δημοσίευση 02/12/2021 - 11:29
Wi-Fi calling?? αυτό σε τι εξυπηρετεί?
Σε σημεία με χαμηλό σήμα επιλέγει το wifi και μιλάς μέσω αυτού.επίσης σε μηδενική κάλυψη σήματος μιλάς κανονικά. Προϋπόθεση να έχεις καλή γραμμή Ίντερνετ και το upload να είναι 5 για να είσαι καλά. Εμένα με έχει σώσει με Vodafone. Καλείς και στο ενεργοποιούν.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες