
Εγγύηση apple
#1
Δημοσίευση 22/02/2022 - 14:11
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#2
Δημοσίευση 22/02/2022 - 15:48
Καλησπέρα σας Έχω αγοράσει το κινητό μου από ένα μαγαζι στο Σκρουτζ Netmobile μου έβγαλε ένα πρόβλημα στην κάμερα και πήγα στην Isystem Χολαργου και ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν αναλαμβάνουν δεύτερο χρόνο εγγύησης αν είναι αγορασμένο από διαφορετικό αντιπρόσωπο… τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση… ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πονεμένο θέμα , μιλάς με το κατάστημα που το πήρες εξαρχής , αυτοί πρέπει να σε καλύψουν
#3
Δημοσίευση 22/02/2022 - 21:03
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Δημοσίευση 22/02/2022 - 21:23
Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση βάση νόμου από τον πωλητή. Τα ίδια ίδια κάνουν όλοι, προσπαθούν να το αποφύγουν. Υπάρχει σχετικό νήμα εδώ . Πιστεύω θα βρεις την άκρη αλλά θέλει γερά νεύρα.Ευχαριστώ George, επικοινώνησα αλλά μου είπαν ότι δεν διαθέτουν τμήμα service έχοντας σχετική ανακοίνωση στο σάιτ τους και λόγω αυτού δεν έχουν κάποια υποχρέωση για τον δεύτερο χρόνο της εγγύησης.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: Giorgio2112, 22/02/2022 - 21:24
#5
Δημοσίευση 22/02/2022 - 22:46
Καλησπέρα σας Έχω αγοράσει το κινητό μου από ένα μαγαζι στο Σκρουτζ Netmobile μου έβγαλε ένα πρόβλημα στην κάμερα και πήγα στην Isystem Χολαργου και ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν αναλαμβάνουν δεύτερο χρόνο εγγύησης αν είναι αγορασμένο από διαφορετικό αντιπρόσωπο… τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση… ;
Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση του πωλητή.
Μίλησε με InfoQuest και αν και εκεί σου αρνηθούν, ζητάς την άρνηση γραπτώς και καταγγελία στον ΣτΚ.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 22/02/2022 - 22:48
#6
Δημοσίευση 22/02/2022 - 23:43
Sent from my iPhone using Tapatalk
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες