Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* - - - - 1 ψήφοι

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ - Help...pls !


  • Please log in to reply
12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1,199 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 19/10/2024 - 19:59

Καλησπέρα σας,

 

Είμαι κάτοχος ενός iphone 15 και εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου το «πορτοφόλι» του κινητού μου, κάνοντας όλες τις πληρωμές μου από εκεί, αφού έχω περασμένες τις τραπεζικές μου κάρτες (χρεωστικές και prepaid).

 

Πριν μερικές ημέρες διαπίστωσα κάποιες παράξενες χρεώσεις από παιχνίδια με πληρωμή που κατέβαζε ο γιος μου στο κινητό. Αυτό που έκανα είναι να αφαιρέσω όλες τις κάρτες από το wallet, να τις ακυρώσω και να ζητήσω από τις 3 τράπεζες (Eurobank/Πειραιώς/ Alpha bank) την έκδοση νέων καρτών.

 

Οι νέες κάρτες μου, μου ήρθαν σε φυσική μορφή στο σπίτι και προσπαθώντας να τις καταχωρήσω εκ νέου στο wallet, κάνοντας όλα τα βήματα σωστά, στο τέλος μου εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα της φωτογραφίας. Η μοναδική κάρτα που περάστηκε στο wallet είναι της Alpha bank.

 

Εδώ και 5 ημέρες μιλάω με Eurobank και Πειραιώς και το αποτέλεσμα είναι…μηδέν !!!

Καμία ουσιαστική βοήθεια και πλήρης άγνοια.

 

Παρακαλώ θερμά, μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει; καθώς είναι πολύ σημαντικό για μενα στην καθημερινότητα μου οι πληρωμές των αγορών μου μέσω του wallet.

 

Σας ευχαριστώ

Φίλιππος

 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1,199 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 19/10/2024 - 19:59

Καλησπέρα σας,

 

Είμαι κάτοχος ενός iphone 15 και εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου το «πορτοφόλι» του κινητού μου, κάνοντας όλες τις πληρωμές μου από εκεί, αφού έχω περασμένες τις τραπεζικές μου κάρτες (χρεωστικές και prepaid).

 

Πριν μερικές ημέρες διαπίστωσα κάποιες παράξενες χρεώσεις από παιχνίδια με πληρωμή που κατέβαζε ο γιος μου στο κινητό. Αυτό που έκανα είναι να αφαιρέσω όλες τις κάρτες από το wallet, να τις ακυρώσω και να ζητήσω από τις 3 τράπεζες (Eurobank/Πειραιώς/ Alpha bank) την έκδοση νέων καρτών.

 

Οι νέες κάρτες μου, μου ήρθαν σε φυσική μορφή στο σπίτι και προσπαθώντας να τις καταχωρήσω εκ νέου στο wallet, κάνοντας όλα τα βήματα σωστά, στο τέλος μου εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα της φωτογραφίας. Η μοναδική κάρτα που περάστηκε στο wallet είναι της Alpha bank.

 

Εδώ και 5 ημέρες μιλάω με Eurobank και Πειραιώς και το αποτέλεσμα είναι…μηδέν !!!

Καμία ουσιαστική βοήθεια και πλήρης άγνοια.

 

Παρακαλώ θερμά, μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει; καθώς είναι πολύ σημαντικό για μενα στην καθημερινότητα μου οι πληρωμές των αγορών μου μέσω του wallet.

 

Σας ευχαριστώ

Φίλιππος

 

Attached Files



#3   imob

imob

    iPH Member

  • 307 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 19/10/2024 - 20:34

Έχω και εγώ πρόβλημα με το να περάσω την κάρτα της Πειραιώς στο Wallet. Μετά από update του iOS δεν μπορώ να την περάσω. Θα μιλήσω από Δευτέρα με τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.



#4   BIOXALK

BIOXALK

    iPH Addict

  • 769 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 19/10/2024 - 20:41

Καταρχήν δεν έχεις συνάψει φωτογραφία για να δούμε. 
Κατά δεύτερον, αν έχεις e banking και ταβασμενο το app της Eurobank, κάνε την προσθήκη των καρτών μέσα από το app, ώστε να γίνει αυτόματα η ταυτοποίηση. Για Πειραιώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν ξέρω. Για Eurobank δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Αν παρόλα αυτά πάλι κολλάει, διέγραψε την εφαρμογή και εγκατέστησε την ξανά.

Τέλος, κατά πάσα πιθανότητα,  μέσα στην εβδομάδα θα κυκλοφορήσει η 18.1, πόσες beta θα βγάλει πια, δες μήπως στρώσει. 



#5   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1,199 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 19/10/2024 - 20:42

Έχω και εγώ πρόβλημα με το να περάσω την κάρτα της Πειραιώς στο Wallet. Μετά από update του iOS δεν μπορώ να την περάσω. Θα μιλήσω από Δευτέρα με τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Μακάρι να βρεις άκρη , εγώ πάντως δεν βρήκα. Έχει να κάνει λες με το update του IOS για αυτό δεν περνάει τις κάρτες;



#6   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1,199 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 19/10/2024 - 20:44

Καταρχήν δεν έχεις συνάψει φωτογραφία για να δούμε. 
Κατά δεύτερον, αν έχεις e banking και ταβασμενο το app της Eurobank, κάνε την προσθήκη των καρτών μέσα από το app, ώστε να γίνει αυτόματα η ταυτοποίηση. Για Πειραιώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν ξέρω. Για Eurobank δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Αν παρόλα αυτά πάλι κολλάει, διέγραψε την εφαρμογή και εγκατέστησε την ξανά.

Τέλος, κατά πάσα πιθανότητα,  μέσα στην εβδομάδα θα κυκλοφορήσει η 18.1, πόσες beta θα βγάλει πια, δες μήπως στρώσει. 

Attached Files



#7   sakis697

sakis697

    iPH Hero

  • 3,969 μηνύματα
  • Twitter:@sakis3112
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G
  • GameCenter:RED-BLUE BLUR 12

Δημοσίευση 19/10/2024 - 20:47

Έχω και εγώ πρόβλημα με το να περάσω την κάρτα της Πειραιώς στο Wallet. Μετά από update του iOS δεν μπορώ να την περάσω. Θα μιλήσω από Δευτέρα με τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.


Με Πειραιώς κ εγώ το ίδιο.

Ειδικά με την business, δεν μπαίνει με τίποτα. Από τις 2 προσωπικές μπήκε μόνο η μια.

Ολα αυτά με το iOS 18 κ μετά.

Αν βρεις λύση πες μας.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων! 


#8   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1,199 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 19/10/2024 - 20:49

 

Καταρχήν δεν έχεις συνάψει φωτογραφία για να δούμε. 
Κατά δεύτερον, αν έχεις e banking και ταβασμενο το app της Eurobank, κάνε την προσθήκη των καρτών μέσα από το app, ώστε να γίνει αυτόματα η ταυτοποίηση. Για Πειραιώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν ξέρω. Για Eurobank δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Αν παρόλα αυτά πάλι κολλάει, διέγραψε την εφαρμογή και εγκατέστησε την ξανά.

Τέλος, κατά πάσα πιθανότητα,  μέσα στην εβδομάδα θα κυκλοφορήσει η 18.1, πόσες beta θα βγάλει πια, δες μήπως στρώσει. 

 

Καλησπέρα,

έχω ebanking , το απεγκατέστησα και το κατέβασα ξανά. Προσπάθησα να περάσω στις κάρτες στο wallet από την εφαρμογή της τράπεζας, αλλά τίποτα.

Οπότε πιστεύεις ότι είναι θέμα του IOS? 

Πάντως την κάρτα της Alpha bank την πέρασε κανονικά.

 

Σ ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου 


Τελευταία επεξεργασία από: prophil, 19/10/2024 - 20:50.


#9   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1,199 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 19/10/2024 - 21:07

Καλησπέρα σας,

 

Είμαι κάτοχος ενός iphone 15 και εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου το «πορτοφόλι» του κινητού μου, κάνοντας όλες τις πληρωμές μου από εκεί, αφού έχω περασμένες τις τραπεζικές μου κάρτες (χρεωστικές και prepaid).

 

Πριν μερικές ημέρες διαπίστωσα κάποιες παράξενες χρεώσεις από παιχνίδια με πληρωμή που κατέβαζε ο γιος μου στο κινητό. Αυτό που έκανα είναι να αφαιρέσω όλες τις κάρτες από το wallet, να τις ακυρώσω και να ζητήσω από τις 3 τράπεζες (Eurobank/Πειραιώς/ Alpha bank) την έκδοση νέων καρτών.

 

Οι νέες κάρτες μου, μου ήρθαν σε φυσική μορφή στο σπίτι και προσπαθώντας να τις καταχωρήσω εκ νέου στο wallet, κάνοντας όλα τα βήματα σωστά, στο τέλος μου εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα της φωτογραφίας. Η μοναδική κάρτα που περάστηκε στο wallet είναι της Alpha bank.

 

Εδώ και 5 ημέρες μιλάω με Eurobank και Πειραιώς και το αποτέλεσμα είναι…μηδέν !!!

Καμία ουσιαστική βοήθεια και πλήρης άγνοια.

 

Παρακαλώ θερμά, μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει; καθώς είναι πολύ σημαντικό για μενα στην καθημερινότητα μου οι πληρωμές των αγορών μου μέσω του wallet.

 

Σας ευχαριστώ

Φίλιππος

Attached Files



#10   josuts

josuts

    iPH Member

  • 298 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 19/10/2024 - 21:57

 

Καλησπέρα σας,

 

Είμαι κάτοχος ενός iphone 15 και εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου το «πορτοφόλι» του κινητού μου, κάνοντας όλες τις πληρωμές μου από εκεί, αφού έχω περασμένες τις τραπεζικές μου κάρτες (χρεωστικές και prepaid).

 

Πριν μερικές ημέρες διαπίστωσα κάποιες παράξενες χρεώσεις από παιχνίδια με πληρωμή που κατέβαζε ο γιος μου στο κινητό. Αυτό που έκανα είναι να αφαιρέσω όλες τις κάρτες από το wallet, να τις ακυρώσω και να ζητήσω από τις 3 τράπεζες (Eurobank/Πειραιώς/ Alpha bank) την έκδοση νέων καρτών.

 

Οι νέες κάρτες μου, μου ήρθαν σε φυσική μορφή στο σπίτι και προσπαθώντας να τις καταχωρήσω εκ νέου στο wallet, κάνοντας όλα τα βήματα σωστά, στο τέλος μου εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα της φωτογραφίας. Η μοναδική κάρτα που περάστηκε στο wallet είναι της Alpha bank.

 

Εδώ και 5 ημέρες μιλάω με Eurobank και Πειραιώς και το αποτέλεσμα είναι…μηδέν !!!

Καμία ουσιαστική βοήθεια και πλήρης άγνοια.

 

Παρακαλώ θερμά, μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει; καθώς είναι πολύ σημαντικό για μενα στην καθημερινότητα μου οι πληρωμές των αγορών μου μέσω του wallet.

 

Σας ευχαριστώ

Φίλιππος

 

παρε τηλεφωνο την τραπεζα να σου διαγραψει την προηγουμενη που ειχες ωστε να μπορεσεις να περασεις εκ νεου την νεα.Το ειχα παθει κ εγω παλιοτερα



#11   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12,734 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 19/10/2024 - 22:54

Έχω και εγώ πρόβλημα με την Πειραιώς. Ακόμα δεν μπορώ να την περάσω. Της eurobank κατάφερα και την πέρασα μέσα από την εφαρμογή της.



#12   Giorgio2112

Giorgio2112

    iPH Contributor

  • 1,198 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 20/10/2024 - 04:25

Μπες από υπολογιστή στο e-banking της eurobank και δες αν είναι στις συνδεδεμένες κάρτες η παλιά σου και αφαίρεσε την.λογικα εκεί σκαλώνει . Κάτι παρόμοιο και στην Πειραιώς θα ισχύει ( υποθέτω )

#13   BIOXALK

BIOXALK

    iPH Addict

  • 769 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 20/10/2024 - 08:45

Καλησπέρα,

έχω ebanking , το απεγκατέστησα και το κατέβασα ξανά. Προσπάθησα να περάσω στις κάρτες στο wallet από την εφαρμογή της τράπεζας, αλλά τίποτα.

Οπότε πιστεύεις ότι είναι θέμα του IOS? 

Πάντως την κάρτα της Alpha bank την πέρασε κανονικά.

 

Σ ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου 

Ε τότε δε φταίει η εφαρμογή, παρά μόνο αν έχει κρατημένη στο e banking την παλιά κάρτα που δεν σου την περνάει επειδή έχει λήξει. Δες ποια κάρτα πάει να επαληθεύσει η τράπεζα μέσα από την εφαρμογή. Ή καλητερα κάνε αυτό που γράφει αμέσως παραπάνω ο συμφορουμίτης. Βεβαιώσου ότι έχεις στο e banking μόνο μια κάρτα, την ανανεωμένη σε ημερομηνία. 






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες