
Πρόβλημα σύνδεσης με Gmail
#1
Δημοσίευση 27/11/2024 - 21:09
Απόκτησα το iPhone 16 Pro, κατέβασα από iCloud το backup.
Δεν μπορώ να συνδεθώ με τους λογαριασμούς μου στο Gmail και δεν μου δίνεται να λάβω κωδικό επαλήθευσης μέσω κινητό.
Κατάφερα να συνδεθώ μόνο με ένα λογαριασμό.
Τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια!
Sent from my iPhone using Tapatalk
iPhone 16 Pro NaTi
Ad
#2
Δημοσίευση 27/11/2024 - 22:56
Ο χρήστης christos1414, στις 27 Nov 2024 - 19:09, έγραψε:
Καλησπέρα!
Απόκτησα το iPhone 16 Pro, κατέβασα από iCloud το backup.
Δεν μπορώ να συνδεθώ με τους λογαριασμούς μου στο Gmail και δεν μου δίνεται να λάβω κωδικό επαλήθευσης μέσω κινητό.
Κατάφερα να συνδεθώ μόνο με ένα λογαριασμό.
Τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τι εννοείς δε σου δίνεται να λάβεις κωδικό;
Στο 2 factor authentication τι μεθόδους έχεις; Σε ποια συσκευή "πάει" ο κωδικός που λες;
#3
Δημοσίευση 27/11/2024 - 23:04
- στο 2 factor authentication είτε μέσω iPad που δεν έχω, είτε μέσω passkey .
Sent from my iPhone using Tapatalk
iPhone 16 Pro NaTi
#4
Δημοσίευση 28/11/2024 - 20:08
Δεν σου δινει αλλες επιλογες πλην κωδικου?
Δηλ σου λεει οτι εσταλη κωδικος στον αριθμο του τηλεφωνου σου και δεν εμφανιζεται πουθενα?
#5
Δημοσίευση 28/11/2024 - 21:21
Sent from my iPhone using Tapatalk
iPhone 16 Pro NaTi
#6
Δημοσίευση 28/11/2024 - 21:26
Sent from my iPhone using Tapatalk
iPhone 16 Pro NaTi
#7
Δημοσίευση 28/11/2024 - 22:51
Ο χρήστης rromeodim, στις 28 Nov 2024 - 18:08, έγραψε:
Με το iPad της γυναίκας μου, επανέφερα το email της.Δεν σου δινει αλλες επιλογες πλην κωδικου?
Δηλ σου λεει οτι εσταλη κωδικος στον αριθμο του τηλεφωνου σου και δεν εμφανιζεται πουθενα?
Δεν διαθέτω iPad οπότε πώς θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το δικό της εφόσον είναι μοναδικος τρπος που μου δίνεται;
Υπάρχει τρόπος;
Sent from my iPhone using Tapatalk
iPhone 16 Pro NaTi
#8
Δημοσίευση 28/11/2024 - 23:16
αν καλεσεις την γραμμη την τηλεφωνικη της apple δεν θα μπορουν να σε βοηθησουν?
#10
Δημοσίευση 29/11/2024 - 08:41
δοκίμασε να μπεις από pc στον λογαριασμό σου και κλεισε την ταυτότητα δυο παραγόντων.
Τελευταία επεξεργασία από: manosvitacar, 29/11/2024 - 08:41
#11
Δημοσίευση 29/11/2024 - 08:46
Ο χρήστης manosvitacar, στις 29 Nov 2024 - 06:41, έγραψε:
Μπήκα με PC αλλά δεν βλέπω τη δυνατότητα απενεργοποίησης της ταυτότητας δύο παραγόντων.δοκίμασε να μπεις από pc στον λογαριασμό σου και κλεισε την ταυτότητα δυο παραγόντων.
Sent from my iPhone using Tapatalk
iPhone 16 Pro NaTi
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες