Τους κωδικούς τους δίνουν σε όσους έχουν κάνει συμβόλαιο πριν από τις 26 Απριλίου. Έτσι μου είχαν πει εμένα.
Μας έδωσαν κωδικούς επειδή φοβήθηκαν κάποια καταγγελία.
Δε νομίζω ότι θα βοηθήσει η καταγγελία τώρα. Αν δεν έδινε δωρεάν κωδικούς μπορεί να βοηθούσε. Όλοι μπορούν να πάρουν κωδικούς αρκεί να τους πιέσουν. Εγώ τους πήρα 5 φορές για να μου τους στείλουν.
Για να δινουν τους κωδικους ετσι αντιλαμβανεστε βεβαια οτι καταλαβαινουν τι λαλακια εχουν κανει...
Σημερα μου εστειλαν κ μενα αν κ εκκρεμει να μου στειλουν κ εγγραφη απαντηση μετα την υποβολη παραπονου.
Εκει που κολλησαν βεβαια ηταν οταν τους ειπα το εξης: "δεν διακοψατε μια υπηρεσια που και ετσι να ηταν αποτελει καταχρηστικη και μονομερη τροποποιηση των ορων της μεταξυς μασ συμβασης διχως προηγουμενη ενημερωση (αρα ειστε φαουλ), αρα χρεωνετε πλεον εξτρα για μια ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΜΟΥ."
Επεμενα στο γεγονος οτι επενεβησαν στην λειτουργια του τηλεφωνου μου και οτι το tehtering δεν ειναι υπηρεσια αλλα λειτουργια. Πηρε λιγη ωρα μεχρι να καταλαβουν την διαφορα αλλα τελικα ειπαν οτι οπως το διατυπωνω εχω δικιο και θα πρεπει να το μελετησουν πριν μου απαντησουν. Στελνουν κ τους κωδικους βεβαια για να με γλυκανουν που ειναι για καμια 10 αρια μηνες ακομα... ΘΑ ειναι για τοσο? θα δειξει...
Εχω και μια ερωτηση παιδια.
Επειδη επανεφερα τα carrier settings προ αλλαγης και φαινομενικα το tehhering λειτουργει οπως παλια, παιζει να με χρεωνουν? (Ρωτω αν το ξερετε κ ναμην το μαθω μεσω δοκιμης κ εγω). Επισης με αυτα τα settings που θα πρεπει να γραφω τους κωδικους καθε φορα για να μπαινω οεο??
Διαφωτιστε με παρακαλω...
ευχαριστω.
Τελευταία επεξεργασία από: itmakesense, 07/07/2010 - 12:37