Αγαπητέ κε ΧΧΧ,
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Vodafone!
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η στις 26-04-2010 η εταιρίας μας ανακοίνωσε την αλλαγή πολιτικής στην υπηρεσία Mobile Tethering
(Source:
http://www.vodafone....ion?pageId=5664)
H Vodafone, με σκοπό την προστασία της ποιότητας των υπηρεσιών της και την ελαχιστοποίηση του κινδύνου υπερχρέωσης των συνδρομητών της, προέβη στο σχεδιασμό προγραμμάτων που αφορά διακίνηση δεδομένων αποκλειστικά και μόνο μέσω συσκευών Smartphone του συνδρομητή, ενώ στην περίπτωση που η συσκευή χρησιμοποιείται ως modem κατά την σύνδεσή της με υπολογιστή/laptop, θα δίνεται η δυνατότητα στον συνδρομητή να αγοράζει χρόνο πρόσβασης βάσει των χρεώσεων της υπηρεσίας Vodafone Mobile Broadband on Demand.
Η πολιτική ισχύει και υλοποιήθηκε σε όλα τα Vodafone Smartphones εκτός από την συσκευή iPhone όπου υπήρξε μια καθυστέρηση στην τεχνική υλοποίηση μέχρι τώρα (iPhone OS version 4).
Δυστυχώς η Vodafone δεν είναι υπεύθυνη για τον προγραμματισμό αυτών των υλοποιήσεων από τον κατασκευαστή.
Η σύμβαση που υπογράψατε δεν αναφέρει ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε την συσκευή σας για να κάνετε πλοήγηση με το δωρεάν όγκο του προγράμματος σας. Η σύμβαση καλύπτει τους γενικούς όρους της υπηρεσίας και δεν είναι δυνατόν από νομικής άποψής να συμπεριλαμβάνει όλες τις πιθανόν περιπτώσεις που μπορεί ένας χρήστης να αντιμετωπίσει.
Η Vodafone για να μπορέσει να καλύψει σωστά τις ανάγκες του κάθε χρήστη έχει σχεδιάσει ξεχωριστά προγράμματα με τις αντίστοιχες χρεώσεις τους δίνοντας πολλές εναλλακτικές λύσεις για τον τελικό πελάτη.
Μέσα στις επόμενες 4 εργάσιμες ημέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε σχετικά με την υπηρεσία του
tethering και τα νέα προϊόντα που υπάρχουν διαθέσιμα για τη χρήση αυτή.
Παρακαλούμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, για οποιαδήποτε απορία ή παρατήρηση σας.
Το τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών της Vodafone είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στα παρακάτω τηλέφωνα:
Αυτό το mail έλαβα ύστερα και απο έγγραφη διαμαρτυρία. Πραγματικά δεν ασχολούμαι άλλο πέρα και απτη συνομιλία που θα έχουμε εντός των ημερών όπως λένε. Έχουμε και σοβαρότερες δουλειές. Το σίγουρο είναι οτι δεν θα τους κάνω τη χάρη, και με τον πλάγιο τρόπο που προσπαθούν τα παιδιά παραπάνω(Συγχαρητήρια για αυτό by the way, και καλά αποτελέσματα) ή αλλάζοντας συμβόλαιο θα μπούν αυτοί μέσα όχι εγώ.