Εμπειρίες από Vodafone Service
#16
Δημοσίευση 13/05/2009 - 13:30
Λόγω της μεγάλης και όλο αυξανόμενης απήχησης που έχει το forum ... θα ήθελα να ζητήσω απο τα παιδιά που το δημιούργησαν αλλά και το υποστηρίζουν ... να σκεφτούν μήπως θα ήταν καλό να δημιουργηθεί μια νέα υποκατηγορία στην οποία θα καταγγέλλονται όχι μόνο οι εταιρείες και η πολιτική τους (voda, wind, cosmote κλπ.) αλλά και συγκεκριμένα μαγαζιά που δεν κάνουν "σωστά" την δουλειά τους... με δεδομένο οτι συνεχώς ακούμε απο διάφορα μέλη του forum ότι ανάλογα με τις ορέξεις του κάθε υπευθύνου και η υπαλλήλου υπάρχει διαφορετική εξυπηρέτηση που σε πολλές περιπτώσεις αντιβαίνει και την ίδια την πολιτική της εκάστοτε εταιρείας...
Ad
#17
Δημοσίευση 13/05/2009 - 14:26
Quote
Λόγω της μεγάλης και όλο αυξανόμενης απήχησης που έχει το forum ... θα ήθελα να ζητήσω απο τα παιδιά που το δημιούργησαν αλλά και το υποστηρίζουν ... να σκεφτούν μήπως θα ήταν καλό να δημιουργηθεί μια νέα υποκατηγορία στην οποία θα καταγγέλλονται όχι μόνο οι εταιρείες και η πολιτική τους (voda, wind, cosmote κλπ.) αλλά και συγκεκριμένα μαγαζιά που δεν κάνουν "σωστά" την δουλειά τους... με δεδομένο οτι συνεχώς ακούμε απο διάφορα μέλη του forum ότι ανάλογα με τις ορέξεις του κάθε υπευθύνου και η υπαλλήλου υπάρχει διαφορετική εξυπηρέτηση που σε πολλές περιπτώσεις αντιβαίνει και την ίδια την πολιτική της εκάστοτε εταιρείας...
+1
#18
Δημοσίευση 15/05/2009 - 14:05
Απλά, παιδιά, να κατατοπίζεστε σχετικά με όλα, πριν αφήσετε το κινητό σας....
#19
Δημοσίευση 22/05/2009 - 16:59
δε μπορώ να μπω εγώ με κάποιο τρόπο στο σύστημα?
#20
Δημοσίευση 23/05/2009 - 11:03
#21
Δημοσίευση 23/05/2009 - 12:49
#22
Δημοσίευση 23/05/2009 - 14:55
#23
Δημοσίευση 23/05/2009 - 15:19
Kύριοι Καλησπέρα σας,
Ονομάζομαι ******* ******* και συνέταξα αυτή την επιστολή, διότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το service της συσκευής μου.
Στις 16/03/2009, πραγματοποιήθηκε αγορά συσκευής iPhone 3G 16GB χρώματος Μαύρου από κατάστημα- αντιπρόσωπο της εταιρίας τηλεπικοινωνιών Vodafone, και συγκεκριμένα κατάστημα υπό την επωνυμία "********** *******", στην πόλη της Κοζάνης, επί της Οδού ***, με τηλέφωνο καταστήματος ***.
Όταν η συσκευή ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά, παρατήρησα στην πάνω αριστερή γωνία της οθόνης 2 καμμένα pixels. Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα να χρησιμοποιώ το κινητό. Παρ' όλα αυτά, τα pixels πολλαπλασιάστηκαν μέσα σε διάστημα περίπου 2 μηνών κατοχής της συσκευής, και συγκεκριμένα έγιναν 6, από τα οποία, τουλάχιστον τα 3 φαίνονται καθαρά, και είναι καθαρός λόγος αντικατάστασης της συσκευής μου και όχι επιδιόρθωσης, καθώς η Apple ΔΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη Vodafone, να επισκευάσει συσκευές iPhone 3G, παρά μόνο να προβεί σε σχετική αντικατάστασή τους. Αυτό μπορεί να επαληθευτεί και εδώ http://www.vodafone....ategoryId=386#, και συγκεκριμένα στην ερώτηση "Σε ποιο βαθμό είναι εξουσιοδοτημένη η Vodafone να επεμβαίνει στις συσκευές και για τι είδους βλάβες;", όπου η απάντηση είναι "Η Vodafone δεν κάνει καμία επέμβαση στις συσκευές iPhone. Τις ελέγχει μόνο για να βεβαιώσει το πρόβλημα και αν απαιτείται τις αντικαθιστά."
Με δική μου πρωτοβουλία, στις 12/05/2009, παρέδωσα στο κατάστημα τη συσκευή προκειμένου να σταλεί στο service για έλεγχο και αντικατάσταση. Η ημερομηνία που το παρέδωσα δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα, αφού η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας 1 έτους, συνεπώς έχω το δικαίωμα να την παραδώσω όποτε θέλω. Η συσκευή παραδόθηκε σε θήκη σιλικόνης για επιπλέον προστασία, αφού το iPhone 3G είναι επιρρεπές σε γρατζουνιές και, όπως δήλωσε ο καταστηματάρχης στάλθηκε με ένα χαρτί που έλεγε "Προσοχή κινητού".
Στις 13/05 επικοινώνησα με το v-services για να ενημερωθώ για τη συσκευή μου. Μίλησα με την κ. Κάρκου, η οποία μου είπε πως η συσκευή δεν έχει παραληφθεί ακόμα. Το ίδιο έγινε και με την κ. Σερμετζέλη στις 14/05.
Στις 15/05 επικοινώνησα με την κ. Γεωργιάδου, η οποία με ενημέρωσε πως αφού το κινητό στάλθηκε από αντιπρόσωπο, η v-services δε μπορεί να με ενημερώσει για τη συσκευή μου και πως θα έπρεπε να επικοινωνώ με το κατάστημα. Η ίδια τηλεφώνησε με το τελευταίο, αφού ήταν παντελώς ανενημέρωτοι σχετικά με την παροχή πληροφοριών όσον αφορά το service συσκευών.
Σε μετέπειτα επικοινωνία με το κατάστημα, μου είπαν πως θα πρέπει να περιμένω 10 εργάσιμες μέρες, προτού έχουν απάντηση από τους τεχνικούς της v-services, πράγμα απολύτως αναληθές, αφού γνωρίζω περιστατικά με την ίδια συσκευή που δεν ίσχυε κάτι τέτοιο και, επιπλέον, από τη v-services μου είπαν πως χρειάζονται 3-4 μέρες μετά την παραλαβή.
Τέλος, να αναφέρω, πως η εμπειρία μου με το παρόν κατάστημα μόνο καλή δεν είναι, διότι έχουν δημιουργηθεί πολλά προβλήματα στο παρελθόν με αυτό. Επιπλέον, ο καταστηματάρχης μου ανέφερε πως έχει επιδιορθώσει 3 σπασμένες οθόνες iPhone 3G, πράγμα παράνομο, αφού δεν επιτρέπεται από την Apple, και θα παρακαλούσα όπως ερευνηθεί το παρόν ζήτημα.
Κλείνοντας, θα παρακαλούσα να γίνει κάτι και να εντοπιστεί η συσκευή μου, διότι αγοράστηκε σε τιμή 550 ευρώ και με την όλη διαδικασία μου στερήθηκε η χαρά της νέας συσκευής. Είναι απλά ανεπίτρεπτο να μη μπορεί να εντοπιστεί η συσκευή μου. Θα δεχθώ μόνο καινούρια συσκευή, διότι το πρόβλημα δε προέρχεται από δική μου ζημιά και η εγγύηση από όσο γνωρίζω, καλύπτει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που διαθέσατε και την κατανόησή σας και ελπίζω σε άμεση απάντηση.
Με εκτίμηση
***
#24
Δημοσίευση 29/05/2009 - 10:59
#25
Δημοσίευση 29/05/2009 - 14:47
Quote
Ωραίος...
#26
Δημοσίευση 31/05/2009 - 11:25
#27
Δημοσίευση 31/05/2009 - 12:30
#28
Δημοσίευση 31/05/2009 - 14:35
#29
Δημοσίευση 31/05/2009 - 14:54
#30
Δημοσίευση 01/06/2009 - 19:24
Άλλα και άλλα να βελτιώσουν δε κοιτούν, κ σε πολύ πιο ελατωμματικά iPhone, δε κάνουν τίποτα..
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες