Λίγο dev'ing ερώτηση..Να μερικά:...
Cocos2D ή άλλο?
Αυτό μόνο!
Δημοσίευση 31/08/2010 - 10:39
Λίγο dev'ing ερώτηση..Να μερικά:...
Δημοσίευση 31/08/2010 - 10:41
Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:09
Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:10
Το παιχνίδι είναι Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο!!!Αλλά δυστυχώς μερικά ηχητικά εφέ είναι άθλια...
Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:13
Κυκλοφόρησε η πρώτη αναβάθμιση του παιχνιδιού..
What's New In Version 1.0.1
Bug Fix release. Bugs fixed :
- Larger more readable letters in GameOver stats.
- Fixed challenge backgrounds appearing black in certain hardware and iOS combinations (thanks goes to LordGek of Touch Arcade forums for reporting this one).
- Ghosts would not stop screaming, if ghost sound was playing exactly at challenge end.
- In extremely isolated cases blue collectors would not appear for the remaining of the game after some very specific sequence of events
- When in kids mode and inside a moving wall challenge, saving the game (by pressing home button or by incoming call) would result to the balls being invisible for the remainder of the challenge when restoring the game session. The game would go on normally after the challenge time reached zero.
- Fast tutorial images improved for readability.
Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:29
Λίγο dev'ing ερώτηση..
Cocos2D ή άλλο?
Αυτό μόνο!
Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:36
Μια ερωτηση να κανω... Στους ποσους ποντους τερματιζει το καθε mode ή τι πρεπει να κανω για να το τερματισω και στα 3 modes (Περα απο το να σταματησω να εχω κοινωνικη ζωη ).
Επισης καποια στιγμη θα αφαιρεσετε τα δικα σας ονοματα απο τα leaderboards? Ειναι τα δυο δικα σας και κανα δυο beta testers νομιζω? Ειμαι 7ος στο Hard οποτε θελω να νιωσω λιγο καλυτερα...
Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:54
Κατέβασα και εγώ το παιχνίδι. Η αλήθεια είναι οτι κανά δύο φορές που έπαιξα μόνο και μόνο για να το δοκιμάσω μου φάνηκε αρκετά δύσκολο!!! Μάλλον είναι θέμα συνήθειας. Θα επανέλθω σε προσπάθειες μετά την εξεταστική γιατί τώρα τα κεφάλια μέσα!!!
Πάντως είναι πολύ ωραίο το παιχνίδι, με όμορφα γραφικά και gameplay που καθηλώνει! Μόνο μια παρατήρηση, πιστεύω έχετε πολλά logos στην αρχή μέχρι να ξεκινήσει
Δημοσίευση 31/08/2010 - 13:07
Δημοσίευση 31/08/2010 - 13:08
Το παιχνίδι δεν έχει ταβάνι.Δεν τερματίζει με την γνωστή έννοια.
Είναι τόσο integrated που κάποιος το πρώτο level το τελειώνει με 1500 και άλλος με -200 (παίζει κι αυτό .
Το εύκολο θα το τελειώσει ένας καλός παίκτης γύρω στους 8.000 επειδή σε σταματάει σε κάποια πίστα και σου λέει πως είσαι έτοιμος για το πραγματικό παιχνίδι τώρα
Τελειώνει μόνο στο NORMAL και στο HARD με τρελλές εκπλήξεις αλλά δεν πρέπει να πω άλλα νομίζω...
Τα ονόματά μας γιατί να αφαιρεθούν ?
Προσπαθήστε απλά να μας περάσετε και να εξαφανιστούν κάποια στιγμή !
Φιλικά
s
Τελευταία επεξεργασία από: mikexs, 31/08/2010 - 13:08
Δημοσίευση 31/08/2010 - 15:21
Πολύ ενδιαφέρον τα "behind the scenes" παραπάνω!!
Δείχνει ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν είναι μια γρήγορη προχειροδουλειά, αλλά ένα καλοδουλεμένο project που απασχόλησε αρκετούς ανθρώπους και σίγουρα χρειάστηκαν ατελείωτες ώρες δουλειάς!!
Δημοσίευση 31/08/2010 - 15:40
Τα σκορ που εχετε κανει τοσους μηνες ειναι εξωφρενικα υψηλα και ισως καποιοι παιχτες αποθαρυνονται... Αλλα anyway, μπορουν να μεινουν εκει για reference...
Επισης αυτα τα combos. Εχω κανει πολλες φορες καποια αυτα... αλλα πως το επιβεβαιωνω? Οταν χασω βγαζω screenshot τα statistics που εμφανιζονται?
Επισης να μου ξεκαθαρισετε και κατι...
ΒΡΑΒΕΙΟ 3
$200
Στον πρώτο παίκτη που θα πετύχει 5 από κάθε combo σε ένα παιχνίδι NORMAL ή HARD
τα combos είναι:
- 3 κόκκινες,
- 3 πορτοκαλί,
- άπρο / πορτοκαλί / κόκκινο (ΤΡΙΚΟΛΟΡΕ) και
- 10 στη σειρά
Δηλαδη χρειαζεται καποιος να εχει σε ενα και μονο παιχνιδι 20 combos (5 x 4)? Λιγο δυσκολο δεν ειναι αυτο?
Δημοσίευση 31/08/2010 - 16:10
Απλά καταπληκτικό παιχνίδι, ιδιαίτερα το Concept αλλά και η φοβερή υλοποιήση του.
Είναι με διαφορά ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στο AppStore.
Δημοσίευση 01/09/2010 - 00:58
Δημοσίευση 01/09/2010 - 10:39
Thanx καλή συνέχεια και επιτυχία παιδιά!Γεια,
Ναι είναι σε cocos 2d v.0.91 αλλά τα physics, το collision detection και γενικά όλο το game loop είναι γραμμένο εκ του μηδενός από εμάς.
Δεν χρησιμοποιήσαμε box2d ή chintmunk διότι πάρα πολύ απλά σε 2G κινητό όταν υπήρχαν πολλά particles στην οθόνη αυτά τα physics engines ρίχναμε το framerate σε μη αποδεκτά επίπεδα.
Γενικά ο προγραμματισμός που έχει γίνει είναι εξαιρετικά πιο περίπλοκος από ότι φαίνεται παίζοντας το παιχνίδι.
Xρησιμοποιώντας μόνο cocos 2d, αυτό το παιχνίδι απλώς δεν φτιάχνεται.
φιλικά
s
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες