Αντικατασταση Iphone 4 λογω προβληματων
#226
Δημοσίευση 30/09/2010 - 21:09
Ad
#227
Δημοσίευση 30/09/2010 - 21:11
Το αγόρασα απο κατάστημα της Βοντα την πρώτη μερα που κυκλοφόρησε. Αμέσως αντιλήφθηκα προβλήματα: κάμερα, μπαταρία.
Το στέλνω στο σερβις με κουριερ αφου συνεννοήθηκα μαζι τους, εξηγώντας τους τα προβλήματα και παίρνοντας πισω διαβεβαιώσεις οτι το ιφονι θα αντικατασταθεί. Τους ειχα αφήσει και αποθηκευμενα βίντεο που ειχα τραβήξει με το κινητό οπου φαινόταν το προβλημα (τα κολλήματα και τα παράσιτα φαινόντουσαν και στην αναπαραγωγή). Η κοπελα στο σερβις μου ειπε οτι θα τα δουν. Στις 6/9 με παιρνουν τηλέφωνο και μου λενε οτι μου στέλνουν καινούργιο γιατι ειχε "εντοπιστεί" το πρόβλημα.
Αποτέλεσμα; Την επομενη μερα ελαβα με κουριερ το παλιο!!! Στα τηλεφωνα εγω.
Μετα απο κάμποσα μιλάω με κάποια κοπελα και μου λεει οτι προφανώς (!!) δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα!"
"ΜΑ!!!" λέω εγώ "στο τηλέφωνο μου είπατε θα αντικατασταθεί....τα βίντεο δεν τα ειδαν;;;;"
Απάντηση:"Δεν γνωριζω κυριε!"
Το τηλέφωνο ειχε έρθει με ρεστορε πίσω σε μενα, τα βιντεο ειχαν σβηστει...!
Της λεω:"Κυρία μου δεν μπορω να δεχτώ αυτη την εξέλιξη εφόσον το "εργαλειο' ειναι προβληματικό!".
Το μηχάνημα το ειχαν αναβαθμίσει απο την 4.0.2 στην 4.1.
Μου απαντά:"Το προβλημα με την κάμερα σας το κανει ακόμα;"
Εγώ:"Σας είχα εξηγήσει και την προηγούμενη φορά οτι το πρόβλημα ειναι περιοδικό!"
Εκείνη: "Ωραία (!!) δοκιμάστε την για λιγες μέρες και άμα το ξανακάνει παρτε μας τηλέφωνο..."
Το τηλέφωνο μου λοιπον επέστρεψε απο το σερβις μαζι με ενα χαρτί με τις παρατηρήσεις του τεχνικού που γράφει σε δυο σημεία:
"Περιγραφή βλαβης:Καμερα - ΟΝ/OFF " (;;; ) και απο κάτω: "Παρατηρήσεις: Δεν βρέθηκε βλαβη, Έλεγχος ΟΚ" (Γατόονιιιιι )
Το κινητό εδειχνε σταθερο την πρώτη μέρα, τη δεύτερη μετα απο μια πληρη φόρτιση έχανε κλησεις: καλούσα στο κινητό, το κινητο (το έβλεπα κανονικά μπροστα μου με σήμα) δεν χτυπούσε και στο τελος οταν έκλεινα εμφανιζόταν σην οθόνη μήνυμα οτι είχα κληση...(
Φυσικά το πρόβλημα με την κάμερα συνέχιζε να υπάρχει και το κατέγραψα σε καμιά 10αρια βιντεο.
Τους τηλεφωνώ μετά απο 4-5 μέρες (με ΣΚ μεσα) και μου λένε οτι δεν στέλνουν κουριερ και πρέπει να πάω στο κατάστημα.!! (ενταξεεειιιιι)
Πάω εκει που τ' αγόρασα και αρχίζω την εξιστόρηση της περιπέτειας μου. Ύστερα απο 10 λεπτά που τα 'λεγα ο Αϊνστάιν απέναντι μου μου λεει να πάρω στο σερβις. Εξηγώντας μου μάλιστα οτι η κλήση μέσα απο το κατάστημα ειναι δωρεάν!!!
Ήμουν έτοιμος να εκραγώ (!!!) , αλλα τελικά ηρέμησα
Διότι εγινα "πασα" σε αλλο υπάλληλο και του ξαναεξηγησα, γράψαμε ενα συνοδευτικό χαρτί με παρατηρήσεις προς το σερβις. Καταγράψαμε ολα τα προβλήματα με την καμερα, τις κλήσεις και τις άσχετες ενδείξεις τις μπαταρίας.
Στο υστερόγραφο σημείωσε: "Ο πελάτης ειναι έξαλλος. ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ!!!" .
Αυτά στις 21 του μηνος. Στις 23 μιλάω με το σέρβις και μου λένε:"Το τηλέφωνο εχει αντικατασταθεί, βλεπουμε στο σύστημα καινούργιο ΙΜΕΙ, του εχει γινει αναβάθμιση (!!!!) και έλεγχος και έφυγε σήμερα για το κατάστημα"!!
Για να μην μακρηγορώ άλλο το κινητό το πήρα χθες (29/6), εξι μέρες βολόδερνε καπου μεταξύ σερβισ και καταστήματος και ύστερα απο 1 μήνα που πλήρωσα για να το αγοράσω και για το οποίο, το πρώτο φουσκωμένο πάγιο το έχω ηδη πληρώσει, για να μην ξεχνιόμαστε.
Το κινητό (το καινούργιο) το πήρα πίσω χύμα (χωρίς παρελκόμενα), μέσα σε σακουλάκι ναυλον, με τα διαφανή αυτοκόλλητα πανω του, ήταν ενεργοποιημένο (!!!) και "φοραγε" την 4.0( 8Α293) που σημαίνει δεν το πείραξαν καθόλου...
Δήθεν προληπτικός έλεγχος και αναβάθμιση και π@π@ρια μάντολες που λεει ενας γνωστός μου
Τα συμπεράσματα δικα σας ...
υ.γ. για όλα τα παραπάνω υπάρχουν φυσικα οι αποδείξεις, εχω γεμίσει χαρτουρα με τόσο παρε δώσε
Τελευταία επεξεργασία από: nivam17, 30/09/2010 - 21:16
#228
Δημοσίευση 30/09/2010 - 21:18
εγω φιλε μου το μονο που βλεπω στο post σου ειναι οτι θελεις μονο να κραξεις την εταιρια που υπεγραψες συμβολαιο και χωρις να ξερεις την καταληξη της υποθεσης σου αυτοχαρακτηριζεσαι θυμα...οταν με το καλο δεις την καταληξη και ετσι οπως πιστευεις οτι θα γινει το πιο σοφο θα ειναι να κανεις οτι ειπες και να τελειωνεις..και για να σε προλαβω δεν ειμαι υπαλληλος της αλλα εχω στειλει και γω το δικο μου 4αρι για service και την εκανα και εγω την ερωτηση για την ανοιγμενη συσκευη και μου τονισε πως ειναι καινουριες και οχι ανακατασκευη..
εμενα το θεμα μου ειναι πως κανονικα απο τη στιγμη που παιρνεις καινουριο τηλεφωνο θα επρεπε να κοπει εκ νεου καινουριο παραστατικο και να ισχυει η αρχικη εγγυηση 1ετους(Ν.3043/2002)δηλαδη πραγμα το οποιο δεν δεχονται και μαλλον οδευω προς καταγγελεια στο υπ.αναπτυξης(οχι πως θα βγει κατι)..
Ναι. Φυσικα και θελω να την κραξω! Οταν καθε φορα που μιλας με το τμημα εξυπηρετησης πελατων και ο καθενας, με ελαχιστες εξαιρεσεις, σου λεει τα δικα του και πρεπει να παρεις το κοντο και το μακρυ του καθενος και να τα ενωσεις ολα μαζι για να δεις τι πρεπει να κανεις τελικα, φυσικα και θα τους κραξω! Ακομα και αν μου φερει συσκευη με ζελατινα και παλι θα την κραζω γιατι η συνολικη μου εμπειρια ήταν απογοητευτικη. Αρχικα μου καθυστερησανε το τηλεφωνο 4 μερες(ήταν να το παραλαβω Παρασκευη 24/9 και το παρελαβα Tριτη 27/9) και αυτο μονο και μονο επειδη εγω μπηκα στον κοπο να επικοινωνησω μαζι τους και να τους ρωτησω γιατι δεν ειχα παραλαβει.(καποιο λαθος ειχαν κανει με την online παραγγελια που εκανα μεσω του www.vodafone.gr) Υστερα μου παραδιδουν ενα χαλασμενο τηλεφωνο. Μετα προσπαθουνε να με σπρωξουνε στο βουρκο της γραφειοκρατειας των καταστηματων τους. Και υστερα απο φωνες και φασαρια μονο τοτε δεχτηκανε να στειλουν courier ενω στο site τους την υπηρεσια αυτη την εχουν φατσα καρτα. Τελος η υπαλληλος της εταιριας του σερβις μου υποσχεται ενα ολοκαινουριο μεν χωρις συσκευασια δε, ενεργοποιημενο τηλεφωνο το οποιο ανεξαρτητα απτους ισχυρισμους της με βαζει σε υποψιες(π.χ μηπως τα επισκευαζουν και στειλουν το δικο σου σε μενα και το δικο μου σε σενα? Δε ξερω αλλα θα μπορουσε να ειναι ενα σεναριο!).
Και για να μη λεμε μονο τα στραβα της Vodafone σε ολο το μπλεξιμο της υποθεσης μια υπαλληλος στην εξυπηρετηση πελατων(13830) μου φερθηκε ακρως επαγγελματικα πολυ ευγενικη και φιλοτιμη και αυτη μεσολαβησε για να ερθω σε επαφη με το τμημα σερβις καθως επισης και οταν της ζητησα να με καλεσει σημερα(για να με φερει σε επαφη με το τμημα σερβις) το έπραξε. Μπράβο σας λοιπόν κυρία Δουκαρέα, μακάρι όλοι οι υπάλληλοι στην εξυπηρέτηση πελατών να σας έμοιαζαν! Αλλα δυστηχώς ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη!!
#229
Δημοσίευση 30/09/2010 - 21:30
Φιλε μ θα σημφωνισω 100% μαζι σου γιατι τα ιδια μ ειπαν οταν αγορασα ενα 4 απο τον γερμανο του πειραιαα λιμανι-αλλα κ απο τον γερμανο που το επεστεψα (κερατσινι)Καλησπερα
Επειδη βλεπω μια αναστατωση στο Forum και επειδη τυγχανει και ειμαι τεχνικος σε καταστημα Γερμανος.. Το iphone εχει 3 ημερολογιακες μερες αντικαταστασης απο το καταστημα..Σε περιπτωση που δεν υπαρχει η ιδια συσκευη και ο πελατης δεν θελει την ιδια , και περνει κατι αλλο ή τα λεφτα και φευγει..Σε περιπτωση τωρα που εχει προβλημα ειδικα με το σημα..Υπαρχει ενα ειδικο τμημα που ειναι Ξενογλωσσο γτ ειναι χωρις χρεωση τηλεφωνικο κεντρο της Apple στην Αγγλια και απο εκει ενημερωνεσε με τι μελει γενεστε..Οποτε μην ταλαιπωρειστε αδικα..Επισης η Vodaphone δεν εχει πλεον Service , ειναι κλειστο..Τωρα το πως εξυπηρετανε δεν το γνωριζω.. Ο μονος που εχει επισημο Service σε ολα σχεδον τα τηλεφωνα ειναι ο Γερμανος , που επισκευαζει iPhone απο ( Γερμανο - Cosmote - Oteshop ) ολα τα υπολοιπα τα στελνει πισω.. Οπως το ιδιο γινεται και με τα Blackberry..Μονο οσα ειναι πουλημενα απο το Δικτυο αυτο τα επισκευαζει..Αν εχετε καποια ερωτηση και μπορω να σας βοηθησω στειλτε μου ενα μηνυμα και θα απαντησω αν γνωριζω..
ΥΓ. Στο θεμα αντικαταστασης η Αpple κανει τα 9 στα 10 τηλεφωνα που πανε για Service διοτι εχει υπογραψει με καθε εταιρια ενα τεραστιο Protection Plan για τις Συσκευες τις..
ΥΓ2. H Nokia/Eriksson/Samsung/LG/Alcatel ΔΕΝ κανουν τοσο ευκολα αντικατασταση στα τηλεφωνα τους..
Ευχαριστω
οντως 8-9/10 οπως μου ειχε πει κ ο τεχνικοσ (ενα πολυ καλο παλικαρι) γινετε αντικατασταση.
γερμαναρας ρουλσσσσσσ..
το περιμενο ισωσ κ απο την επομενη εβδομαδα..ιδων γιατι ας κραταμε κ μια πισινη.....
θελω να αναφερω μονο ηταν ημουν ο 1 που το επεστρεψε στο καταστημα κερατσινιου
ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟ ΣΙΜ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ 5ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΙΤΟΥ
+ 5 ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ Κ ΝΑ ΧΡΙΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Κ ΑΛΛΑ +5 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΦΕΡΟΥΝ..15 ΕΥΡΩ ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...
ΑΛΛΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΠΤΩΡΑ ΤΞΝ ΜΙΚΡΗ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΙΝΙΤΑ ΚΑΝΕΙ...
#230
Δημοσίευση 30/09/2010 - 22:28
η εταιρια λεγεται arvato και αν εσυ ξερεις 10 εγω μπορει να ξερω 100 αλλα τουλαχιστον δεν το κανω διαφημιση...και ειναι εταιρια που εχει αναλαβει το service τουλαχιστον για iphone για λογαριαμσο της voda..και για να μην λεμε μονο λογια... http://yfrog.com/mzimagejihjΟπως και να λεγεται το ιδιο χαλι ειναι η Vodaphone ακα Vodafone.. Επισης λεγετε Αρβαντο τελεσερβις και δεν ειναι τις BΟΝΤΑΦΟΝ... οποτε ασε τα παλια εμενα.. 8 χρονια ξερω τι ειναι και ξερω τι κανουν
Τελευταία επεξεργασία από: pavlossss, 30/09/2010 - 22:30
#231
Δημοσίευση 30/09/2010 - 22:35
θα εχεις κανονικα οτι εχει μεινει απο εγγυηση αλλα ο νομος λεει στην παραγραφο 4:Αν πάρουμε συσκευή καινούρια ( refurbished )λόγω βλάβης της αρχικής συσκευής δεν έχουμε εγγύηση?
σε περιπτωση αντικαταστασης του προιοντος η ανταλλακτικου του η εγγυηση αυτοματα για ολη της τη διαρκεια ως προς το νεο προιον η ανταλλακτικο..
#232
Δημοσίευση 01/10/2010 - 01:53
Δυστηχως και εγω ειμαι αλλο ενα θυμα της vodafone. Πηρα χτες τηλεφωνο στο 13830 να τους αναφερω οτι εχω προβλημα με το ολοκαινουριο iPhone που είχα παραγγειλει μεσω internet ανανεωνοντας το συμβολαιο μου για 18 μηνες. Τους εξηγησα οτι εχει να κανει με το ακουστικό της συσκευης καθως οταν μιλαω παραμορφονεται η φωνη του συνομιλιτη και αρχικα μου ειπαν να παω σε καποιο καταστημα vodafone να το ελεγξουν! Αφου το εψαξα λιγο στο internet ξεκινωντας απτο site τους ειδα οτι προσφερουν δωρεαν υπηρεσια που ερχεται κουριερ και το παει στο σερβις τους. Συνολικα μετα απο 2 τηλεφωνα χτες και 5-6 τηλεφωνα σημερα καταφερα να κλεισω ραντεβου με κουριερ τους να ερθει να το παραλαβει αυριο και να μου στειλουν καινουριο οπως ισχυριστηκε η υπαλληλος της εταιριας σερβις. Τη ρωτησα εχωντας διαβασει χτες τα posts για ποιο λογο ερχεται ανοιγμενη και ενεργοιημενη η συσκευη και μου ειπε οτι την ενεργοποιουν για να εγκαταστησουν τις τελευταιες αναβαθμισεις της apple και προκειμενου να τεσταρουν αν λειτουργει σωστα. Ο λογος δε που η συσκευη ερχεται χωρις κουτι λεει ειναι επειδη η apple τους στελνει καποια κομματια χυμα... Τι να πω δε ξερω. Η αληθεια ειναι πως εχω απογοητευτει με τη vodafone. Δυστηχως δε μου εμπνεει την εμπιστοσυνη που μου ενεπνεε καποτε και αν τα πραγματα δε πανε καλα θα με χασει σιγουρα απο πελατη. Εφοσον δε, η συσκευη που θα μου στειλουν παρουσιασει καποιο προβλημα ή εχει σημαδια σκονες γρατζουνιες κτλ θα ζητησω να μου επιστραφουν τα χρηματα μου και θα κανω φορητοτητα στην cosmote!
Οι συσκευές δηλαδή που παραγγέλνεις από το vodafone.gr δεν είναι στο κουτί τους σφραγισμένες?
#233
Δημοσίευση 01/10/2010 - 01:57
κανονικα σφραγισμενες ειναι απλα οταν το πας για service και ειναι να γινει αντικατασταση σου δινουν μια που ειναι εκτος κουτιου αλλα δειχνει καινουρια...τωρα τι ειναι....Οι συσκευές δηλαδή που παραγγέλνεις από το vodafone.gr δεν είναι στο κουτί τους σφραγισμένες?
Τελευταία επεξεργασία από: pavlossss, 01/10/2010 - 01:58
#234
Δημοσίευση 01/10/2010 - 03:55
κανονικα σφραγισμενες ειναι απλα οταν το πας για service και ειναι να γινει αντικατασταση σου δινουν μια που ειναι εκτος κουτιου αλλα δειχνει καινουρια...τωρα τι ειναι....
Παιδιά καινούργιες είναι οι συσκευές. Απλά η Apple δίνει συσκευές σε σακουλάκια που είναι για αντικατάσταση. Το ίδιο κάνουν και στο εξωτερικό (το έχω διαβάσει σε forum. Απλά η Vodafone δεν δίνει DOA 7 ημερών που δίνουν στο εξωτερικό. Όταν είναι DOA σου δίνουν και το κουτί, όπως κάνει ο Γερμανός και το Oteshop. Ας μας διαφωτίσει κάποιος με Ote ή Γερμανό, αν του έχουν αλλάξει τηλέφωνο π.χ. σε 15-20 ημέρες και του έδωσαν καινούργιο στο κουτί.
Πάντως αυτό που είχα πάρει στις 27 Αυγούστου ήταν εβδομάδας 32 και χτυπημένο μέσα στο σφραγισμένο κουτί και αυτό που πήρα στο σακουλάκι ήταν αψεγάδιαστο εβδομάδας 34. Μάλιστα είχα παραγγείλει θήκη με το προηγούμενο serial που παρέλαβα ήδη και ξαναπαράγγειλα καινούργια θήκη με το καινούργιο serial. Και ρωτάω αν ήταν ανακατασκευής, τι έκαναν το πήγαν στο εργοστάσιο και άλλαξαν την μητρική ώστε να έχει καινούργιο serial (φαντάζομαι ότι το serial δεν μπορούν να το αλλάξουν μέσω προγραμματισμού). Αυτό το λέω γιατί μέσω του serial μπορείς να παραγγείλει μόνο μία θήκη, αν δοκιμάσεις να ξαναπαραγγείλεις βγάζει error. Εκτός αν ήμουν τόσο κολ@#$%%^&&**ος και δεν είχε ξαναπαραγγείλει κανείς με αυτό το serial.
Πάντως εβδομάδας 34 είναι τελευταία του Αυγούστου, οπότε χλωμό...
#235
Δημοσίευση 01/10/2010 - 16:23
#236
Δημοσίευση 01/10/2010 - 16:41
#237
Δημοσίευση 01/10/2010 - 16:46
τι δεν καταλαβαινεις??ο κωδικος προιοντος MB489GR ανηκει σε 3g?ε?
#238
Δημοσίευση 01/10/2010 - 16:50
#239
Δημοσίευση 01/10/2010 - 16:56
http://forums.macrum...p/t-521826.html (με μια αναζήτηση στο google για επιβεβαίωση) Μην μου πεις ότι σου πούλησαν 4άρι και βγήκε 3G
Τελευταία επεξεργασία από: Alex0077, 01/10/2010 - 16:56
#240
Δημοσίευση 01/10/2010 - 17:09
μου εδωσαν κινητο χρησιδανεισμου απο την εταιρια του service voda και ενω στο παραστατικο που εχει κοπει και σε ενα αλλο χαρτι δισελιδο γραφει iphone3gs 8gb και αξια 539E το τηλ ειναι 3g.το καταλαβα οταν του εκανα update στην 4,1 γιατι κολλαγε επειδη δεν εχει multitasking και ταπετσαρια στην οθονη αναμονης.αυτοι νομιζουν οτι απευθυνονται σε λαλακες το λιγοτερο...θα γινει της κ@ριολας τη δευτερα που θα παω να παραλαβω την αντικατασταση του δικου μου απλαΚαι ναι όντως. MBXX είναι το iPhone 3G. ΓΙατί τι παίχτηκε?
http://forums.macrum...p/t-521826.html (με μια αναζήτηση στο google για επιβεβαίωση) Μην μου πεις ότι σου πούλησαν 4άρι και βγήκε 3G
Τελευταία επεξεργασία από: pavlossss, 01/10/2010 - 17:11
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες