Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αντικατασταση Iphone 4 λογω προβληματων


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
419 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 09:30

DOA σημαίνει και τα χρήματα σου πίσω αν θελήσεις και συσκευασία ίδια με την πρώτη εχει δίκιο το παιδί. δεν είναι εγγύηση είναι DOA. Πάρε τα χρήματα σου φίλε. Καλύτερα.

Θα συνεχίσω να το φωνάζω κ ας μην μ'ακουει κανείς. άλλο ΕΓΓΥΗΣΗ άλλο DOA και μην αφήνεται να σας αντιμετωπίζουν έτσι.οποιος εχει πρόβλημά στις πρώτες 3 εργάσιμες ! μέρες το πάει στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ που το αγόρασε με την συσκευασία του κ παίρνει άλλο ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ η τα χρήματά ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ! Όποιος αρνηθεί, να σας το δώσει έγγραφος.το (3) είναι χατήρι,7 είναι κανονικά όπως λέει και ο φίλος παραπάνω. Επειδή πλέον ενα κινητό μπορεί να είναι εργαλείο δουλειάς και να σας φέρνει εισόδημα με μια ΑΓΩΓΗ τους σκίσατε ! Το κατάστημα που εισέπραξε το κέρδος είναι αυτό που θα χαρακτηρίσει DOA την συσκευή σας και κανένα SERVIS.

Τελευταία επεξεργασία από: moviemaker, 07/09/2010 - 09:35


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 09:51

Εγώ έχω να κάνω μια πρόταση απο εδω που είμαστε πολλοί,αν είναι χρήστης κάποιος δικηγόρος και θέλει να ασχοληθεί με την νομοθεσία των εταιριών κινητής τηλεφωνίας κ πώλησης και με μια συνδρομή ετήσια όποιος θέλει να εγγράφεται σε αυτό,και να έχει εκπροσώπηση.

#48   polakis

polakis

    iPH Contributor

  • 1.671 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 07/09/2010 - 09:54

Εγώ πήρα από Γερμανό ολοκαίνουργια συσκευή μέσα σε 3 μέρες λόγω του μεταλλικού θορύβου που έκανε όταν το κουνούσα. Μου ήρθε χθες το νέο τηλέφωνο και είναι οκ δεν κάνει θόρυβο. Όλα πάνε καλά μέχρι στιγμής μια μέρα μετά...Λίγο η ένταση του ακουστικού είναι μικρή (κι ενώ το έχω τέρμα) όταν μιλάω αλλά χαλάλι...

#49   TiMoRiS

TiMoRiS

    iPH Member

  • 284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:07

Δείτε λίγο αυτό...

ec.europa.eu/consumers/cons_info/10principles/el.pdf

Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192Α/21/8/02).

Σύμφωνα λοιπόν με το νόμο αυτό (και γενικότερα με την κοινοτική νομοθεσία) όποιο προϊόν διακινείται στην Ελλάδα (και γενικότερα σε χώρα της ΕΟΚ) έχει τουλάχιστον δύο χρόνια εγγύηση.

Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.

www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N3043-2002.pdf

Τελευταία επεξεργασία από: TiMoRiS, 07/09/2010 - 10:11


#50   iria

iria

    iPH User

  • 115 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:13

Καλημέρα σ' όλους.

Σας παραθέτω τι γράφει η σελίδα του iStorm για την εγγυηση και το service.

"Service Apple

Η iStorm αποτελεί ένα κεντρικό σημείο εξυπηρέτησης για το service όλων των προϊόντων Apple . Εάν λοιπόν το αγαπημένο σου προϊόν παρουσιάζει πρόβλημα, είτε βρίσκεται σε εγγύηση, είτε όχι, από οπουδήποτε και εάν το έχεις αγοράσει, μπορείς να το φέρεις στην iStorm. Εμείς θα φροντίσουμε, αξιοποιώντας τους μηχανικούς μας αλλά και τους μηχανικούς των Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Τεχνικής Υποστήριξης της Apple στην Ελλάδα, να διαγνώσουμε και να επιλύσουμε το πρόβλημα αξιόπιστα, οικονομικά και στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.

Σου θυμίζουμε, επίσης, ότι λειτουργεί το εξειδικευμένο Call Center της Apple, που παρέχει τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη στην Ελληνική γλώσσα (t: 00800 44145417, αστική χρέωση). Προτείνουμε πριν φέρεις το προϊόν σου στο service να βεβαιωθείς ότι το πρόβλημά του δεν επιλύεται διαφορετικά.
"

http://www.istorm.gr/service_apple

#51   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:19

Καλημέρα σ' όλους.

Σας παραθέτω τι γράφει η σελίδα του iStorm για την εγγυηση και το service.

"Service Apple

Η iStorm αποτελεί ένα κεντρικό σημείο εξυπηρέτησης για το service όλων των προϊόντων Apple . Εάν λοιπόν το αγαπημένο σου προϊόν παρουσιάζει πρόβλημα, είτε βρίσκεται σε εγγύηση, είτε όχι, από οπουδήποτε και εάν το έχεις αγοράσει, μπορείς να το φέρεις στην iStorm. Εμείς θα φροντίσουμε, αξιοποιώντας τους μηχανικούς μας αλλά και τους μηχανικούς των Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Τεχνικής Υποστήριξης της Apple στην Ελλάδα, να διαγνώσουμε και να επιλύσουμε το πρόβλημα αξιόπιστα, οικονομικά και στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.

Σου θυμίζουμε, επίσης, ότι λειτουργεί το εξειδικευμένο Call Center της Apple, που παρέχει τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη στην Ελληνική γλώσσα (t: 00800 44145417, αστική χρέωση). Προτείνουμε πριν φέρεις το προϊόν σου στο service να βεβαιωθείς ότι το πρόβλημά του δεν επιλύεται διαφορετικά.
"

http://www.istorm.gr/service_apple

Και στην πράξη: "Περιμένετε να το στείλουμε στην Vodafone και θα σας ενημερώσουμε."

#52   nivam17

nivam17

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:21

Και στην πράξη: "Περιμένετε να το στείλουμε στην Vodafone και θα σας ενημερώσουμε."



Αφου στην τελικη, φαινεται, οτι εκεινη εκανε την εισαγωγη στην Ελλαδα... λογικο δεν ειναι να γυρνανε σε αυτήν;

#53   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:25

Αφου στην τελικη, φαινεται, οτι εκεινη εκανε την εισαγωγη στην Ελλαδα... λογικο δεν ειναι να γυρνανε σε αυτήν;

Λογικο πρώτον είναι να γράψουν οτι εξαιρούνται τα iPHONE. λογικό είναι οσο είναι σε DOA να στην αντικαταστήσουν ΑΜΕΣΩΣ η να σου επιστρέψουν τα χρήματα αμέσως κ 3 ο !!! λογικό είναι σε εγγύηση να το στείλουν στην Vodafone αυτή είναι η ΛΟΓΙΚΗ κ η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ.

Τελευταία επεξεργασία από: moviemaker, 07/09/2010 - 10:25


#54   tgnikit

tgnikit

    iPH Contributor

  • 1.137 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:28

Για τα iphone μόνο Vodafone και Cosmote εξυπηρετούν αν χαλάσουν και όχι Istorm. Τώρα αν σου κάτσει χαλασμένη συσκευή κλπ και μέσω εγγύησης πάρεις 1 χωρίς κουτί σίγουρα για εμένα είναι "ανακατασκευασμένη" και ανοιγμένη. Επίσης αν ζητήσεις οτι θές ελεγμένο και να δουλεύει 100% σημαίνει πάλι οτι κάποιος θα την ανοίξει και θα κάνει τεστ! Για εμένα το πιο λογικό είναι να τη πάρεις και να δείς μέσα σε 1 ώρα αν όλα πάνε καλά, αν όχι να τη πας αμέσως πίσω και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 1 άλλη σφραγισμένη στο κουτάκι ή τα χρήματα πίσω! Ρίσκα είναι πάντως όλα αλλά και τα χρήματα πολλα.

#55   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:33

Για τα iphone μόνο Vodafone και Cosmote εξυπηρετούν αν χαλάσουν και όχι Istorm. Τώρα αν σου κάτσει χαλασμένη συσκευή κλπ και μέσω εγγύησης πάρεις 1 χωρίς κουτί σίγουρα για εμένα είναι "ανακατασκευασμένη" και ανοιγμένη. Επίσης αν ζητήσεις οτι θές ελεγμένο και να δουλεύει 100% σημαίνει πάλι οτι κάποιος θα την ανοίξει και θα κάνει τεστ! Για εμένα το πιο λογικό είναι να τη πάρεις και να δείς μέσα σε 1 ώρα αν όλα πάνε καλά, αν όχι να τη πας αμέσως πίσω και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 1 άλλη σφραγισμένη στο κουτάκι ή τα χρήματα πίσω! Ρίσκα είναι πάντως όλα αλλά και τα χρήματα πολλα.

Και κάθε άρνηση γραμμένη κ υπογεγραμμένη. Όταν το έκανα αυτό στην Cosmote με παρακάλεσαν να περάσω αύριο γιατί δεν προλάβαιναν να την φέρουν σήμερα.(2 ώρες είχαν μείνει για το κλείσιμο)κ τους έκανα το χατήρι.Ειχα παρει την συσκευή 3Gs παρασκευή κ ήθελαν να μου περάσουν το σ/κ μέσα στο DOA.ΠΗΡΑ ΣΦΡΑΓΓΙΣΜΕΝΗ ΑΛΛΗ>

Τελευταία επεξεργασία από: moviemaker, 07/09/2010 - 10:36


#56   nivam17

nivam17

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:34

Στην περιπτωση του DOA πρεπει να αντικαθισταται αμεσως, αλλα θεωρω οτι λογω της υπερβολικης ζητησης ισως δεν υπηρχαν αποθεματα, ισως δεν ειχαν αρμοδιοτητα (καποια μαγαζια) να πιστοποιησουν οτι μια συσκευη ειναι DOA και δεν ειναι κατι αλλο που λυνεται ευκολα. Γιαυτο να την εστελναν στη Voda. (Που προφανως εκεινη εχει αποθεματα και την δικαιοδοσια για την διαδικασια της αντικαστασης).

Ναι θα προτιμουσα να παω στο μαγαζι να το αλλαξω χερι με χερι αλλα επαναλαμβανω, μπορει να μην ειχαν το δικαιωμα να προχωρησουν σε αλλαγη. Στην τελικη 3 εργασιμες μερες αναμονη δεν ειναι τοσο φοβερο (για μενα) και με τοσο πανικο που πεφτει...

#57   AthanGt

AthanGt

    iPH User

  • 120 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:36

Θα συνεχίσω να το φωνάζω κ ας μην μ'ακουει κανείς. άλλο ΕΓΓΥΗΣΗ άλλο DOA και μην αφήνεται να σας αντιμετωπίζουν έτσι.οποιος εχει πρόβλημά στις πρώτες 3 εργάσιμες ! μέρες το πάει στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ που το αγόρασε με την συσκευασία του κ παίρνει άλλο ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ η τα χρήματά ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ! Όποιος αρνηθεί, να σας το δώσει έγγραφος.το (3) είναι χατήρι,7 είναι κανονικά όπως λέει και ο φίλος παραπάνω. Επειδή πλέον ενα κινητό μπορεί να είναι εργαλείο δουλειάς και να σας φέρνει εισόδημα με μια ΑΓΩΓΗ τους σκίσατε ! Το κατάστημα που εισέπραξε το κέρδος είναι αυτό που θα χαρακτηρίσει DOA την συσκευή σας και κανένα SERVIS.



Φιλε μου αν πραγματικα το εχεις ψαξει το θεμα θα ηθελα κι εγω μια διευκρινηση οσον αφορα το DOA.
Αγορασα το iphone 4 την Παρασκευη 27/8 απο oteshop της περιοχης μου και ενω δεν ειχα κανενα απο τα προβληματα που ακουγονται, με ενοχλησε η αποχρωση της οθονης η οποια ηταν αισθητα πιο "κιτρινη" και "ωχρη" σε σχεση με το 3Gs που εχω. Αφου το εψαξα 2-3 μερες και βρηκα αρκετα θεμετα στο internet οσον αφορα το συγκεκριμενο προβλημα, την Τριτη 1 Σεπτεμβριου, μετα απο 4 ημερολογιακές ημερες το επεστρεψα για αντικατασταση στο καταστημα αλλα ο προισταμενος ισχυριστηκε οτι το DOA ισχυει για 3 ημερολογιακες και οχι εργασιμες, με αποτελεσμα να παραλαβουν τη συσκευη και να τη στειλουν στο service του Γερμανου απ οπου θα γινει η αντικατασταση, εαν κριθει απαραιτητο. Απο τοτε περιμενω νεωτερα αλλα ακομα τιποτα.
Για να πω την αληθεια αυτο το "3 ημερολογιακες" δεν μου κατσε καλα αλλα "ψηθηκα" γιατι ο προισταμενος του συγκεκριμενου καταστηματος ηταν κατα τα αλλα ευγενεστατος και πολυ εξηπηρετικος. Βεβαια αν ισχυει το DOA για 3 εργασιμες κι οχι ημερολογιακες σκεφτομαι και τωρα ακομα να κανω καποιες κινησεις μιας και υπαρχει το εγγραφο αποστολης της συσκευης στο Γερμανο την 4η ημερολογιακη απο την ημερομηνια αγορας.

Θα ηθελα γνωμες και συμβουλες επι του θεματος και ευχαριστω εκ των προτερων.

#58   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:38

Φιλε μου αν πραγματικα το εχεις ψαξει το θεμα θα ηθελα κι εγω μια διευκρινηση οσον αφορα το DOA.
Αγορασα το iphone 4 την Παρασκευη 27/8 απο oteshop της περιοχης μου και ενω δεν ειχα κανενα απο τα προβληματα που ακουγονται, με ενοχλησε η αποχρωση της οθονης η οποια ηταν αισθητα πιο "κιτρινη" και "ωχρη" σε σχεση με το 3Gs που εχω. Αφου το εψαξα 2-3 μερες και βρηκα αρκετα θεμετα στο internet οσον αφορα το συγκεκριμενο προβλημα, την Τριτη 1 Σεπτεμβριου, μετα απο 4 ημερολογιακές ημερες το επεστρεψα για αντικατασταση στο καταστημα αλλα ο προισταμενος ισχυριστηκε οτι το DOA ισχυει για 3 ημερολογιακες και οχι εργασιμες, με αποτελεσμα να παραλαβουν τη συσκευη και να τη στειλουν στο service του Γερμανου απ οπου θα γινει η αντικατασταση, εαν κριθει απαραιτητο. Απο τοτε περιμενω νεωτερα αλλα ακομα τιποτα.
Για να πω την αληθεια αυτο το "3 ημερολογιακες" δεν μου κατσε καλα αλλα "ψηθηκα" γιατι ο προισταμενος του συγκεκριμενου καταστηματος ηταν κατα τα αλλα ευγενεστατος και πολυ εξηπηρετικος. Βεβαια αν ισχυει το DOA για 3 εργασιμες κι οχι ημερολογιακες σκεφτομαι και τωρα ακομα να κανω καποιες κινησεις μιας και υπαρχει το εγγραφο αποστολης της συσκευης στο Γερμανο την 4η ημερολογιακη απο την ημερομηνια αγορας.

Θα ηθελα γνωμες και συμβουλες επι του θεματος και ευχαριστω εκ των προτερων.

Εγω έκανα φασαρία και τα ζήτησα ολα σε χαρτί με υπογραφή.το αποτέλεσμα το γράφω απο πανω ακριβός.

#59   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 10:41

Στην περιπτωση του DOA πρεπει να αντικαθισταται αμεσως, αλλα θεωρω οτι λογω της υπερβολικης ζητησης ισως δεν υπηρχαν αποθεματα, ισως δεν ειχαν αρμοδιοτητα (καποια μαγαζια) να πιστοποιησουν οτι μια συσκευη ειναι DOA και δεν ειναι κατι αλλο που λυνεται ευκολα. Γιαυτο να την εστελναν στη Voda. (Που προφανως εκεινη εχει αποθεματα και την δικαιοδοσια για την διαδικασια της αντικαστασης).

Ναι θα προτιμουσα να παω στο μαγαζι να το αλλαξω χερι με χερι αλλα επαναλαμβανω, μπορει να μην ειχαν το δικαιωμα να προχωρησουν σε αλλαγη. Στην τελικη 3 εργασιμες μερες αναμονη δεν ειναι τοσο φοβερο (για μενα) και με τοσο πανικο που πεφτει...

Ο Νόμος ορίζει οτι ανάλογα με το τι πουλάς τι ποσοστό πρέπει να έχεις για τέτοιες περιπτώσεις καβατζα. αυτοί την καβατζα την πουλάνε για να οικονομήσουν. Δεν σε αφορά.

#60   nivam17

nivam17

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/09/2010 - 11:07

Ο Νόμος ορίζει οτι ανάλογα με το τι πουλάς τι ποσοστό πρέπει να έχεις για τέτοιες περιπτώσεις καβατζα. αυτοί την καβατζα την πουλάνε για να οικονομήσουν. Δεν σε αφορά.


Μα αν την καβαντζα που λες την πουλανε, τοτε ειναι με τα κουτια τους. Ομως φαινεται οτι οσα ερχονται ως αντικατασταση ερχονται χωρις κουτια. Αρα ειναι αλλη παρτιδα χωρις κουτια μονο για αντικατασταση. Θα ηταν βλακεια να ανοιγουν τα κουτια να τα κρατανε και να σου στελνουν μονο την συσκευη.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 14

0 μέλη, 14 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες