Αντικατασταση Iphone 4 λογω προβληματων
#1
Δημοσίευση 06/09/2010 - 13:26
Εμενα μου παρουσιασε προβλημα η καμερα (δεν ανοιγει το virtual shutter παντα, καποιες φορες ανοιγει τις περισσοτερες οχι)
και η μπαταρια (για 3 συνεχομενα βραδια εβρισκα την μπαταρια το πρωι στο 0% ενω το βραδυ ηταν 38-50% με ολα τα "περιεργα" 3g, bluetooth κλπ. κλειστα, και μετα απο φορτιση 10 λεπτων ανοιγε στο 17 με 21%!!!)
Μιλησα με voda, τους ειπα το προβλημα και κανονισαμε αντικατασταση και την παρασκευη (3/6) ηρθε το courier που πηρε την συσκευη χωρις τα παρελκομενα (συσκευασια, καλωδια κλπ.!!!!), την εβαλε σε μια αθλια χαρτινη συσκευασια και εφυγε. Γελαγαμε μαζι με το courier για την ποιοτητα της συσκευασιας και δεν αντεξα να το στειλω ετσι και παραγεμισα εγω το κουτι με φελιζολ. Αντικατσταση, ξεαντικασταση ηταν κριμα να ταξιδεψει ετσι μια συσκευη και να σπασει στο πρωτο πεσιμο.
Τωρα ειμαι στην φαση του περιμενε, μου ειπαν απο το τηλεφωνο οτι καποια στιγμη μεσα στην εβδομαδα θα μου στειλουν την καινουργια.
Γιατι ομως δεν παιρνουν πισω τις συσκευασιες εφοσον παει για αντικατσταση. Περιεργο.
Εσεις τι λετε?
Ad
#2
Δημοσίευση 06/09/2010 - 13:38
Ποσοι απο εσας εχουν ζητησει αντικατσταση συσκευης λογω προβληματων και σε ποιο σταδιο βρισκεστε?
Εμενα μου παρουσιασε προβλημα η καμερα (δεν ανοιγει το virtual shutter παντα, καποιες φορες ανοιγει τις περισσοτερες οχι)
και η μπαταρια (για 3 συνεχομενα βραδια εβρισκα την μπαταρια το πρωι στο 0% ενω το βραδυ ηταν 38-50% με ολα τα "περιεργα" 3g, bluetooth κλπ. κλειστα, και μετα απο φορτιση 10 λεπτων ανοιγε στο 17 με 21%!!!)
Μιλησα με voda, τους ειπα το προβλημα και κανονισαμε αντικατασταση και την παρασκευη (3/6) ηρθε το courier που πηρε την συσκευη χωρις τα παρελκομενα (συσκευασια, καλωδια κλπ.!!!!), την εβαλε σε μια αθλια χαρτινη συσκευασια και εφυγε. Γελαγαμε μαζι με το courier για την ποιοτητα της συσκευασιας και δεν αντεξα να το στειλω ετσι και παραγεμισα εγω το κουτι με φελιζολ. Αντικατσταση, ξεαντικασταση ηταν κριμα να ταξιδεψει ετσι μια συσκευη και να σπασει στο πρωτο πεσιμο.
Τωρα ειμαι στην φαση του περιμενε, μου ειπαν απο το τηλεφωνο οτι καποια στιγμη μεσα στην εβδομαδα θα μου στειλουν την καινουργια.
Γιατι ομως δεν παιρνουν πισω τις συσκευασιες εφοσον παει για αντικατσταση. Περιεργο.
Εσεις τι λετε?
Αφου την πήραν πίσω... τι εννοείς;
#3
Δημοσίευση 06/09/2010 - 13:40
Αφου την πήραν πίσω... τι εννοείς;
Πηραν μονο τη συσκευη, οχι τα κουτια και τα καλουδια (συσκευασια). Δεν τα χρειαζονταν λενε....
Τελευταία επεξεργασία από: nivam17, 06/09/2010 - 13:41
#4
Δημοσίευση 06/09/2010 - 13:53
Σκοπος μου ειναι λοιπον να παρω πισω τα χρηματα που εδωσα για την συσκευη. Μου ειπαν οτι θα πρεπει να παει το τηλ στην Αθηνα και απο εκει στην Αμερικη!
Τους ειπα λοιπον οτι στο site της Apple γραφει οτι μπορουμε να παρουμε πισω τα χρηματα μας σε περιπτωση που δεν ειμαστε ευχαριστημενοι με την συσκευη, ποσο μαλλον να ειναι και προβληματικη!!!!
Μου ειπαν λοιπον οτι κατι τετοιο δεν μπορει να γινει και τους ζητησα να μου το στειλουν και γραπτως!!!!
Μολις ακουσαν γραπτως με βαλανε σε αναμονη και στην συνεχεια μου ζητησαν τα στοιχεια μου.
Θα με καλεσουν μεσα στην ημερα για να μου πουν ποια διαδικασια θα πρεπει να ακολουθησουμε για να παρουμε πισω τα χρηματα μας!
Τους ειπα λοιπον αν μπορουν να μου εγγυηθουν οτι η συσκευη που θα μου στειλουν θα ειναι 100% λειτουργικη δεν θελω τα χρηματα μου πισω
Μολις εχω νεοτερα θα σας πω
Για να δουμε....
#5
Δημοσίευση 06/09/2010 - 14:09
#6
Δημοσίευση 06/09/2010 - 14:13
Ξερει κανεις?
#7
Δημοσίευση 06/09/2010 - 14:16
Ναι,άλλο θα λέει η συσκευή και άλλο το κουτί.Μου έδωσαν ένα χαρτί μαζί από το γερμανό που έλεγα τα serial numbers της παλιάς και της καινούριας συσκευής.Με το serial number & imei της συσκευης τη γινεται? Αλλο θα λεει η συσκευη και αλλο το κουτι!!!
Ξερει κανεις?
#8
Δημοσίευση 06/09/2010 - 14:26
Τελευταία επεξεργασία από: jeronimo17, 06/09/2010 - 14:27
#9
Δημοσίευση 06/09/2010 - 15:21
Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί στην ουσία οι εταιρείες αλλάζουν τις συσκευές με ανακατασκευασμένες και όχι καινούριες εκτός βεβαία εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμες οπότε και δίνουν καινούριες διαβάστε και τους όρους εγγύησης των συσκευών και θα καταλάβετε τι εννοώ
Σε επικοινωνια που ειχα μαζι τους (Voda) μου ειπαν οτι:
"Η συσκυεη παει στο τεχνικο τμημα οπου εξειδικευόμενοι τεχνικοι κοιταζουν το προβλημα και αποφασιζουν αν χρηζει αντικαστασης ή οχι. Σιγουρα εντος 7 εργασιμων ημερων ενημερωνεστε για την πορεια του θεματος." (!!!)
Αυτα... 7 ημερες παντως ειναι πολλές...
#10
Δημοσίευση 06/09/2010 - 15:22
doa einai amesh antikatastash se kainoyries suskeues mexri 7 meres
Τελευταία επεξεργασία από: cbb1987, 06/09/2010 - 15:24
#11
Δημοσίευση 06/09/2010 - 16:09
#12
Δημοσίευση 06/09/2010 - 16:17
DOA = Dead On Arrival = Συσκευές καινούργιες τις οποίες βγάζεις απο το κουτί και δεν δουλεύουν. Πρέπει να τις στείλεις πίσω εντός μιας εβδομάδας για αντικατάσταση.
ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ να συμπληρωσω,οχι με ανακατασκευασμενη συσκεη,με καινουρια του κουτιου.......
#13
Δημοσίευση 06/09/2010 - 22:24
Το θέμα που με απασχολεί και εμένα είναι το οτι στο κουτί θα έχει διαφορετικό serial number από την συσκευή.Με ενοχλεί τρομερά αυτό. Σε σημείο που θέλω να τους πάρω και να τους πώ οτι άν δεν μου στείλουν και κουτί μαζί, ας είναι και άδειο, αλλά να ταιριάζει του νούμερο με την συσκευή να μου στείλουν τα χρήματα πίσω.
Όποιος έχει εμπειρία με την διαδικασία αυτή ας την μοιραστεί μαζί μας.
#14
Δημοσίευση 06/09/2010 - 22:30
Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 06/09/2010 - 22:31
∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼
#15
Δημοσίευση 06/09/2010 - 22:37
Τελευταία επεξεργασία από: DINFUN, 06/09/2010 - 22:37
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες