iphone4-πρόβλημα απο την πρώτη χρήση
#31
Δημοσίευση 07/09/2010 - 15:20
Είχαν και dj στα εγκαίνια ! ΠΑΝΤΑ σε αυτή τη χώρα θα είμαστε μόνο για τα πανηγύρια !!
Ad
#32
Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:01
Φιλικά..
Τελευταία επεξεργασία από: sotoskawasaki, 07/09/2010 - 16:02
#33
Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:11
Ετυμολογικά ναι. στην πράξη η δική μου δεν δούλευε μονό το Bluetooth. ονομάστηκε DOA κ πήρα καινούρια σφραγισμένη.Η μόνη διαφωνία που είχαμε ήταν αν το Σαββατοκύριακο μετράει στις μέρες DOA στην αρχή μου είπαν μετράει όταν το ζήτησα γραπτά κ τσαντισμένα την επομένη είχα την συσκευή στα χέρια μου.Παιδιά DOA = Dead On Arrival. Σημαίνει ότι παίρνεις την συσκευή ολοκαίνουρια, ανοίγεις το κουτί, αλλά δεν δουλεύει το τηλέφωνο, δεν ανοίγει καν. Έχω την εντύπωση ότι στα πλείστα μηνύματα χρησιμοποιείτε εσφαλμένα ο όρος αυτός καθώς οι συσκευές δούλευαν αρχικά αλλά μετά παρουσίασαν κάποια προβλήματα, ή και εξαρχής παρουσίασαν προβλήματα. Αλλά απο την στιγμή που το κινητό δουλεύει ή και μισοδουλεύει ΔΕΝ είναι DOA. Ο λόγος που παρεμβαίνω είναι για να αποσαφηνιστεί η έννοια και να χρησιμοποιείτε σωστά.
Φιλικά..
#34
Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:44
Τελευταία επεξεργασία από: Chris123GR, 07/09/2010 - 16:45
#35
Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:50
#36
Δημοσίευση 07/09/2010 - 17:57
Εγώ απλά θέλω να ρωτήσω τι το νοιάζει το παιδί σαν πελάτη ποιός είναι ο αντιπρόσωπος και ποιός κάνει την εισαγωγή κλπ. Ο άνθρωπος μπήκε σε ενα μαγαζί πήρε ενα προιόν χαλασμένο και το επέστρεψε ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ !!! Με το μαγαζί έκανε την συναλλαγή, αυτοί δεν ήταν υποχρεωμένοι να του δώσουν άμεσα ένα άλλο εφόσον το είδαν οτι το τηλέφωνο δεν δούλευε καν ;;; Και η δικαιολογία που ανέφεραν κάποιοι οτι υπάρχει έλλειψη δεν νομίζω οτι ισχύει για το συγκεκριμένο μαγαζί, μια και όπως λένε όσοι πήγαν, τα ράφια του είναι τίγκα σε 4ρια ! Φιλικά.
#37
Δημοσίευση 08/09/2010 - 14:23
Εγώ απλά θέλω να ρωτήσω τι το νοιάζει το παιδί σαν πελάτη ποιός είναι ο αντιπρόσωπος και ποιός κάνει την εισαγωγή κλπ.
Ε μα δεν καταλαβαίνεις αγαπητέ μου ? Η ανικανότητα θέλει παρέα , όπως και η μιζέρια ! Όταν διαμοιράζεις την ανικανότητά σου με άλλους πολλούς φαίνεται μικρότερη .
#38
Δημοσίευση 08/09/2010 - 14:41
#39
Δημοσίευση 08/09/2010 - 14:52
Ε μα δεν καταλαβαίνεις αγαπητέ μου ? Η ανικανότητα θέλει παρέα , όπως και η μιζέρια ! Όταν διαμοιράζεις την ανικανότητά σου με άλλους πολλούς φαίνεται μικρότερη .
Αν και γενικά δε διαφωνώ μαζί σου, ειδικά θα πω ότι τα καταστήματα δεν έχουν δυστυχώς τις ίδιες υποχρεώσεις και δυνατότητες με τον εισαγωγέα.Δεν έχουν πάντα αρκετό αποθεματικό,δεν έχουν όλοι τις τεχνικές γνώσεις για τη λήψη μιας απόφασης αντικατάστασης ή επιδιόρθωσης.Και για να σας προλάβω:Δεν αναφέρομαι στο να μην λειτουργεί καθόλου από την πρώτη στιγμή αλλά στις βλάβες μετά από μία ή περισσότερες μέρες.Που και αυτές δε χρίζουν πάντα αντικατάστασης της συσκευής.Πρέπει και οι εταιρείες να διαπιστώνουν τη φύση ή και ακόμα την ΥΠΑΡΞΗ προβλήματος γιατί πολλές φορές δε συντρέχει λόγος (δεν ξέρει να το ανάψει και ζητάει αλλαγή).Για να μη ζημιωθεί κανείς λοιπόν πρέπει να υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία.Διαφωνώ κάθετα όμως με επανακατασκευασμένα!!!Δηλαδή αν ήταν παπούτσια ή ρούχα θα μου έδιναν το φορεμένο αλλά άριστα επισκευασμένο άλλου;Σκεφτείτε όμως και το άλλο:μου φέρνει (υποθετικά γιατί άλλου είδους επιχείρηση έχω)ένας πελάτης στο κατάστημα μία συσκευή που λέει ότι έχει πρόβλημα και θέλει αντικατάσταση.Εγώ λόγω απουσίας τεχνικών γνώσεων ή έλλειψης χρόνου το δέχομαι και την αλλάζω...Μετά διαπιστώνεται ότι κάτι δεν έκανε σωστά ή ότι του έπεσε κτλ.Η εταιρεία-εισαγωγέας κατασκευαστής αρνείται να την αλλάξει,οπότε μένω με μία συσκευη που λειτουργει,χρησιμοποιημένη κατα κάτι και αδύνατο να πουληθεί γιατί με ανοιχτή συσκευασία ποιός θα αγόραζε ένα Iphone για καινούργιο!;Ποιός χάνει;Τέλος ,γιατί έγραψα έκθεση,η Apple έκανε λάθος με αυτή την διατύπωση που λέει "δεν έμεινες ευχαριστημένος, φερτο πίσω και πάρε τα λεφτά σου".Αν ισχύει γιατί δε δίνει και στα χαλασμένα την ίδια δυνατότητα αφού ο οποισδήποτε αντί βλάβης μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν του άρεσε το τηλ.Αυτό όμως που φοαβάμαι πιο πολύ είναι μη βγάλει τον Οκτώβρη κανα 4s ή Iphone 5 και τότε...
#40
Δημοσίευση 08/09/2010 - 15:00
#41
Δημοσίευση 08/09/2010 - 15:09
Εγω ξερω οτι δεν ξερουμε τιποτα.και ο καθενας λεει οτι θελει καθε καταστημα καθε αντιπροσωπος καθε διανομεας.ακομα και στην πιτσα.και ολο αυτο γιατι στην ουσια δεν εχουμε καμμια αρχη να τα επιβλέπει κ να τα επιβάλει.Ειμαστε ο κολλητος του κολλητου.π.χ πουθενα δεν υπαρχει 4 αλλα αν εχεις κολλητο βρισκεις.σου επεσε εσπασε ? αν εχεις κολλητο το χαρακτηριζει doa,και λεω .. δεν αγοραζουμε εναν κολλητό καλύτερα ? Εκει λοιπον ολες οι ακριες βρισκονται αμεσα γιατι ο κολλητος το τρεχει ο ξε κολλητος (μην το πω αλλιος)ομως το κωλυσιεργεί..Αν και γενικά δε διαφωνώ μαζί σου, ειδικά θα πω ότι τα καταστήματα δεν έχουν δυστυχώς τις ίδιες υποχρεώσεις και δυνατότητες με τον εισαγωγέα.Δεν έχουν πάντα αρκετό αποθεματικό,δεν έχουν όλοι τις τεχνικές γνώσεις για τη λήψη μιας απόφασης αντικατάστασης ή επιδιόρθωσης.Και για να σας προλάβω:Δεν αναφέρομαι στο να μην λειτουργεί καθόλου από την πρώτη στιγμή αλλά στις βλάβες μετά από μία ή περισσότερες μέρες.Που και αυτές δε χρίζουν πάντα αντικατάστασης της συσκευής.Πρέπει και οι εταιρείες να διαπιστώνουν τη φύση ή και ακόμα την ΥΠΑΡΞΗ προβλήματος γιατί πολλές φορές δε συντρέχει λόγος (δεν ξέρει να το ανάψει και ζητάει αλλαγή).Για να μη ζημιωθεί κανείς λοιπόν πρέπει να υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία.Διαφωνώ κάθετα όμως με επανακατασκευασμένα!!!Δηλαδή αν ήταν παπούτσια ή ρούχα θα μου έδιναν το φορεμένο αλλά άριστα επισκευασμένο άλλου;Σκεφτείτε όμως και το άλλο:μου φέρνει (υποθετικά γιατί άλλου είδους επιχείρηση έχω)ένας πελάτης στο κατάστημα μία συσκευή που λέει ότι έχει πρόβλημα και θέλει αντικατάσταση.Εγώ λόγω απουσίας τεχνικών γνώσεων ή έλλειψης χρόνου το δέχομαι και την αλλάζω...Μετά διαπιστώνεται ότι κάτι δεν έκανε σωστά ή ότι του έπεσε κτλ.Η εταιρεία-εισαγωγέας κατασκευαστής αρνείται να την αλλάξει,οπότε μένω με μία συσκευη που λειτουργει,χρησιμοποιημένη κατα κάτι και αδύνατο να πουληθεί γιατί με ανοιχτή συσκευασία ποιός θα αγόραζε ένα Iphone για καινούργιο!;Ποιός χάνει;Τέλος ,γιατί έγραψα έκθεση,η Apple έκανε λάθος με αυτή την διατύπωση που λέει "δεν έμεινες ευχαριστημένος, φερτο πίσω και πάρε τα λεφτά σου".Αν ισχύει γιατί δε δίνει και στα χαλασμένα την ίδια δυνατότητα αφού ο οποισδήποτε αντί βλάβης μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν του άρεσε το τηλ.Αυτό όμως που φοαβάμαι πιο πολύ είναι μη βγάλει τον Οκτώβρη κανα 4s ή Iphone 5 και τότε...
#42
Δημοσίευση 08/09/2010 - 15:12
"Εγώ λόγω απουσίας τεχνικών γνώσεων ή έλλειψης χρόνου το δέχομαι και την αλλάζω..."
Σε ένα υπεύθυνο κατάστημα τεχνολογίας ή ακόμα χειρότερα σε έναν premium reseller δεν επιτρέπεται η έλλειψη τεχνογνωσίας και χρόνου για την εξυπηρέτηση του καταναλωτή . Όταν κάποιος σε ΤΙΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του στο κατάστημά σου και πιθανόν να σου αφήνει και 700 ευρώπουλα ντούκου (στην περίπτωση του iphone) , επιβάλλεται χωρίς άλλο να πράττεις τα ΜΕΓΙΣΤΑ για την εξυπηρέτηση αλλά και ικανοποίησή του . Φυσικά και υπάρχουν πονηροί καταναλωτές που θα πουν χίλια μύρια ψέματα , αυτό είναι δεδομένο (όχι μόνο στην Ελλάδα) αλλά εδώ ακριβώς είναι που ζητείται τεχνογνωσία , σοβαρότητα και άρτια κατάρτιση !
Συγγνώμη για την πολυλογία μου
Τελευταία επεξεργασία από: Chris123GR, 08/09/2010 - 15:14
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες