Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iphone4-πρόβλημα απο την πρώτη χρήση


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
41 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   Chris123GR

Chris123GR

    iPH User

  • 166 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE

Δημοσίευση 07/09/2010 - 15:20

........... so much for premium reseller ..... με άλλα λόγια είναι η ίδια λογική με το καταστηματάκι μπλιμπλικιών στην άνω ραχούλα περαχώρας ........

Είχαν και dj στα εγκαίνια ! ΠΑΝΤΑ σε αυτή τη χώρα θα είμαστε μόνο για τα πανηγύρια !!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   sotoskawasaki

sotoskawasaki

    iPH Enthousiast

  • 426 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:01

Παιδιά DOA = Dead On Arrival. Σημαίνει ότι παίρνεις την συσκευή ολοκαίνουρια, ανοίγεις το κουτί, αλλά δεν δουλεύει το τηλέφωνο, δεν ανοίγει καν. Έχω την εντύπωση ότι στα πλείστα μηνύματα χρησιμοποιείτε εσφαλμένα ο όρος αυτός καθώς οι συσκευές δούλευαν αρχικά αλλά μετά παρουσίασαν κάποια προβλήματα, ή και εξαρχής παρουσίασαν προβλήματα. Αλλά απο την στιγμή που το κινητό δουλεύει ή και μισοδουλεύει ΔΕΝ είναι DOA. Ο λόγος που παρεμβαίνω είναι για να αποσαφηνιστεί η έννοια και να χρησιμοποιείτε σωστά.

Φιλικά..

Τελευταία επεξεργασία από: sotoskawasaki, 07/09/2010 - 16:02


#33   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:11

Παιδιά DOA = Dead On Arrival. Σημαίνει ότι παίρνεις την συσκευή ολοκαίνουρια, ανοίγεις το κουτί, αλλά δεν δουλεύει το τηλέφωνο, δεν ανοίγει καν. Έχω την εντύπωση ότι στα πλείστα μηνύματα χρησιμοποιείτε εσφαλμένα ο όρος αυτός καθώς οι συσκευές δούλευαν αρχικά αλλά μετά παρουσίασαν κάποια προβλήματα, ή και εξαρχής παρουσίασαν προβλήματα. Αλλά απο την στιγμή που το κινητό δουλεύει ή και μισοδουλεύει ΔΕΝ είναι DOA. Ο λόγος που παρεμβαίνω είναι για να αποσαφηνιστεί η έννοια και να χρησιμοποιείτε σωστά.

Φιλικά..

Ετυμολογικά ναι. στην πράξη η δική μου δεν δούλευε μονό το Bluetooth. ονομάστηκε DOA κ πήρα καινούρια σφραγισμένη.Η μόνη διαφωνία που είχαμε ήταν αν το Σαββατοκύριακο μετράει στις μέρες DOA στην αρχή μου είπαν μετράει όταν το ζήτησα γραπτά κ τσαντισμένα την επομένη είχα την συσκευή στα χέρια μου.

#34   Chris123GR

Chris123GR

    iPH User

  • 166 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE

Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:44

Λάθος , δεν είναι μόνο dead on arrival αλλά και defective on arrival και οι χρόνοι διαφέρουν πολύ . Σε άλλες χώρες η διάρκεια DOA είναι μέχρι και 30 ημέρες .

Τελευταία επεξεργασία από: Chris123GR, 07/09/2010 - 16:45


#35   pontiaras

pontiaras

    iPH Contributor

  • 1.600 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:Pafralis30

Δημοσίευση 07/09/2010 - 16:50

Καλο κουραγιο ρε παιδια και αποψη μου ειναι να βαλεις μια φωνουλα... αλλιως δουλεια δεεεεεεν γινετε...! Μας αρεσει δεν μας αρεσει ετσι ειναι..!

#36   panosxxx

panosxxx

    iPH Member

  • 333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 07/09/2010 - 17:57

Καλησπέρα σε όλους απο νέο poster, παρόλο που σας διαβάζω καιρό και με εχετε βοηθήσει σε πολλά θέματα !

Εγώ απλά θέλω να ρωτήσω τι το νοιάζει το παιδί σαν πελάτη ποιός είναι ο αντιπρόσωπος και ποιός κάνει την εισαγωγή κλπ. Ο άνθρωπος μπήκε σε ενα μαγαζί πήρε ενα προιόν χαλασμένο και το επέστρεψε ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ !!! Με το μαγαζί έκανε την συναλλαγή, αυτοί δεν ήταν υποχρεωμένοι να του δώσουν άμεσα ένα άλλο εφόσον το είδαν οτι το τηλέφωνο δεν δούλευε καν ;;; Και η δικαιολογία που ανέφεραν κάποιοι οτι υπάρχει έλλειψη δεν νομίζω οτι ισχύει για το συγκεκριμένο μαγαζί, μια και όπως λένε όσοι πήγαν, τα ράφια του είναι τίγκα σε 4ρια ! Φιλικά.

#37   Chris123GR

Chris123GR

    iPH User

  • 166 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE

Δημοσίευση 08/09/2010 - 14:23

Εγώ απλά θέλω να ρωτήσω τι το νοιάζει το παιδί σαν πελάτη ποιός είναι ο αντιπρόσωπος και ποιός κάνει την εισαγωγή κλπ.


Ε μα δεν καταλαβαίνεις αγαπητέ μου ? Η ανικανότητα θέλει παρέα , όπως και η μιζέρια ! Όταν διαμοιράζεις την ανικανότητά σου με άλλους πολλούς φαίνεται μικρότερη . ;)

#38   stacy

stacy

    iPH Elite Poster

  • 2.103 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 08/09/2010 - 14:41

Ρε παιδιά αφού καθημερινά διαβάζεται για τα τόσα προβλήματα που έχει το 4 γιατί πατε και το αγοράζετε; Κάπου φταιτε και εσείς που τρεξατε με τα μούτρα να σκασετε 779 ευρώ ξερωντας ότι έχουν ελλάτωμα. Εγώ θα περιμένω να φτιάξουν τα πράγματα. Το 3GS που έχω δεν έχει πάθει ποτέ τίποτα. Ούτε κάν ξέρω να κάνω restore και όλα αυτά που κάνει κανείς όταν του κολλάει.

#39   xsiv74

xsiv74

    iPH Addict

  • 665 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 08/09/2010 - 14:52

Ε μα δεν καταλαβαίνεις αγαπητέ μου ? Η ανικανότητα θέλει παρέα , όπως και η μιζέρια ! Όταν διαμοιράζεις την ανικανότητά σου με άλλους πολλούς φαίνεται μικρότερη . ;)



Αν και γενικά δε διαφωνώ μαζί σου, ειδικά θα πω ότι τα καταστήματα δεν έχουν δυστυχώς τις ίδιες υποχρεώσεις και δυνατότητες με τον εισαγωγέα.Δεν έχουν πάντα αρκετό αποθεματικό,δεν έχουν όλοι τις τεχνικές γνώσεις για τη λήψη μιας απόφασης αντικατάστασης ή επιδιόρθωσης.Και για να σας προλάβω:Δεν αναφέρομαι στο να μην λειτουργεί καθόλου από την πρώτη στιγμή αλλά στις βλάβες μετά από μία ή περισσότερες μέρες.Που και αυτές δε χρίζουν πάντα αντικατάστασης της συσκευής.Πρέπει και οι εταιρείες να διαπιστώνουν τη φύση ή και ακόμα την ΥΠΑΡΞΗ προβλήματος γιατί πολλές φορές δε συντρέχει λόγος (δεν ξέρει να το ανάψει και ζητάει αλλαγή).Για να μη ζημιωθεί κανείς λοιπόν πρέπει να υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία.Διαφωνώ κάθετα όμως με επανακατασκευασμένα!!!Δηλαδή αν ήταν παπούτσια ή ρούχα θα μου έδιναν το φορεμένο αλλά άριστα επισκευασμένο άλλου;Σκεφτείτε όμως και το άλλο:μου φέρνει (υποθετικά γιατί άλλου είδους επιχείρηση έχω)ένας πελάτης στο κατάστημα μία συσκευή που λέει ότι έχει πρόβλημα και θέλει αντικατάσταση.Εγώ λόγω απουσίας τεχνικών γνώσεων ή έλλειψης χρόνου το δέχομαι και την αλλάζω...Μετά διαπιστώνεται ότι κάτι δεν έκανε σωστά ή ότι του έπεσε κτλ.Η εταιρεία-εισαγωγέας κατασκευαστής αρνείται να την αλλάξει,οπότε μένω με μία συσκευη που λειτουργει,χρησιμοποιημένη κατα κάτι και αδύνατο να πουληθεί γιατί με ανοιχτή συσκευασία ποιός θα αγόραζε ένα Iphone για καινούργιο!;Ποιός χάνει;Τέλος ,γιατί έγραψα έκθεση,η Apple έκανε λάθος με αυτή την διατύπωση που λέει "δεν έμεινες ευχαριστημένος, φερτο πίσω και πάρε τα λεφτά σου".Αν ισχύει γιατί δε δίνει και στα χαλασμένα την ίδια δυνατότητα αφού ο οποισδήποτε αντί βλάβης μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν του άρεσε το τηλ.Αυτό όμως που φοαβάμαι πιο πολύ είναι μη βγάλει τον Οκτώβρη κανα 4s ή Iphone 5 και τότε...

#40   stacy

stacy

    iPH Elite Poster

  • 2.103 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 08/09/2010 - 15:00

Χαχα ελπίζω να βγει καινούριο σύντομα.

#41   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/09/2010 - 15:09

Αν και γενικά δε διαφωνώ μαζί σου, ειδικά θα πω ότι τα καταστήματα δεν έχουν δυστυχώς τις ίδιες υποχρεώσεις και δυνατότητες με τον εισαγωγέα.Δεν έχουν πάντα αρκετό αποθεματικό,δεν έχουν όλοι τις τεχνικές γνώσεις για τη λήψη μιας απόφασης αντικατάστασης ή επιδιόρθωσης.Και για να σας προλάβω:Δεν αναφέρομαι στο να μην λειτουργεί καθόλου από την πρώτη στιγμή αλλά στις βλάβες μετά από μία ή περισσότερες μέρες.Που και αυτές δε χρίζουν πάντα αντικατάστασης της συσκευής.Πρέπει και οι εταιρείες να διαπιστώνουν τη φύση ή και ακόμα την ΥΠΑΡΞΗ προβλήματος γιατί πολλές φορές δε συντρέχει λόγος (δεν ξέρει να το ανάψει και ζητάει αλλαγή).Για να μη ζημιωθεί κανείς λοιπόν πρέπει να υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία.Διαφωνώ κάθετα όμως με επανακατασκευασμένα!!!Δηλαδή αν ήταν παπούτσια ή ρούχα θα μου έδιναν το φορεμένο αλλά άριστα επισκευασμένο άλλου;Σκεφτείτε όμως και το άλλο:μου φέρνει (υποθετικά γιατί άλλου είδους επιχείρηση έχω)ένας πελάτης στο κατάστημα μία συσκευή που λέει ότι έχει πρόβλημα και θέλει αντικατάσταση.Εγώ λόγω απουσίας τεχνικών γνώσεων ή έλλειψης χρόνου το δέχομαι και την αλλάζω...Μετά διαπιστώνεται ότι κάτι δεν έκανε σωστά ή ότι του έπεσε κτλ.Η εταιρεία-εισαγωγέας κατασκευαστής αρνείται να την αλλάξει,οπότε μένω με μία συσκευη που λειτουργει,χρησιμοποιημένη κατα κάτι και αδύνατο να πουληθεί γιατί με ανοιχτή συσκευασία ποιός θα αγόραζε ένα Iphone για καινούργιο!;Ποιός χάνει;Τέλος ,γιατί έγραψα έκθεση,η Apple έκανε λάθος με αυτή την διατύπωση που λέει "δεν έμεινες ευχαριστημένος, φερτο πίσω και πάρε τα λεφτά σου".Αν ισχύει γιατί δε δίνει και στα χαλασμένα την ίδια δυνατότητα αφού ο οποισδήποτε αντί βλάβης μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν του άρεσε το τηλ.Αυτό όμως που φοαβάμαι πιο πολύ είναι μη βγάλει τον Οκτώβρη κανα 4s ή Iphone 5 και τότε...

Εγω ξερω οτι δεν ξερουμε τιποτα.και ο καθενας λεει οτι θελει καθε καταστημα καθε αντιπροσωπος καθε διανομεας.ακομα και στην πιτσα.και ολο αυτο γιατι στην ουσια δεν εχουμε καμμια αρχη να τα επιβλέπει κ να τα επιβάλει.Ειμαστε ο κολλητος του κολλητου.π.χ πουθενα δεν υπαρχει 4 αλλα αν εχεις κολλητο βρισκεις.σου επεσε εσπασε ? αν εχεις κολλητο το χαρακτηριζει doa,και λεω .. δεν αγοραζουμε εναν κολλητό καλύτερα ? Εκει λοιπον ολες οι ακριες βρισκονται αμεσα γιατι ο κολλητος το τρεχει ο ξε κολλητος (μην το πω αλλιος)ομως το κωλυσιεργεί..

#42   Chris123GR

Chris123GR

    iPH User

  • 166 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE

Δημοσίευση 08/09/2010 - 15:12

Ούτε εγώ θα διαφωνήσω xsiv74 αλλά ένα πράγμα δεν δέχομαι σε αυτά που είπες :

"Εγώ λόγω απουσίας τεχνικών γνώσεων ή έλλειψης χρόνου το δέχομαι και την αλλάζω..."

Σε ένα υπεύθυνο κατάστημα τεχνολογίας ή ακόμα χειρότερα σε έναν premium reseller δεν επιτρέπεται η έλλειψη τεχνογνωσίας και χρόνου για την εξυπηρέτηση του καταναλωτή . Όταν κάποιος σε ΤΙΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του στο κατάστημά σου και πιθανόν να σου αφήνει και 700 ευρώπουλα ντούκου (στην περίπτωση του iphone) , επιβάλλεται χωρίς άλλο να πράττεις τα ΜΕΓΙΣΤΑ για την εξυπηρέτηση αλλά και ικανοποίησή του . Φυσικά και υπάρχουν πονηροί καταναλωτές που θα πουν χίλια μύρια ψέματα , αυτό είναι δεδομένο (όχι μόνο στην Ελλάδα) αλλά εδώ ακριβώς είναι που ζητείται τεχνογνωσία , σοβαρότητα και άρτια κατάρτιση !

Συγγνώμη για την πολυλογία μου

Τελευταία επεξεργασία από: Chris123GR, 08/09/2010 - 15:14





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες