τέλος η Voda
#16
Δημοσίευση 24/09/2010 - 17:36
Ad
#17
Δημοσίευση 24/09/2010 - 17:51
Μαλιστα, οταν καλεσα για να ζητησω διακοπη συνδεσης, μου ειπαν ενα καρω προσφορες για να συεχισω (ενδεικτικα θυμαμαι 300μβ+1500 sms voda+ 1500 λεπτα +100(?) σταθερα και αλλα δικτυα 21.50 ευρω!!!)
#18
Δημοσίευση 24/09/2010 - 17:51
#19
Δημοσίευση 24/09/2010 - 18:14
#20
Δημοσίευση 24/09/2010 - 18:17
#21
Δημοσίευση 24/09/2010 - 18:33
#22
Δημοσίευση 24/09/2010 - 18:58
Tι πάει να πει κλέβει δεν καταλαβαίνω. Στο συμβόλαιο δεν αναγράφονται οι όροι και οι χρεώσεις; Τι εννοείτε σας κλέβουν; Ο άνθρωπος υπερέβει τα data του μήνα του και τον χρέωσαν όπως θα τον χρέωναν σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία. Δεν καταλαβαίνω γιατί διαρυγνύετε τα ιμάτια σας.
Δεν ανέφερα την λέξη κλεψιά και δεν εννοώ οτι ο,τι έκαναν το έκαναν παρανόμως.. Μακάρι να ήταν έτσι. Δικηγόρος είμαι και ξέρω.
Υπάρχουν όμως έννοιες όπως: Λογική (καταρχήν), εταιρική ηθική και πελατοκεντρική προσέγγιση. Επίσης, σεβασμός στα χρήματα του άλλου.
Τίποτα από αυτά δεν εφαρμόζεται εδώ. Ποιός θα ανέμενε πως μετά το 5=100 θα πήγαινες στο 1=1 ?
Όσο για το σχόλιο κάποιου άλλου οτι χρεώνουν όσο χρεώνουν οι άλλοι, ας ξαναδιαβάσει όσα έγραψα και ας το ψάξει και μόνος του... Η βοντα έχει το 10πλασιο...
Σε οικονομικό επίπεδο μπορεί να είναι "κλεψιά", αλλά σε πρακτικό/νομικό όχι...
Ο,τι είναι νόμιμο δεν είναι όμως και ηθικό...
το έχω ξαναγράψει
#23
Δημοσίευση 24/09/2010 - 19:09
Απλά όταν υπογράφουμε ένα συμβόλαιο πρέπει να γνωρίζουμε τί θα πληρώσουμε αν υπερβούμε το πρόγραμμα μας.
Αν πχ η Cosmote σου έδινε 10GB στο κινητό με πχ 4€ αλλά πέρα αυτού η χρέωση θα ήταν 10€ το 1 MB βρείτε μου έναν που δεν θα έμπαινε σε αυτό το πρόγραμμα. Αν έστω κάποιος το ξεπερνούσε, θα ήταν υπαίτια η εταιρία;
Για την ιστορία έχω 3gb στο κινητό με μέση χρήση το 0.3 με 0,5 gb το μήνα. το μεγαλύτερο που έχω καταναλώσει στον 1,5 χρόνο που είμαι σε αυτό το πρόγραμμα είναι 2,5 GB. Απλά ήξερα πως κάποια στιγμή που θα χρειαστώ το συγκεκριμένο πακέτο θα μου έρθει πιο φτηνά αν επέλεγα το αμέσω μικρότερο πακέτο.
Σαν καταναλωτές δεν έχουμε μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις.
#24
Δημοσίευση 24/09/2010 - 19:11
Αυτό το περιστατικό είναι ένα από τα πολλά. Ας πούμε ότι ήταν η αφορμή. Το ποια είναι η άποψη του καθενός για τη vodafone και τισ κλεψιεσ τισ την ξέρουμε όλοι όσοι είχαμε στο παρελθόν αυτή την εταιρεία. Ανέφερα κάποια πράγματα μερικά ποστ λίγο πριν. Εγώ ένα έχω να πω: όσοι είστε σε αυτήν την εταιρεία κακώς είστε και κοιταξτε να φύγετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα εκτός και αν γουσταρετε να τα σκατε καθε μήνα για να λέτε στο τέλος ότι πήρα το iPhone 4 τσάμπα από επιδότηση!!!!!!!
Γιατί δλδ εσείς στην cosmote κάθε μήνα δεν τα σκάτε; Τα προγράμματα ίδια είναι πάνω κάτω με τα ίδια λεφτά οπότε το resume είναι σε ποιά εταιρία θέλεις να τα σκάσεις.
Δεν ανέφερα την λέξη κλεψιά και δεν εννοώ οτι ο,τι έκαναν το έκαναν παρανόμως.. Μακάρι να ήταν έτσι. Δικηγόρος είμαι και ξέρω.Υπάρχουν όμως έννοιες όπως: Λογική (καταρχήν), εταιρική ηθική και πελατοκεντρική προσέγγιση. Επίσης, σεβασμός στα χρήματα του άλλου.Τίποτα από αυτά δεν εφαρμόζεται εδώ. Ποιός θα ανέμενε πως μετά το 5=100 θα πήγαινες στο 1=1 ?Όσο για το σχόλιο κάποιου άλλου οτι χρεώνουν όσο χρεώνουν οι άλλοι, ας ξαναδιαβάσει όσα έγραψα και ας το ψάξει και μόνος του... Η βοντα έχει το 10πλασιο...Σε οικονομικό επίπεδο μπορεί να είναι "κλεψιά", αλλά σε πρακτικό/νομικό όχι...Ο,τι είναι νόμιμο δεν είναι όμως και ηθικό...το έχω ξαναγράψει
Δεν έχω χρόνο να κάτσω να ψάξω για αντίστοιχες "καταγγελίες" στο forum και για τις άλλες εταιρίες κινητής. Στο myphone.gr θα δεις αρκετές περιπτώσεις και από πελάτες της cosmote να αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις.
#25
Δημοσίευση 24/09/2010 - 19:28
Σαν καταναλωτές δεν έχουμε μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις.
Καλό.
Ιδίως όταν το διαβάζω στην Ελλάδα από Έλληνα καταναλωτή !
Οταν η κακή πολιτική και ανορθόδοξη τιμολογιακή προσέγγιση σε βάρος του πελάτη, όχι μόνο αποβαίνει εις βάρος του, αλλά στο τέλος φαίνεται και αμελής...
Keep going...
Τεσπα.
#26
Δημοσίευση 24/09/2010 - 19:31
Δεν έχω χρόνο να κάτσω να ψάξω για αντίστοιχες "καταγγελίες" στο forum και για τις άλλες εταιρίες κινητής. Στο myphone.gr θα δεις αρκετές περιπτώσεις και από πελάτες της cosmote να αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις.
Το πιστεύω,,,, Δεν είπα ότι είναι καλύτεροι οι μεν από τους δε... απλά τονίζω την τόσο μεγάλη διαφορά....
#27
Δημοσίευση 24/09/2010 - 19:40
#28
Δημοσίευση 24/09/2010 - 19:44
#29
Δημοσίευση 24/09/2010 - 20:06
Τα προγράμματα δεν είναι ίδια. Απο που είναι ίδια; Αν δούμε πχ. τα προγράμματα unlimited των δυο εταιριών διαπιστώνουμε αμέσως τις διάφορες.(και ένα παιδί 3ης δημοτικού μπορεί να το διαπιστώσει). Και δεν μιλάω γιαυτα. Αυτά τα ξέρεις πριν υπογραψεις. Εγώ αναφέρομαι γιαυτα που υφίσταται καποιοσ αφού υπογραψει και τα οποία δεν γνωρίζει. Τι θα έλεγες αν ηξερεσ οτι έχεις μείωση πάγιου 20% αλλά για όσο καιρό δεν το επαιρνες χαμπάρι θα πληρωνές τα κερατιατικα τους; Και να πρέπει να τους πάρεις 1000 φορές να τους πεις το πρόβλημα και να σου απαντήσουν σε 1 μήνα
Και δεν είναι μόνο αυτά είναι και αλλά πολλά! Ακόμα και οι χρεώσεις δεν είναι ίδιες. Αλλά είπαμε: η εταιρία του κ@λ@υ. Φύγετε αν θέλετε να ηρεμησετε όσοι ακόμα το σκέφτεστε!
Ή είναι η πρώτη φορά που έρχομαι αντιμέτωπος με fanboy εταιρίας κινητής ή δουλεύεις στην Cosmote, όπως και να έχει περιμένω σε excel πίνακες τις διαφορές στα προγράμματα τους γιατί παρόλο που είμαι πολυτεχνίτης, τα προγράμματα τα βλέπω πάνω κάτω τα ίδια.
#30
Δημοσίευση 24/09/2010 - 20:17
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες