Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Nεκρό iphone 4 απο την Vodafone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
62 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 19:43

Στις 15/09/2010 πραγματοποίησα αγορά κινητού τηλεφώνου με σύνδεση στο on line κατάστημα της Vodafone. Η συσκευή που παρήγγειλα ήταν το iphone 4 . Στις 21/09/2010 παρέλαβα από την εταιρεία courier Speedex το πακέτο που περιείχε το τηλέφωνο, την κάρτα sim, καθώς και τα σχετικά έγγραφα που έπρεπε να υπογράψω για να επιστραφούν στην εταιρεία.

Όταν άνοιξα την συσκευασία του τηλεφώνου και επιχείρησα να το θέσω σε λειτουργία αυτό δεν άνοιξε ποτέ. Το πήγα σε ένα κατάστημα Vodafone τ για να το κοιτάξουν μήπως δεν έκανα εγώ κάτι σωστά. Όντως και εκεί μου είπαν ότι το τηλέφωνο έχει πρόβλημα και πρέπει να το επιστρέψω. Τηλεφώνησα στην Vodafone και μου είπαν ότι πρέπει να σταλεί στο σέρβις για να ελεχθεί το πρόβλημα.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει το σέρβις της Vodafone ονομάζεται Arvato με την οποία επικοινώνησα και μου απήντησαν ότι θα στείλουν κούριερ να παραλάβει το τηλέφωνο για να διαπιστώσει το πρόβλημα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία επίσης ρώτησα με ποιόν τρόπο γίνεται η αντικατάσταση του κινητού και μου απάντησαν ότι δίνεται νέα συσκευή με νέο imei. Τους επισήμανα ότι νέα συσκευή σημαίνει νέα συσκευασία σφραγισμένη με πλαστικό νάιλον έτσι όπως έχει βγει από το εργοστάσιο παραγωγής αλλά μου απάντησαν ότι OXI νέα συσκευή αντικατάστασης σημαίνει ότι θα μου στείλουν το κουτί που τους έστειλα πίσω με τα παρελκόμενα με μια νέα συσκευή κλεισμένη σε σακουλάκι. Τους ξαναεξήγησα ότι το κινητό ήταν Dead on arrival και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να μου δώσει νέα κλειστή συσκευασία προϊόντος και όχι κάποια σε σακουλάκι…. μου ανταπάντησαν ότι αυτή την πολιτική εφαρμόζουν και ότι άλλο χρειαστώ να επικοινωνήσω με την Vodafone. Επικοινωνώ με το on line κατάστημα τους εξηγώ τα παραπάνω και ότι δεν θα δεχτώ να πάρω μια συσκευή σε σακουλάκι και με καθησυχάζουν ότι θα μου στείλουν όντως νέα συσκευασία αρκεί να βγει το πόρισμα του σέρβις ότι είναι ελαττωματικό.

Στις 29/09/2010 τηλεφωνώ στο σέρβις για να δω την τύχη του κινητού και μου απαντούν ότι το τηλέφωνο είναι ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί. Τους λεώ να επικοινωνήσουν με το On line κατάστημα για να συνεννοηθούν και να μου στείλουν όπως μου υποσχέθηκαν νεα σφραγισμένη συσκευή. Μετά την επικοινωνία που είχαν on line κατάστημα και Arvato μου τηλεφωνούν από την πρώτη και μου λένε ότι η πολιτική της εταιρείας άλλαξε και δεν μπορούν να στείλουν νέα σφραγισμένη συσκευή αλλά μόνο στο κουτί που τους έστειλα να μου βάλουν μια νέα συσκευή σε σακουλάκι. Τους απάντησα ότι επειδή δεν γνωρίζω την προέλευση αυτής της συσκευής συσκευασμένης με τέτοιο τρόπο και επειδή το κινητό δεν δούλεψε καθόλου στα χέρια μου είναι υποχρεωμένοι να μου στείλουν όμοια συσκευασία με αυτή που παρέλαβα την πρώτη φορά. Αρνήθηκαν και μου είπαν ότι το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρεία είναι αυτό. Τους απάντησαν τότε ότι επειδή είναι αναφέρετο δικαίωμα μου να μην δεχθώ συσκευή που προέρχεται από κατάστημα σέρβις σφραγισμένη σε σακουλάκι ότι θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο. Μου είπαν θα ενημερώσουν την ανωτέρω τους και θα με ξανακαλέσουν.

Στις 30/09/2010 επικοινωνεί μαζί μου μια υπεύθυνη με γλυκιά φωνούλα η οποία που επανέλαβε ότι δεν μπορεί να μου αποσταλεί νέα σφραγισμένη συσκευασία με συσκευή γιατί έτσι είναι η πολιτική της Vodafone της Arvato και της Apple. Της απαντώ και εγώ ότι αφού δεν μπορεί να γίνει αυτό και εγώ από την μεριά μου δεν μπορώ να εμπιστευτώ κάτι μου έρχεται από κατάστημα σέρβις σε συσκευασία σακούλας και ότι δεν έδωσα στον αέρα τα λεφτά μου, αλλά για κάτι που να μου δίνει την βεβαιότητα και την σιγουριά ότι είναι απευθείας από το εργοστάσιο. Από την στιγμή που αυτό βγήκε ελαττωματικό και δεν το αλλάζετε με ακριβώς ίδια συσκευασία τότε θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο που υπέγραψα και να μου επιστραφούν τα λεφτά μου. Μου απάντησε ότι δεν γίνεται με τίποτα να επιστραφούν τα λεφτά μου γιατί άνοιξα το τηλέφωνο …της απάντησα πως θα γινόταν να δώ ότι δεν δουλεύει το τηλέφωνο αν δεν το άνοιγα κτλ κτλ. Της τόνισα το πδ 3043/2002, και ότι είναι δικαίωμα μου να υπαναχωρήσω από την στιγμή που νοιώθω ότι θίγονται τα δικαιώματα μου, και η προσωπική μου ηρεμία ως καταναλωτής με τα ελαττωματικά προϊόντα που πουλάνε, και την αναστάτωση που επιφέρουν. Μου ξανατόνισε ότι λεφτά πίσω δεν παίρνω με τίποτα να το σκεφτώ καλύτερα και πιο ήρεμα για να δεχτώ αυτό που μου προτείνει και της είπα τότε ότι θα διεκδικήσω το δικαίωμα μου αυτό της υπαναχώρησης με την βοήθεια των οργανώσεων προστασίας καταναλωτών.

Να επισημάνω ότι την νέα σύνδεση τηλεφώνου δεν την ενεργοποίησα καθώς περίμενα να δώ την εξέλιξη με το κινητό. Τους έστειλα λοιπόν την δήλωση υπαναχώρησης μου από το συμβόλαιο όπως προβλέπει το αρθρο 540 του πδ.3043/2002 και από την στιγμή που θίγεται το προσωπικό μου συμφέρον. Η απάντησή τους ήταν την επομένη αντί να πάρει κάποιος τηλ. για να κανονίσει την επιστροφή των χρημάτων μου…. πήραν τηλ για να μου πούνε ότι μου ενεργοποιούν την σύνδεση έτσι καταχρηστικά από μόνοι τους….πράγμα που όλοι ξέρουμε γίνεται από εμάς τους ίδιους και όχι μόνο αυτό αλλά μου είπαν ότι την ενεργοποιώ εγώ όποτε θέλω στην αρχή. Αυτή λοιπόν είναι η ατυχής περίπτωση που έμπλεξα άλλα έτσι είναι η ζωή……απλά ενημερώνω για να μην μπλέξει κανείς μαζί τους!!!

Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 01/10/2010 - 19:45


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   kornsep

kornsep

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:Corey8

Δημοσίευση 01/10/2010 - 19:55

τι να πω ρε φιλε , τι αλλο θα ακουσουμε γι αυτη την voda δηλαδη ... ευχομαι καλα ξεμπερδεματα

#3   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 19:58

τι να πω ρε φιλε , τι αλλο θα ακουσουμε γι αυτη την voda δηλαδη ... ευχομαι καλα ξεμπερδεματα

Σε ευχαριστω να σαι καλα....απο δευτερα στελνω εξωδικο....πως ειναι δυνατον για αυτους να εχει τοσο μεγαλη αξια μια συσκευη και ζητανε απο μενα να μην εχει.....ΜΑΚΡΥΑ ΟΛΟΙ εχω μεινει χαζος απο αυτα που περναω!!!

#4   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:00

Συνέχισε τον αγώνα σου επικοινώνησε με ΥΠΕΥΘΗΝΗ της VODAFONE κ οχι του Online store κανε κ μια αγωγή γιατί ενεργοποίησαν ερήμην σου την Συνδεση κ γιατι δεν ισχυσε το DOA . Εγω δικαιώθηκα κ πήρα κ Δωρεάν την συσκευή. (iphone 3g) Παλαιοτέρα.

Τελευταία επεξεργασία από: AlexK, 01/10/2010 - 20:17
Remove of Quote. Μην χρησιμοποιήτε το quote όταν αυτό είναι ελάχιστα πιο πάνω


#5   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:05

Συνέχισε τον αγώνα σου επικοινώνησε με ΥΠΕΥΘΗΝΗ της VODAFONE κ οχι του Online store κανε κ μια αγωγή γιατί ενεργοποίησαν ερήμην σου την Συνδεση. Εγω δικαιώθηκα κ πήρα κ Δωρεάν την συσκευή. (iphone 3g) Παλαιοτέρα.

Δεν πιστεύω να κανουν το λαθος και να ενεργοποιήσουν απο μόνοι τους την σύνδεση γιατι τότε θα τους ξετιναξω και θα τους πάρω και τα σωβρακα στο δικαστηριο.....η απειλη της ενεργοποίησης ήταν αποτέλεσμα της επιστολής υπαναχωρησης απο το συμβολαιο. Ποια υπεύθυνη ρε συ με όλες αυτες που μιλάω σαν υπευθυνες μου αυτοαποκαλουνται....ειναι το μπαχαλου του μπαχαλου....θυμάσαι μήπως όνομα της υπευθυνης που πηρες τηλ?Εσυ τι ακριβως προβλημα είχες?

#6   AlexK

AlexK

    iPH Contributor

  • 1.440 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:Alexkdef

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:22

Από την στιγμή που η συσκευή σου ήταν χαλασμένη με το άνοιγμα, Και διαπίστωσες την βλάβη με την παραλαβή και ΑΜΕΣΩΣ τους ειδοποίησες (εντός 10 ημερών) η Αλλαγή με νέα συσκευή είναι υποχρεωτική. Ποτέ μην δεχτείς μια Refurbished (Επιδιορθωμένη Συσκευή).

Είναι αλήτες και μόνο που σου το προτείνουν. Και οι ανοησίες που σου λένε να πάνε να τις πουλήσουν αλλού. Πήρες ελαττωματική συσκευή και τολμούν να σου δώσουν ανακατασκευασμένη ... Δηλαδή Μεταχειρισμένη ...

Τονίζω πως από την στιγμή που ανέφερες την βλάβη 10 μέρες από την στιγμή που το πήρες δεν έχουν δικαίωμα σε κανένα πλανήτη να σου δώσουν μεταχειρισμένη ...

#7   Alexakos3

Alexakos3

    iPH newbie

  • 76 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:28

Από την στιγμή που η συσκευή σου ήταν χαλασμένη με το άνοιγμα, Και διαπίστωσες την βλάβη με την παραλαβή και ΑΜΕΣΩΣ τους ειδοποίησες (εντός 10 ημερών) η Αλλαγή με νέα συσκευή είναι υποχρεωτική. Ποτέ μην δεχτείς μια Refurbished (Επιδιορθωμένη Συσκευή).

Είναι αλήτες και μόνο που σου το προτείνουν. Και οι ανοησίες που σου λένε να πάνε να τις πουλήσουν αλλού. Πήρες ελαττωματική συσκευή και τολμούν να σου δώσουν ανακατασκευασμένη ... Δηλαδή Μεταχειρισμένη ...

Τονίζω πως από την στιγμή που ανέφερες την βλάβη 10 μέρες από την στιγμή που το πήρες δεν έχουν δικαίωμα σε κανένα πλανήτη να σου δώσουν μεταχειρισμένη ...


Ο AlexK έχει απόλύτο δίκιο είναι απατεωνιά να προσπαθήσουν να σου πασάρουν ανακασκευασμένη συσκευή!! Από την άλλη όμως κάθομαι και σκέφτομαι την ταλαιπωρία του παλικαριού!! Δεν διανωούμε να βάζω δικηγόρους και να στέλνω εξώδικα για το δικαίωμα μου!! Δηλάδη να πληρώσω τουλάχιστον 200 ευρώ παραπάνω για να πάρω αυτό που δικαιωματικά που μου ανήκει!! Αιώνια Ελλάδα!!!!!!!!!

#8   xristos77

xristos77

    iPH Enthousiast

  • 357 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:31

φιλε καλο κουραγιο...συνεχισε μεχρι να δικαιωθεις.Τετοιους καταναλωτες τους χαιρομαι,ετσι πρεπει να ημαστε κανονικα ολοι,ψαγμενοι με νομους κ αποφασισμενοι.Θα χαρω πολυ οταν μαθω καλα νεα...

#9   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:34

Ο AlexK έχει απόλύτο δίκιο είναι απατεωνιά να προσπαθήσουν να σου πασάρουν ανακασκευασμένη συσκευή!! Από την άλλη όμως κάθομαι και σκέφτομαι την ταλαιπωρία του παλικαριού!! Δεν διανωούμε να βάζω δικηγόρους και να στέλνω εξώδικα για το δικαίωμα μου!! Δηλάδη να πληρώσω τουλάχιστον 200 ευρώ παραπάνω για να πάρω αυτό που δικαιωματικά που μου ανήκει!! Αιώνια Ελλάδα!!!!!!!!!


Αυτοι την συσκευη την χαρακτιριζουν καινουρια σφραγισμενη γιατι ετσι τους την στελνει η εταιρεια απο την αμερικη....μου ειπαν και τους απαντησα και τι ειναι τα ι phone 4 κρουασαν και τα στελνουν σε σακουλακια στην τανζανια?και το δικο μου δεν δουλεψε καθολου ετσι το κανω ενα θπδατε το λογισμικο και νασου μια ''κουνουρια''συσκευη για τον επομενο τυχερο.Στις 21 την πηρα στα χερια μου την ιδια μερα το απογευμα τους ειδοποιησα να την παρουν πισω.

Τελευταία επεξεργασία από: AlexK, 01/10/2010 - 20:37


#10   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:35

φιλε καλο κουραγιο...συνεχισε μεχρι να δικαιωθεις.Τετοιους καταναλωτες τους χαιρομαι,ετσι πρεπει να ημαστε κανονικα ολοι,ψαγμενοι με νομους κ αποφασισμενοι.Θα χαρω πολυ οταν μαθω καλα νεα...

Σε ευχαριστω ρε πατριδα.....εγω απλα τον νομο διαβασα τιποτα παραπανω και αυτα που λεει αυτα ζηταω....αφου τους ειναι πιο ευκολο ετσι απο το να δωσουν μια νεα συσκευσια ας το λουστουμε τι να κανουμε

#11   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:38

Ο AlexK έχει απόλύτο δίκιο είναι απατεωνιά να προσπαθήσουν να σου πασάρουν ανακασκευασμένη συσκευή!! Από την άλλη όμως κάθομαι και σκέφτομαι την ταλαιπωρία του παλικαριού!! Δεν διανωούμε να βάζω δικηγόρους και να στέλνω εξώδικα για το δικαίωμα μου!! Δηλάδη να πληρώσω τουλάχιστον 200 ευρώ παραπάνω για να πάρω αυτό που δικαιωματικά που μου ανήκει!! Αιώνια Ελλάδα!!!!!!!!!

δεν θελω τιποτα φιλε μου αλλο απο αυτους.....και μην νομιζεις ο νομος λεει οτι πρεπει να δωσει και τοκο για τα λεφτα που κραταει τοσο καιρο

#12   AlexK

AlexK

    iPH Contributor

  • 1.440 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:Alexkdef

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:40

Αυτοι την συσκευη την χαρακτιριζουν καινουρια σφραγισμενη γιατι ετσι τους την στελνει η εταιρεια απο την αμερικη....μου ειπαν και τους απαντησα και τι ειναι τα ι phone 4 κρουασαν και τα στελνουν σε σακουλακια στην τανζανια?και το δικο μου δεν δουλεψε καθολου ετσι το κανω ενα θπδατε το λογισμικο και νασου μια ''κουνουρια''συσκευη για τον επομενο τυχερο.Στις 21 την πηρα στα χερια μου την ιδια μερα το απογευμα τους ειδοποιησα να την παρουν πισω.


Έτσι θέλουν - προσπαθούν να σε ξεγελάσουν. Ανακατασκευασμένη είναι αυτή που θα σου δώσουν. Δεν παν να έχουν κάνει συμφωνία με την όποια Apple. Η Apple πρέπει να σέβεται και τους νόμους περί εμπορίου - καταναλωτών. Και όταν μία συσκευή είναι από το κουτί της χαλασμένη τότε σου δίνουν άλλη συσκευή.

Κάνε αναστροφή πώλησης. Συμβουλέψου έναν νομικό. Σε καμία περίπτωση μην το δεχτείς.

#13   moviemaker

moviemaker

    -

  • 1.078 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:47

Δεν πιστεύω να κανουν το λαθος και να ενεργοποιήσουν απο μόνοι τους την σύνδεση γιατι τότε θα τους ξετιναξω και θα τους πάρω και τα σωβρακα στο δικαστηριο.....η απειλη της ενεργοποίησης ήταν αποτέλεσμα της επιστολής υπαναχωρησης απο το συμβολαιο. Ποια υπεύθυνη ρε συ με όλες αυτες που μιλάω σαν υπευθυνες μου αυτοαποκαλουνται....ειναι το μπαχαλου του μπαχαλου....θυμάσαι μήπως όνομα της υπευθυνης που πηρες τηλ?Εσυ τι ακριβως προβλημα είχες?


Ψάχνω στα χαρτιά μου να βρω το όνομά της. Πάντως μετά βαρούσανε προσοχή σε αυτή σε όποιο κατάστημα κ αν έπαιρνε τηλ. κ έλεγε να με εξυπηρετήσουν.Ηταν στα Κεντρικά Υπεύθυνη λογιστηρίου νομίζω.

#14   Nikos123

Nikos123

    iPH Addict

  • 691 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:48

Σάπια Vodafone. H πιο σάπια εταιρία στην Ελλάδα. Σε θέλουν και γδαρμένο και γ@@@@@νο. Εταιρία του κ@@ου.

#15   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:50

Κάθε εταιρεία, έχει συγκεκριμένες μέρες επιστροφής DOA. Το iPhone Μου είπε φίλος απο Γερμανό, έχει 3 ημέρες απο την ημερομηνία αγοράς και μόνο εφόσον το τηλέφωνο ανοίγει! Αλλιώς δε μπορεί να διαπιστωθεί βλάβη. Αν το επιστρέψεις αυτές τις ημέρες και δεν λειτουργεί καν, στέλνεται στο service και το service ενημερώνει το κατάστημα όταν το ελέγξει "ναι, είναι ελλατωματικό, κάντε αντικατάσταση και θα σας το πιστώσουμε". Εφόσον το τηλέφωνο δε λειτούργησε από την ημέρα που εσύ το παρέλαβες, (και το επιβεβαιωνει κ το καταστημα που το πηγες για ελεγχο) δικαιούσαι σίγουρα αντικατάσταση συσκευής. Απορώ γιατί τέτοια αντιμετώπιση, τόσο στα @@ τους είναι..
Τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτών έχεις πάρει? Αυτοί με τη σειρά τους επικοινωνούν σχετικά άμεσα με το κατάστημα ή την εταρεία..οπότε μπορεί να θορυβηθούν λίγο. Και επίσης με όποιον μιλάς, οτι παπαριά και να σου λεει, να το σημειώνεις και να κρατας το ονομά του!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5

0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες