Απαράδεκτη υποστήριξη της apple (iphone 4)
#1
Δημοσίευση 02/10/2010 - 15:38
είμαι τρομερά εκνευρισμένος και απογοητευμένος την στιγμή που γράφω, ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
ήμουν μέχρι προχθές ένας τρισευτυχισμένος κάτοχος ενός iphone 4 δυο εβδομάδων αγορασμένο από cosmote, το δεύτερο iphone μετά το 3gs που είχα μέχρι πρότινος και με το οποίο δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Το τηλέφωνο είναι σε άριστη κατάσταση δεν έχει πέσει δεν έχει γδαρθεί δεν δεν δεν είναι αυτό που λέμε του κουτιού. Χθες λοιπόν συνειδητοποιήσα ότι το το LED FLASH δεν δουλεύει . μετά από ορισμένα resets το πρόβλημα παρέμεινε. Απευθύνθηκα λοιπον σήμερα σε ένα κατάστημα cosmote αρχικά, όπου μου έδωσαν το τηλέφωνο customare care της apple (για να μου πουν δλδ να κάνω τα reset ήδη έκανα και να ξαναπάω). Του είπα ότι απαιτώ την αλλαγή της συσκευής μου και ότι δεν με ενδιαφέρει η πολιτική της apple για τις 3 μερες της επιστροφής. Εγώ ξέρω ότι αγόρασα μια συσκευή η οποία κοστολογείται στα 779 ευρώ και παρουσίασε ελλάττωμα τις πρώτες μέρες της λειτουργίας της χωρίς να ευθύνομαι. Συνάντησα την πλήρη αδιαφορία και ειρωνία . Ύστερα απευθύνθηκα στον Γερμανό όπου οφείλω να πω ότι ο τεχνικός ήταν ευγενέστατος μου είπε περίπου τα ίδια πράγματα αλλά μου έδωσε την ελπίδα λέγοντας μου ότι δεν είναι στο χέρι του και ότι θα το στείλει στο service και κατά 90% θα γίνει αντικατάσταση. Βέβαια θα περιμένω 3 βδομάδες χωρίς κινητό με την μπακατέλα που θα μου δώσουν από τον γερμανό . Δεν ξέρω για σας εγώ δεν ξαναγοράζω προϊον της apple με την απαράδεκτη πολιτική της εταιρείας όσον αφορά το service και τις αντικαταστάσεις συσκευών. ίσως θα πρέπει να πάρουν λίγο τον πούλο από τα android based κινητά να βάλουν λίγο μυαλό. Μας πουλάνε δλδ ελλαττωματική συσκευή και επειδή το πήραμε χαμπάρι μερικές μέρες μετά θα πρέπει να περιμένουμε 15 μέρες το service να ξαναπάρουμε πίσω μια ελλαττωματική συσκευή που απλά έχει διορθωθεί το πρόβλημα. όχι κύριοι εγώ δεν το δέχομαι εγώ από εδώ και πέρα θα δίνω τα λεφτά μου σε εταιρίες που τα σέβονται
Ad
#2
Δημοσίευση 02/10/2010 - 15:53
Εγω μενω Ολλανδια και πριν ενα χρονο περιπου ειχα το 3gs και μια μερα κολησε και δεν ανοιγε..
Το πηγα στην Τmobile που σε συνεργασια με ενα apple store στην διπλανη πολη μου το αλαξαν και σε 2 εβδομαδες ειχα καινουριο!!!
Με ενημερωση απο μειλ και τηλεφωνο παρακαλω σχεδον καθε 3 μερες για το τι γινοτανε με το τηλεφωνο..
Και οταν με πηραν να μου πουν τι εγινε μου λεει η κοπελα απο το apple store συγνωμη κυριε αλλα η πολιτικη της apple ειναι σχεδον παντα να μην επισκευαζει τα τηλεφωνα, και λεω απο μεσα μου ωχ παει το τηλεφωνακι μου..
Και συνεχιζει η εν λογω κυρια γιαυτο ελατε απο το καταστημα μας να παρετε ενα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ iphone 3gs.. ΔΩΡΕΑΝ
#3
Δημοσίευση 02/10/2010 - 15:55
#4
Δημοσίευση 02/10/2010 - 16:13
#5
Δημοσίευση 02/10/2010 - 16:25
Όπως επίσης και φωτογραφικές μηχανές και βιντεοκάμερες ισχύει το ίδιο. Περίπου 30 μέρες έχουν οι περισσότερες εταιρείες. Παίρνεται τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και σας λέει κατά 90%, πηγαίνετε στο κατάστημα να το αλλάξετε. Για αυτό να κρατάτε πάντα τις συσκευασίες και όλα τα παρελκόμενα!
cheerz
Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 02/10/2010 - 16:25
#6
Δημοσίευση 02/10/2010 - 16:30
Έχω δεί πελάτες να φέρνουν nokia την 8η ημέρα, όταν ειχε 7 μερες DOA η Nokia και να πρέπει να πάει Ιταλία το κινητό τους για επισκεύη...μιλάμε για ΠΟΛΛΕΣ μέρες..
συγνώμη για το 2ο ποστ
Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 02/10/2010 - 16:30
#7
Δημοσίευση 02/10/2010 - 16:37
#8
Δημοσίευση 02/10/2010 - 16:46
Το συμπερασμα ειναι οτι δεν φταιει η apple! Αλλα η πολιτικη της χωρας μας παιδια! Ειμαστε χαμενοι!
Ακόμα να το καταλάβουν κάποιοι αυτό.
#9
Δημοσίευση 02/10/2010 - 16:51
Το συμπερασμα ειναι οτι δεν φταιει η apple! Αλλα η πολιτικη της χωρας μας παιδια! Ειμαστε χαμενοι! Εαν πας στην αγγλια π.χ. σε ενα καταστημα της apple..αμεσως εκεινη την στιγμη σου δινουν καινουργια συσκευη...!
Έχει απαγορέψει η πολιτική της χώρας να ανοιχτεί apple store και δε το ξέρουμε? Γιατί αν υπήρχε apple store στην Ελλάδα, την ίδια εξυπηρέτηση με έξω θα είχε σε τέτοια θέματα Service πιστεύω. Τώρα αν η κατάντια της χώρας έχει κάνει την apple να μη θέλει να ρισκάρει με ενα apple store είναι άλλο θεμα..
Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 02/10/2010 - 16:52
#10
Δημοσίευση 02/10/2010 - 17:45
Τελικά μετά από ατελείωτα μπινελίκια και τηλέφωνα στην cosmote μου έδωσαν το τηλέφωνο 0080044143906 όπου είχα την επιλογή να κάνω refund η αντικατάσταση της συσκευης με refurbished φυσικά διάλεξα το πρώτο γιατί αν μη τι άλλο δεν θέλω συσκευή που να μην είναι 100% καινούργια. Όποιος έχει παρόμοιο πρόβλημα καλύτερα να απευθυνθεί στο παραπάνω τηλέφωνο γιατί απ΄πο την cosmote μου λέγανε ότι refund δεν γίνεται με τπτ
#11
Δημοσίευση 02/10/2010 - 18:06
#12
Δημοσίευση 02/10/2010 - 20:56
#13
Δημοσίευση 02/10/2010 - 21:09
Λοιπόν παιδιά επειδή συνηθίζουμε να αναφέρουμε μόνο τα κακά (που δε διαφωνώ ότι είναι όντως πολλά), αγόρασα ένα iPhone 4 16GB πριν περίπου 2-3 εβδομάδες το οποίο είχε πρόβλημα με το lock button(δεν έπιανε πάντα - έπρεπε να το πιέσεις πολύ για να πιάσει). Πήρα τηλέφωνο στο 13830 (εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone), με συνέδεσαν με την εταιρεία με την οποία συνεργάζεται πλέον η Vodafone για service iPhone, έδωσα τα στοιχεία μου. Την επόμενη εργάσιμη ήρθε κούριερ για να παραλάβει το κινητό ενώ μου παρείχαν και ένα iPhone 3GS για όσο διάστημα θα κρατούσε η επισκευή, την μεθεπόμενη μέρα το κινητό βρισκόταν στην αθήνα (μένω στη Θεσσαλονίκη). Την παραμεθεπόμενη μέρα με πήραν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν ότι είχε γίνει αντικατάσταση καθώς και για τις λεπτομέρειες παράδοσης, και 4 εργάσιμες ημέρες μετά είχα ένα καινούριο κινητό (όχι με το κουτί του, αλλά με μια απόδειξη αντικατάστασης με Serial Number & IMEI πάνω). Αν έμενα Αθήνα η διαδικασία αυτή ίσως και να διαρκούσε δύο εργάσιμες ημέρες.
Παίξε λόττο φίλε
#14
Δημοσίευση 02/10/2010 - 21:14
το 3gs το πηρες μονο στα χαρτια γιατι στην πραγματικοτητα πηρες 3g....αυτα τα καταραμμενα τα μηχανηματα στην ελλαδα κανουν παντα λαθος εναντιον του πελατη......Λοιπόν παιδιά επειδή συνηθίζουμε να αναφέρουμε μόνο τα κακά (που δε διαφωνώ ότι είναι όντως πολλά), αγόρασα ένα iPhone 4 16GB πριν περίπου 2-3 εβδομάδες το οποίο είχε πρόβλημα με το lock button(δεν έπιανε πάντα - έπρεπε να το πιέσεις πολύ για να πιάσει). Πήρα τηλέφωνο στο 13830 (εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone), με συνέδεσαν με την εταιρεία με την οποία συνεργάζεται πλέον η Vodafone για service iPhone, έδωσα τα στοιχεία μου. Την επόμενη εργάσιμη ήρθε κούριερ για να παραλάβει το κινητό ενώ μου παρείχαν και ένα iPhone 3GS για όσο διάστημα θα κρατούσε η επισκευή, την μεθεπόμενη μέρα το κινητό βρισκόταν στην αθήνα (μένω στη Θεσσαλονίκη). Την παραμεθεπόμενη μέρα με πήραν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν ότι είχε γίνει αντικατάσταση καθώς και για τις λεπτομέρειες παράδοσης, και 4 εργάσιμες ημέρες μετά είχα ένα καινούριο κινητό (όχι με το κουτί του, αλλά με μια απόδειξη αντικατάστασης με Serial Number & IMEI πάνω). Αν έμενα Αθήνα η διαδικασία αυτή ίσως και να διαρκούσε δύο εργάσιμες ημέρες.
Τελευταία επεξεργασία από: pavlossss, 02/10/2010 - 21:15
#15
Δημοσίευση 02/10/2010 - 21:20
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς. 3GS πήρα, και νομίζω είμαι σε θέση να καταλάβω τη διαφορά, γιατί είχα και 3G.... Τώρα αν μου έδωσαν 3G που έχει ταχύτητες 3GS, κανένα πρόβλημα, το ίδιο μου κάνει...το 3gs το πηρες μονο στα χαρτια γιατι στην πραγματικοτητα πηρες 3g....αυτα τα καταραμμενα τα μηχανηματα στην ελλαδα κανουν παντα λαθος εναντιον του πελατη......
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες