Κουμπάκι Silence
#16
Δημοσίευση 24/09/2008 - 16:39
Ad
#17
Δημοσίευση 24/09/2008 - 22:57
#18
Δημοσίευση 24/09/2008 - 23:24
Kαι παρεπιπτωντος εχω παρατηρησει οτι εν συγκρισει με την υπολοιπη κατασκευη,ολα τα κουμπακια της συσκευης(αν και λιγα) δεν εχουν και την καλυτερη ποιοτητα..
#19
Δημοσίευση 25/09/2008 - 15:07
#20
Δημοσίευση 01/10/2008 - 16:26
Μου είπαν, δε, ότι το κινητό θα αντικατασταθεί ούτως ή άλλως, αλλά εάν καταλήξουν ότι το λάθος είναι δικό μου, θα χρεωθώ την "επισκευή" (η οποία δεν θα γίνει ποτέ). Πάνε καλά;
Last but not least, η όλη διαδικασία θα πάρει -λέει- 5 (πέντε) εργάσιμες ημέρες, ανεξαρτήτως του ότι ήρθα Αθήνα -από Κέρκυρα.
Θα σας κρατήσω ενήμερους για το παράλογο της υποθέσεως...
#21
Δημοσίευση 01/10/2008 - 20:11
#22
Δημοσίευση 01/10/2008 - 23:50
#23
Δημοσίευση 01/10/2008 - 23:52
#24
Δημοσίευση 01/10/2008 - 23:53
#25
Δημοσίευση 01/10/2008 - 23:54
#26
Δημοσίευση 07/10/2008 - 13:12
1. Ότι παρέλαβαν το iPhone μου χθες, 6/10 (υπενθυμίζω ότι το παρέδωσα σε κατάστημα Αθηνών στις 1/10 -τεσπά)
2. Ότι "έγινε τεχνικός έλεγχος και διαπιστώθηκε ότι έχει σπάσει το κουμπάκι σίγασης" (λες και δεν το είχαμε καταλάβει)
3. Ότι η βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση και
4. Ότι θα πρέπει να καταβάλω το ποσόν των €268 για την επισκευή (προφανώς εννοούσε αντικατάσταση)
Ρώτησα την υπάλληλο του κέντρου εξυπηρέτησης με την οποία μιλούσα με ποιον τρόπο αποδεικνύουν/τεκμηριώνουν ότι η βλάβη προήλθε από δική μου κακή χρήση ή κατάχρηση της συσκευής και όχι από αστοχία υλικού ή κακή συναρμολόγηση, για να μου επαναλάβει ότι "έγινε τεχνικός έλεγχος και διαπιστώθηκε ότι το κουμπάκι σίγασης είναι σπασμένο" και ότι έαν αμφισβητώ τον έλεγχο μπορούν να μου αποστείλουν φωτογραφικό υλικο.
Αφού αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιον προϊστάμενο, μου είπε ότι μπορεί να προωθήσει το αίτημα στον Υπεύθυνο του Τεχνικού Τμήματος προκειμένου να έχω ενημέρωση εντός 24 ωρών, με παρέπεμψε στη Vodafone για τυχόν παράπονα και με πληροφόρησε ότι εάν δεν αποδεχτώ το κόστος επισκευής (πάλι αντικατάσταση εννοούσε), θα μου επέστρεφαν τη συσκευή μου.
Μίλησα με τη Vodafone (αφού πέρασα από το κατάστημα και μου δήλωσαν αναρμόδιοι να χειριστούν την υπόθεση), κατέγραψαν το παράπονο και δεσμεύθηκαν να κάνουν και εκείνοι κίνηση προς τη V-Services, με προοπτική να έχουμε νεότερα το πολύ σε -άλλες- 5 εργάσιμες(!).
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΕΓΩ:
Πώς προστατεύεται ο καταναλωτής από την αυθαιρεσία/άγνοια/κερδοσκοπία της όποιας εταιρείας έχει αναλάβει τον "τεχνικό έλεγχο" της συσκευής, πώς βρίσκει το δίκιο του και πώς αποφεύγει το φέσι και την καθυστέρηση;
#27
Δημοσίευση 07/10/2008 - 13:41
#28
Δημοσίευση 07/10/2008 - 13:45
#29
Δημοσίευση 07/10/2008 - 13:48
#30
Δημοσίευση 10/10/2008 - 10:26
Οι άνθρωποι είναι ε-ξυ-πη-ρε-τι-κό-τα-τοι, ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και, αφού μου είπαν ότι είναι ενήμεροι για αντίστοιχες αστοχίες υλικού σε παρτίδες iPhone του εξωτερικού, δεσμεύθηκαν να επικοινωνήσουν με την Vodafone και να κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να βρω το δίκιο μου.
Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθούν και τα κεντρικά της Apple προκειμένου να γνωρίζει η εταιρεία τί συμβαίνει στην Ελλάδα και τί είδους πολιτική εφαρμόζει η Vodafone Hellas όσον αφορά τα προϊόντα της...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες