Αποκαλύφθηκε η πολιτική της Apple για τα καμένα pixels
#1
Δημοσίευση 04/11/2010 - 14:52
To BGR αποκαλύπτει με screenshot ένα εσωτερικό έγγραφο της Apple προς τους υπαλλήλους του Genius Bar του Apple Store σχετικά με την πολιτική της εταιρείας για τα καμένα pixels στα προϊόντα της.
Όπως θα δείτε και 'σεις, για το iPhone και το iPod touch (στην κατηγορία 1 με 3,5") η Apple αντικαθιστά τη συσκευή με την παρουσία ενός ή παραπάνω bright ή dark pixels. Για τo iPad (κατηγορία 9.7") η Apple θεωρεί λογικό την παρουσία μέχρι 2 bright ή dark pixels και αντικαθιστά τη συσκευή με την παρουσία τριών ή παραπάνω.
Follow me on twitter
Ad
#2
Δημοσίευση 04/11/2010 - 14:57
#3
Δημοσίευση 04/11/2010 - 15:00
#4
Δημοσίευση 04/11/2010 - 15:02
Χαχαχαχα... Αυτοί οι υπάλληλοι της apple δεν υπάρχουν!! Δεν μπορούν να κρατήσουν τίποτα κρυφό.. Μ'αρέσει που λέει "The specifications provided here are not for release to customers".. Και ο άλλος αμέσως το έβγαλε photo. Ή ο άλλος που είχε ξεχάσει στο bar το iphone πριν κυκλοφορήσει στην αγορά.. Τους ψάχνει πολύ για να τους βρεί?
Προφανώς και ορθώς, το έκανε για το ευρύτερο καλό του καταναλωτικού κοινού! Και όχι από χαζομάρα..
#5
Δημοσίευση 04/11/2010 - 15:06
Και επισης δεν λεει απο 1+ replace για το iPhone, αλλα replace OR repair... δεν διευκρινιζει ακριβως τι!!!
#6
Δημοσίευση 04/11/2010 - 15:18
#7
Δημοσίευση 04/11/2010 - 15:29
Lol. Bye bye apple from me....
Ακούς εκεί anomalities ή τι #$@
#8
Δημοσίευση 04/11/2010 - 15:50
#9
Δημοσίευση 04/11/2010 - 15:55
Τελευταία επεξεργασία από: Altair77, 04/11/2010 - 15:56
#10
Δημοσίευση 04/11/2010 - 16:00
Στην Αμερική αυτό ακριβώς γίνεται (μου έχει συμβεί με 3GS), όχι όμως στην Ελλάδα. Εδώ έτσι και πας με ένα καμμένο pixel την τελευταία ημέρα της εγγύησης και τους ζητήσεις νέα συσκευή, κάτι άλλο θα σου δώσουν το οποίο δεν μπορώ δυστυχώς να στο πω δίχως να με κόψει η ...λογοκρισία.δηλαδη αμα χαλασει καποιο pixel σου δινουν νεα συσκευη? δηλαδη πας τελευταια μερα της εγγυησεις με σπασμενο pixel σου δινουν νεο?AWESOME
Τελευταία επεξεργασία από: Athan, 04/11/2010 - 16:02
#11
Δημοσίευση 04/11/2010 - 16:08
#12
Δημοσίευση 04/11/2010 - 16:10
Στην Αμερική αυτό ακριβώς γίνεται (μου έχει συμβεί με 3GS), όχι όμως στην Ελλάδα. Εδώ έτσι και πας με ένα καμμένο pixel την τελευταία ημέρα της εγγύησης και τους ζητήσεις νέα συσκευή, κάτι άλλο θα σου δώσουν το οποίο δεν μπορώ δυστυχώς να στο πω δίχως να με κόψει η ...λογοκρισία.
χαχαχα
#13
Δημοσίευση 04/11/2010 - 16:15
Στην εταιρεία κινητής από όπου το πήρες, που αλλου;Ωραια ρε παιδια το δικο μου απο την πρωτη μερα εχει ενα κοκκινο πιξελ, που μπορω να απευθυνθω;
#14
Δημοσίευση 04/11/2010 - 17:10
RespectΣτην Αμερική αυτό ακριβώς γίνεται (μου έχει συμβεί με 3GS), όχι όμως στην Ελλάδα. Εδώ έτσι και πας με ένα καμμένο pixel την τελευταία ημέρα της εγγύησης και τους ζητήσεις νέα συσκευή, κάτι άλλο θα σου δώσουν το οποίο δεν μπορώ δυστυχώς να στο πω δίχως να με κόψει η ...λογοκρισία.
#15
Δημοσίευση 04/11/2010 - 19:19
Προφανώς και ορθώς, το έκανε για το ευρύτερο καλό του καταναλωτικού κοινού! Και όχι από χαζομάρα..
Ορθώς το έκανε,δε διαφωνώ... Ούτε είπα οτι το έκανε απο χαζομάρα..Απλά λέω οτι γενικά οι υπάλληλοι τις apple είναι λίγο καρφάκια..
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες