Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Η εταιρία ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το επίπεδο σερβις της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
54 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/11/2010 - 14:20

Σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να ποστάρω εδώ στη ενότητα "Ελλάδα". Γιατί ΕΔΩ πρέπει να αναφέρονται κυρίως όσα πρωτόγνωρα αφορούν την χώρα μας σε επίπεδο service κινητών συσκευών και δη iphone..

Όπως αναφέρω στο ποστ εδώ: http://www.iphonehel...__1#entry293902 παρουσιάσθηκε πριν από περισσότερο από έναν μήνα πρόβλημα στο κινητό μου, ένα iphone 4, που αγόρασα από ένα κατάστημά τους.

Όπως αναφέρω εκεί, απευθύνθηκα στο service τους και ακολούθησαν όσα αναφέρονται στο εξώδικο που τους απέστειλα, το κείμενο του οποίο αυτούσιο σας μεταφέρω

" Κοζάνη, 01-11-010

Kύριοι,Την 28-08-2010, αγόρασα από το υποκατάστημα Γερμανός στην Μύκονο το με αριθμό (serial) 82********* κινητό τηλέφωνο κατασκευής Apple, τύπου Iphone 4, black 32GB, έναντι του ποσού των ευρώ 780.Την 19-10-2010, ήτοι πριν καν περάσουν 2 μήνες από την αγορά του, και μετά από εξαιρετικά προσεκτική χρήση, το τηλέφωνο παρουσίασε ξαφνικά βλάβη, καθώς οι συνομιλητές μου δεν με άκουγαν, είτε με κανονική χρήση του μικροφώνου της συσκευής, είτε με χρήση των αξεσουάρ της συσκευασίας (ενσύρματο hands free), είτε με χρήση Bluetooth ακουστικού.

Σημειωτέον, ότι το τηλέφωνο είναι της απολύτου ανάγκης μου, καθόσον χρησιμοποιείται ως επαγγελματικό εργαλείο στο δικηγορικό γραφείο μου.Μετά από προσπάθεια μου να κάνω εκ νέου εγκατάσταση του συστήματος 4.1, όπως μου υποδείχθηκε, η οποία απέβη άκαρπη, τελικώς, στις 21 Οκτωβρίου 2010 απευθύνθηκα στο υποκατάστημα Γερμανού Σερβίων Κοζάνης στο οποίο παρέδωσα την συσκευή και ενημερώθηκα πως θα σταλεί για έλεγχο, ενώ μου είπαν πως σε περίπτωση βλάβης θα προβούν σε αντικατάσταση, γεγονός για το οποίο προσωπικά ήμουν κάθετος:

Σε αναζήτηση του προβλήματος μου στη βάση δεδομένων της κατασκευάστριας εταιρίας (discussions.info.apple) στο νήμα: http://discussions.i...art=0&tstart=75 αναφέρεται ότι το πρόβλημα είναι γνωστό στην apple, η οποία παγκοσμίως προβαίνει σε αντικατάσταση των ελαττωματικών συσκευών και κάτι τέτοιο ανέμενα και εγώ προσωπικά να γίνει με την διάγνωση της από κατασκευής ελαττωματικότητας της συσκευής μου.

Μετά από την πάροδο 13 ημερών πραγματικά μεγάλης αναμονής, κατά την διάρκεια της οποίας δεν μου είχε διατεθεί ανάλογη συσκευή αντικατάστασης (όπως, για την ιστορία, παγίως πράττει η vodafone) και μετά από την, σε καθημερινή βάση, επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας σας για να πληροφορούμαι την πορεία της επισκευής (χωρίς να έχω την δυνατότητα, πάντως, να μιλήσω ποτέ με εκπρόσωπο του service, καίτοι επανειλημμένα το ζήτησα), έλαβα σήμερα από την εταιρία σας ενημέρωση ότι όχι μόνο ο έλεγχος είχε τελειώσει, αλλά ήδη είχε προβεί τεχνικός σας σε αποκατάσταση της βλάβης!

Ζήτησα να ενημερωθώ για το τι ακριβώς έγινε και έλαβα ως απάντηση ότι λόγω της έκτασης της βλάβης, το τεχνικό τμήμα προέβη σε αντικατάσταση ολόκληρου του εσωτερικού της συσκευής (!), ήτοι του συνόλου των chip και όλων των λοιπών μερών του τηλεφώνου πλην της πρόσοψης του τηλεφώνου και οπίσθιου καλύματος, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η τηλεφωνήτρια σας, τα οποία ήταν και τα μόνα που κρατήθηκαν. Προς τούτο, το τηλέφωνο «μου», πλέον, μετά την ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ όλων των ανταλλακτικών, θα είχε νέο αριθμό serial, νέο αριθμό part και νέο ΙΜΕΙ !

Ακούγοντας έκπληκτος τα παραπάνω αντέδρασα λέγοντας ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή μια τέτοια ¨αποκατάσταση¨ βλάβης. Άλλωστε μια τέτοια προοπτική την απέκλεισα και κατά την παράδοση της συσκευής, όταν δηλαδή δεν είχα καν τον παραμικρό προϊδεασμό, καθόσον:

α) Το κινητό μου, αξίας 780 ευρώ, δεν είχε συμπληρώσει καν 2 μήνες λειτουργίας, ήταν καινούργιο και φυσικά δεν είχε ποτέ ανοιχθεί ή επισκευασθεί.

β) Δεν υπήρχε λόγος να προτιμηθεί μια τέτοια εγκατάσταση ανταλλακτικών και μάλιστα τεράστιας έκτασης (στην ουσία, έγινε συναρμολόγηση από τον τεχνικκό της εταιρίας σας όλων των ανταλλακτικών που αποτελούν ένα iphone), την στιγμή που παντού η Apple καλύπτει τέτοιες βλάβες με αντικατάσταση συσκευών που έρχονται ειδικώς για τον σκοπό αυτό σφραγισμένα από το εργοστάσιο συναρμολόγησης και παραγωγής και όχι ασφαλώς από τον Γερμανό, ο οποίος έχει γραμμή επισκευών ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ.

γ) Μπορεί να μην είμαι χρήστης του δικτύου της μητρικής σας εταιρίας (Cosmote), γεγονός το οποίο υποπτεύομαι ότι θα συνηγορούσε υπέρ του ευλόγου του αιτήματός μου, όμως είμαι πολύ παλιός και καλός πελάτης της εταιρίας σας.Συνεπώς, θα έπρεπε το service σας αφενός να με ενημέρωνε πριν προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια, αφετέρου θα έπρεπε είτε να αντικατασταθεί το τηλέφωνο μου με καινούργιο είτε να επιστραφούν σε εμένα τα χρήματα που δαπάνησα για την απόκτηση του, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στον Νόμο 3043/2002 ο οποίος τροποποίησε μεταξύ άλλων τα άρθρα 537 (ελάττωμα εντός 6μηνου από της αγοράς) και 540 ΑΚ (επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση από άλλη συσκευή), όπως καλά το νομικό σας τμήμα γνωρίζει.

Η απάντηση της τηλεφωνήτριας σας ήταν πως το service λειτούργησε σύμφωνα με τις εγκυκλίους της κατασκευάστριας εταιρίας και την πολιτική σας και δεν υπήρχε καμία υποχρέωση από πλευράς Γερμανού ή Apple για οτιδήποτε από τα παραπάνω, κατά προφανή παράβαση και περιφρόνηση της κείμενης και κατισχύουσας (έναντι οποιασδήποτε «πολιτικής» της εταιρίας σας ή εγκυκλίου της Apple) Ελληνικής νομοθεσίας.

Σε κάθε περίπτωση, σε σχετικό αίτημα μου, μου ανέφερε ότι αυτή ήταν η επίσημη θέση της εταιρίας σας και δεν είχε κανένα νόημα να απευθυνθώ σε κάποιον προϊστάμενο.Ακολούθως, σε διαδοχική τηλεφωνική επικοινωνία που είχα τόσο με την Apple USA, customer services σε χρήση της Apple care που ισχύει για 3 μηνες παγκοσμίως, όσο και με την Apple UK, tech support, έλαβα την διαβεβαίωση και από τους τηλεφωνητές ότι η περίπτωση μου ήταν μια κλασσική περίπτωση αντικατάστασης συσκευής και σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται η σε τέτοια έκταση αντικατάσταση του εσωτερικού του κινητού μου. Με παρέπεμψαν, δε, ακολούθως να αναφέρω το γεγονός στην Αpple Ελλάδος προς περαιτέρω διερεύνηση.

Σε επικοινωνία με την Apple Ελλάδος ανέφεραν πως το service και γενικά οι εγγυήσεις έχουν αναληφθεί από την εταιρία σας, όμως διατυπώθηκε η άποψη πως για εκτεταμένες επισκευές και μάλιστα τέτοιας έκτασης, οι συσκευές δεν αντιμετωπίζονται τοπικά αλλά αποστέλονται στην Ιρλανδία, όπου υπάρχει ειδικό τμήμα. Εκλήθην, δε, να τους παραδώσω πλήρες report στην Αγγλική για περαιτέρω προώθηση της αναφοράς και του αιτήματος μου στην μητρική εταιρία, προς αντιμετώπιση.

Με την παρούσα, θέτοντας τα παραπάνω και επισήμως υπόψιν σας, σας προσκαλώ όπως εντός 24 ωρών από λήψεως της παρούσης προβείτε σε αντικατάσταση της συσκευής μου με άλλη απολύτως καινούργια (όχι μετεπισκευασμένη- refurbished) και όχι δικής σας συναρμολόγησης, όμοιων, ακριβώς, ποιοτικών στοιχείων με εκείνη που αγόρασα από εσάς προ, κυριολεκτικά, ολίγων ημερών.Σας δηλώνω ότι διαφορετικά επιφυλάσσομαι να προβώ σε αναστροφή της πωλήσεως και εντόκου αναζήτησης του τιμήματος που κατέβαλα στο υποκατάστημά σας - δικαίωμα που ρητώς διατηρώ έναντι υμών ακόμη και στην περίπτωση κατά την οποία παραλάβω την συσκευή από το κατάστημα που το παρέδωσα, καθόσον, ενόψει της μη κάλυψης μου από ανάλογη συσκευή, θα πρέπει να αντιμετωπίσω αποτελεσματικά και άμεσα τις επιτακτικές επαγγελματικές μου ανάγκες, υφιστάμενος εδώ και 14 ημέρες ήδη πολύ μεγάλη ταλαιπωρία από την μη χρήση της συσκευής αυτής λόγω του ελαττώματος που αυτή κατά τεκμήριο του Νόμου είχε από κατασκευής της.

Επιφυλάσσομαι, δε, παντός δικαιώματός μου, ιδία αποζημίωσης για την ταλαιπωρία την οποία υπέστην ήδη ή θα υποστώ στο μέλλον για τον λόγο αυτό. Δηλώνω, δε, ότι η όποια παραλαβή της συσκευής δεν συνιστά από μέρους μου αποδοχή των όρων επισκευής της ή επικύρωση των ενεργειών σας, ή αποδοχή του προϊόντος της επισκευής, αλλά γίνεται λόγω ανάγκης μου να περιορίσω, κατά το προσήκον, ως μέτρο επιμέλειας, την ζημία την οποία υφίσταμαι εξ υπαιτιότητάς σας.Θεωρώ ότι η εταιρία σας, κατανοώντας τα παραπάνω, θα μπορέσει να προβεί σε άμεση ικανοποίηση του εύλογου αιτήματός μου, ώστε να μη καταστεί αναγκαία η προσφυγή μου στην Ελληνική δικαιοσύνη, συνεπικουρούμενος, ασφαλώς από την παρέμβαση, μεταξύ άλλων, και της Ένωσης Ελλήνων Καταναλωτών, στην οποία, μεταξύ άλλων, θα επιδώσω την παρούσα σε περίπτωση παρελθούσης απράκτου της άνω προθεσμίας.Περαιτέρω, σε μια τέτοια περίπτωση, καθιστώ γνωστό σε εσάς ήδη με την παρούσα, ότι επιφυλάσσομαι όπως δημοσιεύσω την παρούσα και στον περιοδικό τύπο καθώς και να προβώ στην ήδη αιτούμενη εκ μέρους της Apple Ελλάδος, έγγραφη αναφορά μου – διαμαρτυρία – καταγγελία προς την μητρική εταιρία, Apple USA, για κακή εφαρμογή της πολιτικής επισκευών της.Με την πεποίθηση ότι η εταιρία σας θα τείνει άμεσα «ευήκοον ούς» στην παρούσα μου.

Μετά τιμής,"

Αυτό είναι το κείμενο που τους έστειλα την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2010.Επικοινώνησα εκ νέου μετά από 2 ημέρες με τα κεντρικά του Γερμανού. Η κα Μαραγκού (εξυπηρετικότητη και ευγενέστατη) με ενημέρωση πως ο κος Τσαρταλης είναι υπεύθυνος για τέτοια θέματα και χρέωσε την υπόθεση στον ίδιο.

Την Δευτέρα επικοινώνησε μαζί μου ο ίδιος ο κος Τσαρτσάνης. Προσπάθησε να μου εξηγήσει ότι αυτή είναι η πολιτική της apple (!) και ότι η εταιρία στέλνει το εσωτερικό των iphone στα οποια τοποθετουνται οι προσόψεις των κινητών μας και μας επαναπροωθούνται κτλ κτλ... (Προφανώς δεν γνώριζε το πόσα πράγματα ήξερα σχετικά με την Apple. Του έδωσα να καταλάβει -εν πάσει περιπτώσει- πως δεν μπορεί ο Γερμανός επισήμως να λέει τέτοια πράγματα.

Επικαλέστηκα την πολιτική αντικατάστασης, το apple care και όσα στο τηλέφωνο είχα συζητήσει με τους εκπροσώπους της Apple Hellas, Apple UK & Apple USA. Μετά από εκτενή διάλογο, μου ανέφερε πως στην απαίτηση μου για τηλέφωνο αντικατάστασης δεν ήμουν παράλογος και θα έβλεπε τι θα γινόταν.

Πέρασαν πολύ λίγες ημέρες, επικοινώνησα μαζί του και μου είπε πως θα αντικατασταθεί το τηλέφωνο, όμως η εταιρία τους ήθελε λίγες ημέρες για τις τυπικές διαδικασίες. Την περασμένη Παρασκευή μιλήσαμε και πάλι, όταν εκνευρισμένος των κάλεσα επανειλημμένα και ζήτησα να μου μιλήσει. Μου επανέλαβε τα παραπάνω, δηλαδή ότι ήταν τυπικό ζήτημα κτλ κτλ. και του ζήτησα να μιλήσει μαζί μου και πάλι χθες. Πλην, όμως, δεν μη πήρε ποτέ.

Σήμερα, μετά από δική μου επικοινωνία με την κα Μαραγκού, ζήτησα να επικοινωνήσουν οι ίδιοι με τον υπάλληλο τους και να δουν τι γίνεται. Σημειωτέον ο συγκεκριμένος υπάλληλος είναι υπάλληλος της COSMOTE ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ. Για εμένα έχει σημασία, καθόσον είμαι χρήστης δικτύου vodafone και όχι cosmote. Επ’ αυτού, τα συμπεράσματα δικά σας.

Μετά από λίγο πράγματι ο κος Τσαρτσάνης με καλεί και μου λέει πως το αίτημα μου απορρίφθηκε (?). Μου πρότεινε και πάλι να πάρω την συσκευή όπως την έστειλαν στο κατάστημά τους, λέγοντας ότι όσα με είχαν ενημερώσει από το service τους ήταν λάθος, το δε report του service που έγραφε πως έγινε επισκευή λογικού κυκλώματος ήταν λάθος, ενώ το μόνο σωστό ήταν ό,τι ο ίδιος μου ανέφερε: Το κινητό που μου έστειλαν δεν είχε επισκευασθεί αλλα είχε αντικατασταθεί, ανεξάρτητα τι έλεγαν και έγγραφαν στο service report.

Καλόπιστα, του είπα ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα έπρεπε να αλλάξει το service report τους, ώστε και εγώ να είμαι ήσυχος. Ω του θαύματος, κάτι τέτοιο δεν έγινε δεκτό γιατί είναι ζήτημα… αυτοματισμού ή κάτι τέτοιο. Όμως, αφού αυτή ήταν η αλήθεια, τότε γιατί ο Γερμανός αρνείται να εκδώσει σωστό report ? Είναι προφανές ότι βασισμένοι στο τεράστιο πρόβλημα που είχα ως επαγγελματίας χωρίς κινητό (γεγονός που τους το κοινοποιούσα συνέχεια, μιας και πραγματικά περνάω τηλεπικοινωνικώς έναν γολγοθά..) θα αναγκαζόμουν κάποια στιγμή να πάρω την συσκευή, και απλώς πίστευαν ότι με τον χρόνο που κέρδιζαν θα με πίεζαν να ενδώσω..

Προσωπικα θεωρώ ότι η εταιρία Γερμανός με κοροϊδεψε και πραγματικά απορώ: Εάν συμπεριφέρεται έτσι σε ένα δικηγόρο κατόπιν εξωδίκου, πως συμπεριφέρεται στους “απλούς” (ας μου συγχωρεθεί η έκφραση) πελάτες της; Αυτό είναι υπόδειγμα σερβις? Ή μήπως τα “ήξεις αφήξεις” τους είναι δείγμα σοβαρής αντιμετώπισης;

For the record, στο παρελθόν η εταιρία αυτή μέσα σε 3 μήνες αγοράς κινητού μου το έβγαλε εκτός εγγύησης… Τότε έδειξα καλή θέληση και το άφησα να περάσει έτσι.Τώρα όμως, θα κινηθώ νομικά και έχω ήδη επικοινωνήσει με γραμματεία καταναλωτή και την aplle USΑ που ζήτησε report.. Θα της το στείλω...Καλό θα ήταν όμως να γνωρίζει ο κόσμος για να αποφεύγει αλλά και να τιμωρεί τέτοιες συμπεριφορές..

Ξέρω ότι για όλους δεν είναι εύκολο, όπως για εμένα που είμαι δικηγόρος (που στην ουσία θα πρέπει να βρω χρόνο να διαθέσω για αυτό το ζήτημα, αλλά δεν θα το αφήσω έτσι… και με την ευκαιρία θα θίξω και το ζήτημα της ετήσιας ή διετούς παροχής εγγυήσεως γιατί πραγματικά και αυτό το θέμα είναι μείζονος σημασίας). ΑΡΚΕΤΑ.

Ελπίζω η παρούσα να διαβαστεί από όσο γίνεται περισσότερο κόσμο.. Με την βοήθεια του iphonehellas. Γιατί η γνώση είναι η δύναμη μας. Όχι μόνο τα λεφτά μας.

Μετά τιμής

Τελευταία επεξεργασία από: DINFUN, 16/11/2010 - 18:32


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 14:41

"...δικαίωμα που ρητώς διατηρώ έναντι ημών ακόμη και στην περίπτωση ..." εδώ "υμών" δε θα έπρεπε να ήταν; όχι "ημών".

Κατά τ΄άλλα, 1000 ευχαριστώ φίλε για το εξώδικο! Είναι ξεδιάντροποι, αγενέστατοι και ΚΥΡΙΩΣ κλέφτες! ΝΤΡΟΠΗ, τους και ξανά. Πως μπορούμε να πιέσουμε;

#3   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/11/2010 - 14:55

Ευχαριστώ...
Σωστή η διόρθωση σου... Απ ο,τι είδα έκανα copy past του κειμένου πριν την διόρθωση αυτή..
Αντίδραση είναι η γνώση και η εφαρμογή όσων γνωρίζουμε.. γενικώς..
Ειδικώς, αναφέρω πως θα κινηθώ....
Όσο για τους τυχόν χαρακτηρισμούς... Δεν προβαίνω... Απλά παραθέτω γεγονότα.. και μιλούνε από μόνα τους..
Δεν είναι ότι θα χάσουν εμένα από πελάτη... ισως χάσουν πολύ περισσότερους από όσους διαβάσουν το τι αντιμετώπισης έχω τύχει...

#4   NikolasThess

NikolasThess

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 16/11/2010 - 15:12

Επιτελους κ ενας ανθρωπος που κυνηγαει τα δικαιωματα του..
1000 μπραβο απο μενα προσωπικα κ σε ευχαριστουμε για οσα εγραψες.
Καπου εχει καταντησει αηδια το θεμα με τις ελληνικες εταιριες.

#5   ilpap

ilpap

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@ilpappas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:ilpap

Δημοσίευση 16/11/2010 - 15:41

Μπράβο ρε φίλε !! ΜΠΡΑΒΟ !!

Και να φανταστείς ότι τον σεπτέμβρη ξαναγύρισα στη vodafone γιατι η εξυπηρέτηση του Γερμανού είναι για τα πανηγύρια.. για να μην πω τίποτα χειρότερο....

Να μας πει πως θα εξελιχθεί η υπόθεση!

#6   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/11/2010 - 15:58

Να είστε καλα...
Πάντως, μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν έχει τονίσει αρκετά το ζήτημα ότι ενώ η voda χορηγεί άμεσα συσκευή iphone προσωρινή, ο Γερμανός ΔΕΝ κάνει επ ουδενί κάτι τέτοιο..
Είναι εξαιρετική υπηρεσία που μάλλον αδικείται στην γενική θεώρηση του ποιός από τους 2 είναι καλύτερος στην παροχή υπηρεσίας...
Το λέω εγώ που με την vodafone έχω τσακωθεί άπειρες φορές... το έχω γράψει κιόλας.... αλλά στο τέλος η vodafone πάντοτε ικανοποιούσε το όποιο αίτημα και διόρθωνε τα όποια λάθη...
Σε αντίθεση με μερικούς...Ελληνες....

#7   giannis1010

giannis1010

    iPH User

  • 149 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 16:04

Μπράβο φίλε μου….κυνήγησέ το όσο μπορείς…μήπως και αρχίζουμε να ξυπνάμε όλοι μας για τα δικαιώματά μας

#8   George84

George84

    iPH newbie

  • 21 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 16:24

Καλησπερα

Αλλη φορα να παιρνεις τα τηλεφωνα σου απο την Apple USA Και απο την Apple UK ή απο την Apple Hellas ( Αrvanto Teleservice ) που θα στο αλλαξουν οπως νομιζεις απευθειας επειδη εισαι ενας απο τους χιλιαδες που εδωσαν 800 ευρω να παρεις το κινητο αυτο..Το θεμα τωρα οτι τους κανεις εξωδικο δεν τους καιγεται καρφι , Το νομικο τμημα του Ομιλου το πολυ πολυ να σου κανει μηνυση για δυσφημηση και τα 800 ισως να γινουν πολαπλασια..

Λοιπον θα το ξαναπω οπως εχω πει σε πολλα ποστ εδω... Τα κινητα απλα τα κανουν αντικατασταση αν δεν φτιαχνουν με Restore..Δεν αποσυναρμολογουνται - συναρμολογουνται .. Σου δινουν μια συσκευη Ανακατασκευασμενη...

Οποτε φιλε μου...Απλα κακως δεν το πηρες , Το κινητο ηταν καινουργιο και η εγγυηση συνεχιζει απο τοτε που αγορασες το αλλο..

Αυτα..

ΥΓ . Ειμαι τεχνικος Στον Γερμανο.

#9   mike13

mike13

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 16:24

Μπράβο και από εμένα και κάποτε πρέπει να ξυπνήσουμε εμείς έχουμε την δύναμη σαν καταναλωτές και όχι η εταιρίες

#10   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/11/2010 - 17:29

Καλησπερα

Αλλη φορα να παιρνεις τα τηλεφωνα σου απο την Apple USA Και απο την Apple UK ή απο την Apple Hellas ( Αrvanto Teleservice ) που θα στο αλλαξουν οπως νομιζεις απευθειας επειδη εισαι ενας απο τους χιλιαδες που εδωσαν 800 ευρω να παρεις το κινητο αυτο..Το θεμα τωρα οτι τους κανεις εξωδικο δεν τους καιγεται καρφι , Το νομικο τμημα του Ομιλου το πολυ πολυ να σου κανει μηνυση για δυσφημηση και τα 800 ισως να γινουν πολαπλασια..

Λοιπον θα το ξαναπω οπως εχω πει σε πολλα ποστ εδω... Τα κινητα απλα τα κανουν αντικατασταση αν δεν φτιαχνουν με Restore..Δεν αποσυναρμολογουνται - συναρμολογουνται .. Σου δινουν μια συσκευη Ανακατασκευασμενη...

Οποτε φιλε μου...Απλα κακως δεν το πηρες , Το κινητο ηταν καινουργιο και η εγγυηση συνεχιζει απο τοτε που αγορασες το αλλο..

Αυτα..

ΥΓ . Ειμαι τεχνικος Στον Γερμανο.


Πράγματι η απάντηση σου είναι ενδεικτική της γενικότερης αντιμετώπισης του πελάτη στον Γερμανό.... Εάν ένας τεχνικός απαντάει αρχικά με ειρωνεία, στη συνέχεια με απειλή και στο τέλος μας δίνει και συμβουλές, φανταστείτε τι έχει να γίνει στα ... ανώτερα

Γιώργο, παρά το γεγονός ότι αναφέρεις την ιδιότητα σου, θεωρώ ότι δεν απαντάς με αυτή. Απαντάς δηλαδή ως Γιώργος και όχι ως Γερμανός. Γιατί αλλιώς τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά...

Καταρχήν εάν ο καθένας μας είχε την δυνατότητα να αγοράσει το μηχάνημα του από εκεί που πραγματικά προσφέρονται υπηρεσίες, πολλοί δεν θα είχαν την υπογραφή σου (τεχνικός στον Γερμανό) ή, ακόμη καλύτερα, θα σεβόταν, μεταξύ άλλων ΚΑΙ η εταιρία σου τα δικαιώματα των καταναλωτών τους και κατ επέκταση των χρημάτων τους.. Ας όψονται όμως οι συμβάσεις αποκλειστικής διανομής της αγαπημένης μας Apple που στην Ελλάδα τα έχουν κάνει μαντάρα...

Την ειρωνεία, λοιπόν, τύπου "να πας να αγοράζεις από την apple USA και UK" (προφανώς επειδή ο Γερμανός θεωρεί τσιφλίκι του την Ελλάδα-άραγε ποιοί είναι τα πρόβατα;;; όπως ευκόλως βγαίνει ως συμπέρασμα απο το ύφος και τον τσαμπουκά του ποστ σου) θα μου επιτρέψεις να μην την δεχθώ... Κυρίως, επειδή κάνεις πολύ κακή πολιτική και δυσφημείς την ίδια σου την εταιρία.. ΕΣΥ την δυσφημείς και όχι εγώ.... Εγώ απλά κάνω παράθεση γεγονότων για τα οποία έχω ΚΑΙ αποδείξεις...
Επί της ουσίας πάντως, τέτοια συμπεριφορά αλλά και τέτοιου είδους απαντήσεις από πλευράς υπαλλήλων μιας Αμερικάνικης εταιρίας (ή και αγγλικής) θα τον οδηγούσαν ήδη στην πόρτα. Για την ακρίβεια ΕΞΩ απο αυτήν.. Γιατί, αν δεν το ξέρεις, για εμάς που το έχουμε ζήσει: ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ στην αμερική και στην Αγγλία αλλά και σε άλλες χώρες ΥΠΑΡΧΕΙ service ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ (και οι εταιρίες σας) οι οποίοι μάλιστα ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ IPHONE TO ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΕΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΑΣ..

Επί του πολύ ωραίου, εν είδει απειλής: "Το νομικο τμημα του Ομιλου το πολυ πολυ να σου κανει μηνυση για δυσφημηση και τα 800 ισως να γινουν πολαπλασια..."

ΑΡΑΓΕ ΕΚΕΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΤΟ CUSTOMER SERVICES ΣΑΣ???? Όταν δηλαδή κάποιος κάνει παράπονα και ασκεί τα δικαιώματα του ως καταναλωτής έτσι του απαντάτε; Συγχαρητήρια....
Επί της ουσίας και πάλι, καθόλου δεν με φοβήσουν τέτοια παραληρήματα, σαν τα δικά σου. Δικηγόρος είμαι και ξέρω πολύ καλά να προστατεύω τον εαυτό μου. Παραπάνω δεν έχω συκοφαντήσει ούτε αναφέρω οτιδήποτε ψευδές.. θα έπρεπε, δε, να είνα εκτιμητέο ότι το εξώδικο το έστειλα πρώτα στην εταιρία στην οποία δουλεύεις και περίμενα (κακώς) 2 ολόκληρες εβδομάδες, μέχρι να μου... απαντήσουν (λέμε τώρα)... άσε που το νομικό τμήμα σίγουρα θα είναι καλύτερα στελεχωμένο από το τμήμα service / customer service που απ ο,τι κατάλαβα το έχει αναλάβει η cosmote...

ΟΠΟΤΕ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ , ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ... Ξέρω βέβαια, ότι αυτά τα γράφεις για να αποθαρρύνεις άλλους... Και όχι εμένα...

Επί του θέματός μου, αν σε ενδιαφέρει..
Αυτό που γράφεις αποτελεί ακριβώς και δική μου γνώση και εξ αρχής ισχυρισμό μου. Και ευχαριστώ που μου δίνεις ένα ακόμη στοιχείο για το δικαστήριο. Και εγώ αυτό τους είπα: ότι τα iphone δεν προβλέπεται να επισκευάζονται. Η κυρία στο τηλεφωνο ήταν απόλυτη, το ίδιο και το service report. ¨Αραγε, όταν αλλάζει ο Γερμανός συσκευή αναγράφει στην αιτιολογία "επισκευή" ή "αντικατάσταση". Γιατί σε εμένα γράφει "επισκευή..¨ Εκτός και εάν και σε αυτό πρωτοπορεί..
Αλλά ξέχασα, τα σωστά ισχύουν ΜΟΝΟ στην apple usa...

'Η ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ????


Θυμίζω ότι και όταν ζήτησα να αλλάξουν το report μου είπαν: Ετσι λεει η apple... Τώρα ποιά από όλες τις apple εννούν... Γιατί απ' ότι κατάλαβα ο Γερμανός θυμάται την πολιτική της μόνο όταν "the s**t hit the fan"..

Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά νομίζω ότι αξίζει να ακούγονται όλες οι πλευρές...

Τελευταία επεξεργασία από: zvrikos, 16/11/2010 - 17:33


#11   ilpap

ilpap

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@ilpappas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:ilpap

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:03

Πράγματι η απάντηση σου είναι ενδεικτική της γενικότερης αντιμετώπισης του πελάτη στον Γερμανό.... Εάν ένας τεχνικός απαντάει αρχικά με ειρωνεία, στη συνέχεια με απειλή και στο τέλος μας δίνει και συμβουλές, φανταστείτε τι έχει να γίνει στα ... ανώτερα

Γιώργο, παρά το γεγονός ότι αναφέρεις την ιδιότητα σου, θεωρώ ότι δεν απαντάς με αυτή. Απαντάς δηλαδή ως Γιώργος και όχι ως Γερμανός. Γιατί αλλιώς τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά...

Καταρχήν εάν ο καθένας μας είχε την δυνατότητα να αγοράσει το μηχάνημα του από εκεί που πραγματικά προσφέρονται υπηρεσίες, πολλοί δεν θα είχαν την υπογραφή σου (τεχνικός στον Γερμανό) ή, ακόμη καλύτερα, θα σεβόταν, μεταξύ άλλων ΚΑΙ η εταιρία σου τα δικαιώματα των καταναλωτών τους και κατ επέκταση των χρημάτων τους.. Ας όψονται όμως οι συμβάσεις αποκλειστικής διανομής της αγαπημένης μας Apple που στην Ελλάδα τα έχουν κάνει μαντάρα...

Την ειρωνεία, λοιπόν, τύπου "να πας να αγοράζεις από την apple USA και UK" (προφανώς επειδή ο Γερμανός θεωρεί τσιφλίκι του την Ελλάδα-άραγε ποιοί είναι τα πρόβατα;;; όπως ευκόλως βγαίνει ως συμπέρασμα απο το ύφος και τον τσαμπουκά του ποστ σου) θα μου επιτρέψεις να μην την δεχθώ... Κυρίως, επειδή κάνεις πολύ κακή πολιτική και δυσφημείς την ίδια σου την εταιρία.. ΕΣΥ την δυσφημείς και όχι εγώ.... Εγώ απλά κάνω παράθεση γεγονότων για τα οποία έχω ΚΑΙ αποδείξεις...
Επί της ουσίας πάντως, τέτοια συμπεριφορά αλλά και τέτοιου είδους απαντήσεις από πλευράς υπαλλήλων μιας Αμερικάνικης εταιρίας (ή και αγγλικής) θα τον οδηγούσαν ήδη στην πόρτα. Για την ακρίβεια ΕΞΩ απο αυτήν.. Γιατί, αν δεν το ξέρεις, για εμάς που το έχουμε ζήσει: ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ στην αμερική και στην Αγγλία αλλά και σε άλλες χώρες ΥΠΑΡΧΕΙ service ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ (και οι εταιρίες σας) οι οποίοι μάλιστα ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ IPHONE TO ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΕΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΑΣ..

Επί του πολύ ωραίου, εν είδει απειλής: "Το νομικο τμημα του Ομιλου το πολυ πολυ να σου κανει μηνυση για δυσφημηση και τα 800 ισως να γινουν πολαπλασια..."

ΑΡΑΓΕ ΕΚΕΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΤΟ CUSTOMER SERVICES ΣΑΣ???? Όταν δηλαδή κάποιος κάνει παράπονα και ασκεί τα δικαιώματα του ως καταναλωτής έτσι του απαντάτε; Συγχαρητήρια....
Επί της ουσίας και πάλι, καθόλου δεν με φοβήσουν τέτοια παραληρήματα, σαν τα δικά σου. Δικηγόρος είμαι και ξέρω πολύ καλά να προστατεύω τον εαυτό μου. Παραπάνω δεν έχω συκοφαντήσει ούτε αναφέρω οτιδήποτε ψευδές.. θα έπρεπε, δε, να είνα εκτιμητέο ότι το εξώδικο το έστειλα πρώτα στην εταιρία στην οποία δουλεύεις και περίμενα (κακώς) 2 ολόκληρες εβδομάδες, μέχρι να μου... απαντήσουν (λέμε τώρα)... άσε που το νομικό τμήμα σίγουρα θα είναι καλύτερα στελεχωμένο από το τμήμα service / customer service που απ ο,τι κατάλαβα το έχει αναλάβει η cosmote...

ΟΠΟΤΕ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ , ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ... Ξέρω βέβαια, ότι αυτά τα γράφεις για να αποθαρρύνεις άλλους... Και όχι εμένα...


Επί του θέματός μου, αν σε ενδιαφέρει..
Αυτό που γράφεις αποτελεί ακριβώς και δική μου γνώση και εξ αρχής ισχυρισμό μου. Και ευχαριστώ που μου δίνεις ένα ακόμη στοιχείο για το δικαστήριο. Και εγώ αυτό τους είπα: ότι τα iphone δεν προβλέπεται να επισκευάζονται. Η κυρία στο τηλεφωνο ήταν απόλυτη, το ίδιο και το service report. ¨Αραγε, όταν αλλάζει ο Γερμανός συσκευή αναγράφει στην αιτιολογία "επισκευή" ή "αντικατάσταση". Γιατί σε εμένα γράφει "επισκευή..¨ Εκτός και εάν και σε αυτό πρωτοπορεί..
Αλλά ξέχασα, τα σωστά ισχύουν ΜΟΝΟ στην apple usa...

'Η ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ????


Θυμίζω ότι και όταν ζήτησα να αλλάξουν το report μου είπαν: Ετσι λεει η apple... Τώρα ποιά από όλες τις apple εννούν... Γιατί απ' ότι κατάλαβα ο Γερμανός θυμάται την πολιτική της μόνο όταν "the s**t hit the fan"..

Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά νομίζω ότι αξίζει να ακούγονται όλες οι πλευρές...


Μα αυτή είναι η πολιτική τους γενικά και δεν μου κάνει καμία εντύπωση που την στηρίζει και εκτός καταστήματος ο τεχνικός...
αναρωτιέμαι τώρα τι σημαίνει τεχνικός στον γερμανό... αλλά δεν έχει σημασία.. off topic.

#12   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:07

Καλά τι λες τώρα...
Ο τεχνικός σύμφωνα με όσα μου έχουν πει στον Γερμανό, τηλεφωνικώς, άσχετα εάν τα αναίρεσαν εκ των υστέρων, μπορεί να κάνει με ανταλλακτικά καινούργιο κινητό...
Τι λες τώρα...
Για να μην αναρωτιέσαι τι σημαίνει...
Όσο για το πιά είναι η πολιτική τους επι της παρέμβασης Γεώργιου, κρατώ απόσταση γιατί δεν μου έχει τύχει..
Φίλος μου πάντως που έχει κατάστημα Γερμανού, είναι παιδί τζάμι... Δεν έχει σχέση η επίσημη θέση με το πως είανι ο καθένας, αλίμονο

#13   kdelios

kdelios

    iPH Elite Poster

  • 3.248 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:08

αναρωτιέμαι τώρα τι σημαίνει τεχνικός στον γερμανό... αλλά δεν έχει σημασία.. off topic.

Ε καλά, αυτό που κοροιδεύεις δεν είσαι? Έτσι δεν λένε?




#14   ilpap

ilpap

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@ilpappas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:ilpap

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:47

Καλά τι λες τώρα...
Ο τεχνικός σύμφωνα με όσα μου έχουν πει στον Γερμανό, τηλεφωνικώς, άσχετα εάν τα αναίρεσαν εκ των υστέρων, μπορεί να κάνει με ανταλλακτικά καινούργιο κινητό...
Τι λες τώρα...
Για να μην αναρωτιέσαι τι σημαίνει...
Όσο για το πιά είναι η πολιτική τους επι της παρέμβασης Γεώργιου, κρατώ απόσταση γιατί δεν μου έχει τύχει..
Φίλος μου πάντως που έχει κατάστημα Γερμανού, είναι παιδί τζάμι... Δεν έχει σχέση η επίσημη θέση με το πως είανι ο καθένας, αλίμονο



Και εγω έχω φίλο που δουλεύει στο γερμανό και είναι τζάμι αλλά επίσης μου έχει εξηγήσει γιατί έχουν κακή εξυπηρέτηση πελατών πολλά καταστήματα γερμανός.. (άσχετα με το δικό σου θέμα)

Μα ποιος θεωρείται τεχνικός στον γερμανο;; Αυτός στο μαγαζί ή κάποιος άλλος σε κάποιο service? Γιατί αλοίμονο αν αυτοί στο μαγαζί ξέρουν να κάνουν παπάδες από κινητά.. εκτός από το πολύ 5 βασικά πράματα +1 να το βάλουν σε σακούλα και να το στείλουν αλλού.

Σίγουρα θα υπάρχουν και εξαιρέσεις που θα ξέρουν κάποια παραπάνω αλλά δεν λέει κάτι αυτό.

#15   ilpap

ilpap

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@ilpappas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:ilpap

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:48

Ε καλά, αυτό που κοροιδεύεις δεν είσαι? Έτσι δεν λένε?





έτσι λένε.. πάντως τεχνικός στον γερμανό δεν είμαι. αλλά διάβασε το πιο πάνω post μου πρώτα :)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6

0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες