Καλησπέρα.
Από εμένα τα παρακάτω.
Είμαι 100% σίγουρος ότι δε τίθεται θέμα μη σωστής εξυπηρέτησης προς εσένα, επειδή δεν είσαι συνδρομητής Cosmote, αυτό είναι παράλογο. Το Service του Γερμανού είναι εξουσιοδοτημένο από την apple και εφόσον η συσκευή που πας έχει κανονικά απόδειξη, δε τους νοιάζει από που το πήρες, τι συνδρομητής είσαι ή τι ομάδα είσαι.
Μιλάμε για Γερμανό και Cosmote, με παρουσία σε πολλές χώρες του έξωτερικού. Δεν είναι κάποιο μαγαζάκι που έτυχε να ξεπηδήσει με 5-6 καταστήματα στη γειτονιά και παραέξω. Δε θα ρισκάρουν το οτιδήποτε για ένα πιο αστείο και από αστείο ποσό των 780 ευρώ, ούτε κοιτάνε να φάνε παραπάνω λεφτά βγάζοντας τηλέφωνα εκτός εγγύησης. Τα πολλά τα λεφτά άλλωστε(και μιλάμε για πολλά λεφτά), δεν είναι εκεί!! Το ποσοστό κέρδους που έχουν από τις συσκευές, είναι αναλογικά μικρό! Το αν ακολουθούν
πιστά και αυστηρά τις όποιες οδηγίες για service της εκάστοτε εταιρείας το πιστεύω. "Οξείδωση σε κάποιο σημείο στη πλακέτα...λυπάμαι, η συσκευή σας είναι εκτός εγγύησης." Πάντα με τις οδηγίες της καταστευάστριας εταιρείας.
Υποψιάζομαι επίσης, διότι έτσι γίνεται πάντα, όταν γίνεται κατ' εξαίρεση αντικατάσταση DOA, δηλαδή με σφραγισμένη συσκευασία, ο Γερμανός παίρνει έγκριση από την κατασκευάστρια εταιρεία ότι θα του το πιστώσει για να προχωρήσει, πράγμα που η apple είναι πολύ αυστηρή(και μ@λ@κισμένη@) και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην εγκρίνει κάτι τέτοιο, για αυτό και καθυστέρησαν ίσως να σου απαντήσουν. Εδώ υπάρχει ενδεχόμενο η apple να αρνηθεί το 3 ημερών DOA, εάν η συσκευή δεν έχει πάνω το αυτοκόλλητο!!
Επίσης, στο γεγονός ότι η αναφορά βλάβης σου αναγράφει "Επισκευή λογικού κυκλώματος νέο ΙΜΕΙ", η μητρική όπως ξέρουμε, λέγεται logic board, η επισκευή που σου έγινε, δηλαδή η
αποκατάσταση της βλάβης σου, ήταν αντικατάσταση του βασικού μέρους της συσκευής, δηλαδή με ανακατασκευασμένη. Εάν ο τεχνικός κούμπωσε πάνω σε αυτή τα δικά σου καλύμματα (που και αυτό δεν είναι σίγουρο και δε το νομίζω, περιπτώσεις που ξέρω έρχονται με άλλα καπάκια, σαν καινούριο) έγινε πιστεύω εντός της γραμμής της apple. Και η λέξη "Επισκευή" μια περιγραφή είναι.
Γνώμη μου, εάν η apple είχε εξουσιοδοτήσει το Γερμανό, να κάνει αντικατάσταση στο προβληματικό όσων ημερών και να ήταν, με μια κίνηση "το χέρι κάτω από το πάγκο και παράδοση νέας σφραγισμένης συσκευής" όπως λένε ότι γίνεται και στα applestore, και θα γινόταν πίστωση από τη μεριά της apple, να είστε σίγουροι ότι ο Γερμανός θα το έκανε.
Τέλος, οφείλω να ομολογήσω κάτι και σου ζητώ συγνώμη για αυτό διότι τραβάς τη δική σου ταλαιπωρία.
Όταν τελικά ενημερώθηκες από τον ανάλογο υπεύθυνο ότι το αίτημα σου απορρίφθηκε, ένα μέρος μου χάρηκε, για να δούμε τελικά πως η υπόθεση θα ακολουθήσει το δρόμο της δικαιοσύνης και αν επιτέλους θα έχουμε κάποιο δεδικασμένο και ποιος, σύμφωνα με το νόμο, έχει δίκιο.
Βέβαια, το πιθανότερο είναι ότι δε θα φτάσει στα δικαστήρια η ιστορία, άλλωστε δεν είσαι ο πρώτος που στέλνει εξώδικο σε κάποια εταιρεία με αντίστοιχη περίπτωση.
Δε τους συμφέρει πιστεύω η υπόθεση να φτάσει στα δικαστήρια, θα είναι δυσφήμιση για αυτούς, διότι αυτό που απλά θα ακουστεί παραέξω, είναι ότι δε δέχονται την νόμιμη εγγύηση που έχει το τηλέφωνο και δε στο κάνουν αντικατάσταση(Ασχέτως αν τελικά έχουν ή δεν έχουν δίκιο). Και θα ξεχαστεί το θέμα με αυτό σαν εικόνα. Συνήθως και ειδικά όταν πρόκειται για κάτι όχι ιδιαίτερα ακριβό και δεν τίθεται θέμα
εκτός εγγύησης, οι εταιρίες ενδίδουν στα όποια αιτήματα του πελάτη και στη περίπτωση σου θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση ακόμη και αν δεν πάρουν έγκριση από την apple.
Όπως έχει φανεί και από άλλα posts που γνωρίζω κάποια πράγματα, είμαι πρώην υπάλληλος Γερμανού και παραθέτω την άποψή μου. Ο επαγγελματισμός των καταστημάτων Γερμανός κατά την άποψή μου (πάντα υπάρχουν βέβαια σκάρτοι υπάλληλοι, και που δεν υπάρχουν..) είναι από τους λίγους στην Ελλάδα. Αυστηροί και τυπικοί είναι άλλο θέμα. Έχω δει ικανοποιήσεις αιτημάτων πελατών από το κεντρικό service, τη στιγμή που οι κατασκευάστριες εταιρείες μας ταλαιπωρούσαν.
Το να κατηγορούμαι τους πάντες σαν κλέφτες(όχι εσύ φίλε zvrikos)...δε το σχολιάζω..
Επίσης δε σχολιάζω το γεγονός ότι μπορεί να μπέρδεψε η υπάλληλος στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση τα όσα σου έλεγε περί συναρμολόγησης της συσκευής σου, συμβαίνει.
Αυτά με ένα υστερόγραφο μιας και κάνουμε κουβέντα, δε προσπαθώ να σε πικάρω ούτε να σε προκαλέσω, γιατί έτσι θα ακουστεί, αλλά εάν η συσκευή σου χαλούσε στον ένα χρόνο και μια ημέρα, στην apple θα έστελνες εξώδικο που παραβιάζει τα δικαιώματά σου και δε σου προσφέρει 2 έτη εγγύηση σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία?
Φιλικά
Γιάννης
Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 16/11/2010 - 19:32