Το smashingmagazine.com δημοσιεύει ένα πολύ χρήσιμο άρθρο με τεχνικές για τους developers που δημιουργούν γραφικά για την Retina οθόνη του iPhone 4
Η οθόνη του iPhone 4 διαθέτει μια νέα οθόνη με υψηλότερη ανάλυση από τα προηγούμενα μοντέλα με τετραπλάσια πυκνότητα pixel στις ίδιες διαστάσεις. Ο έξτρα χώρος χρησιμοποιείται για περισσότερη ευκρίνεια, διπλάσια οριζόντια και διπλάσια κάθετα. Ο σχεδιασμός, όμως, αυτών των στοιχείων για αυτούς που δεν χρησιμοποιούν τα UI elements της Apple είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και πρόβλημα που απασχολεί πολλά χρόνια τους σχεδιαστές.
Οι ενδιαφερόμενοι developers ας ρίξουν μια ματιά στο άρθρο.
Developers: Σχεδιάζοντας για την Retina οθόνη
Από
sepsis
, 17/11/2010 17:38
1 μήνυμα σε αυτό το θέμα
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες