Διαβάστε αυτό το ενδιαφέρον άρθρο για να ξέρετε τι ισχύει στην Ελλάδα: http://www.tovima.gr...=2&artId=366336
Φίλε, έχεις το καλύτερο post εδώ και καιρό.
Θέλω να σταθώ στο εξής:
Οκ, βγάλαμε και στην κεντρική σελίδα το τι λέει η Apple...και; Αφού Voda και Cosmote δεν αναγνωρίζουν καμία βλάβη και σου λέει: "δεν ισχύει καμία εγγύηση, διότι μπήκε στο iphone σου, υγρασία, δεν το πρόσεχες!". Άρα δεν είναι πλέον κατασκευαστικό λάθος για αυτούς.
Στο Βήμα αναφέρεται:
- Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες
Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής.
Ερώτημα: πως πιέζουμε να μας αποδείξουν ατράνταχτα τη δική μας υπαιτιότητα για τη βλάβη; Δε μπορούν μήπως, να ανοίκουν τη συσκευή και να τη ψεκάσουν με νερο;
Τί κάνουμε;