Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Official PDF για Service & Warranty iPhone


  • Please log in to reply
22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   batjump

batjump

    iPH Contributor

  • 1,467 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 25/11/2010 - 17:19

Τα official pdf για Service & Warranty για τις iPhone συσκευές: http://www.apple.com...arranty/iphone/

Για οποιαδήποτε απορία ορίστε και το τηλέφωνο της Apple σε Ελλάδα & Κύπρο:

Apple Call Center Ελλάδα (για τεχνική υποστήριξη στην ελληνική γλώσσα, με αστική χρέωση)

00800 44145417

Apple Call Center Κύπρος (κλήση μόνο από σταθερό και εντός Κύπρου με αστική χρέωση)

800 92433

Τελευταία επεξεργασία από: iPhoneHellas, 26/11/2010 - 11:14.


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12,759 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 25/11/2010 - 17:38

Thanks batjump.

#3   bakis

bakis

    iPH Addict

  • 626 μηνύματα
  • Twitter:@vbakis
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:bakis

Δημοσίευση 26/11/2010 - 11:52

πολυ ωραια, αυτα βέβαια ισχύουν για ολες τις χώρες εκτός της Ελλάδας γιατί απ οτι έχω καταλάβει απο διαφόρους χρήστες που διαμαρτύρονται, οταν πανε για σέρβις μια συσκευή πάντα θα τους γυρίσει πισω με πρόβλημα που δεν καλύπτει η εγγύηση π.χ. υγρασία, πράγμα που εχει καταντήσει γραφικό...

#4   JP335i

JP335i

    iPH Contributor

  • 1,080 μηνύματα
  • Twitter:@JimPapan
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:JP335i

Δημοσίευση 26/11/2010 - 11:57

Αχρείαστο να μου είναι. :P

Αστειέυομαι φυσικά. Ευχαριστούμε batjump. B)

Τελευταία επεξεργασία από: JP335i, 26/11/2010 - 11:57.


#5   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 26/11/2010 - 12:15

Θα μακρυγορήσω εάν πρέπει να σχολιάσω το σύνολο των πληροφοριών της Apple.
Στέκομαι μόνο στα εξής:
Η εγγύηση αυτή ΔΕΝ περιορίζει και δεν επηρεάζει τα δικαιώματα των καταναλωτών που πηγάζουν από τον Νόμο (υπάρχουν εκτενείς αναφορές επ αυτού σε διάφορα ποστ). Άλλωστε, ακόμη και εάν δεν το έγραφε, ο ίδιος ο Νόμος υπερισχύει οποιοσδήποτε σύμβασης, ιδίως τέτοιας μορφής. Είναι προφανές ότι η αγορά μια συσκευής Apple ή οποιοασδήποτε άλλης κατασκευάστριας εταιρίας ΔΕΝ σημαίνει ότι ο αγοραστής παραιτείται των δικαιωμάτων του. Επιπροσθέτως οι διατάξεις για εγγυητική ευθύνη κτλ δεν είναι ενδοτικού δικαίου.
Συνεπώς, η εγγύηση είναι 2ετής σε κάθε περίπτωση γιατί ο Νόμος στην Ελλάδα, κατ' εφαρμογή κοινοτικής Οδηγίας, ήδη από το 2002 επιτάσσει υποχρεωτικά 2 ετή εγγύηση και καλή λειτουργία.

Τέλός να πω ότι το apple center ΔΕΝ ασχολείται με iphone. Ρητώς, οι συγκεκριμένες συσκευές εξαιρούνται (για λόγους ακατανόητους στο μυαλό των καταναλωτών, αλλά κατανοητούς για όσους ξέρουν πως ακόμη η apple Hellas δεν είναι .. ολοκληρωμένη apple θυγατρική) από το αντικείμενο/ενδιαφέρον/υπηρεσία/εγγύηση/σερβις/ πολιτική της apple hellas, καθόσον οι voda και ο Γερμανός/cosmo έχουν αναλάβει με ειδικές, για τις συσκευές αυτές, συμβάσεις με την μαμά την πώληση/σερβις/υποστήριξη τους στο Ελλαδιστάν. Προφανώς κάτι ήξερε η μαμά και τα έδωσε σε τρίτους. Από την τεράστια εμπειρία μου στον χώρο των apple, η συχνότητα εμφάνισης προβλήματος σε hardware της apple είναι απείρως μα απέιρως μικρότερη από την αντίστοιχη εμφάνισης προβλημάτων στο iphone. Με ένα σπάρο, δηλαδή, 2 τριγώνια η μαμά...

Τελικώς, αυτό το πράγμα, είναι καλό ή κακό;
Θα δείξει... στο χειροκρότημα, που λέει και το τραγούδι.

#6   Balema

Balema

    iPH Enthousiast

  • 427 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 26/11/2010 - 12:29

Ήθελα πάντα να το ρωτήσω αυτό, υπάρχει δυνατότητα να επεκτείνω την εγγύηση μου στο iphone 4;

#7   JP335i

JP335i

    iPH Contributor

  • 1,080 μηνύματα
  • Twitter:@JimPapan
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:JP335i

Δημοσίευση 26/11/2010 - 12:31

Σίγουρα όχι φίλε μου. Η εγγύηση για όλα τα iDevices είναι ένα έτος.

#8   chameleon

chameleon

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/11/2010 - 12:37

Guys,

δεν ξέρω αν έχει αλλάξει το συγκεκριμένο, αλλά όταν πήγα στη vodafone το iphone 3g λόγω προβλήματος στο ηχείο (δεν μπορούσα να μιλήσω χωρίς handsfree ή ν' ακούσω μουσική) αν και εγώ ήξερα ότι το θέμα είναι με την υποδοχή του headphones, που ακόμα κι αν το έβγαζα καταλάβαινε ότι το έχω ακόμα μέσα, μου έκαναν αντικατάσταση.

Μου είπε επίσης μια εκπρόσωπος της εταιρείας, ότι αυτό γίνεται επειδή στην Ελλάδα μόνο software προβλήματα αναλαμβάνονται.

Έτσι, αν έχει software πρόβλημα γίνεται ένα update, αν έχει hardware πρόβλημα αντικατάσταση γιατί δεν υπάρχει επίσημο εξουσιοδοτημένο service, που ν' ανοίγει τα κινητά.

Προσωπικά δε με χάλασε το νέο τηλέφωνο έναν μήνα πριν λήξει ο χρόνος της εγγύησης.

#9   PANAGIOTIS71

PANAGIOTIS71

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/11/2010 - 12:41

Με το jailbreak τι ισχύει τελικά? Γράφει σε ένα σημείο

(ε) για βλάβες που προκλήθηκαν χρησιμοποιώντας το προϊόν εκτός των επιτρεπόμενων ή προβλεπόμενων χρήσεων που περιγράφονται από την Apple,

Οπότε αν τους πάω το iphone (χτύπα ξύλο) και είναι jailbroken δεν θα μου το επισκευάσουν φαντάζομαι.

#10   zlas

zlas

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:zlas

Δημοσίευση 26/11/2010 - 12:59

Διαβάστε αυτό το ενδιαφέρον άρθρο για να ξέρετε τι ισχύει στην Ελλάδα: http://www.tovima.gr...=2&artId=366336

Τελευταία επεξεργασία από: zlas, 26/11/2010 - 12:59.


#11   djkokalis

djkokalis

    iPH User

  • 199 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/11/2010 - 16:24

ρε μάγκες συγνώμη....είμαι κάτοχος ενός imac τον οποίο και αγόρασα πριν απο 15 μέρες....σύμφωνα με την οδηγία της Ε.Ε. όλες οι συσκευές πρέπει να συνοδεύονται απο 2ετή εγγύηση σωστα? η apple γιατί έχει ένα μόνο?

#12   panos2310

panos2310

    iPH newbie

  • 28 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:panos2310

Δημοσίευση 26/11/2010 - 17:09

2 χρόνια είναι η εγγύηση όσο και χτυπιουνται. Υπάρχει δεδικασμένο και συνεπώς το ξέρουν ότι αν το ψάξει κάποιος δικαστικά χάνουν 100 %, η αποζημίωση καλύπτει τα δικαστικά έξοδα και τις αμοιβές του δικηγόρου, έντοκα μάλιστα με επιτόκια παράλογα υψηλά (ασυμφορα για αυτούς!). Ίσως θα μπορούσε κάποιος μετα να ζητήσει και αποζημιωση για ηθική βλάβη.




Απλά κάνουν την πάπια για να μην το ψάχνουν όσοι Είναι κορόιδα.

Τελευταία επεξεργασία από: panos2310, 26/11/2010 - 17:10.


#13   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3,615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/11/2010 - 17:21

Διαβάστε αυτό το ενδιαφέρον άρθρο για να ξέρετε τι ισχύει στην Ελλάδα: http://www.tovima.gr...=2&artId=366336

Φίλε, έχεις το καλύτερο post εδώ και καιρό.

Θέλω να σταθώ στο εξής:

Οκ, βγάλαμε και στην κεντρική σελίδα το τι λέει η Apple...και; Αφού Voda και Cosmote δεν αναγνωρίζουν καμία βλάβη και σου λέει: "δεν ισχύει καμία εγγύηση, διότι μπήκε στο iphone σου, υγρασία, δεν το πρόσεχες!". Άρα δεν είναι πλέον κατασκευαστικό λάθος για αυτούς.

Στο Βήμα αναφέρεται:

- Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες

Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής.

Ερώτημα: πως πιέζουμε να μας αποδείξουν ατράνταχτα τη δική μας υπαιτιότητα για τη βλάβη; Δε μπορούν μήπως, να ανοίκουν τη συσκευή και να τη ψεκάσουν με νερο;

Τί κάνουμε;

#14   batjump

batjump

    iPH Contributor

  • 1,467 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 26/11/2010 - 17:35

Ερώτημα: πως πιέζουμε να μας αποδείξουν ατράνταχτα τη δική μας υπαιτιότητα για τη βλάβη; Δε μπορούν μήπως, να ανοίξουν τη συσκευή και να τη ψεκάσουν με νερο;

Τί κάνουμε;


το λεω ξανα και το εχω ξαναπει!

στην Ελλαδα κανενα service της apple δεν κανει hardware επισκευες
παρα μονο software!
Ολα τα iphone στελνονται στην Κινα στο εργοστασιο
κανενα official service δεν θα ανοιξει το iphone

για το λογο αυτο δεν ειναι διαθεσιμο στην Ελλαδα και το
AppleCare Protection Plan με επεκταση εγγυησης στα 2 ετη
απλα δεν υπαρχει hardware service στην Ελλαδα


#15   konstako

konstako

    iPH newbie

  • 23 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/11/2010 - 17:40

Σορρυ ρε παιδια, αλλα δεν είδα κάπου να αναφέρεται τί γίνεται σε περίπτωση διεθνούς εγγύησης(πχ εχς αγοράσει απο εξωτερικό οτιδήποτε και το φέρνω Ελλάδα).
Δεν αναφέρει ή δεν το δiαβασα...?? :S
και σε αυτή την περίπτωση τελικά τι ισχύει?

θενξ ιν αντβανσ!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες