Μήνυση της Systemgraph σε καταναλωτή
#16
Δημοσίευση 29/12/2010 - 19:06
Ad
#17
Δημοσίευση 29/12/2010 - 19:10
H Systemgraph θα βγει χαμένη και μόνο....
Κατα τη γνώμη μου, είναι ήδη χαμένη.
Όσα δίκια και αν έχει (που δεν έχει), η ενέργεια της να στραφεί δικαστικά εναντίον του καταναλωτή είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ !
προσωπικά, μετα απο αυτο, αγορασα το iMac μου απο άλλου, και δεν πρόκειται να πατησω ποτέ το πόδι μου στην Systemgraph. Θα αποθαρρύνω μάλιστα όλους τους φίλους και γνωστούς να αγοράσουν οτιδήποτε απο εκει.
#18
Δημοσίευση 29/12/2010 - 19:13
#19
Δημοσίευση 29/12/2010 - 19:17
γιατι τοσα ζηταν?τοσα τους λειπουν?να κανουμε ερανο αν ειναι..Προσέξτε τι γράφετε παιδιά, εκτός αν σας περισσεύουν €200.000
Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 29/12/2010 - 19:18
#20
Δημοσίευση 29/12/2010 - 19:40
#21
Δημοσίευση 29/12/2010 - 20:04
γιατι τοσα ζηταν?τοσα τους λειπουν?να κανουμε ερανο αν ειναι..
€199.900 για την ακρίβεια.
Νομίζω η SystemGraph είναι οι μοναδικοί εισαγωγείς Apple προϊόντων στην Ελλάδα, οπότε απ' όπου και να πάρεις Mac αυτούς πληρώνεις...
Δεν νομίζω. Και η Quest φέρνει. Το δικό μου Mac είχε μέσα χαρτιά από iSquare (ex Rainbow)
Τελευταία επεξεργασία από: nikkosnet, 29/12/2010 - 20:05
#22
Δημοσίευση 29/12/2010 - 20:11
Τελευταία επεξεργασία από: BAUHAUS, 29/12/2010 - 20:13
#23
Δημοσίευση 29/12/2010 - 20:41
Όντως...από τις καλύτερες εταιρίες....Λοιπόν παιδια εγώ πάλι πιστεύω ότι πρέπει να δεις και τις δυο πλευρές και του κυρίου με το iMac αλλα και της Systemgraph. Πάντως προσωπικά με την Systemgraph έχω πολυ καλές σχέσεις και ότι έχω αγοράσει Απο εκει έχω μείνει πολυ ευχαριστημένος ( και όλα αυτα να μην θεωρηθούν παιδια ως διαφήμιση είναι η γνώμη μου και μόνο!) επεισης μια φορά όταν είχα ένα πρόβλημα με ένα iMac το οποίο το είχα αγοράσει Απο την Systemgraph το service ήταν άψογο! Όσο για τον κύριο με το iMac πιστεω ότι έχει ένα μέρος δικού αλλα παρολαυτα η Systemgraph δεν μπορεί του καθενός να του αλαζει το iMac με ένα καινούριο την στιγμή που δεν το έχει αγοράσει Απο αυτούς! Διότι άλλο είναι να κανείς service και να πληρώσεις και άλλο να αντικαταστήσει ολοκληρω το iMac. Πάντως κατα την γνώμη μου η Systemgraph είμαι μια χαρα εταιρεία και αυτο ήταν καθαρά και μόνο μια ατυχής συνεργασία οι οποία θα βλάψει την Systemgraph αλλα και τον κύριο με το iMac συγχρωνος... Αυτο πιστεύω
(Δεν λέω τίποτα άλλο γιατί δεν μου περισσεύουν 200.000 ευρώ)
#24
Δημοσίευση 29/12/2010 - 20:54
Λοιπόν παιδια εγώ πάλι πιστεύω ότι πρέπει να δεις και τις δυο πλευρές και του κυρίου με το iMac αλλα και της Systemgraph. Πάντως προσωπικά με την Systemgraph έχω πολυ καλές σχέσεις και ότι έχω αγοράσει Απο εκει έχω μείνει πολυ ευχαριστημένος ( και όλα αυτα να μην θεωρηθούν παιδια ως διαφήμιση είναι η γνώμη μου και μόνο!) επεισης μια φορά όταν είχα ένα πρόβλημα με ένα iMac το οποίο το είχα αγοράσει Απο την Systemgraph το service ήταν άψογο! Όσο για τον κύριο με το iMac πιστεω ότι έχει ένα μέρος δικού αλλα παρολαυτα η Systemgraph δεν μπορεί του καθενός να του αλαζει το iMac με ένα καινούριο την στιγμή που δεν το έχει αγοράσει Απο αυτούς! Διότι άλλο είναι να κανείς service και να πληρώσεις και άλλο να αντικαταστήσει ολοκληρω το iMac. Πάντως κατα την γνώμη μου η Systemgraph είμαι μια χαρα εταιρεία και αυτο ήταν καθαρά και μόνο μια ατυχής συνεργασία οι οποία θα βλάψει την Systemgraph αλλα και τον κύριο με το iMac συγχρωνος... Αυτο πιστεύω
Άρα αν χρειαστείς κάτι δεν θα το πάρεις από το Λονδίνο πλέον .. θα έρθεις να το πάρεις από την Systemgraph να καταλάβουμε έτσι ?
Όλοι ξέρουμε πως λειτουργούν οι εταιρίες αυτές στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη και πρέπει να επιβραβεύουμε μόνο τέτοιες προσπάθειες γιατί ευρω είναι παντού η λιρες(ευρω).Το να κινείται με ΑΓΩΓΗ μια εταιρία εναντίων καταναλωτή επειδή πάλι το νομικό μας πλαίσιο είναι διαφορετικό από το Ευρωπαϊκό είναι ανέντιμο ! Ας του κάνει μήνυση και να δικαιωθεί και να το αναρτήσει σε όλα τα μέσα..
#25
Δημοσίευση 29/12/2010 - 21:10
1ον)ο κύριος με το iMac πήγε πρώτα στο public?Και αν ναι τι του είπαν?
2ον)το public συνεργάζεται με την Systemgraph?
Όσο για την αγωγή μην παίζεται το κεφάλι σας ότι θα χάσει η Systemgraph γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται!Ανάλογα με τα στοιχεία που θα παρουσιάσουν οι δύο πλευρές θα βγει και το αποτέλεσμα...
ΥΓ:Δεν είμαι πελάτης της Systemgraph,ούτε καν ξέρω για την παρουσία της,ούτε την είχα ποτέ ακουστά. Είμαι αντικειμενικός απλά!
Τελευταία επεξεργασία από: GoS, 29/12/2010 - 21:11
#26
Δημοσίευση 29/12/2010 - 21:21
Όσο για την ποιότητα του service της Apple στην Ελλάδα τα ξέρουμε εδώ και χρόνια πριν καν ασχοληθούμε και πούμε να πάρουμε κάποιο προϊόν. Να'ναι καλά η Αγγλία και η Ιταλία.
Τελευταία επεξεργασία από: Smaug, 29/12/2010 - 21:23
#27
Δημοσίευση 29/12/2010 - 21:25
#28
Δημοσίευση 29/12/2010 - 21:26
Τελευταία επεξεργασία από: tesalat, 29/12/2010 - 21:27
#29
Δημοσίευση 29/12/2010 - 22:31
Καλά τα πήγε η SystemGraph. Ξέρουν από τους νόμους του εμπορίου, και τη δύναμη του internet. Την μήνυση θα την χαρακτήριζα τουλάχιστον εφυέστατη. Συγχαρητήρια, θα τα πάρετε τα 200k.
Eγώ πάλι δεν βρίσκω καμμιά δόση εφυήας. Τόσο από τα λεγόμενα του τύπου που εκπροσώπησε την εταιρία, όσο και από την αντίδραση της εταιρίας. Η Systemgraph υποστηρίζει ότι ο πελάτης τους αποκάλεσε απατεώνες, λαμόγια και μερικά άλλα κοσμητικά και μέχρι τότε δεν είχαν κάνει μήνυση. Και τους πείραξε ένα post και μόνο;
Όσους νόμους και να γνωρίζουν, όση δύναμη και αν πιστεύουν ότι έχει το internet, θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι "ποτέ δεν ξέρεις ποιος ή τι είναι αυτός που βρίσκεται απέναντί σου".
#30
Δημοσίευση 29/12/2010 - 23:35
Όχι φίλε μου το ξέρω πως στην stystemgraph όπως και όλες οι εταιρεις αντιπροσοποιας της apple στην ελλαδα είναι λίγο τσιμπημένες οι τιμές, αλα απο εκεί και πέρα όποτε ήμουν Ελλάδα και χρειαζώμουνα να αγοράσω κατι της apple απο εκεί το αγόραζα τωρα αν έχουν αλλάξει τα πράγματα ειληκρινα δέν ξέρω.Άρα αν χρειαστείς κάτι δεν θα το πάρεις από το Λονδίνο πλέον .. θα έρθεις να το πάρεις από την Systemgraph να καταλάβουμε έτσι ?
Όλοι ξέρουμε πως λειτουργούν οι εταιρίες αυτές στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη και πρέπει να επιβραβεύουμε μόνο τέτοιες προσπάθειες γιατί ευρω είναι παντού η λιρες(ευρω).Το να κινείται με ΑΓΩΓΗ μια εταιρία εναντίων καταναλωτή επειδή πάλι το νομικό μας πλαίσιο είναι διαφορετικό από το Ευρωπαϊκό είναι ανέντιμο ! Ας του κάνει μήνυση και να δικαιωθεί και να το αναρτήσει σε όλα τα μέσα..
και κατανοώ και το πρόβλημα του ανθρώπου αλλα και η εταιρεια δουλεύει και αυτη για να πουμε και του στραβου το δίκιο και για το δικό της κέρδος! αλλα απο εκεί και πέρα δεν μπορούμνε ετσι απλά μετα απο ενα περιστατικό να ήμαστε τόσο απόλυτοι διοτι δεν γνωριζουμε ολοι μας τι ακριβός έγινε. Και οσο αν λέτε οτι η Systemgraph κακή εταιρεια μάλον δεν θυμαστε την rainbow οι οποία ηταν......
Τελευταία επεξεργασία από: BAUHAUS, 29/12/2010 - 23:39
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 13
0 μέλη, 13 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες