Μήνυση της Systemgraph σε καταναλωτή
#31
Δημοσίευση 29/12/2010 - 23:54
το αστείο είναι ότι είχα πάει και εγώ από αυτή την εταιρία και χωρίς να έχουν καθόλου δουλεία και κυριολεκτικά ξυνόντουσαν περίμενα να με εξυπηρετήσουν κανα 30λεπτό. όλη αυτή την ώρα σκεφτόμουν... "μπορώ να φέρω ένα φορτηγό να ανοίξω διάπλατα την πόρτα να το φορτώσω με Mac και μέχρι να κατέβουν θα έχω λύσει μόνος μου όλες τις απορίες για τα Mac σπίτι μου!" και πραγματικά μιλάω ακόμα και σήμερα μετά από 2 χρόνια από τότε δεν έχει αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας τους... μπαίνεις παίρνεις ανεβενεις στο φορτηγό και γειααααααα
και για να συμπληρώσω την νομική εφυία της μήνυσης... για να ζήτησεις λεφτά μιλάμε για αγωγή και όχι μήνυση, και για να πας σε αγωγή πρώτα πρέπει αν αποδείξεις ότι είναι έτσι και ότι σε είπε απαταιώνα, άρα πρώτα πρέπει να κάνεις μήνυση...
εκεί ακριβώς έχω αμφιβολία για όλα τα γεγονότα που υπόθηκαν και έγιναν, όποτε μπορεί και κανείς να μην φταίει και όλα να είναι μια παρεξήγηση!
Ad
#32
Δημοσίευση 30/12/2010 - 00:03
Να πούμε, επίσης, πως αν υπήρχε επίσημα η Apple στην Ελλάδα όλο αυτό θα είχε αλλάξει από την πρώτη κιόλας στιγμή με επιτόπου αντικατάσταση χωρίς καν επιδιόρθωση. Το αναφέρω απλώς γιατί πολλοί έχουν κολλήσει στο όνομα Apple που δεν έχει καμία σχέση με τη Systemgraph ως νοοτροπία απ'ότι φαίνεται
Follow me on twitter
#33
Δημοσίευση 30/12/2010 - 00:25
Καλή Χρονιά σας είπα ?
Τελευταία επεξεργασία από: Wishman, 30/12/2010 - 00:27
#34
Δημοσίευση 30/12/2010 - 01:01
Ακριβώς.Πάντως, ωραία που δημοσιοποιήθηκε αυτή η ιστορία για να μάθουμε και εμείς τα δικαιώματά μας. Αυτή τη στιγμή δεν έχει ξεκαθαρίσει τελικά αν η Systemgraph ήταν αρμόδια αντικατάστασης του υπολογιστή ή όχι. Εφόσον τα public του είπαν να πάει εκεί, λογικά η systemgraph θα το αναλάμβανε. Ειδικά κ μετά την αποτυχημένη επιδιόρθωση ο μοναδικός υπεύθυνος είναι η systemgraph.
Να πούμε, επίσης, πως αν υπήρχε επίσημα η Apple στην Ελλάδα όλο αυτό θα είχε αλλάξει από την πρώτη κιόλας στιγμή με επιτόπου αντικατάσταση χωρίς καν επιδιόρθωση. Το αναφέρω απλώς γιατί πολλοί έχουν κολλήσει στο όνομα Apple που δεν έχει καμία σχέση με τη Systemgraph ως νοοτροπία απ'ότι φαίνεται
Δυστυχώς στην χώρα μας οι εταιρείες που αντιπροσωπεύουν μεγάλα ονόματα, συμπεριφέρονται στον πελάτη λες και του έκαναν χάρη που του πούλησαν το προϊόν τους.
Παρόμοιο πρόβλημα με τον γιατρό έχουν αντιμετοπιζει και άλλοι κάτοχοι iMac 27".
Σε γειτονικό φόρουμ υπάρχουν πολλές αναφορές για υγρασία πίσω απο το κρυσταλλο της οθόνης κλπ.
#35
Δημοσίευση 30/12/2010 - 01:19
Υ.Γ Το τσιρακι του φορουμ σας!!!
Τελευταία επεξεργασία από: Jason13, 30/12/2010 - 01:19
#36
Δημοσίευση 30/12/2010 - 01:23
Σαν systemgraph πέθανε.
#37
Δημοσίευση 30/12/2010 - 01:27
Σιγά το τέλος του κόσμου, άμα ήταν έτσι όλες οι εταιρείες θα άλαζαν όνομα καθε μήνα! χαχαχαΗ systemgraph σήμερα πρέπει να αρχίσει να ψάχνει για νέο όνομα.
Σαν systemgraph πέθανε.
#38
Δημοσίευση 30/12/2010 - 02:06
Θυμάσαι να έχει ξαναγίνει τόσος ντόρος για κάποια άλλη εταιρεία;Σιγά το τέλος του κόσμου, άμα ήταν έτσι όλες οι εταιρείες θα άλαζαν όνομα καθε μήνα! χαχαχα
#39
Δημοσίευση 30/12/2010 - 02:07
μην το πάρεις προσωπικά αλλά αυτά που γράφεις είναι ενδεικτικά της άγνοιας που έχουμε ως καταναλωτές, και δεν φταίμε μόνο εμείς αλλά και η ασάφεια του νομοθέτη.λοιπόν η εταιρία αυτή θα έπαιρνε τα λεφτά της μόνο και μόνο αν ο τύπος έλεγε ψέματα, φυσικά και δεν θα πάρει τίποτα, και ο γιατρός έχει δικαίωμα να του κάνει αγωγή προσωπικά του ιδιοκτήτη διότι δεν γράφει πουθενά ότι η "Apple δεν δέχεται την αλλαγή" που την Ελληνική νομοθεσία δεν την ενδιαφέρει αυτό καθόλου, γράφει ότι αυτός Δεν δέχεται να αλλάξει το προϊόν, κοινώς είναι αντίθετος από τις διατάξεις του νόμου... Αυτή είναι και η "θανατική του ποινή" την υπέγραψε, και τώρα με έναν ακόμα και άπειρο δικηγόρο, μπορεί όχι μόνο να του πάρει το μαγαζί, αλλά και να πληρώσει και “18 εγχειρίσεις που είχε να κάνει εκείνο το δεύτερο πρωινό ο γιατρός” και δεν τις έκανε γιατί του είχαν χαλάσει το pc μετά το υποτιθέμενο service και φυσικά μετά απ' αυτό, αν κάνει και μια αναφορά στην "Μαμά" εταιρία θα μπει και σε blacklist και θα κάνει τεμενάδες να για να σωθεί...
το αστείο είναι ότι είχα πάει και εγώ από αυτή την εταιρία και χωρίς να έχουν καθόλου δουλεία και κυριολεκτικά ξυνόντουσαν περίμενα να με εξυπηρετήσουν κανα 30λεπτό. όλη αυτή την ώρα σκεφτόμουν... "μπορώ να φέρω ένα φορτηγό να ανοίξω διάπλατα την πόρτα να το φορτώσω με Mac και μέχρι να κατέβουν θα έχω λύσει μόνος μου όλες τις απορίες για τα Mac σπίτι μου!" και πραγματικά μιλάω ακόμα και σήμερα μετά από 2 χρόνια από τότε δεν έχει αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας τους... μπαίνεις παίρνεις ανεβενεις στο φορτηγό και γειααααααα
και για να συμπληρώσω την νομική εφυία της μήνυσης... για να ζήτησεις λεφτά μιλάμε για αγωγή και όχι μήνυση, και για να πας σε αγωγή πρώτα πρέπει αν αποδείξεις ότι είναι έτσι και ότι σε είπε απαταιώνα, άρα πρώτα πρέπει να κάνεις μήνυση...
εκεί ακριβώς έχω αμφιβολία για όλα τα γεγονότα που υπόθηκαν και έγιναν, όποτε μπορεί και κανείς να μην φταίει και όλα να είναι μια παρεξήγηση!
αρχικά δεν ξέρουμε τις διατάξεις το νόμου, ωστόσο 99% έχει δίκιο η εταιρεία με βάσει δικη μου εμπειρία. Αν η συγκεκριμένη είναι εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο της apple θα έχει υπογράψει και σχετικό συμβόλαιο, σύμφωνα με το οποίο και θα λειτουργει. Αυτό προφανώς θα σου λέει οτι αν ο πελάτης είναι εκτός εγγύησης, δώσε άκυρο, αν επιμενει στείλτον απο εκει που το αγόρασε (και ναί η νομοθεσία λέει οτι μπορείς να ζητήσεις εγγύηση απο τον πωλητή). Επίσης ο νόμος δεν είναι σαφής περι της αντικατάστασης ή επιδιόρθωσης του προιόντος - αν και όλα αυτά δεν παίζουν εδώ αν ο πελάτης ήταν εκτός εγγύησης - αρα "η apple δεν κάνει την αλλαγή" στέκει νομικά γιατί δεν υποχρεούται να προβεί σε αντικατάσταση.
πέρα απο το κράξιμο που θα φάει στα φόρουμ η εταιρεία επειδή στράφηκε ενάντια στον καταναλωτή, όχι μόνο δεν θα του πάρει ο γιατρός το μαγαζί, μάλλον θα του κλ@σει... και ειδικά για τις εγχειρίσεις που έχασε :Ρ - ρίξε πχ μια ματιά στο συμβόλαιο του κινητού σου και δες αν μπορείς να απαιτήσεις οτιδήποτε επειδή βρέθηκες εκτός δικτύου ή επειδή έγινε σεισμός και μπούκωσε το δίκτυο.
Πάντως έχω την αίσθηση οτι ο γιατρός το παρατράβηξε το σχοινί χωρίς να έχει απόλυτο δίκιο.
Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση με το hp laptop μου, επικοινωνούσα 4 μήνες με την εξυπηρέτηση για επιδιόρθωση εκτός εγγύησης και τα κατάφερα απλά με επιμονή, ευγενεια και δεδομένα, ούτε φωνές ούτε σαματάδες ούτε δημόσια κραξίματα.
Το οτι βγήκε ο συνήγορος του πολίτη και η εεττ και άλλοι φορείς δεν σημαίνει οτι έχουμε δίκιο σε ότι κατεβάσει η γκλάβα μας.
#40
Δημοσίευση 30/12/2010 - 02:16
Πόσες εταιρείες έχουν περάσει προβλήματα (π.χ. Στο χρηματιστήριο...) και Δυσκολίες αλλα στο τέλος πολλές Απο αυτες μένουν ορθιες στα πόδια τους για αυτο να μην νομίζουμε ότι η Systemgraph θα χάσει και πολλα Απο αυτή την ιστορία... Πάντα έχουν τρόπους να ξαναανεβενουνε πάλι ψηλά... Σε καπιταλιστικό σύστημα ζούμε και τα πάντα μπορούν να ανατραπούν απο στιγμή σε στιγμή! Για αυτό μην ανυσηχειτε απλά είναι ένα συμβάν για την Systemgraph το οποίο απλά θα ξεπεραστεί.Θυμάσαι να έχει ξαναγίνει τόσος ντόρος για κάποια άλλη εταιρεία;
Τελευταία επεξεργασία από: BAUHAUS, 30/12/2010 - 02:17
#41
Δημοσίευση 30/12/2010 - 02:30
λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ (τσιρακι η ρουφιανακι) λοοοοοοοοοολΑν πιασω καποιον να δυσφημει την systemgraph, θα στειλω e-mail στην systemgraph και θα τους τα πω ολα. νιανιανιανιανια
Υ.Γ Το τσιρακι του φορουμ σας!!!
ουσιαστικα ,τι διαφορα εχει αν το πηρε απο το public η απο εκεινους απ ευθειας ?
1ον το public αγοραζει απο τον εισαγωγεα ( συστεμγκραφ δηλ) δηλ ο γιατρος πληρωσε το public για να αγορασει αντικειμενο που το public (χωρις να το εχει ανοιξει !!!) ειχε αγορασει και ειχε πληρωσει προτιτερα απο την συστεμγκραφ
κ 2ον το public καθεαυτο δεν ειναι εγγυητης λειτουργιας (οφειλουμε να ξερουμε δηλ, οτι οταν αγοραζουμε απο καποιο καταστημα που δεν ειναι εισαγωγεας, σε περιπτωση βλαβης, κακης λειτουργιας κτλ, θα ειναι λουηδες), μεταπωλητης ειναι, η εγγυηση λειτουργιας παρεχεται απο τον εισαγωγεα. Αν η συστεμγκραφ δεν ηθελε να προσφερει ενα καινουριο υπολογιστη στον εμμεσο πελατη της, ας το ζητουσε απο την μαμα της. ελεος !!!!! Κ θα πηγαινα στοιχημα πως θα ηταν τοσο ευχαριστημενος πελατης που θα αγοραζε αλλα 5, αλλα... αυτα ειναι κλασσικες μικροπολιτικες τακτικες ουτε καν περιπτερου...
Και επειδη παρα, μα παρα, πολλες φορες αρχιζει αυτο το μπαλακι,"δεν φταιμε εμεις... πηγαινετε στο καταστημα που το αγορασατε... το καταστημα δεν μπορει να εγγυηθει... πηγαινετε στην αντιπροσωπια", κατα την αποψη μου δικαιολογημενα εκνευριστηκε κ τους τα ψαλλε. Το θεμα ειναι οτι αν βγαινεις κ τα γραφεις (scipte manent) τοτε ο αντιδικος μπορει να τα εκμεταλλευτει οπως επιθυμει.
Ευχομαι να εχει καλο δικηγορο κ λογικο-δικαιο δικαστη, κ μαλλον θα κερδισει, γιατι λιγο πολυ, ολοι εχουμε περασει απο τετοιες περιπτωσεις
το θεμα παντως εχει πολυ ενδιαφερον
#42
Δημοσίευση 30/12/2010 - 02:33
2) Εφόσον είναι εντός 6μηνου από την αγορά μπορεί πολύ πολύ εύκολα να το επιστρέψει στο public και να πάρει τα λεφτά του πίσω. Το ίδιο εάν δεν έχει συμπληρώσει έτος.
3) Τράβηξαν αμφότεροι το σκοινί. Ο ιατρός θα μπορούσε εξ αρχής να κινηθεί νομικά, με εξώδικα ή απλές δημοσιεύσεις, χωρίς χαρακτηρισμούς και με προσοχή. Μας ενδιαφέρει η ουσία και όχι οι προσβολές.
4) Αποζημίωση ο ιατρός δεν θα πάρει πέραν της αντικατάτασης του υπολογιστή
5) Αποζημίωση η εταιρία είναι ζήτημα εάν θα πάρει, και εάν πάρει θα είναι ελάχιστη.
6) H αντικατάσταση οθόνης δεν επηρεάζει το μηχάνημα σε τίποτα.
7) 100 ευρώ για αναβάθμιση μνήμης το βλέπω λίγο πιασ$%^&λέ...
Στην περίπτωση αυτή, εφόσον το public έχει το σερβις στην sys τότε αυτή η εταιρία είναι υπέυθυνη.
Στο όλο θέμα καταδεικνύεται αυτό που πολλές φορές έχω γράψει: Η αππλε στην Ελλάδα έχει τα προϊόντα της αλλα είναι λίγο-πολύ άφαντη! Σε ποιόν να στραφείς και που να απευθυνθείς?
Τα στάνταρντς της Ελλάδος δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του εξωτερικού.
Κάτι καλά (φτου φοτυ) με εξαίρεστη το iphone όλα τα μηχανήματα της αππλε μου βγήκαν αθάνατα. Με εξαίρεση, τώρα που το σκέφτομαι, ένας ibook το 1999 που ήταν ελαττωματικός και αφού τρέχαμε τότε με την εταιρία στα διακστήρια πήρα αποζημίωση.. Και τώρα που το θυμάμαι, με είχαν βάλει μετά black list να μην αγοράζω από αυτούς υπολογιστές... Εποχές..... Και τώρα μου γκρινιάζετε... Μια χαρά είμαστε τώρα... Τουλάχιστον έχουμε και τους Συνήγορους κτλ...
Αντε και καλή χρονιά...
#43
Δημοσίευση 30/12/2010 - 03:24
Από την πρώτη λέξη έως την τελευταία το post μου είναι ειρωνικό.Eγώ πάλι δεν βρίσκω καμμιά δόση εφυήας.
#44
Δημοσίευση 30/12/2010 - 11:22
Ο συγκεκριμένος ιστοχώρος,προς τιμήν των παιδιών,καταργεί greeklish και λοιπές αμερικανιές,τιμά την ελληνική γλώσσα,την οποία κάποιοι έχουν.....στείλει αδιάβαστη!
Και για το θέμα:
Εφόσον έχει πάρει τη δικαστική οδό,ας αφήσουμε τους αρμόδιους να αποφασίσουν...Κάθε γνώμη σεβαστή,αλλά απλά γνώμη...
Ένα είναι το σίγουρο :
H Apple στην Ελλάδα,πέραν της επίσημης τηλ. υποστήριξης ΜΟΝΟΝ για θέματα λογισμικού(το γνωστό 00800 κτλ....),λειτουργεί μέσω επίσημου διανομέα,της iSquare...
Μην περιμένετε αντίστοιχη εξυπηρέτηση (όσον αφορά τιμές,service κ.α.) με χώρες οπού υπάρχουν Official Apple Retail Stores(http://www.apple.com/retail/storelist),
δεν θα τη δείτε ΠΟΤΕ...
#45
Δημοσίευση 30/12/2010 - 13:06
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες